بسته های اینترنت همراه اول

بسته های اینترنت همراه اول (9 بهمن 97)؛ متنوع تر از همیشه

بسته های اینترنت همراه اول با زمان‌ها و حجم‌های متنوع و قیمت مقرون‌به‌صرفه برای تمام کاربران با نیازهای مختلف ارائه می‌شود. در ادامه با انواع بسته های اینترنت نوترینو آشنا می‌شوید.

امروزه بیشتر کاربران از اینترنت همراه برای استفاده از شبکه های اجتماعی و رفع دیگر نیازهای خود بهره می‌برند. در این میان، اپراتورهای تلفن همراه سعی می‌کنند با ارائه بسته‌های متنوع با قیمت مناسب، در رقابت با یکدیگر پیروز شوند.

اپراتور همراه اول بسته‌هایی متنوع با زمان‌ها و حجم‌های مختلف و قیمت مقرون‌به‌صرفه به کاربران ارائه می‌کند. تنوع بسته های اینترنت همراه اول به گونه‌ای است که برای هر سلیقه و نیازی مناسب خواهد بود. بسته‌های آلفا پلاس یک روزه تا یک ساله با حجم‌های کمتر از 500 مگابایت تا بیشتر از 10 گیگابایت و حتی نامحدود، بسته‌های ویژه مشترکان جدید، بسته‌های اینترنت همراهی و بسته‌های مدار فیروزه‌ای از انواع بسته های اینترنت همراه اول هستند.

اخیرا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توییتی را منتشر و اعلام کرد اپراتورهای تلفن همراه برای جبران افزایش قیمت، حجم بسته های اینترنت را بدون بالا بردن هزینه، 10 درصد افزایش داده‌اند. وی در توییت خود نوشت:

مردم از افزایش قیمت بسته های اینترنتی شکایت دارند. با آغاز مدیریت هزینه‌ها در اپراتورها، از هفته گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شد. فعلا با همان قیمت‌ها، ده درصد حجم بیشتر اضافه شده است. کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت پیگیری می‌شود. فضای مجازی فرصت است.

البته به نظر می‌رسد فعلا فقط همراه اول این کار را انجام داده و 10 درصد به حجم بسته‌های خود افزوده است. مدتی پیش و بعد از حذف بسته های اینترنت شبانه با توصیه رگولاتوری، همراه اول اینترنت هدیه صبحانت را به بسته‌های پرمصرف خود اضافه کرد. ترافیک هدیه صبحانت معادل 10 درصد حجم کل بسته خریداری شده است و در ساعات 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تمام بسته های اینترنت نوترینو همراه اول را مشاهده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته های آلفا+

این بسته‌ها با زمان‌ها و حجم‌های متنوع برای پاسخگویی به طیف گسترده مشترکان طراحی شده است و کاربران می‌توانند با فعال‌سازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شوند.

  • هزینه خرید بسته‌ها برای مشترکان دائمی روی قبض محاسبه می‌شود و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ کم خواهد شد.
  • در زمان فعال‌سازی سرویس، مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده برای مشترکان اعتباری کسر می‌شود.
  • قیمت هر یک از بسته‌ها بدون احتساب مالیات است.
  • ترافیک مصرفی در سایت‌ها و پیام رسان‌های منتخب داخلی با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.
  • بسته های کوتاه مدت آلفا پلاس شامل بسته‌های یک روزه و هفت روزه فاقد تمدید خودکار هستند. در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.
  • بسته های ماهانه دارای ترافیک هدیه صبحانت (قابل استفاده در ساعت 6 صبح تا 12 ظهر) هستند. ترافیک هدیه صبحانت معادل ده درصد حجم بسته خریداری شده است. برای مثال بسته ماهانه 5 گیگابایتی، علاوه بر 5 گیگابایت خریداری شده، دارای 500 مگابایت ترافیک هدیه صبحانت است.
  • بسته های ماهانه و بلندمدت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله دارای رزرو خودکار هستند و با پایان یافتن بسته از نظر زمانی یا حجمی به صورت خودکار تمدید می‌شوند.  مشترکان می‌توانند با ارسال کد دستوری ستاره 100 ستاره 8 مربع (#8*100*) تمدید خودکار را لغو کنند.
  • بسته های ساعات مشخص، بسته‌هایی هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف خواهند بود. این بسته‌ها به‌طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعال‌سازی هستند و مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 27 مربع (#27*100*) می‌توانند آن‌ها را مشاهده و فعال کنند. بسته‌های ساعات مشخص برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری قابل استفاده هستند و فاقد تمدید خودکار زمانی یا حجمی خواهند بود. در صورت فعال‌سازی این بسته‌ها با سایر بسته های اینترنت همراه اول ، اولویت مصرف با بسته‌های ساعات مشخص است.
  • بسته های نامحدود شبانه برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری قابل استفاده است. این بسته‌ها فاقد رزرو خودکار خواهند بود.
  • در صورتی که مشترک بسته‌های فعال آلفا+ داشته باشد، اگر اقدام به فعال‌سازی بسته دیگری کند، بسته جدید برای وی رزرو می‌شود.
  • پس از اتمام بسته و در صورتی که تمدید خودکار اتفاق نیفتد یا مشترک بسته رزرو نداشته باشد، مصارف آتی اینترنت مشترک با تعرفه آزاد طبق جدول زیر محاسبه می‌شود:
سیم کارتتعرفه هر کیلوبایتتعرفه هر کیلوبایت ترافیک داخلی
دائمی0.4 ریال0.2 ریال
اعتباری0.6 ریال0.3 ریال
  • مشترکان از طریق سامانه جامع #10*، سامانه #100*، سامانه پیامکی 009810، سامانه پیامکی 8080 و حساب کاربری اپلیکیشن همراه اول می‌توانند بسته های اینترنت همراه اول را خریداری کنند یا از وضعیت بسته مطلع شوند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های اینترنت ویژه مشترکان جدید

