اولین بررسی گلکسی M20 کاملا امیدوارکننده بوده است

اولین بررسی گلکسی M20 سامسونگ کاملا امیدوارکننده بوده است

گوشی گلکسی M20 سامسونگ (Samsung Galaxy M20) از چند روز دیگر وارد بازار خواهد شد و اولین بررسی این گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ موفق شده محصول امیدوارکننده‌ای بسازد.

کمپانی سامسونگ هفته گذشته به طور رسمی تایید کرد که سری جدید گلکسی M20 از روز بیست و هشتم ژانویه (۸ بهمن) در کشور هند عرضه خواهد شد. این سری اولین گوشی های سامسونگ با سبک طراحی نمایشگر اینفینیتی وی هستند. این نمایشگرها در قسمت بالایی دارای یک ناچ قطره‌ای هستند که شامل دوربین سلفی و بلندگوی تماس می‌شود.

اما قبل از رونمایی رسمی به نظر می‌رسد که سامسونگ یک گوشی آزمایشی از این سری را برای یکی از کاربران خوش‌شانس خود در این کشور ارسال کرده است. این کاربر که از اعضای جامعه آنلاین سامسونگ در هند است، موفق به بررسی گوشی شده و اولین نگاه و واکنش‌های او نشان می‌دهد که گلکسی M20 می‌توانند محصول امیدوارکننده‌ای باشد.

اولین بررسی گلکسی M20 کاملا امیدوارکننده بوده است

در این سری جدید سامسونگ قصد دارد که سه دیوایس جدید را عرضه کند. گلکسی ام ۱۰، گلکسی ام ۲۰ و مدل ام ۳۰. سامسونگ در گذشته تایید کرده است که گوشی‌های سری گلکسی ام را تنها به صورت آنلاین در کشور هند به فروش خواهد رساند. این دیوایس‌ها با هدف خاصی تولید و عرضه خواهد شد و سامسونگ قصد دارد به جنگ مستقیم گوشی های چینی در بازار این کشور برود؛ فروش آنلاین گوشی ها نیز به سامسونگ اجازه می ‌دهد که قیمت‌های رقابتی‌تری را برای آنها تعیین کند.

نمایشگر Infinity-V گلکسی M20 تجربه‌ی کاملا جدیدی است

کاربر مورد نظر از سبک طراحی نمایشگر اینفینیتی وی بسیار راضی بوده است و طبق واکنش‌های او، گلکسی ام بیست تجربه نمایشی جدیدی را نسبت به تمام گوشی‌های قبلی سری گلکسی ارائه می‌دهد. گلکسی ام 20 و ام 20 انتظار می‌رود که دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشند که ظرفیت بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود.

اولین بررسی گلکسی M20 کاملا امیدوارکننده بوده است

همچنین در گذشته موفق شده‌ایم که مشخصات فنی گلکسی M20 را تایید کنیم. این گوشی از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. یک سیستم دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی قرار دارد که سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری فوق عریض استفاده می‌شود.

گلکسی اس با آخرین پردازنده اگزینوس سامسونگ و ۳ گیگابایت حافظه رم وارد بازار خواهد شد و سنسور اثر انگشت آن بر روی پنل پشتی قرار خواهد گرفت. سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو به طور پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب شده است و همین حالا هم فریمور رسمی و تصاویر پس زمینه‌ی آن قابل دریافت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این گوشی طوری درست شده که با قیمت گوشی های چینی مبارزه کنه.نه اینکه با سخت افزار شرکتای هواوی و….سامسونگ میخاد کل بازار رو دستش بگیره و داره موفقم میشه

  2. این گوشی سامسونگ یک گوشی میانرده هست و با وجود مدل هایی مثل p smart 2019 و honor 10 lite و honor 8x max نمیتونه خیلی به چشم بیاد و باید بگم طراحی این گوشی به جذابی طراحی گوشی های شیائومی یا هواوی نیست و دوربین جلوی این گوشی قابل رقابت با Honor 10 lite نیست و از نظر ظرفیت، تک نسخه 3 گیگ و 32 گیگ واقعا کم و بده

  3. ینی ایران نمیاد؟☹☹☹☹

  4. سامسونگ هیچ وقت ضعیف عمل نمیکنه

  5. خیلی عالی شده کاش سامسونگ چراغ اعلان نوتیفیکیشن را نیز تعبیه بکند که خیلی عالی میشود