هارد اکسترنال پلی استیشن 4

گیم درایو جدید سیگیت معرفی شد؛ هارد اکسترنال پلی استیشن 4 با ظرفیت دو ترابایت

کمپانی سیگیت از یک هارد اکسترنال پلی استیشن 4 با نام آشنای گیم درایو (Seagate Game Drive) رونمایی کرد. این هارد، 2 ترابایت ظرفیت دارد و از هفته آینده در معرض فروش قرار می‌گیرد.

برای کاربران PS4 این امکان وجود دارد که با اتصال یک هارد اکسترنال به کنسول، به روشی ساده فایل‌های مورد نظر خود را ذخیره‌سازی کنند. اما اگر ظاهر اکثر این هاردها را نمی‌پسندید و تصور می‌کنید به کنسول‌تان نمی‌خورند، باید با گیم درایو سیگیت آشنا شوید. این هارد اکسترنال پلی استیشن 4 که تحت لیسانس رسمی سونی هم درآمده، ظاهر تروتمیزی دارد و یک لوگوی PlayStation نیز روی آن نقش بسته است.

بر اساس اعلام کمپانی سیگیت:

گیم درایو جدید، به دفعات مورد آزمایش قرار گرفته و کاملا برای سیستم‌های PS4 بهینه‌سازی شده است. ساختار کوچک و خوش فرمی دارد و به خوبی با کنسول‌تان ست می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه با ظرفیت بالای آن، نه تنها می‌توانید عناوین دلخواه قبلی خود را حفظ کنید؛ بلکه باز هم فضای کافی برای بازی‌های جدید در اختیار خواهید داشت.

هارد اکسترنال پلی استیشن 4

ظرفیت 2 ترابایتی گیم درایو سیگیت، باید برای حدود 50 بازی کفایت بکند. کمپانی سازنده سرعت آن را هم بسیار بالا توصیف کرده و مدعی شده است که هنگام استفاده، احساس خواهید کرد روی هارد داخلی کنسول در حال بازی هستید. این هارد اکسترنال پلی استیشن 4 با تمامی مدل‌هایی که به ورژن 4.50 یا بالاتر به‌روزرسانی شده‌اند سازگار است و از هفته آینده با قیمت 90 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باید حجم بازی ها هم بالا رفته باشه