  • به منظور افزایش رضایت مشترکان جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکان جدید ارائه می‌شود. این بسته‌ها صرفا مخصوص مشترکان جدید دائمی و اعتباری است. منظور از مشترکان جدید، مشترکانی است که حداکثر 30 روز از تاریخ فعال‌سازی سیم کارتشان گذشته باشد.
  • این بسته‌ها قابل رزرو کردن هستند و دارای رزرو خودکار خواهند بود.
  • برای مشترکان اعتباری، مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌سازی سرویس کسر می‌شود.
  • مشترکان از طریق درگاه #1*100*، درگاه #321*10*، درگاه پیامکی 10 و 8080 و پرتال و اپلیکیشن همراه اول می‌توانند این بسته‌ها را فعال کنند.
  • برای استعلام این بسته‌ها از درگاه #0*100* اقدام کنید.

بسته های اینترنت همراه اول

اینترنت همراهی

در طرح اینترنت همراهی، به هر یک از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی و متناسب با الگوی مصرف او با قیمتی مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد می‌شود. برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی خود کافی است کد #21*1000* را شماره‌گیری کنید.

اینترنت نامحدود

در طرح اینترنت نامحدود، بسته های نامحدود شبانه به مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ارائه می‌شود. این بسته‌ها، بسته‌های اینترنت آلفا پلاس با سرعت بدون مرز و حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

  • بسته های نامحدود شبانه فاقد رزرو خودکار هستند.
  • کلیه بسته های نامحدود شبانه دارای مصرف منصفانه مطابق با جدول هستند.
  • امکان خرید این بسته‌ها به طور همزمان با بسته های آلفا پلاس وجود دارد.
  • مشترکان در یک زمان فقط می‌توانند یک بسته نامحدود شبانه را فعال کنند.
  • در صورتی که مشترک یکی از بسته‌های آلفا پلاس را همزمان با بسته نامحدود شبانه فعال کرده باشد، در ساعات شبانه، اولویت مصرف با بسته اینترنت نامحدود شبانه خواهد بود.
  • برای مشترکان اعتباری، مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌سازی سرویس کسر می‌شود.

بسته های اینترنت همراه اول

بسته های مدار فیروزه ای

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت ساعتی و به‌صرفه‌ای هستند که قیمت آن‌ها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی خود کافی است کد #21* را شماره‌گیری کنید. همچنین اپلیکیشن مدار فیروزه ای برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی در هر ساعت در دسترس قرار گرفته است.

  • این بسته‌ها برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعال‌سازی است.
  • این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعال‌سازی بسته مدار فیروزه ای بعدی باید تا اتمام بسته قبلی صبر کنید.
  • محدودیتی از نظر تعداد بسته‌های قابل فعال‌سازی در یک روز وجود ندارد.
  • اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ای از همه بسته‌های فعلی بالاتر است.
  • منظور از مکالمه در بسته های مکالمه فیروزه ای مکالمه درون شبکه است و مکالمه خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حتما اشتباه شدی من همراه اول دارم 9 گیگ یکماه قیمت با مالیات 11000 تومان خیلی خوبیه .
    یکی دیگر 99 گیگ یکروزه 9999 تومان حرفی نداره .
    من 0.9999999 ترا یکماه فقط 22.500 تومان گرفتم .
    رانیل تقریبا پنج رقمی برابر گرونتر از همراه اول دانست .

  2. کی گفته همراه اول مقرون به صرفه ترین هست و بسته هاش متنوع هس؟ من ۳۶ گیگ نت رایتل میگیرم ۳۱ هزار تومن ولی ۱۰ گیگ نت همراه اول باید بگیرم ۳۲ تومن دقیقا کدومش الان مقرون بصرفه هست؟

  3. واقعا دیگه نباید بححثی از حجم باشه