رندرهای هواوی پی 30 و پی 30 پرو بر روی اینترنت قرار گرفتند

رندرهای هواوی پی 30 و پی 30 پرو بر روی اینترنت قرار گرفتند

رفته رفته به زمان برگزاری رویداد MWC 2019 نزدیک می‌شویم و قطعت یکی از مورد انتظارترین گوشی هایی که توسط هواوی در این مراسم رونمایی خواهند شد، سری هواوی پی 30 خواهند بود.

هواوی برای اولین بار از پرچمداران سری پی ۳۰ (Huawei P30) خود در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده در بارسلون برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند و البته یک کنفرانس رسمی برای عرضه آنها را نیز در حوالی ماه مارس و آوریل برگزار خواهد کرد.

از آنجا که گوشی پی ۲۰ پرو موفق شد در تست‌های وب‌سایت معتبر DXOMark برترین امتیازات در زمینه‌ی عکاسی موبایل را به خود اختصاص دهد، قطعا بسیاری از کاربران منتظرند تا ببینند هواوی در سری پی 30 چه قابلیت‌های جدیدی را پیش روی آنها خواهد گذاشت. چندی قبل رندر های باکیفیت از گوشی های هواوی P30 بر روی اینترنت قرار گرفته است که با وجود این که یک قاب محافظ، پشت گوشی را کاملا پوشانده است، اما ما می‌توانیم نکات جذابی را درباره پرچمداران ۲۰۱۹ این برند چینی استخراج کنیم.

رندرهای هواوی پی 30 و پی 30 پرو بر روی اینترنت قرار گرفتند

طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش خانواده‌ی پرچمدار جدید هواوی در دو مدل با نام‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو رونمایی خواهد شد. مدل استاندارد همانطور که در بالا می‌بینید به سه دوربین ساخته شده توسط کمپانی لایکا مجهز می‌شود. یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر این گوشی وجود دارد و مطابق انتظار پردازنده کایرین ۹۸۰ هواوی نیز مغز متفکر آن را تشکیل خواهد داد.

ما از گزارش‌های پیشین مطلع شده بودیم که یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال بدون افت کیفیت پنج مرحله‌ای در این محصول وجود خواهد داشت، اما درباره‌ی برادر بزرگتر یعنی پی ۳۰ پرو می‌بینید که یک دوربین اضافه نیز به پنل پشتی اضافه شده است که در واقع علاوه بر سه دوربین مدل استاندارد، اینجا شاهد یک سنسور سه بعدی ToF نیز خواهیم بود که قابلیت‌های نظیر تشخیص چهره سه‌بعدی و مدل سازی سه‌بعدی از آن برمی‌آید.

رندرهای هواوی پی 30 و پی 30 پرو بر روی اینترنت قرار گرفتند

هواوی پی 30 پرو یک دوربین ۳۸ مگاپیکسلی خواهد داشت

همچنین هواوی پی 30 پرو اولین گوشی بازار خواهد بود که به لنز ۳۸ مگاپیکسلی IMX607 سونی مجهز می‌شود که از قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ مرحله‌ای برخوردار است و کاربران می‌توانند تا فاصله زیادی بدون افت کیفیت بر روی تصویر زوم کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تمام صفحه پوز اس ده رو زده از همین حالا