باز هم یک تصویر دیگر از اس 10 پلاس با سلفی دوگانه افشا شد

باز هم یک تصویر دیگر از اس 10 پلاس با سلفی دوگانه افشا شد

کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی بزرگ سامسونگ از سری گلکسی اس ۱۰ باقی مانده، اما با تصویر جدیدی که از گلکسی اس 10 پلاس لو رفته، می‌توانیم بگوییم که مورد خاص دیگری برای رونمایی باقی نمانده است!

سامسونگ نتوانسته آن طور که باید و شاید اطلاعات مربوط به پرچمداران جدید خود را مخفی کند و تقریبا هر روز چند تصویر و اطلاعاتی جدید درباره مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ در رسانه‌ها منتشر می‌شود. هفته گذشته یک تصویر از گلکسی اس 10 پلاس بر روی اینترنت قرار گرفت که دوربین‌های سلفی دوگانه این گوشی را نشان می‌داد و نمایشگر آن که دارای یک حفر‌ه‌ی بیضی‌شکل برای قرار گرفتن این دوربین‌ها بود، تقریبا در تمام تصاویر به چشم می‌خورد.

حالا امروز نیز دقایقی پیش این گوشی یک بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی رویت شده است. هرچند که این بار نمایشگر خاموش است، اما دوربین‌های سلفی دوگانه در همان گوشه سمت راست بالا دیده می‌شوند و این موضوع توسط افرادی که طراحی‌های متقارن را بیشتر می‌پسندند، احتمالا به یک نقطه ضعف بزرگ برای پرچمدار جدید سامسونگ تبدیل خواهد شد.

باز هم یک تصویر دیگر از اس 10 پلاس با سلفی دوگانه افشا شد

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می‌بینید که اسمارت فون اس ۱۰ پلاس داخل یک قاب محافظ قرار گرفته است تا طراحی آن تا بیشترین جای ممکن مخفی بماند. بنابراین می‌توان گفت که این یک پروتوتایپ آزمایشی است که در جایی از جهان در حال آزمایش است و کارمندان سامسونگ احتمالا تصمیم گرفته‌اند تصویری از آن را افشا کنند.

این تقریبا مهم‌ترین مواردی است که در این تصویر به چشم می‌خورد و حالا شاید قطعی‌ترین نکته درباره پرچمداران بعدی سامسونگ، حفره‌های روی نمایشگر به منظور قرار گرفتن دوربین‌های سلفی باشد. دوربین‌هایی که همین حالا هم در حال بلعیدن دنیای موبایل هستند و حالا شاید با رقابت با اینترنت 5G به جذاب‌ترین مدهای این بازار تبدیل شوند.

دقایقی پیش گزارشی از اس ده پلاس را نیز برایتان منتشر کردیم که فاش می‌کرد گران‌قیمت‌ترین مدل این پرچمدار سامسونگ با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی، هزار و ۶۰۰ یورو قیمت خواهد داشت و اگر شما به این میزان رم و ظرفیت داخلی نیاز ندارید، می توانید مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی را با حدود قیمت ۱۰۵۰ یورو خریداری کنید؛ البته این برای وقتی است که شما در اروپا زندگی می‌کنید و هنوز قیمت‌های دلاری آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا اینو دوربینا رو از کجا دیدیدن