گلکسی اس 10 پرو جایگزین گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 پرو ٬ نام احتمالی نسل جدید گلکسی اس 9 پلاس

یک افشاگر می‌گوید نسخه جدید گوشی گلکسی اس 9 پلاس با نام گلکسی اس 10 پرو (Samsung Galaxy S10 Pro)‌ عرضه خواهد شد. بدین ترتیب نباید منتظر عرضه دیوایسی با نام گلکسی اس 10 پلاس از سوی سامسونگ باشیم.

طی دو سال آینده٬ گوشی‌های بزرگ‌تر خانواده گلکسی اس سامسونگ با پسوند پلاس عرضه می‌شدند. اما یک افشاگر می‌گوید٬ 20 فوریه (1 اسفند) این رویه‌ی نام‌گذاری تغییر خواهد کرد. به جای آنکه مدل 6.4 اینچی گلکسی اس 10 با نام اس 10 پلاس عرضه شود٬‌ این گوشی احتمالا با نام گلکسی اس 10 پرو به دست مشتریان خواهد رسید. در حال حاضر تفکر پشت تغییر نام این محصول از سوی سامسونگ مشخص نیست. این می‌تواند مربوط به دنباله‌روی از دیگر رقبای غول کره‌ای٬ نظیر هواوی باشد.

سال گذشته شرکت هواوی استراتژی خود را به‌روز کرد و گوشی‌های پرچمداری به نام‌های هواوی پی 20 پرو و هواوی میت 20 پرو را عرضه کرد. این نام‌گذاری حتی باعث افزایش فروش گوشی‌های جدید هواوی نیز شد. گوشی‌ساز بزرگ چینی احتمالا این نام‌گذاری را برای سال 2019 نیز در پیش خواهد گرفت و این می‌تواند تاثیر منفی روی فروش گوشی‌های سامسونگ بگذارد؛ هواوی همچنان به افزایش محبوبیت نسبت به سامسونگ و اپل ادامه می‌دهد و این دو شرکت روند نزولی در پیش گرفته‌اند.

از نظر بازاریابی٬ اکثر مصرف کنندگان معمولا پسوند “Pro” را به طور قابل توجهی بهتر از دیگر پسوندها٬ برای یک گوشی حرفه‌ای می‌دانند. از سوی دیگر پسوند “Plus” معمولا به اندازه‌ی یک دیوایس مرتبط است. و با قیمت گوشی‌های پرچمدار که این روزها خیلی افزایش پیدا کرده٬ مشتریان تمایل دارند هزینه‌ی بیشتری را برای قابلیت‌های بیشتر٬ به جای اندازه‌ی بزرگ‌تر متحمل شوند.

قیمت گلکسی اس 10 پرو سامسونگ

از نظر قیمتی٬ افشاگران می‌گویند که ارزان‌ترین  گلکسی اس 10 با قیمت 885 دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. این درحالیست که گلکسی اس 10 معمولی و مدل بزرگ‌تر آن٬ گلکسی اس 10 پرو با قیمت 1134 و 1361 دلار٬ روانه‌ی بازار می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نگرفتم مگه اس 9 پلاس معرفی نشده