اطلاعات زیادی از مشخصات هواوی پی 30 و پی 30 پرو لو رفت

اطلاعات زیادی از مشخصات هواوی پی 30 و پی 30 پرو لو رفت

با توجه به عملکرد فوق العاده سری پی بیست بسیاری از کاربران منتظر نسل بعدی این پرچمداران هواوی هستند و حالا در گزارش جدیدی اطلاعات زیادی از مشخصات و طراحی هواوی پی 30 و پی 30 پرو لو رفته است.

گوشی‌های هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو سال گذشته با نمایشگرهای ناچ عرضه شدند ، از آن زمان تاکنون هواوی چندین مدل مختلف با نا‌چ‌های قطره‌ای را روانه بازار کرده است. به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه پی 30 و پی 30 پرو نیز دارای ناچ های قطره‌‌ای بر روی نمایشگر خود باشند.

به تازگی گزارشی از سوی افرادی که بر روی نمونه‌های آزمایشی این گوشی‌ها کار می‌کردند لو رفته است که اطلاعات زیادی درباره هواوی پی سی (Huawei P30) و پی سی پرو (Huawei P30 Pro) فاش می‌کند.

هواوی پی 30 و پی 30 پرو نمایشگرهای اولد خواهند داشت

سری پی ۲۰ دارای نمایشگرهای ال سی دی بودند، اما طبق این گزارش هواوی P30 و P30 Pro با پنل‌های اولد که دارای ناچ قطره‌ آبی هستند روانه بازار خواهد شد، هر دو گوشی دارای سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر هستند. گفته می‌شود مدل پی 30 با نمایشگر ۶.۱ اینچی ساخته می‌شود، اما مدل پرو با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی تولید خواهد شد.

اطلاعات زیادی از مشخصات هواوی پی 30 و پی 30 پرو لو رفت

گویا مدل استاندارد گوشی های خانواده پی 30 قرار است دارای دوربین‌های سه‌گانه باشند و سونی IMX600 سنسور اصلی آنها ایفای نقش می‌کند. البته مدل پرو احتمالا دارای یک سیستم چهارگانه باشد که یک ماژول پریسکوپ برای دسترسی به زوم اپتیکال بالاتر درون آن تعبیه شده است. این سیستم چهارگانه همچنین قرار است یک سنسور سری IMX 6 جدید سونی را در خود داشته باشد و احتمال زیادی وجود دارد که سنسور ۳۸ مگاپیکسلی IMX607 سونی که به تازگی معرفی شده است نیز درون این دوربین‌ها به کار گرفته خواهد شد.

پردازنده کایرین ۹۸۰ که به تازگی پیش توسط هواوی رونمایی شده است، گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو را قدرت می‌بخشد. مدل استاندارد با ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود و این در حالی است که مدل پرو دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. هواوی در گوشی های میت ۲۰ خود، شارژ سریع ۴۰ واتی ارائه داده است، اما در سری پی 30 این شارژ سریع به مدل ۲۲.۵ واتی تغییر خواهد کرد.

هواوی پی سی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار نخواهد بود و مشخص نیست که آیا مدل پرو نیز به آن مجهز خواهد شد یا خیر. در ضمن لازم است بدانید که گوشی های خانواده هواوی پی 30 احتمالا با رابط کاربری EMUI 9.1 که بر پایه اندروید ۹ پای توسعه یافته است عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه