رفع فیلتر تلگرام

رفع فیلتر تلگرام صحت ندارد

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت رفع فیلتر تلگرام صحت ندارد و با هر دستگاه دولتی که به تلگرام، هاتگرام و طلاگرام خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی ارائه کند برخورد قانونی می‌شود.

مدتی است شایعه‌هایی مبنی بر رفع فیلترینگ تلگرام مطرح شده است. در همین رابطه روز گذشته محمد جواد کولیوند، نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود در حال حاضر صحبت‌هایی از رفع فیلترینگ تلگرام مطرح شده است و شورای عالی فضای مجازی برای آن شرط‌هایی را تعیین خواهد کرد. اما دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت اساسا رفع فیلتر پیام رسان تلگرام صحت ندارد.

رفع فیلتر تلگرام منتفی است

جواد جاویدنیا، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود صحبت‌هایی از رفع فیلتر پیام رسان تلگرام مطرح شده، عنوان کرد فیلترینگ تلگرام بر اساس دستور قضایی انجام شده است و به جز دستگاه‌های قضایی، هیچ مرجعی حق ندارد در خصوص رفع فیلتر آن اظهار نظر کند. بنابراین رفع فیلتر این پیام رسان خارجی اساسا منتفی است.

این مقام مسئول افزود اگر هر یک از دستگاه‌های دولتی به تلگرام و پوسته‌های فارسی مانند هاتگرام و طلاگرام خدمات درگاه‌های پرداخت الکترونیکی ارائه کنند، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود. همچنین بر اساس مصوبه‌های شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مجوزی با الزام‌هایی که در مصوبه‌های شورا پیش‌بینی شده باشد برای تلگرام صادر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینها کلی از تلگرام فیلتر شده دارن ضربه میخورن. چطوری ممکنه رفع فیلترش کنن. شفافیت براشون معنی نمیده.

  2. اینا هم میخاستن اینستا رو فیلتر کنن چجوری میان تلکرامو رفع فیلتر میکنن

  3. ما هم باور نکردیم