فعالان بازی های رایانه ای

همراه اول با فعالان بازی های رایانه ای نشست تعاملی برگزار کرد

مدیران اپراتور همراه اول با بازیگران و فعالان بازی های رایانه ای برای همفکری، مرور برنامه‌ها و تبیین نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال نشست تعاملی برگزار کردند.

در روز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه 97 نشستی تعاملی با حضور مدیران خدمات ارزش افزوده همراه اول، بازیگران و فعالان بازی های رایانه ای در برج همراه برگزار شد. از مهم‌ترین اهداف این نشست می‌توان به همفکری، مرور برنامه‌ها و تبیین نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال اشاره کرد.

فعالان بازی های رایانه ای

محور اصلی نشست فعالان بازی های رایانه ای

ابوذر مهرمنش، مدیرکل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول در حاشیه این نشست تعاملی با فعالان بازی های رایانه ای به راهبرد همراه اول در راستای تحقق چشم انداز جدید اپراتور و توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال اشاره کرد و گفت:

بخش ارزش افزوده شرکت همراه اول در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال خود قصد دارد به صورت جدی در حوزه‌های محتوا و خدمات دیجیتال ورود کند. در گذشته این حوزه آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی‌گرفت. همراه اول بر حوزه‌هایی چون مالی و بیمه، سرگرمی به ویژه بازی، آموزش و سلامت که نیاز اصلی جامعه محسوب می‌شود، متمرکز خواهد بود. به همین دلیل سلسله جلسه‌ها و نشست‌هایی را با هدف همفکری و مرور برنامه‌های فعالان حوزه‌های مختلف برگزار می‌کنیم تا نگاه جدید همراه اول و فضاهای جدید همکاری تبیین شود.