تحویل خودروهای رنو

سایپا برای تحویل خودروهای رنو با شرکت فرانسوی مذاکره می‌کند

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات گفت برای تحویل خودروهای رنو در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم تا بر اساس تعداد تعهدهای معوقه از شرکت رنو و رنو پارس قطعه‌ها را دریافت کنیم و خودروهای تولید شده را به مشتریان تحویل دهیم.

عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات عنوان کرد در روز شنبه 6 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح تا 17 جلسه‌ای با مشتریان برگزار کردیم و پس از دسته‌بندی مشکلات مشتریان، به زودی آن‌ها را پیگیری و برطرف خواهیم کرد. بسیاری از مشتریان نسبت به افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده نگران بودند که با وجود تمامی ضررهای شرکت سایپا، برای افزایش رضایت مشتریان قصد داریم خودروهایی که موعد تحویل آن‌ها تا پایان دی‌ماه سال 97 است را با همان قیمت قبلی به آن‌ها تحویل دهیم.

بابایی در ادامه افزود بسیاری از مشتریان اطلاع دارند که از ابتدای سال جاری به دلیل تحریم با مشکل‌های متعددی روبه‌رو شدیم. همچنین شرکای خارجی سایپا از جمله رنو با ما قطع همکاری کردند که به همین دلیل میزان تولید سایپا کاهش پیدا کرد و برای تحویل خودرو در زمان مقرر با مشکل مواجه شدیم. امیدواریم مدیرعامل جدید گروه خودروسازی به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشد و با همکاری وزارت صنعت و قطعه‌سازان بتوانیم میزان تولید شرکت سایپا را افزایش داده و به تعهدهای معوقه عمل کنیم.

تحویل خودروهای رنو

راهکار سایپا برای تحویل خودروهای رنو

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات در زمینه تاخیر تحویل خودروهای رنو عنوان کرد در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم تا بر اساس تعداد تعهدهای معوقه از شرکت رنو و رنو پارس قطعه دریافت کنیم و خودروهای تولید شده را به مشتریان تحویل دهیم، اما اگر شرکت رنو با ما همکاری نکند، از طرح‌های جایگزین استفاده خواهیم کرد؛ یعنی تعدادی از خودروهایی را که توانایی تحویل آن‌ها را داریم به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم تا مشتریان آن‌ها را انتخاب کنند. البته در این طرح هم خودروهای پیش فروش شده‌ای که تحویل آن‌ها تا پایان دی‌ماه 97 است، خودروهای جایگزین شده را با قیمت قبلی تحویل می‌گیرند. به زودی جزئیات این طرح اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام به نظر بنده حقیر قطعات رنو در کشور همسایه فک فراونه دیگه نیازی به فرانسه نداریم تازه دقیقا یادمه قبل از برجام که در تحریم کامل بودیم پارس خودرو قطعات رنو به هر طریقی وارد میکرد ولو به تعداد کم هرکاری شدنیه شب بر همگان خوش .

  2. التماس نکن!
    دز چی معنا داره ماشین فرانسه سوار شه؟

  3. مذاکرات نتیجه بده اون موقع درسته

  4. حتما میخاد گرون ترش کنه باز