پشتیبانی از دسته های بازی به نسخه موبایل فورتنایت اضافه شد

پشتیبانی از دسته های بازی به نسخه موبایل فورتنایت اضافه شد

در گوشی های هوشمند جدید شما می‌توانید بازی فورتنایت را با تنظیمات گرافیکی بالا تجربه کنید و از یک بتل رویال مولتی پلیر آنلاین لذت ببرید. کمپانی سازنده حالا در یک به روزرسانی جدید به کاربران نسخه موبایل فورتنایت اجازه می‌دهد که از دسته های بازی و گیم کنترلرها استفاده کنند.

قطعا بازی بازانی که بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها فورتنایت بازی می‌کنند، دست برتر را نسبت به بازی بازان موبایل دارند و  اپیک گیمز که توسعه‌دهنده این بازی محسوب می‌شود، پیش‌تر اعلام کرده بود که در به روزرسانی فورتنایت (Fortnite) در نوامبر ۲۰۱۸ پشتیبانی از کنترلرها بر روی موبایل به آن اضافه خواهد شد. در آن زمان کمپانی سازنده اعلام کرد که در حال آزمایش دسته‌های بازی مختلف و سیستم‌های کنترلی متفاوت برای فعال کردن این پشتیبانی است، اما حالا در ورژن ۷.۳۰ فورتنایت بر روی موبایل شما می‌توانید از دسته‌ها لذت ببرید.

بازی فورتنایت آپدیت‌های متعددی را به صورت مرتب دریافت می‌کند که برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات فنی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید و سرگرم‌کننده برای آن منتشر می‌شوند. آپدیت ۷.۳۰ نیز از این قاعده مستثنا نیست و ویژگی اصلی آن پشتیبانی از گیم پدهای موبایل برای نسخه‌های اندروید و آی او اس این بازی است.

نسخه اندروید فورتنایت حالا از اکثر کنترلرهای بلوتوث نظیر Steelseries Stratus XL ،Gamevice، کنترلر ایکس باکس وان، Razer Raiju و گیم پد Moto پشتیبانی می‌کند؛ بر روی آی او اس نیز شما می‌توانید با دسته های بازی پشتیبانی شده توسط طرح MFi اپل نظیر مدل‌های Steelseries Nimbus و Gamevice فورتنایت را تجربه کنید.

اهمیت پشتیبانی از گیم پد برای نسخه موبایل Fortnite چیست؟

پشتیبانی از دسته های بازی به نسخه موبایل فورتنایت اضافه شد

از آنجایی که این بازی یک بتل رویال آنلاین محسوب می‌شود و قابلیت کراس‌پلی برای آن فعال است، بازی‌بازان از پلتفرم‌های مختلف وارد دنیای آن می‌شوند و اگر شما بر روی اندروید و آی او اس آن را تجربه کنید، یک گیم پد و کنترلر مناسب می‌تواند رقابت برای شما با گیمرهای کامپیوترهای شخصی، مک، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وام و نینتندو سوییچ را آسان‌تر کند.

البته آپدیت ۷.۳۴ تنها مربوط به پشتیبانی از کنترلرهای موبایل نمی‌شود. این به‌روزرسانی همچنین یک مد جدید برای تجربه بازی با نرخ ۶۰ هرتز بر روی دیوایس‌های اندرویدی قدرتمند نظیر سامسونگ گلکسی نوت ۹، هواوی آنر ویو ۲۰ و هواوی میت ۲۰ ایکس را فراهم می‌کند. شما در این لینک می‌توانید تمام تغییرات و بهبودهای انجام شده در ورژن مورد نظر را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام میخواستم بدونم فورتنایت موبایل رو میشود با هر دسته ای بازی کرد؟