تحویل خودروهای هاوال

بهمن موتور برای تحویل خودروهای هاوال و بسترن بی 30 اطلاعیه صادر کرد

شرکت بهمن موتور برای تحویل خودروهای هاوال و بسترن بی 30 با موعد تحویل مهر، آبان و آذر اطلاعیه صادر کرد که بر اساس آن مشتریان خودروهای هاوال می‌توانند از طرح‌های جایگزین استفاده کنند.

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای برای مشتریان خودرو بسترن بی 30 که موعد تحویل آن‌ها آبان و آذر بوده و تاکنون تکمیل وجه نشده‌اند اعلام کرد تا این تاریخ از سوی مراجع ذی‌ربط برای تعیین قیمت خودرو بسترن B30 مکاتبه یا توافقی انجام نشده است. از این رو اگر در زمینه قیمت این خودرو نتیجه یا توافقی انجام شود، جزئیات آن را به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

تحویل خودروهای هاوال

برنامه بهمن موتور برای تحویل خودروهای هاوال

شرکت بهمن خودرو در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای هاوال با موعد تحویل مهر و آبان اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

  • برای اینکه قطعات مورد نیاز این خودروها را تامین کنیم با شرکای خارجی در حال مذاکره هستم و در روز‌های آینده نتیجه این مذاکره را به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
  • طبق توافق‌هایی که انجام شده است، قصد داریم دعوتنامه‌ای را برای تکمیل وجه به ترتیب اولویت ثبت‌نام، با توجه به شروط مختلف ابلاغی از مبادی ذی‌ربط و بر اساس میزان موجودی قابل تحویل خودروهای هاوال از جمله تکمیل شده، در فرایند تکمیل و تجاری‌سازی برای مشتریان ارسال کنیم.
  • برای آن دسته از مشتریان خودروهای هاوال که تصمیم دارند خودرو ثبت‌نامی خود را به خودرو بسترن B30 تبدیل کنند، تعداد محدودی خودرو آماده شده است که مشتریان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و شرایط تبدیل به نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور مراجعه کنند.
  • برای تعدیل نرخ سود محاسباتی و ودیعه‌های پرداختی با مبادی ذی‌ربط در حال مذاکره هستیم. از این رو پس از مشخص شدن نتیجه، آن را به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چخبره اینا هی اطلاعیه و بیانیه و شرطو شروط میذارن