شارژ بیسیم معکوس گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 سامسونگ مجهز به شارژ بیسیم معکوس خواهد بود

گزارشی منتشر شده که بر اساس آن٬ گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ٬ از شارژ بیسیم معکوش پشتیبانی می‌کنند. بنابراین گوشی‌های دیگر را می‌توانید با چسباندن به پرچمداران سال 2019 سامسونگ٬ بدون سیم شارژ کنید.

پیشتر شایعاتی را شنیده بودیم که می‌گفتند٬ هر سه گوشی خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ از فناوری شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می‌کنند و حالا این شایعات بیشتر رنگ و بوی واقعیت گرفته‌اند. عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید٬ به نظر می‌رسد نشان دهنده‌ی قابلیت‌های مهم این خانواده است که شارژ بیسیم به صورت معکوس نیز یکی از این قابلیت‌ها خواهد بود. پنج دکمه روی یک سطح از عکس قابل مشاهده است که هر کدام به قابلیتی مربوط می‌شوند و با فشردن آن‌ها٬ ویدیوی معرفی آن قابلیت پخش خواهد شد.

شارژ بیسیم معکوس گلکسی اس 10

بر روی دسته‌ی الکترونیکی قابل مشاهده در تصویر٬ پنج دکمه‌ی مختلف را می‌بینیم. دکمه‌ی نخست٬ ویدیویی از معرفی کلی گوشی را پخش می‌کند٬ سپس دومین دکمه مربوط به پخش دموی نمایشگر سینماتیک گوشی است. سومین دکمه به اسکنر اثر انگشت درون صفحه اشاره دارد٬ چهارمین دکمه مربوط به حضور سه دوربین در پشت گوشی است و آخرین گزینه٬ شارژ بیسیم معکوس در این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

شارژ بیسیم معکوس در گلکسی اس 10 چگونه است؟

از آنجایی که گلکسی اس 10 نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه شرکت سامسونگ است٬ این قابلیت می‌تواند برای مشتریان مهم باشد. اما یک سوال در مورد چگونگی کارکرد این فناوری همچنان بی‌پاسخ باقی مانده است. هواوی میت 20 پرو از Qi برای شارژ معکوس استفاده می‌کند٬ اما ساعت هوشمند گلکسی واچ یا ایربادهای گیر آیکون ایکس از فناوری Qi پشتیبانی نمی‌کنند تا سامسونگ بخواهد از این روش٬ صاحبان آن‌ها را نیز خوشنود کند. به هر ترتیب٬ سامسونگ 20 فوریه (1 اسفند ماه) در یک رویداد خبری رسما از گوشی‌‌های خانواده Galaxy S10 پرده برداری خواهد کرد و ما به پاسخ تمام پرسش‌هایمان می‌رسیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه