Linshof i8 ، پرچم دار خوش قیمت آلمانی ها با پردازنده 8 هسته ای ، 3 گیگابایت رم ، دوربین 13 مگاپیکسل و 80 گیگابایت حافظه داخلی

 Linshof نام شرکتی آلمانی است که می‌خواهد با معرفی گوشی جدید خود بانام i8 بازیگردان جدید دنیای گوشی‌های هوشمند باشد. این شرکت امروز یک گوشی هوشمند سطح بالا را باقیمتی مناسب معرفی کرده است.

Linshof-i8-1

اولین چیزی که در نگاه اول کاربر را متعجب می کند، طراحی عجیب آن است. بدنه گوشی از آلومینیوم در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است و برخلاف دیگر گوشی‌ها گوشه های آن به‌صورت اریب است که گوشی را به صورت یک 8 ضلعی در آورده است. از امکانات سخت‌افزاری i8 می‌توان به صفحه‌نمایش Super AMOLED و IPS ، پردازنده 8 هسته‌ای 2.1 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت حافظه RAM ،دوربین 13 مگاپیکسلی (28mm Wide-angle, fast low-light F1.8, Sony CMOS ) به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین دوم اشاره کرد.

یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این مدل را تامین می کند. جی پی اس، بلوتوث نسخه ۴، قطب نمای دیجیتال، ژیروسکوپ، پشتیبانی از HDMI نسخه ۱٫۴، پشتیبانی از پورت NFC و سازگاری با LTE نیز از دیگر خصوصیات این مدل هستند.

 اما یکی از امکانات جالبی که این گوشی را متمایز می‌کند حافظه 80 گیگابایتی آن است که این ویژگی Linshof i8 را از دیگر پرچم داران بازار جلو انداخته است.

Linshof-i8-2

این مدل قرار است با اندروید ۵ به بازار عرضه شود. البته رابط کاربری آن توسط سازنده اندکی دستخوش تغییر خواهد شد. ظاهرا رابط کاربری مذکور چیزی بین ویندوزفون و رابط تاچ ویز سامسونگ است و از کاشی ها، فونت ها و رنگ های آشنا به چشم کاربران در آن استفاده خواهد شد.

قیمت i8 در سایت رسمی Linshof حدود 380 دلار اعلام‌شده و قرار است در سه‌ماهه اول سال 2015 وارد بازار شود.همچنین  Linshof عرضه یک تبلت ۱۰ اینچی را نیز در برنامه های خود دارد که از صفحه نمایشی با رزلوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ و یک باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در ساخت آن استفاده خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. آقا من اینو میخواااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم عالیه همه چیزش.صد در صد از همه گوشی های کره ای و تایوانی هم بهتره از اپلم بهتره …..بابا اصن معلومه خیلی با کیفیته……کسی نمیدونه از کجا باید خریییییییییییییید؟
    :Cry-Out: :Cry: :Sad: :Sad-Lonely:

  2. خیلی باحااااااااله

  3. همه چیش عالیه فقط کاش یکمم رو ظاهرش کار میکردن ک چنگی به دل نمیزنه…

  4. خداییش این جنسای المانی خیلی توپه
    ننم یدونه چرخ گوشتی المانی داره ماله ۳۵ سال پیش
    هنوز مثل مرد کار میکنه

  5. باطری رو نوشته ۳۱۰۰ نه ۹۰۰۰
    به نظر گوشی خیلی خوب و با کیفیتی میاد

  6. خیلی عالیه!!! به خدا این سامسونگ و… دارن پول مارکشون رو می خورن.

  7. یعنی این آلمانی جماعت هر چی بسازن باید بهش اعتماد کرد آشغال ساختن و تقلب تو کارشون نیست :Angel: . ما که جنس بد از این آلمانی ها ندیدیم شما دیدین؟بگین؟ :Devilish: