طرح اتو خدمت سایپا

طرح اتو خدمت سایپا و خریدارانی که همچنان در انتظار دعوتنامه هستند

شرکت سایپا خودروهای زیادی را در قالب طرح اتوخدمت به مشتریان فروخت و سودهای کلانی را به آن‌ها داد، اما اکنون تعداد زیادی از خریداران خودروهای طرح اتو خدمت سایپا همچنان در انتظار دعوتنامه ماشین ثبت نامی خود هستند.

چند سال پیش شرکت سایپا برای اولین بار در کشور طرحی را با نام اتو خدمت اجرا کرد و خودروهای زیادی را به فروش رساند. در مهرماه 1394، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت این طرح با هدف کمک به اقتصاد خانواده‌ها اجرا شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. در طرح اتو خدمت سایپا ، مشتریان پس از انتخاب محصول و زمان تحویل، بر اساس قرارداد منعقد شده از زمان پرداخت وجه تا زمان تحویل خودرو، مبلغی را به صورت ماهانه دریافت می‌کنند. این هدیه ویژه در زمان تحویل به حساب بانکی اعلامی مشتری واریز می‌شود.

طرح اتو خدمت سایپا

رضا تقوی در آن زمان گفته بود برنامه‌ریزی کرده‌ایم در این طرح حدود 15 هزار خودرو را به فروش برسانیم. وی همچنین تاکید کرد که قیمت فروش محصولات در این طرح، قطعی است و شامل افزایش قیمت در زمان تحویل نخواهد شد. همچنین اگر مشتری از طرح مذکور انصراف دهد، اصل مبلغ به وی عودت داده می‌شود و سود ماهانه که همان هزینه سفر است هم واریز خواهد شد.

ضررهای میلیاردی طرح اتو خدمت سایپا

طرح اتو خدمت سایپا در زمان مدیریت مهدی جمالی در این گروه خودروسازی اجرا شد. مهدی جمالی با اجرای این طرح میلیاردها تومان به این شرکت خودروسازی ضرر تحمیل کرد و تعهدهای زیادی را روی دست سایپا گذاشت. وی با اجرای روش به اصطلاح نوین اتو خدمت می‌خواست نقدینگی سایپا را افزایش دهد و البته موفق هم شد، اما میلیاردها تومان تعهد برای این شرکت به وجود آمد. در این طرح، مشتریان می‌توانستند به خاطر پولی که برای پیش خرید خودرو به سایپا می‌دادند تا 30 درصد سود بگیرند و حتی این امکان را داشتند که با وجود دریافت سود، از دریافت خودرو ثبت نامی انصراف دهند.

طرح اتو خدمت سایپا

گفته شد شرکت سایپا تا ماهی 80 میلیارد تومان بابت این طرح به مشتریان سود می‌داد. این مسئله باعث شد بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو به سایپا انتقاد کنند. آن‌ها بر این باور بودند که سایپا با اجرای این طرح عملا به یک بانک تبدیل شده و با پرداخت سود‌های بالا، در نظام پولی و بانکی کشور نیز اختلال ایجاد کرده است. به این ترتیب سایپا ماند و کلی تعهد باقی مانده که باید به آن عمل می‌کرد، اما توانایی‌اش را نداشت.

بلاتکلیفی خریداران خودروهای اتو خدمت

در حال حاضر بسیاری از خریداران خودروهای طرح اتو خدمت سایپا بلاتکلیف هستند و اعتراض‌های آن‌ها نیز به نتیجه‌ای نرسیده است. یکی از خریداران خودرو در قالب این طرح می‌گوید دو سال پیش از شرکت سایپا در قالب طرح اتو خدمت، خودرویی را ثبت نام کرده، اما الان که برای پیگیری خودروی ثبت نامی و تکمیل وجه خودرو اقدام می‌کند، می‌گویند به این طرح ماشین نمی‌دهیم و هیچ‌یک از مسئولان نیز پاسخگو نیستند.

به تازگی نیز نشستی با حضور نماینده ویژه مدیرعامل سایپا و مشتریان طرح اتوخدمت برگزار شد و عبدالله بابایی مشکلات این دسته از مشتریان را بررسی کرد. بابایی به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در این جلسه اظهار کرد:

به زودی شاهد افزایش تولید در شرکت‌های مختلف گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود و مطمئن باشید با افزایش تولید و تنوع محصول، ارزش سهام شرکت‌های گروه متحول می‌شود. اکنون قیمت‌های سهام سایپا و پارس خودرو واقعی نیست و به زودی با افزایش تولید شاهد رشد سهام این خودروسازان خواهیم بود.

