گلکسی A9 سامسونگ

آشنایی با قابلیت‌های دوربین چهارگانه گوشی گلکسی A9 سامسونگ + اینفوگرافی

گلکسی A9 سامسونگ اولین گوشی جهان با دوربین اصلی چهارگانه است. در ادامه، قابلیت‌های دوربین گلکسی ای 9 (Samsung Galaxy A9) را در قالب یک اینفوگرافی بررسی می‌کنیم.

جدیدترین عضو خانواده گلکسی سامسونگ، اولین گوشی هوشمند جهان است که با دوربین اصلی چهارگانه عرضه شد. قابلیتی که به شما امکان می‏‌دهد بعد از یک روز عالی و گردش در ساحل زیبا، پیش از برگشت به هتل بتوانید یک تصویر پانورامای فوق‌‏العاده شفاف نیز از آخرین اشعه‏‌های خورشید در حال غروب روی شن‎های ساحل ثبت کنید. دوربین چهارگانه گلکسی A9 سامسونگ دارای یک لنز واید 120 درجه‎ای است که می‏‌تواند با کمترین حرکت کل یک صحنه پهناور را در عکس جای دهد.

وجود قابلیت‎های مختلف در دوربین سامسونگ گلکسی ای 9 (Samsung Galaxy A9) به شما امکان می‏‌دهد در هر حالتی، چه یک عکس کلوزآپ از خودتان یا ثبت تصویر یک صحنه بزرگ‏‌تر، بتوانید به راحتی و با بالاترین کیفیت، این کار را انجام دهید. لنز واید 120 درجه این دوربین به شما امکان می‎دهد کل تصویری را که با چشمتان قادر به دیدنش هستید، در یک عکس جای دهید و از طرف دیگر با استفاده از لنز تله این دوربین با زوم اپتیکال 2 برابری، می‏‌توانید از هر سوژه‏‌ای، حتی از فاصله‏‌ای دور، یک عکس با کیفیت و دقیق بگیرید.

گلکسی A9 سامسونگ

لنز اصلی دوربین گلکسی A9 سامسونگ با دقت 24 مگاپیکسل، در هر شرایط نورپردازی، تصویری دقیق به شما تحویل می‎دهد. این دوربین با استفاده از یک الگوریتم ترکیب‌بندی مجدد بخش‏‌های مختلف تصویر، این توانایی را دارد که حتی در نور کم هم عملکرد عالی خود را حفظ کرده و با کمترین نویز ممکن عکسی بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار دهد. دوربین تشخیص عمق این گوشی هم در هماهنگی کامل با دوربین اصلی عمل کرده و به شما امکان می‎دهد عمق میدان تصویر را به‌صورت دستی تنظیم کرده و افکت زیبای بوکه را به عکس‎های خود اضافه کنید.

برای آشنایی دقیق‎تر با این قابلیت‏‌های نوآورانه در دوربین چهارگانه گوشی گلکسی A9 سامسونگ اینفوگرافی زیر را برای شما آماده کرده‎ایم:

اینفوگرافی دوربین گلکسی A9 سامسونگ

گلکسی A9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دوربین های چهارگانه شو باید به سری اس هم بیاره