لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی معرفی شد

زمانی که شما به لپ تاپ های قابل تبدیل فکر می‌کنید، احتمالا تصور یک غول گیمینگ ۱۷.۳ اینچی با بالاترین مشخصات در ذهنتان نخواهد آمد. لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی دقیقا همان محصولی است که درباره آن صحبت می کنیم!

ایسوس به تازگی از لپتاپ گیمینگ هیبریدی خود که از سری محصولات گیمینگ ROG محسوب می‌شود، با نام کامل ASUS ROG Mothership GZ700GX رونمایی کرده است. برخلاف باقی لپ تاپ های قابل تبدیل که یک محصول بسیار سبک و با قابلیت جابه‌جایی آسان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، این محصول ایسوس در واقع یک کامپیوتر رومیزی گیمینگ است که طراحی جالب آن اجازه می‌دهد آن را به یک تبلت نیز تبدیل کنید.

تقریبا همه‌چیز درباره این لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس در بالاترین لول قرار دارد و ما از برگ برنده این محصول شروع می کنیم که همان نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با پشتیبانی از قابلیت G-Sync و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر با فناوری گرافیک GeForce RTX 2080 انویدیا و با ۸ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 پشتیبانی می‌شود که می‌تواند هر بازی قدرتمندی که شما به سمت آن پرتاب کنید را برایتان با بالاترین کیفیت اجرا کند.

در بخش پردازنده، لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس از یک پردازنده قابل اورکلاک Core i9-8950HK برخوردار است که این پردازنده‌ی قدرتمند در حالتی که هر شش هسته‌ی آن فعال باشند، می‌تواند قدرت پردازشی تا مرز ۴.۳ گیگاهرتز را در اختیارتان قرار دهد،

ایسوس یک سیستم خنک‌سازی ویژه برای این محصول در نظر گرفته است که شامل ۴ گرماگیر بزرگ فلزی می‌شود و به این لپ تاپ اجازه می‌دهد تا حداکثر جای ممکن خنک بماند. در واقع با وجود چنین قدرت سخت افزاری بالایی، قطعات این لپ تاپ گیمینگ دمای بسیار زیادی تولید خواهد کرد و این سیستم که دارای طراحی انحصاری برای لپ تاپ ROG Mothership GZ700GX ایسوس است، به خنک کردن آن کمک می‌کند.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس

البته از حیث مشخصاتی مانند حافظه رم و ظرفیت داخلی، خریداران می‌توانند این محصول را سفارشی‌سازی کنند و امکان سفارش لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسوس با ۶۴ گیگابایت حافظه رم و با پشتیبانی از حداکثر ۴ حافظه اس اس دی از نوع PCIe 3.0 وجود دارد.

در لیست زیر می توانید برخی دیگر از مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ گیمینگ جذاب را مشاهده کنید:

  • وای فای 802.11ac/802.11ax
  • بلوتوث ۵.۰
  • ۳ پورت یو اس بی ۳.۱ از نوع Gen 2 Type-A
  • پورت یو اس بی ۳.۱ از نوع Gen 2 Type-C/VirtualLink
  • پورت تاندربولت ۳
  • خشاب کارت حافظه جانبی اس دی
  • جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
  • چهار بلندگو
  • چراغ‌های RGB قابل برنامه‌ریزی

با وجود اینکه این محصول یک لپ تاپ نامیده شده است، اما بیشتر به یک کامپیوتر رومیزی All in One شبیه است، زیرا از نظر ابعاد کاملا بدنه‌ی بزرگی دارد: طول ۱۶.۱۴ در عرض ۱۲.۶ در ضخامت ۱.۱۷ اینچی، این لپ تاپ گیمینگ را به یک غول رومیزی تبدیل کرده است. همچنین وزن حدودا ۴.۷ کیلوگرمی آن که به معنای آن است که شما نمی توانید لپتاپ ROG Mothership GZ700GX را هر جایی که خواستید داخل کوله پشتی قرار دهید و جابه‌جا کنید.

تاریخ عرضه و قیمت لپ تاپ ROG Mothership GZ700GX ایسوس

ایسوس درباره تاریخ عرضه این محصول زمان مشخصی را اعلام نکرده است اما این کمپانی اشاره کرده که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی آن را بر روی قفسه‌های فروشگاه مشاهده خواهید کرد. همچنین متاسفانه این کمپانی لیست مشخصات نهایی لپ تاپ هیبریدی خود را نیز اعلام نکرده است و اینکه چه مقدار قیمت باید برای خرید مدل‌های مختلف آن، بپردازید هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به مشخصات قدرتمند سخت افزاری، قطعا این محصول با قیمت ارزانی به فروش نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدایی ایسوس تو هرچیزی حرف اول رو میزنه

  2. دهنم آب افتاد….حاصرم نصف عمرمو بدم از اینا داشته باشم