وی از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات مشتریان طرح اتو خدمت سایپا خبر داد و گفت خودروهای درخواستی مشتریان طرح اتو خدمت با چندین روش تحویل و مابقی در فواصل مختلف با توجه به برنامه تولید، اولویت‌بندی و تخصیص داده خواهند شد. بابایی در پایان خاطرنشان کرد تمام مشتریان شرکت ولی‌نعمت ما هستند و ما وظیفه داریم با نهایت احترام، مشکلات آن‌ها را بررسی و حل کنیم. نماینده ویژه مدیرعامل سایپا همچنین مشتریان اتو خدمتی را پرچمداران سایپا خطاب کرد.

امیدواریم مسئولان شرکت سایپا هرچه زودتر تکلیف مشتریانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند را مشخص کند و خودروهای ثبت نامی را به دست خریداران برساند. در صورتی که شما هم در طرح اتو خدمت ثبت نام کرده‌اید می‌توانید در بخش نظرات، مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین اخبار طرح اتو خدمت سایپا

به روزرسانی – 8 اسفند 97 : 

شایعاتی پیرامون صدور بخشنامه ای جدید برای خریداران طرح اتوخدمت سایپا منتشر شده است؛ بر اساس این شایعات، سایپا در بخش نامه جدید اعلام کرده که تنها خریدارانی که امسال خودرویی از این شرکت نخریده باشند میتوانند خودروی ثبت نامی خود در طرح اتوخدمت را با قیمت قبلی (تیر ماه) دریافت کنند و این خریداران در اولویت تحویل قرار دارند. همچنین شایعه شده که صدور دعوت نامه برای خریداران طرح اتو خدمت سایپا به زودی ( قبل از عید نوروز) آغاز خواهد شد.

لازم به تاکید است که تمامی موارد گفته شده در این به روز رسانی فعلا در حد شایعات بوده و هنوز مدرکی دال بر این تصمیمات اخیر سایپا برای طرح اتو خدمت، منتشر نشده است؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به روزرسانی – 9 اسفند 97 : 

طبق موارد ذکر شده در به روز رسانی قبلی، تصویر بخش نامه جدید اتو خدمت سایپا با موضوع صدور دعوت نامه و شرایط آن، توسط یکی از کاربران عزیز گجت نیوز، آقای مجتبی ناظری برای ما ارسال شده که تصاویر آن در ادامه قرار گرفته است.

جزئیات کامل این بخشنامه را در لینک زیر مشاهده کنید:

آخرین اخبار طرح اتوخدمت سایپا:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

1,258 دیدگاه

  1. با سلام
    سال 94 تا سال 97 به مرور تعدادی برگه اتوخدمت خریداری کردم که در سال 98 بیشتر آن را به دیگران واگذارکردم و پول را در بورس سرمایه گذاری کردم که بیشتر آن از بین رفت . فقط سه برگه آن به مبالغ 5 ملیو.نی را نگه داشتم اگر همان موقع به جای خربد این طرح خانه خریده بودم الان ده ها برابر شده بود حال این سه برگ که قیمت قطعی هم هست را دارم ولی سایپا با ارسال دعوتنامه های قیمت روز من را منصرف کرده و فقط فکر میکند اگر آنها را به قیمت قدیم و طبق قرارداد تحویل دهد ما خیلی سود برده ایم در صورتی که اگر پول را در اتوخدمت نگذاشته بودم و حتی یک خودرو سراتو و یا به اندازه پولم خریده بودم الان نیازی به سایپا نداشتم.

  2. سلام کارت اتو خدمت را تحویل گرفتم رفتم بانک صادرات هم فعالش کردم اما موجودیش صفر هستش چرا؟

  3. سلام دوستان . لطفا بفرمایید یعنی همه کلیه خودرو هاشو تحویل گرفته که ما خبر نداریم ؟ لطفا ما را باخبر کنید ما را ممنون .

