طراحی عجیب آیفون ایکس آی با یک گزینه‌ی رنگی جدید برای گوشی های اپل تکمیل می‌شود

طراحی عجیب آیفون ایکس آی با یک گزینه‌ی رنگی جدید برای گوشی های اپل تکمیل می‌شود

نسل بعدی آیفون ایکس اس که احتمالا با نام آیفون ایکس آی (Apple iPhone XI) عرضه خواهد شد، یک طراحی بسیار عجیب دارد و اگر این تصاویر حقیقت داشته باشد، احتمالا با یک غول تک چشم مواجه خواهیم شد!

چندی پیش تصویری از آیفون ایکس آی اپل منتشر شد که پروتوتایپ آزمایشی محصول را نشان می‌داد. منتشرکنندگان آن تصاویر مدعی بودند که این گوشی دارای یک کادر مربعی برای دوربین‌ها بر روی پنل پشتی خود خواهد بود و برخی دیگر از گزارش‌ها نیز حاکی از آن بودند که شاهد یک ساختار سه گانه به صورت افقی خواهیم بود.

طراحی عجیب آیفون ایکس آی با یک گزینه‌ی رنگی جدید برای گوشی های اپل تکمیل می‌شود

اما طبق تصاویر جدیدی که به تازگی منتشر شده است احتمالا اپل آن طراحی را رها کرده و به سراغ یک ساختار جدید رفته است. هرچند که در نگاه اول ممکن است پشت این آیفون شبیه یک غول تک چشم به نظر برسد، اما احتمالا بسیاری از افراد این طراحی جدید و متقارن برای آیفون XI را بیشتر از آن کادر جزیره‌ای خواهند پسندید.

این تصاویر به نظر می رسد که مربوط به یک پروتوتایپ آزمایشی باشند که برای تایید مهندسی ساخته شده‌اند، البته ممکن است همچنان هم ما ساختار مربعی دوربین‌ها را در یک مدل با نام ایکس آی مکس مشاهده کنیم، اما احتمال کمی وجود دارد که اپل آیفون های سال ۲۰۱۹ خود را با چنین تفاوت زیادی از هم تولید کند. دوربین سوم در این طراحی ممکن است مربوط به سنسور سه‌بعدی ToF برای تشخیص عمق باشد که پلتفرم واقعیت افزوده AR Kit اپل می‌تواند از آن بهره ببرد. گفته می شود گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و تعدادی دیگر از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ نیز به این سنسورها مجهز خواهند بود.

مشخصات فنی آیفون ایکس آی اپل

طراحی عجیب آیفون ایکس آی با یک گزینه‌ی رنگی جدید برای گوشی های اپل تکمیل می‌شود

از دیگر نکاتی که در گزارش امروز به آن اشاره شده برخورداری آیفون XI از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با پنل اولد است که نسبت به نسل گذشته دارای ناچ کوچکتری خواهد بود و آن هم به دلیل حذف سنسورهای مربوط به دوربین TrueDepth است که منطقی به نظر می‌رسد. موضوع عجیب دیگری که این منابع اطلاعاتی به آن اشاره کرده‌اند و باور آن کمی سخت است، برخورداری پرچمدار بعدی اپل از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پورت یو اس بی تایپ سی به جای پورت لایتنینگ اپل است که آن را بر روی گوشی های چند سال اخیر این کمپانی دیده‌ایم.

در ادامه آمده است که یک مدل با رنگ آبی نیز به دلیل درخواست بالای کاربران به گزینه های رنگی آیفون ایکس آی اضافه خواهد شد و علاوه بر آن رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی نیز برای این گوشی قابل خریداری خواهند بود. افشاگر در انتها اعلام کرده است که آیفون های ۲۰۱۹ اپل از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کنند و با توجه به اینکه این استاندارد هنوز به طور عمومی راه‌اندازی نشده است، این ادعا احتمالا درست باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحیش قبلیه که بهتر بود

  2. این که همونه مدل دوربینش عوض شده فقط