نوکیا 9

بنر تبلیغاتی نوکیا 9 دوربین پنج‌گانه و تاریخ معرفی آن را تایید می‌کند

اخیرا کمپانی اچ ام دی گلوبال، روز پنجم اسفند ماه را به عنوان تاریخ برگزاری کنفرانس خود در MWC 2019 اعلام کرده بود. حالا هم انتشار بنر تبلیغاتی نوکیا 9 (Nokia 9)، مهر تاییدی بر معرفی این گوشی مجهز به دوربین پنج گانه در آن مراسم است.

با اعلام حضور کمپانی‌های صاحب‌نام، همگان منتظر به نمایش درآمدن محصولاتی چون سامسونگ گلکسی اس 10، ال جی جی 8 و سونی اکسپریا ایکس زد 4 در کنگره جهانی موبایل هستند. پیش‌تر حضور کمپانی فنلاندی نیز در این رویداد قطعی شده بود؛ ولی کسی از برنامه آن‌ها خبر نداشت. بنر تبلیغاتی نوکیا 9 اما سرانجام، از معرفی این پرچمدار در بارسلونا پس از تاخیری طولانی حکایت دارد.

این بنر همسو با گزارش‌های متعدد انتشار یافته، وجود دوربین پنج‌گانه را نیز در قاب پشتی نوکیا ۹ تایید می‌کند. هرچند در نگاه اول سخت بتوان دید؛ اما با زوم کردن تصویر می‌توانید پنج لنز ماژول دوربین دستگاه را مشاهده کنید. علاوه بر این پرچمدار، احتمال رونمایی اچ ام دی گلوبال از گوشی های دیگری مانند نوکیا 8.1 پلاس و نوکیا 1 پلاس نیز در MWC  وجود دارد؛ بنابراین این رویداد برای طرفداران برند فنلاندی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

بنر تبلیغاتی نوکیا 9

بنر تبلیغاتی نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بنره واقعا چی رو نشون می داد