حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش

حداقل یکی از مدل های گلکسی اس 10 به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد بود

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ قصد دارد حداقل در یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده کند. این مسئله از طریق کد موجود در برنامه Samsung Pay مشخص شده است.

شرکت سامسونگ در سال 2017 میلادی تصمیم گرفته بود از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش در گلکسی نوت 9 استفاده کند، اما این کار به دلیل فراهم نبودن شرایط تکنولوژی موردنظر انجام نشد. در آن زمان، محافظ صفحه نمایش از عملکرد حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش جلوگیری می‌کرد و شرکت سامسونگ نتوانست مشکل را حل کند.

بر اساس گزارش منتشرشده از XDA، کد موجود در برنامه Samsung Pay نشان می‌دهد که حداقل یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش خواهد بود. ما بعد از مشاهده رندر جدید سه مدل از پرچمدار جدید سامسونگ، متوجه شده‌ایم که Galaxy S10 E نسخه ارزان قیمت بوده و به همین علت می‌توان گفت که از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش برخوردار نیست.

کد موجود در Samsung Pay نشان می‌دهد که برنامه پرداخت در اسمارت فون برای تایید عملیات به دنبال حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش خواهد بود و رابط کاربری نیز به صورت خودکار و متناسب با آن تنظیم می‌شود. این کد به طور خاص به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش Beyond اشاره دارد؛ Beyond نامی‌ست برای مدل های سری گلکسی اس 10 که توسط مجموعه داخلی شرکت سامسونگ استفاده می‌شود.

برخلاف گوشی های هوشمندی همانند OnePlus 6T که در حال حاضر از این فناوری استفاده می‌کنند، سامسونگ قصد دارد از اسکنر اولتراسونیک کوالکام به جای اسکنر اپتیکال استفاده کند. بر اساس اعلام شرکت کوالکام، اسکنر اولتراسونیک به مراتب دقیق‌تر و سریع‌تر از مدل اپتیکال است.

در حال حاضر، اسکنر اپتیکال تصاویر گرفته‌شده از اثر انگشت را مورد بررسی قرار می‌دهد، اما فناوری اولتراسونیک کوالکام با استفاده از امواج نوک انگشتان، امکان ساخت یک مدل سه بعدی جهت تایید شناسه را فراهم می‌کند.

شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند ماه) مراسم UnPacked که انتظار می‌رود همراه با معرفی گوشی های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس باشد را برگزار کند. هنوز مشخص نیست که آیا مدل 5G گلکسی S10 را هم در این رویداد معرفی خواهد کرد یا خیر؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پس انتظاراتو نسبت ب خودش خیلی برد بالا

  2. همیشه هیچکدوم از اینا قابل میش بینی نبوده

  3. مگ قرار بود غیر از این باشه

  4. این کلمه حداقل خیلی تاثیر گذاره خدایی😁😂