تفاهم نامه همکاری همراه اول با شرکت آب و فاضلاب آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری همراه اول با شرکت آب و فاضلاب آبادان برای برطرف کردن مشکل آب شرب آبادان امضا شد. بر اساس این تفاهم‌نامه اپراتور اول یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت 350 متر مکعب در روز برای مردم آبادان تهیه می‌کند.

چند سالی است که در کشورمان به خصوص مردم شهرهای جنوبی از جمله آبادان با مشکل کم‌آبی مواجه شده‌اند. این مشکل در فصل تابستان به اوج خود می‌رسد و مردم برای تامین آب شرب خود دچار مشکل‌های متعددی می‌شوند. برای مثال در تابستان سال جاری در آبادان سهمیه‌بندی آب شرب انجام شد که نارضایتی مردم خون‌گرم جنوب کشورمان را به دنبال داشت. در همین رابطه شرکت همراه اول برای برطرف کردن مشکل آب شرب مردم آبادان تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت آب و فاضلاب آبادان امضا کرده است.

همراه اول

هدیه همراه اول به مردم آبادان

شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات اپراتور اول و علیرضا خلیلی نیا، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان تفاهم‌نامه‌ای را برای برطرف کردن مشکل آب شرب مردم آبادان امضا کردند که بر اساس آن، همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به صورت کمک بلاعوض یک دستگاه آب شیرین‌کن با ظرفیت 350 متر مکعب در روز را برای تامین آب شرب مردم شهرستان آبادان تهیه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه