بهترین بازی‌ های چند نفره آفلاین برای پلی استیشن 4

بازی‌ های چند نفره آفلاین که زمانی بسیار محبوب بودند اکنون به حاشیه رانده شده‌اند. با این‌ حال هنوز هم در گوشه و کنار می‌توان بازی های چند نفره آفلاین جذابی پیدا کرد که در این پست بهترین های آن برای پلی استیشن 4 را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی‌ های چند نفره آفلاین زیادی در کنسول‌های نسل جدید یافت نمی‌شود اما چند بازی خوب و هیجان انگیز داریم که تجربه آن در کنار دوستان‌تان خالی از لطف نیست. در ادامه 10 بازی به شما معرفی می‌کنیم که هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس هستند و می‌توانید به صورت دو یا چهار نفره آن‌ها را بازی کنید.

بهترین بازی‌ های چند نفره آفلاین برای پلی استیشن 4

بازی‌ های چند نفره آفلاین

1- بازی Rocket League

بازی Rocket League یکی از عناوین ورزشی محبوب است که در آن می‌توانید با ماشین‌های فانتزی خوش رنگ‌تان فوتبال بازی کنید. این بازی یک بخش آفلاین نیز دارد که می‌توانید در کنار دوستان‌تان به بازی بپردازید. شما همچنین می‌توانید همراه دوستان‌تان، به صورت آنلاین با دیگران به رقابت بپردازید. ذات رقابتی این بازی باعث می‌شود که هم نظر تازه‌ کارها و هم حرفه‌ای‌ها به سوی آن جلب شود.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

2- بازی Borderlands: The Handsome Collection

بازی Borderlands یک اثر شوتر در دنیای باز است و نسخه The Handsome Collection آن شما دو عنوان Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel می‌شود. این بازی دارای صدها ساعت محتوا است که می‌تواند حسابی وقت شما را پر کند.

شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین و چهار نفره انجام دهید. بازی Borderlands در حالت چندنفره، بیشترین لذت را دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود آن را همراه با دوستان‌تان انجام دهید. Borderlands برای دوستان تازه‌ کار شاید چندان مناسب نباشد اما اگر می‌خواهید یک ماجراجویی طولانی با آن‌ها داشته باشید، توصیه می‌شود.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

3- بازی TowerFall Ascension

بازی TowerFall همان چیزی است که از یک بازی چند نفره انتظار داریم؛ یک رقابت دوستانه که در آن هرگز برای پیروزی تضمینی وجود ندارد. این یک بازی دوبعدی پیکسلی بتل رویال است که در آن به رقبا با تیرکمان شلیک می‌کنید.

تیرهای شما در این بازی محدود است، در نتیجه باید آن‌ها را دوباره از دیوارها بردارید تا به مبارزه ادامه دهید. این بازی به خاطر تنوع در گیم‌پلی می‌تواند حتی پس از ساعت‌ها بازی کردن، همچنان تجربه تازه‌ای برای شما به ارمغان بیاورد. اگر به بازی‌های مشابه Super Smash Bros علاقه دارید و می‌خواهید با دوستان‌تان حسابی کل کل کنید، این بازی مخصوص شماست.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

4- بازی Rayman Legends

ریمن شاید به اندازه ماریو یا سونیک مشهور نباشد اما نباید آن را از دست داد. بازی Rayman Legends با آن گرافیک زیبا، طراحی مراحل هوشمندانه و موسیقی فوق العاده‌اش، یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر تاریخ است.

این بازی در حالت تک نفره عالی است اما آن را می‌توانید به صورت دو نفره یا چهارنفره تجربه کنید. این بازی چالش‌های فراوانی برای شما ایجاد خواهد کرد و اگر از آن خسته شدید، می‌توانید مینی گیم Kung Foot را تجربه کنید که مستقل از بازی اصلی، هیجان خاص خودش را دارد.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

5- بازی Diablo 3

دیابلو 3 یک بازی اکشن نقش آفرینی است که یکی از محبوب‌ترین عناوین شرکت بلیزارد نیز در نظر گرفته می‌شود. شاید دیابلو 3 برای کسانی که گیمر حرفه‌ای نیستند گزینه مناسبی در میان بازی‌ های چند نفره آفلاین به حساب نیاید اما برای مخاطب خاص، بهترین است.

