سامسونگ گلکسی S10

نمایشگر ثانویه جدید سامسونگ در گلکسی اس 10 به کار خواهد رفت

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) احتمالا به یک ویژگی متفاوت مجهز خواهد شد. به تازگی تصاویری از پتنت نمایشگر ثانویه جدید سامسونگ رویت شده که به خاطر استفاده از حفره روی نمایشگر توسعه پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد سامسونگ گلکسی اس 10، حفره روی نمایشگر آن محسوب می‌شود. ویژگی جدیدی که به تازگی تصاویری از پتنت مربوط به آن منتشر شده است، به همین حفره مرتبط است. سامسونگ پتنتی مربوط به یک نمایشگر ثانویه شفاف به ثبت رسانده که می‌توان آن را روی سنسورها و و دوربین‌ها قرار داد.

کاربرد نمایشگر ثانویه گوشی‌های سامسونگ

پتنت یاد شده حدود دو سال قبل به ثبت رسید، اما سازمان ثبت مالکیت‌های معنوی جهانی، به تازگی اطلاعات و تصاویری از آن را منتشر کرده است. بر اساس آن، سامسونگ به راهکاری به منظور استفاده از یک نمایشگر ثانویه در گجت‌های خود دست پیدا کرده است. یکی از دلایل استفاده از این ویژگی در سامسونگ گلکسی S10 و یا سایر محصولات، از بین بردن مشکلات ناشی از حفره روی صفحه نمایش است.

سامسونگ گلکسی S10

در اطلاعات مربوط به پتنت نمایشگر ثانویه سامسونگ، به امکان استفاده از آن در کنار صفحه نمایش اصلی اشاره شده است. این نمایشگر ثانویه گوشی در حالت عادی شفاف و غیر قابل رویت است، به همین دلیل در نحوه کار نمایشگر اصلی مشکلی به وجود نخواهد آورد. این صفحه نمایش در زمان‌های تعریف شده، به منظور نمایش اطلاعاتی خاص، خودی نشان خواهد داد. نحوه نمایش اطلاعات توسط نمایشگر ثانویه به صورتی ساده و در سطح ابتدایی است و رزولوشن به مراتب پایین‌تری نسبت به صفحه نمایش اصلی دارد.

سامسونگ گلکسی S10

صفحه نمایش ثانویه سامسونگ می‌تواند تحت شرایطی خاص، آیکون‌هایی را به منظور افزایش سرعت کار با گوشی نمایش بدهد. یکی دیگر از امکانات نمایشگر ثانویه سامسونگ که هنوز نمی‌توان درباره آن نظر قطعی داد، پوشاندن حفره روی نمایشگر در زمان عدم استفاده از دوربین است! البته این کاربرد، ارائه یک راهکار مکانیکی پیچیده و جدید از سوی سامسونگ را طلب می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه