اولین فروشگاه فیزیکی کمپانی وان پلاس در چین افتتاح شد

یکی از بزرگترین مشکلات اسمارت فون وان پلاس وان داستان خرید این گوشی است که از همان لحظه ورود این محصول به بازار مشکلات زیادی برای خریداران ایجاد کرده است.همانطور که اطلاع دارید کمپانی وان پلاس این محصول را ابتدا از طریق دعوت نامه وبعد از آن به صورت فروش های مدت دار بر روی اینترنت به فروش رساند و خبری از یک فروشگاه فیزیکی از این شرکت نبود.اما اکنون کمپانی وان پلاس اولین فروشگاه رسمی خود را افتتاح کرده و این طور که پیداست این شرکت همچنان قصد رقابت با بهترین شرکت های حال حاضر دنیا را دارد.

OnePlus-Experience-Store-outside

فروشگاه فیزیکی وان پلاس در پکن چین افتتاح شده و نام آن را Experience، به معنای “تجربه” گذاشته است. وان پلاس دو روزه پیش در گردهمایی رسانه ای، آغاز به کار رسمی این فروشگاه را جشن گرفت.

OnePlus-store-2

فروشگاه وان پلاس در پکن از ابتدای دسامبر به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد و از ۲۰ دسامبر رسما وارد فاز نهایی خواهد شد. محصولات به فروش رسیده در فروشگاه شامل وان پلاس وان، نسخه محدود پوشیده شده با چوب بامبو و نسخه مخصوص JBL هستند. آخرین مورد نام برده، ماه پیش رونمایی شد.

OnePlus-store-3

 در داخل فروشگاه، منطقه ای آموزشی وجود دارد که مشتریان با ورود به آن می توانند نحوه استفاده از محصولات خاص را بیاموزند. هدفون، اسپیکر و بسیاری دیگر از موارد جانبی در کنار گوشی های وان پلاس در قفسه های فروش قرار گرفته اند.

OnePlus-store-China-1

 گزارش ها حاکی از آن است که وان پلاس به زودی فروشگاه های بیشتری را هم در مناطق مختلف این شهر و کشور باز خواهد کرد. به هر حال، این فروشگاه ها بخشی از آینده شرکت وان پلاس هستند، شرکتی که تا پیش از این فقط از طریق دعوتنامه گوشی های همراه خود را به فروش می رسانده است.

منبع : phandroid

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سلام اول يه تشكر بكنم از سايت بسيار خوب گدجت نيوز ولي من اينجا يه گله دارم ازتون
    سايت شما قرار بود كه در باره ي مدل هاي مختلف نوت فور يه مقاله بنويسه (حدود دو هفته پيش)
    پس چي شد خواهشا اين مقاله رو بنويسين ممنون

  2. ممنون
    من این گوشیو دارم فوق العادس
    این خبر خوبی بود
    راستی داداش هنوز لالی پاپ براش نیومده