سبک طراحی مورد علاقه

منطعف، دارای حفره، ناچ یا حاشیه‌دار ؛ کدام سبک طراحی گوشی را می‌پسندید؟ (نظرسنجی)

اکنون چندین سبک طراحی در دنیای گوشی های هوشمند متداول است و چند راهکار جدید نیز به تازگی راه خود را به این دنیا باز کرده‌اند. سبک طراحی مورد علاقه شما کدام یک است و دوست دارید زبان طراحی گوشی های هوشمند چه باشد؟

سال 2019 با تغییرات زیادی در دنیای گوشی های هوشمند رو به رو شد. در حال حاضر چند سبک طراحی روی میز گوشی‌سازان قرار داشته و رقابت تنگاتنگی بین راهکارهای مختلف وجود دارد. هر یک از زبان‌های طراحی موجود مزیت‌ها و ایرادهای خاصی داشته و توانسته‌اند نظر بخشی از کاربران را به خود جلب کنند. به عبارتی سبک طراحی مورد علاقه هر کاربر با کاربر دیگر متفاوت است.

به عنوان نمونه باید به سبک طراحی ناچ استایل اشاره کنیم که با وجود داشتن سابقه چندین و چند ساله، از سال 2017 و زمان رونمایی آیفون ایکس اپل به محبوبیت دست پیدا کرد. اکنون می‌توان در بالای نمایشگر گستره وسیعی از گوشی های هوشمند بالارده و حتی میان‌رده، یک بریدگی دربردارنده سنسورهای مختلف را مشاهده کرد.

طراحی بدون حاشیه گوشی

راهکاری که در ادامه ناچ استایل معرفی شد، استفاده از حفره روی صفحه نمایش بود، به این شیوه که ناچ از بالای صفحه نمایش حذف شده و نمایشگر تماما بدون حاشیه خواهد شد. در عوض دوربین سلفی درست روی صفحه نمایش در گوشه‌ای از آن قرار می‌گیرد.

سبک طراحی مورد علاقه برخی کاربران دیگر، طراحی منعطف گوشی است. برخلاف تصور، سامسونگ تنها شرکتی نیست که در این عرصه قدم گذاشته و گوشی‌سازان دیگری نیز در پی ساخت گجت‌های انعطاف پذیر هستند. در نهایت به سبک طراحی کلاسیک گوشی های هوشمند می‌رسیم که بسیاری از کاربران همچنان به آن‌ها علاقه‌مند هستند.

سبک طراحی مورد علاقه کاربران گجت نیوز

اما نظر کاربران گجت نیوز به عنوان بخشی بزرگ از جامعه آماری کاربران حرفه‌ای دنیای تکنولوژی در ایران چیست و کدام سبک طراحی را بیشتر می‌پسندند؟ لطفا در نظرسنجی زیر شرکت کرده و سپس جزییات و دلیل انتخاب خود را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به نظر من خمیده با ناچ مثل میت 20 پرو

  2. همه کلاسیکن چون دیگه کسی نمیتوهه گوشی جدید بخره

  3. من طراحی امسال سونی بیشتر میپسندم علاوه بر اینکه طراحی جدیدی و زیبایی دارن حاشیه بالا و پایین خیلی جزئی دارن مثل Xperia xz4.از طرفی سوراخ صفحه نمایش مثل s10سامسونگ به نظرم یه جورایی کاربر اذیت میکنه و به مرور زمان دل زده میشه

  4. نظر من حفره البته حفره ای که مثل هانر ویو 20 کوچک باشه