فیلم Aquaman تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دی سی شد

شرکت دی سی (DC) پس از چند تجربه ناموفق، اخیرا در مسیر درستی قرار گرفته و پس از فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman)، فیلم Aquaman هم توانست به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کند.

فیلم Aquaman توانست با عبور از فیلم شوالیه تاریکی بر می‌ خیزد (The Dark Knight Rises) به پرفروش‌ترین فیلم شرکت دی سی تبدیل شود. دی سی چند سالی است که برای تشکیل یک دنیای سینمایی، مشابه دنیای شرکت مارول (Marvel) تلاش می‌کند اما هنوز نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. آن‌ها با زن شگفت انگیز موفقیت خوبی تجربه کردند اما دیگر آثارشان، ناامیدکننده بود.

پیوستن فیلم Aquaman به باشگاه میلیارد دلاری‌ها 

دی سی که از دخل و تصرف در آثار قبلی نتیجه‌ای نگرفته بود، این بار به سراغ جیمز وان (James Wan) رفت و به او کنترل خلاقانه کامل داد و نتیجه‌ خوبی گرفت. فیلم آکوآمن با اینکه ضعیف‌ترین افتتاحیه را در بین اکران‌های دنیای سینمایی دی سی داشت اما از همان اول می‌شد حدس زد که پیروزی بزرگی برای این شرکت و برادران وارنر خواهد بود. این فیلم توانست نظر منتقدان و طرفداران را جلب کند و حالا توانسته از مرز فروش 1 میلیارد دلار عبور کند.

فیلم Aquaman

این فیلم ابتدا از فروش 1.004 میلیارد دلاری فیلم شوالیه تاریکی عبور کرد و حالا با 1.092 میلیارد دلار فروش، توانسته از فروش 1.084 میلیارد دلاری شوالیه تاریکی بر می خیزد نیز عبور کند. پرفروش شدن فیلم آکوآمن یک موفقیت بزرگ برای دی سی محسوب می‌شود، آن‌ هم وقتی که فیلم‌های قبلی ساخته شده را در نظر بگیریم. در حالی که شخصیت‌هایی همچون بتمن، سوپرمن و زن شگفت انگیز بسیار مشهورتر هستند اما این آکوآمن است که توانسته از همه انتظارات عبور کند و چنین رکورد عظیمی از خود بر جای بگذارد.

با این فروش نجومی، غافل گیرکننده نیست که قسمت دوم در دست توسعه قرار بگیرد. جیمز وان هنوز کارگردانی این قسمت را نپذیرفته و طبق اخبار منتشر شده، منتظر یک فیلمنامه مناسب است تا ساخت آن را قبول کند. این کارگردان، نقش مهمی در موفقیت فیلم Aquaman داشت و عدم بازگشت او برای قسمت بعدی، شوک بزرگی برای طرفداران خواهد بود.

فیلم بعدی دنیای سینمایی دی سی، شزم (Shazam!) ماه آینده اکران می‌شود و باید دید آیا موفقیت این شرکت ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. آن‌ها دو فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) و زن شگفت انگیز 1984 را نیز در سال آینده روی پرده خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چجوری پول سازی میکنن اینا

  2. همش بخاطر بازیگر جذابشه

  3. اتفاقا چرت ترین فیلمشم بود بود مرد مورچه ای