گلکسی ام 10

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی ام 10 و ام 20 مشخص شد

گوشی های مقرون به صرفه گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20، امروز و در طول یک رویداد در کشور هند معرفی شدند. قیمت و تاریخ عرضه Galaxy M10 و Galaxy M20 هم توسط غول تکنولوژی کره مشخص شد.

شرکت سامسونگ، سری جدید گلکسی M را در کشور هند معرفی کرد. این برند جدید گوشی های مقرون به صرفه بوده که نخستین بار در هند عرضه می‌شود، همچنین قیمت و تاریخ عرضه گوشی های هوشمند هم توسط سامسونگ مشخص شدند.

ویژگی های گلکسی ام 10 و ام 20

گلکسی ام 10 و ام 20 را می‌توان اولین گوشی های سامسونگ دانست که از نمایشگر Infinity-V استفاده می‌کنند، همچنین در این دو دستگاه شاهد استفاده از ناچ قطره آب برای دوربین سلفی هستیم. گوشی های جدید سامسونگ از دوربین های اولترا واید در بخش عقب به منظور بالا رفتن قیمت برخوردار هستند.

همانطور که گفته شد، سامسونگ قیمت‌های Galaxy M10 و M20 را تایید کرده است. قیمت گوشی گلکسی ام 10 در دو مدل متفاوت با 2 و 3 گیگابایت رم در کنار 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب 112 و 126 دلار است.

گلکسی ام 20 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 155 دلار به فروش خواهد رسید، همچنین مدل دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت از قیمت 183 دلار برخوردار است.

این گوشی های موبایل جدید به صورت آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ و آمازون در کشور هند به فروش خواهند رسید؛ سامسونگ قصد ندارد شیوه دیگری برای فروش گلکسی ام 10 و ام 20 انتخاب کند. کاربران علاقه‌مند در هند می‌توانند از امروز سفارش خود را ثبت کنند، گوشی‌ها از تاریخ 5 فوریه (16 بهمن ماه) عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کسی میدونه دقیقا کی ‌میاد ایران؟

  2. خوش به حال هند…بیاد ایران بالای 4 میلیون قیمتشه
    سلطان تا آخر غول میمونه و هیچ چیزی جلو دارش نیست