مکان و تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 رسما اعلام شد

مکان و تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 رسما اعلام شد

امروز اخبار جذابی برای طرفداران محصولات گوگل را داریم و یکی از مدیران این غول اینترنتی رسما تاریخ و مکان برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 را اعلام کرده است.

ساندار پیچای به تازگی پستی را بر روی توییتر خود منتشر کرده است و در آن مکان و تاریخ دقیق برگزاری رویداد گوگا I/O 2019 را اعلام کرده است. طبق اطلاعات آقای پیچای، این رویداد قرار است از تاریخ هفتم تا نهم می (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۸) و در همان مکان همیشگی یعنی آمفی تئاتر شولاین برگزار شود. این محل که در مانتن ویوی کالیفرنیا قرار دارد، انتخاب همیشگی گوگل برای برگزاری این رویداد در سه سال گذشته بوده است و بسیاری از کاربران نیز انتخاب این محل برای برگزاری دور‌ه‌های بعدی گوگل I/O را پیش‌بینی می‌کردند:

مکان و تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 رسما اعلام شد

البته این تنها بخش آسان حدس زدن‌مان بود و هنوز نمی‌دانیم که قرار است در رویداد گوگل I/O 2019 چه محصولاتی توسط این کمپانی معرفی شود. هرچند که احتمال رونمایی از تعدادی از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری بیش از محصولات دیگر است و در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

چه محصولاتی را در رویداد گوگل I/O 2019 خواهیم دید

از آنجایی که رویداد گوگل I/O 2019 به طور ویژه بر روی توسعه‌دهندگان گوگل و محصولات نرم افزاری تمرکز دارد، به احتمال زیاد از سیستم عامل موبایل اندروید کیو که در واقع همان اندروید ۱۰ است، اطلاعات زیادی خواهیم شنید. همین حالا هم به لطف تصاویر و اطلاعاتی که از نسخه بتای این سیستم ‌عامل لو رفته است ما چند ویژگی آن را می‌ دانیم؛ یک تم تیره برای تمام محیط سیستم عامل و یک مدل کاملا جدید برای برای تعیین دسترسی‌های مختلف از جمله‌ی آنها هستند.

مکان و تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 رسما اعلام شد

اما قطعا در رویداد گوگل I/O ۲۰۱۹ با جزئیات کامل‌تری از اندروید کیو و اینکه احتمالا این سیستم‌عامل با چه نامی عرضه خواهد شد، پذیرایی می‌شویم.

از حیث محصولات سخت‌افزاری فعلا خیلی زود است که بخواهیم درباره خانواده پیکسل چهار گوگل صحبت کنیم، اما از آنجایی که اخیرا تصاویر زیادی از پیکسل ۳ لایت لو رفته است، احتمالا شاهد رونمایی از این گوشی در مراسم پیش رو باشیم. همچنین درباره‌ی یک نسخه با پسوند ایکس ال ان از این گوشی نیز اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که البته به دلیل کم بودن جزئیات و تضاد برخی از گزارش‌ها با هم احتمال رونمایی آن کمتر است.

مکان و تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2019 رسما اعلام شد

در ادامه می‌توانیم به دیوایس گوگل کورال اشاره کنیم که در چند ماه گذشته چندین بار در تست‌های بنچمارک مشاهده شده است. این دیوایس که از آخرین نسل از پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه سیستم عامل اندروید کیو برخوردار است، یک محصول مرموز بوده و هنوز نمی‌دانیم که قرار است گوگل کورال تحت عنوان یک تبلت عرضه شود و یا یک نوت‌بوک جدید خواهد بود.

در ضمن توجه داشته باشید که گوگل اخیرا چند فناوری مربوط مربوط به ساعت های هوشمند را از کمپانی فسیل با قیمت گزاف ۴۰ میلیون دلار خریداری کرده است که این هم می‌تواند یکی از موضوعات قابل طرح در کنفرانس گوگل I/O 2019 باشد. همچنین نهاد اف سی سی به تازگی سنسور حرکتی بدون نیاز به لمس Project Soli را تایید کرده است که احتمال اعلام جزئیات بیشتر درباره این محصول نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه