تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های QLED 8K سامسونگ اعلام شد

تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های QLED 8K سامسونگ اعلام شد

اوایل این ماه و در نمایشگاه CES 2019 بود که سامسونگ از تلویزیون های QLED 8K خود رونمایی کرد. حالا قیمت و تاریخ عرضه این تلویزیون های جدید سامسونگ به طور رسمی اعلام شده است.

بعد از رونمایی در نمایشگاه CES، خیلی‌ها منتظر بودند تا قیمت و تاریخ عرضه این محصولات جذاب جدید سامسونگ اعلام شود. حالا دقایقی پیش به طور رسمی سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون های QLED 8K در بازار آمریکا را اعلام کرده است. این مدل‌های جدید نیز قرار است به مدل‌های ۸۵ اینچی، ۶۵ اینچی، ۷۵ اینچی و ۸۲ اینچی تلویزیون های 8K سامسونگ اضافه شوند.

البته یک تلویزیون غول پیکر 8K که سامسونگ با ابعاد ۹۸ اینچی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده بود نیز می‌توانست به این لیست اضافه شود، اما قیمت و تاریخ عرضه این مدل هنوز اعلام نشده و باید برای آن بیشتر منتظر بمانید.

تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های QLED 8K سامسونگ

طبق اعلام رسمی این کمپانی، مدل ۸۵ اینچی که در اکتبر سال گذشته رونمایی شد، قیمتی معادل ۱۴ هزار و ۹۹۹ دلار خواهد داشت و ارسال آن برای مشتری‌ها از هشتم فوریه (۱۹ بهمن) آغاز می‌شود. مدل ۶۵ اینچی و ۷۵ اینچی این تلویزیون ها نیز از تاریخ یکم مارس (۱۰ اسفند) برای مشتریان ارسال خواهد شد. این در حالی است که مدل ۸۲ اینچی از تاریخ بیست و دوم مارس (۲ فروردین) به مشتریان تحویل داده می‌شود؛ این سه مدل به ترتیب ۴۹۹۹، ۶۹۹۹ و ۹۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های QLED 8K سامسونگ اعلام شد

سری تلویزیون های QLED 8K سامسونگ از یک پردازنده کوانتومی 8K برخوردارند که رزولوشن 8K واقعی را با شدت روشنایی حداکثری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پردازنده می‌تواند نوع محتوا را شناسایی کند و آن را تا رزولوشن 8K ارتقا دهد. ورودی منابع تصویری نیز از پورت‌هایی مانند اچ دی ام آی، یو اس بی و ست تاپ باکس‌ها انجام می‌شود. علاوه بر این کاربران می‌توانند از سرویس‌های استریم آنلاین و حتی محتوای نمایشگر موبایل‌شان نیز بر روی تلویزیون ها لذت ببرند. سامسونگ وعده داده است که یک نسخه بهبود یافته از دستیار صوتی بیکسبی نیز بر روی این سری وجود خواهد داشت.

تلویزیون های ۸k سامسونگ به همراه جعبه‌ی One Connect box این کمپانی عرضه می‌شومد که در حال حاضر به اچ دی ام آی ۲.۰ مجهز است که پهنای باند ویدیوهای 8K را تا ۳۰ هرتز محدود می‌کند؛ شما برای تماشای تصاویر 8K با نرخ‌های بالاتر، به پورت اچ دی ام آی ۲.۱ نیاز خواهید داشت. در حال حاضر سامسونگ در حال آزمایش این پورت جدید است و نسخه‌ی  به‌روز‌رسانی‌شده از One Connect box بعد از تایید نهایی عرضه خواهد شد.

گفتنی است که شما در حال حاضر می‌توانید تلویزیون های QLED 8K سامسونگ از فروشگاه آنلاین این برند کره‌ای سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کافی نیست باید 16k بیاد با قیمته دو هزار دلار و دستیاره پیشرفته هوش مصنوعی همچین چیزی هفت ساله دیگه با قیمته دو هزار دلار در دسترس عموم قرار میگیره

  2. من QLED 4K دارم و هر کی دیده میگه کیفیتی تا الان به این حد ندیدن،چه برسه به این سوپر غول
    کیولد یعنی نمایش صددرصد و واقعی رنگ،حداکثر روشنایی 1500نیت که تو هیچ نمایشگری نیست،نشان دادن تمام محتوا زیر نور شدید خورشید و بازتاب خورشید و لامپ،از همه مهمتر عدم سوختگی پیکسل و نمایشگر که فقط تو کیولد محقق شده وبس
    فقط کیولد و بس