گلکسی اس 10

طراحی گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای در قاب یک تصویر لو رفت

ایوان بلاس تصویری از سه گوشی گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای منتشر کرد. این تصویر که کهکشانی های جدید سامسونگ را در قاب محافظ نشان می‌دهد، اطلاعات خوبی در رابطه با طراحی Galaxy S10 ,Galaxy S10 E و Galaxy S10 Plus ارائه کرده است.

شرکت سامسونگ برای رویداد UnPacked که در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند ماه) برگزار می‌شود، در حال برنامه‌ریزی است. با این که تقریبا یک ماه تا معرفی گلکسی اس 10 زمان باقی‌ست، اما تصاویر مربوط به ظاهر دستگاه توسط افشاگر معروف در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

رندر جدید گلکسی اس 10

این تصویر گوشی های Galaxy S10 ,Galaxy S10 E و Galaxy S10 Plus را از چپ به راست در یک قاب شفاف نشان داده و طراحی ظاهری این گوشی ها را تا حدی آشکار کرده است.

به راحتی می‌توان متوجه شد که گوشی Galaxy S10 E از سایر مدل‌ها ارزان‌تر خواهد بود، این مسئله از دوربین دوگانه، صفحه نمایش کوچک‌تر و یک حفره روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور دوربین مشخص است. اینطور که پیداست، دو مدل دیگر دارای دوربین‌های سه‌گانه هستند، البته گلکسی اس 10 از حفره روی صفحه نمایش جهت قرارگیری سنسور دوربین برخوردار بوده و همچنین اس 10 پلاس دارای دو سنسور دوربین سلفی خواهد بود.

برخلاف گلکسی ای 9 مدل 2018 که دارای چهار دوربین عمودی است، سایر مدل‌های Galaxy S10 از دوربین های افقی برخوردار هستند. با این که در تصاویر منتشرشده می‌توان به راحتی کوچک‌تر بودن Galaxy S10 E و بزرگتر بودن Galaxy S10 Plus را متوجه شد، اما نمی‌توان به تصویر اعتماد کرد و باید منتظر اعلام رسمی مشخصات اسمارت فون های جدید سامسونگ باشیم.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند شرکت سامسونگ قصد دارد یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا همزمان با گلکسی اس 10 ای، اس 10 و اس 10 پلاس معرفی خواهد شد؟ به خاطر داشته باشید که احتمال معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ هم در تاریخ 20 فوریه وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بی ریخت و بد ریخت

  2. هووووووف سامسونگ با چه انگیزه ای داره اینکارو میکنه خدایی

  3. تکراریه دیگ هربار همون قبلی

  4. هیچ کدومو دوست ندارم