شارژر بیسیم گلکسی اس 10

اطلاعات شارژر بیسیم گلکسی اس 10 در سایت FCC رویت شد

اطلاعاتی از شارژر بیسیم گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) در سایت FCC قرار گرفته که می‌تواند سرعت این شارژر را نشان دهد. ظاهرا سامسونگ به دنبال سنت شکنی در فناوری شارژ بیسیم است.

شارژ بیسیم قابلیتی است که ما انتظار داریم به صورت پیشفرض در تمامی گوشی‌های هوشمند مدرن وجود داشته باشد٬ پس تعجب آور نیست که گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ نیز از این ویژگی بهره‌مند باشند. در واقع با توجه به اسناد منتشر شده در سایت ٬FCC شارژر بیسیم گلکسی اس 10 از سرعت بیشتری نسبت به شارژرهای قدیمی‌تر بهره‌مند خواهد بود.

در بیشتر موارد٬ شارژرهای بیسیم امروزی حدود 10 وات را پشتیبانی می‌کنند؛ با این حال٬ بر اساس اطلاعات ٬FCC شارژر بیسیم گلکسی اس 10 سامسونگ این محدوده را به 15 وات رسانده است. این بدان معناست که گوشی‌های سال 2019 سامسونگ می‌توانند سریع‌تر از گوشی‌های دیگر شارژ شوند.

با فرض بر این که گوشی‌های جدید سامسونگ می‌توانند از چنین سرعت‌هایی پشتیبانی کنند٬ این بدان معناست که شارژر بیسیم سامسونگ می‌تواند سرعتی برابر با فناری Samsung Fast Charge را ارائه کند. البته باید درک کنیم که شارژ بیسیم کندتر از شارژ سیمی است. بنابر این ما هنوز باید منتظر زمانی بمانیم که شارژ بیسیم واقعی بدون نیاز به یک پد شارژ عرضه شود.

در عین حال٬ اپل نیز گفته است که در حال کار بر روی پد شارژ بیسیم مخصوص خود به نام “AirPower” است. جالب خواهد بود ببینیم که آیا آن می‌تواند ارائه کننده‌ی ظرفیت‌های شارژر بیسیم سامسونگ باشد و رقابت‌ها بین این دو کمپانی گوشی‌ساز را نزدیک‌تر از هر زمان دیگری کند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ

  2. چه عجب اپل بعد از چندی ی کاری کرد

  3. شارژه ها چ دنگو فنگ هایی