هواوی نوا ۴

هواوی نوا ۴ ؛ گوشی میان رده‌ای با امکانات خوب و ارزش خرید بالا

هواوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) جدیدترین گوشی میان رده هواوی است که فعلا برای بازار چین معرفی شده است. هواوی نوا 4 تعادلی بین امکانات و ارزش خرید ایجاد کرده و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را به کاربران ارائه می‌دهد.

در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند میان رده بودیم و همین تقاضا انگیزه‌ و محرکی برای رونق و توسعه‌ چشم‌گیر این رده از گوشی‌ها بوده است. تا حدی که اکنون دیگر انتخاب یک گوشی میان رده و ارزان‌تر، ضرورتا به معنای چشم‌پوشی از برخی از فناوری‌های روز نیست و کیفیت این رده از گوشی‌ها روز به ‌روز بهتر می‌شود.

هواوی در این روند پیشرو بوده و تلاش می‌کند بهترین و جدیدترین فناوری‌های روز را در دسترس همه‌ کاربران قرار بدهد. این شرکت به لطف پافشاری‌اش بر ارزش و اهمیت فرایند تحقیق و توسعه به شرکتی پیشرو از لحاظ نوآوری تبدیل شده است. هواوی در سال 2017 چیزی در حدود 13.23 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه هزینه کرده و هم‌اکنون 14 مرکز پژوهشی در نقاط مختلف جهان دارد.

هواوی نوا ۴

گوشی های پرچمدار هواوی، مانند گوشی های سری P و سری Mate، به عنوان معرفی‌کننده‌ فناوری‌های پیشگام به صنعت گوشی های هوشمند شناخته می‌شوند، اما گوشی های سری Nova که از گوشی های میان رده هواوی به شمار می‌آیند هم از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند در میان کاربران هستند. این رده از گوشی های هواوی به لطف طراحی آوانگارد و جسورانه و مولفه‌های دیداری به‌روز، توانسته باب میل آن دسته از کاربرانی باشد که همواره تشنه‌ی فناوری‌های جدید هستند.

گوشی هوشمند هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) با طراحی، رنگ جسورانه و سیستم سلفی خلاقانه، توانست محبوب‌ترین گوشی برای گرفتن عکس‌های سلفی در سال 2018 باشد. این رده از گوشی های هواوی تا پایان سال 2018 بیش از 65 میلیون دستگاه فروش رفت تا سری Nova بتواند سرگروه گوشی های میان رده هواوی باشد.

هواوی نوا ۴ از راه رسید

رویه‌ ترکیب فناوری‌های سطح بالا با ارزش خرید مناسب، با هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) گامی دیگر رو به جلو است و آخرین دستگاه از سری گوشی های Nova توانسته ویژگی‌های برجسته‌ای نظیر فناوری نمایشگر FullView Punch را به خریدارانش ارائه کند؛ فناوری‌ که مفهوم نمایشگر بدون حاشیه را یک درجه ارتقا داده است.

هواوی نوا ۴

هواوی نوا ۴ در حال حاضر در بازار چین عرضه شده و  هنوز رسما معلوم نیست در بازارهای غرب آسیا هم عرضه خواهد شد یا خیر. در هر حال، شایعه‌ها و پرسش‌های زیادی درباره‌ی عرضه‌ هواوی نوا ۴ در بازارهای دیگر جهان وجود دارد و برای اطلاعات دقیق‌تر باید کمی بیشتر صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا هرکی هواوی بخره ضرر نکرده