همانند بازی Borderlands توصیه نمی‌کنیم دیابلو را با دوستان تازه کار یا کودکان بازی کنید. این بازی پیچیدگی‌های زیادی دارد و چند روز طول می‌کشد تا آن را به طور کامل و با همه جزئیات به دوستتان توضیح دهید!

بازی‌ های چند نفره آفلاین

6- بازی Overcooked و Overcooked 2

Overcooked شاید یکی از بهترین بازی‌ های چند نفره آفلاین باشد که تاکنون دیده‌اید. شما همراه با دوستان‌تان در آشپزخانه یک رستوران کار می‌کنید و باید سفارشات مشتریان را آماده کنید. شاید در ابتدا همه چیز آسان به نظر برسد اما به تدریج با یک هرج و مرج بزرگ در آشپزخانه رو به رو خواهید شد.

اگر دوست دارید که به جای رقابت، بیشتر با دوستان‌تان همکاری کنید، این بازی به شما توصیه می‌شود.

بازی های چند نفره آفلاین

7- بازی Everybody’s Golf

Everybody’s Golf همان طور که از اسم‌اش پیداست، یک بازی خانوادگی در مورد گلف است که می‌توان آن را چهار نفره بازی کرد. از آن‌جایی که محوریت بازی، گلف است، تنها یک دسته برای انجام آن کافی بوده و می‌توانید نوبتی، دسته را به یکدیگر بدهید. این بازی برای کسانی که دسته اضافی ندارند، گزینه مناسبی است.

برای تجربه این بازی حتما نباید از طرفداران ورزش گلف باشید. شما ابزار سفارشی سازی شخصیت‌ها را در اختیار دارید، کنترل بازی بسیار آسان است و گرافیک بازی حالت کارتونی دارد که آن را به یک عنوان سبک و شاد تبدیل می‌کند.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

8- بازی The Jackbox Party Pack

The Jackbox Party Pack در میان بازی‌ های چند نفره آفلاین کمترین شباهت را به بازی ویدیویی دارد و بیشتر شبیه بازی‌های تخته‌ای است.

این پک دارای پنج بازی است که برخلاف دیگر بازی‌ها، می‌توانید با گوشی هوشمند یا تبلت به آن وصل شوید؛ در نتیجه این بازی لزوما به دسته نیاز ندارد. البته لازم به ذکر است که به دلیل بعضی‌ از محتواهای وسوسه انگیز، انجام آن به افراد کم سن توصیه نمی‌شود.

اگر این پک توجه شما را جلب کرد، می‌توانید به سراغ نسخه‌های 2 الی 5 آن بروید که بازی‌ها و سوالات بیشتری دارند.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

9- بازی Puyo Puyo Tetris

به بازی‌های پازلی علاقه دارید و می‌خواهید ببینید چه کسی زیرک‌تر است؟ Puyo Puyo Tetris دو بازی پازل کلاسیک را تلفیق کرده و گزینه‌های خوبی برای بخش آفلاین چند نفره دارد.

شما می‌توانید بازی‌های کلاسیک Puyo Puyo یا تتریس را انجام دهید. اما می‌توانید تلفیقی از حالت‌های مختلف را بازی کنید یا حتی آن‌ها را به طور همزمان انجام دهید. چه طرفدار این مجموعه‌ها باشید یا خیر، بازی Puyo Puyo Tetris طرفداران پازل‌های کلاسیک را حسابی راضی می‌کند.

بازی‌ های چند نفره آفلاین

10- بازی Nidhogg و Nidhogg 2

Nidhogg از نظر بصری ساده است اما سبک‌ گیم‌پلی‌اش باعث می‌شود که اثر رقابتی خوبی باشد. شما در یک میدان مسابقه قرار می‌گیرد و هدف این است که رقیب را به عقب برانید. شما یک شمشیر برای مبارزه دارید اما کشتن حریف پایان کار نیست و برای پیروزی باید چندین بار طرف مقابل را شکست دهید.

این بازی در عین سادگی، بسیار اعتیار آور است و اگر از نسخه اصلی لذت بردید، می‌توانید قسمت دوم آن را همراه با سلاح بیشتر و گرافیک بهتر تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کی حوصله این بازیای چرتو داره