قابلیت Smart View

با قابلیت Smart View در تلویزیون سامسونگ هیچ لحظه مهمی را از دست نمی‌دهید

قابلیت Smart View در تلویزیون های هوشمند سامسونگ به شما کمک می‌کند تا هیچ لحظه مهمی را از دست ندهید. در ادامه، این قابلیت را معرفی می‌کنیم و با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

ضربه‏‌هایی که روی تور دروازه آرام می‎گیرند و سوت‎های پایانی که با غرش هورای فوتبال دوستان به صدا در می‎آید، همه نشانه بردها و صعودهایی است که روزهای پرهیجان این هفته‏‌های ما را می‎سازند. در هر جمعی که می‌‏نشینیم و در هر بحثی که با دوستان وارد می‎شویم حداقل یک جای صحبت به این می‎رسد که «دیدی چه شوتی؟» یا «وای قبل از زدن گل چه دریبلی کرد!» و مانند این.

قابلیت Smart View

حسرت زمانی آغاز می‎شود که متوجه شوید در تماشای بازی زنده چه صحنه جذابی را از دست داده‌‏اید. چقدر بدشانس که دقیقا در همان چند دقیقه‎ای که برای گرفتن بسته پستی تا دم در آپارتمان رفتید یکی از جذاب‏‌ترین صحنه‏‌ها اتفاق افتاده و حالا که به جمع برگشتید همه درباره زیبایی آن دریبل و پاسکاری صحبت می‏‌کنند و شما در حسرتید. برای گرفتار نشدن در چنین موقعیت‏‌هایی تنها راه‌حل این است که در طول پخش زنده هرکجا می‎روید تلویزیون را هم با خودتان ببرید. شاید عجیب به نظر برسد اما با قابلیت Smart View تلویزیون‏ های سامسونگ دقیقا همین کار، شدنی است.

قابلیت Smart View

قابلیت Smart View چیست؟

قابلیت Smart View که در قسمت نوتیفیکشن گوشی های سامسونگ وجود دارد امکان اتصال بی‌سیم و در واقع اشتراک تصویر میان گوشی و تلویزیون سامسونگ را برای شما فراهم می‏‌کند. با داشتن یکی از تلویزیون‏ های هوشمند سامسونگ و استفاده از این قابلیت در گوشی همراه سامسونگ خود، می‎توانید تصویر در حال پخش روی تلویزیون را به گوشی هوشمند سامسونگ خودتان انتقال دهید. به این ترتیب وقتی به هر دلیلی از جلوی تلویزیون بلند شوید، می‏‌توانید مسابقه را به‌صورت زنده روی گوشی خودتان مشاهده کنید و این یعنی از هیچ‌کدام از صحنه‌‏های هیجان‌انگیز عقب نخواهید ماند.

قابلیت Smart View

حتی اگر در حال تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خودتان باشید هم قابلیت Smart View به شما کمک می‏‌کند بدون وقفه اتفاقات را دنبال کنید و بلند شدن از پای تلویزیون به معنی پاره شدن رشته داستان برای شما نخواهد بود.

از طرف دیگر دنیای بازی‏ های موبایلی هم امروز بخش بزرگی از سرگرمی‌‏های ما را تشکیل می‏‌دهد. بازی‏‌هایی که به دلیل قابلیت انجام در هر مکان و هر زمانی، اکنون طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اما این بازی‏‌ها با وجود محبوبیت بسیار زیاد، در مقایسه با بازی‏‌های کنسولی از یک محدودیت مهم رنج می‏‌برند و آن کوچک بودن صفحه نمایش است.

قابلیت Smart View

اما اکنون و با استفاده از اپلیکیشن Smart View شما می‏‌توانید گوشی هوشمند خودتان را به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل کرده و با انتقال تصویر بازی به صفحه بزرگ تلویزیون، از گوشی همراه تنها به عنوان دسته‎ای برای کنترل بازی استفاده کنید. عملکرد بسیار خوب قابلیت Smart View باعث می‎شود تا در لذت بازی با تلویزیون و موبایل غرق شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. جام از دست دادیم

  2. رپرتاژ آگهی تبلیغاتی سامسونگ!
    یعنی افزودن یه اپ، چند می‌ارزه؟ تکنولوژی خارق‌العاده میخواد یا که انحصاریه؟

  3. اوه اینا قدیمیه چند ساله من وصل میشم به tv