اینتکس

فروشگاه محصولات بادی اینتکس در تهران

شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران بوده و به سبب داشتن تنوع محصولات و همچنین پشتیبانی قوی توانسته است به یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه فروش محصولات بادی اینتکس و چادر مسافرتی تبدیل شود.

تخت خواب بادی

تخت خواب بادی یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. تخت خواب های بادی دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا و ضربه می‌باشد از همین رو این محصولات مناسب برای سنین مختلف می‌باشد. رویه این محصولات از جنس جیر می‌باشد که کاملا ضد تعریق می‌باشد به همین سبب شما می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

تخت خواب بادی دارای پمپ باد سرخود دو کاره می‌باشد که به شما کمک می‌کند که در مدت زمان کوتاهی تخت خود را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. در بسته‌بندی این محصولات یک ساک حمل وجود دارد که حمل تخت را برای شما بسیار آسان می‌کند. تخت خواب بادی با توجه به حجم، وزن و ساختار مدرنی که دارد می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب‌های چوبی و فلزی باشد.

ابعادی که برای تخت خواب بادی در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و استاندارد می‌باشد که برای شما این شرایط را فراهم می‌کند که در منزل، ویلا و مسافرت به راحتی از آن استفاده نمایید. تخت خواب های بادی دارای 48 ساعت مهلت تست می‌باشد و پمپ آن‌ها دارای 2 سال گارانتی می‌باشد که به شما کمک می‌کند که با خیالی آسوده از این محصولات استفاده نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره دارای ابعاد (طول: 191 سانتی‌متر، عرض: 99 سانتی‌متر و ارتفاع: 46 سانتی‌متر) می‌باشد که بسیار ایده‌آل و مناسب برای استفاده در منزل‌هایی که فضای کمی دارند می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی تخت خواب بادی که می‌توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالای آن‌ها است که قابل استفاده برای نوجوانان و بزرگسالان می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن‌های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

اینتکس

تشک بادی

استفاده از تشک بادی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای سفر و یا استراحت‌های موقت در محل کار و یا حتی منزل باشد که به سبب وزن کم و همچنین کیفیت بالای تشک بادی، می‌توانید به راحتی این محصول را جایگزین تخت خواب خود کنید. تشک بادی دارای نمونه‌های مختلفی می‌باشد که اکثریت آن‌ها دارای رویه‌هایی از جنس مخمل و یا جیر بوده و به طور کامل ضد تعریق نیز می‌باشند. در داخل این تشک های بادی از الیاف ابریشمی استفاده شده است و خاصیت طبی بودن را به محصول بخشیده است و به همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی بابت بروز مشکل برای کمر و گردن خود از این محصولات استفاده نمایید. تشک بادی اینتکس و بست وی دارای ابعاد متنوعی نیز می‌باشد که تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره از نمونه‌های پرطرفدار این محصولات هستند که مناسب برای استفاده در داخل چادر مسافرتی نیز می‌باشند. اکثر تشک های بادی بر خلاف تخت خواب های بادی پمپ باد برقی به همراه خود نداشته و می‌بایست به صورت جداگانه پمپ باد مخصوصی برای آن‌ها تهیه کنید. البته برخی از تشک های بادی به همراه خود پمپ بادی دستی داشته و می‌توانید از آن برای باد کردن محصول کمک بگیرید.

اینتکس

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی یکی از محصولاتی می‌باشد که بسیاری از افراد در سفرهای خود از این محصولات استفاده می‌کنند تا در جنگل یا کویر و یا حتی استراحت‌های بین روز در مسیر، محلی مطمئن برای رفع خستگی خود در اختیار داشته باشند. چادر مسافرتی نیز دارای انواع مختلفی بوده که چادر مسافرتی اتوماتیک یکی از چادرهایی می‌باشد که بسیاری به سبب سادگی نصب و جمع کردن آن، از این محصول استفاده می‌کنند تا در زمان خود صرفه‌جوبی کنند. این چادرها معمولا در مدت زمان کمتر از 1 دقیقه نصب خواهند شد و جمع کردن آن نیز به همین مقدار زمان خواهد برد. چادر مسافرتی عصایی نیز از دیگر نمونه‌های چادر مسافرتی می‌باشد که راه‌اندازی و برپا نمودن آن کمی زمان‌برتر از چادر مسافرتی اتوماتیک بوده که البته باید به استحکام و مقاومت بیشتر آن نسبت به سایر چادرها نیز اشاره نمود. این پایه‌های عصایی سبب تعادل بیشتر چادر در برابر وزش باد خواهند شد. چادرهای عصایی به سبب داشتن کیفیت بالای بدنه و همچنین تعادل و استحکام بالا برای کمپینگ‌ها و کوهنوردی‌های طولانی‌مدت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چادر مسافرتی فنری را می‌توان یکی از مرسوم‌ترین چادرها معرفی نمود که ساختار بسته‌بندی گرد داشته و دارای وزن بیشتری نسبت به سایر چادرهای مسافرتی می‌باشد. البته از مزیت‌های این چادر می‌توان به سرعت بالا در نصب آن و همچنین قیمت مناسب‌تر این محصولات نسبت به سایر چادرهای مسافرتی اشاره نمود.

اینتکس

استخر بادی

استخر بادی یکی از محصولاتی می‌باشد که می‌تواند یک وسیله تفریحی مهیج برای کودک شما باشد. استخر بادی اغلب توسط دو شرکت معتبر اینتکس و بست وی تولید می‌شوند که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. بدنه این محصولات از جنس پی وی سی سه لایه می‌باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می‌باشد. این محصولات با توجه به طرح و رنگ‌بندی زیبایی که دارند می‌تواند یک هدیه بسیار جذاب برای کودک شما باشد. شما می‌توانید استخر بادی را با یک پمپ باد برقی و یا دستی در مدت زمان کوتاهی راه‌اندازی کرده و از آن استفاده نمایید.

استخر بادی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این امکان را فراهم می‌کند که از آن در حمام، منزل و حیاط به راحتی استفاده نمایید. از این محصولات شما می‌توانید به عنوان استخر آب و استخر توپ استفاده نمایید. در کف استخرهای بادی یک دریچه خروجی آب تعبیه شده است که شما می‌توانید آب استخر را از آن قسمت به راحتی تخلیه نمایید.

استخر بادی سرسره‌دار یکی دیگر از استخرهایی می‌باشد که توسط شرکت اینتکس با ساختاری و طراحی بسیار زیبایی تولید شده است. بدنه این محصولات از جنس پی وی سی سه لایه است که بسیار مقاوم در برابر پرش کودک و وزن بالا می‌باشد. بر روی استخرهای بادی سرسره دار یک سرسره و یک آبپاش تعبیه شده است که می‌تواند یک سرگرمی بسیار جذاب برای کودک شما باشد. در بسته‌بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان آسیب دیدن بدنه کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید استخر بادی شما می‌توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده و در اسرع وقت کالای خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

اینتکس

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی حال میدن اینا روش بخابی