  4. سلام امسال کسی از اتوخدمت خبر نداره میخوان چیکار کنن ؟ فعلا که میرم نمایندگی میگن سایت بسته است .

  5. دوست عزیز یعنی اینکه تو که 110 میلیون واریز داشتی 11 تا قرارداد اتوخدمتی داری و سایپا هم طرح داده 40 درصد قرارداد را با قیمیت قدیم میدهم یعنی به شما حدود 5 تا ماشین به قیمیت قدیم تحویل میدهد .حالا من که به فرض مثال 110 میلیون واریز کردم و چون واریزم برای هر قرادادم 23 میلیون تومنی بوده یعنی 5 تا قرارداد اتوخدمتی دارم انوقت 40 درصد تعداد قراردادم میشه حدود 2 تا ماشین به قیمیت قدیم ….یعنی شما با 110 میلیون واریزی 5 تا ماشین باقیمت قدیم میگیری و من با 110 میلیون واریزی 2 تا خودرو با قیمیت قدیم تحویل میگیرم پس این طرح بر اساس تعداد قرارداد غلط است حداقل طرح بایستی براساس 40 درصد میزان کل مبلغ واریزی انجام شود تا عدالت برقرار شود در غیر اینصورت این طرح را فقط برای انهایی که برای هر قرارداد ده میلیون تومن واریزی داشتند شامل شود و برای قرارداد های باواریزی 23 میلیون تومان همان خودرو با قیمت قدیم برای هر قرارداد را تحویل دهد .قابل توجه دوست عزیز و شرکت سایپا و مدیر عامل سایپا جناب اقای سلیمانی

  6. سلام خدمت دوست عزیز که رفتی طرح را پذیرفتی .
    میخوام خدمت شما عرض کنم شاید قرارداد تو ده تومنی بودی که شاید میارزید اما من که قراردادم 23 تومنی هست یعنی 23 میلیون روزی که پراید 20 تومن بود به حساب سایپا واریز کردم یعنی زمانی که پراید 20 تومان بود من پول پراید و کمی هم بیشتر را واریز کردم حالا چرا باید طرح سایپا را بپذیرم اولا این طرح به نفع اونایی که ده تومن واریز کردند هست دوما عدالت نداره سوما ناپخته هست سابپا باید خودرو های اونایی که 23 تومن واریزی داشته باید ماشینو با قیمت قدیم تحویل دهد .سایپا کمی فکر بکنه میفهمه چی دارم میگم .

  7. سلام خدمت دوستان
    من رفتم و طرح پیشنهادی را پذیرفتم . ۱۱ تا اتو خدمت داشتم که ۵ تا به قیمت قبل دادن گفتن تحویل یک ماهه و ۶ تا هم الحاقیه که میتونی از ۶ ماهه تا یکساله انتخاب کنی . علت اینکه رفتم و به اجبار پذیرفتم ابن بود که اصلا معلوم نیست سال بعد اوضاع سایپا چی میشه و به نظر خودم اگه هم قرار باشه یه زمانی همه قراردادها را ماشین تحویل میدادن خیلی زمانبر میشد و خواستم هرچه سریعتر از شر سایپا و متعلقاتش خلاص بشم . باز خوبیش اینکه ۶ تا یی که الحاقیه زدم را هم میتونم به قیمت روز کارخانه بگیرم و نه قیمت آزاد . مگه ما عمرمان چقدره که باز صبر کنیم ببینیم همه را تحویل میدن یا نه . موفق باشید.

    • چرا حرف این آدم رو باور میکنید این آقای فرضی یکی از عوامل سایپاست. کی میاد بگه برید مثل من به این ذلت تن بدید و نصف ماشن هایی رو که قرار بود تحویل بدن رو بگیرید. بعد میگه شاید سال بعد همین رو هم ندن.
      ببینید دوستان همه نشستیم داریم نگاه میکنیم پولامونو میلیون میلیون میخورن. نه اعتراضی نه شکایتی نه مصاحبه با روزنامه ای. این سایپای دزد بزرگترین کلاه برداری شرکتی در تاریخ ایران رو انجام داده. قوه قضاییه چرا ورود نمیکنی منتظر چی هستی؟سه تا ازین مدیر ها رو مینداختی زندان الان همه ماشینهامون رو تحویل گرفته بودیم.مگه ما نیومدیم شکایت نکردیم؟ چرا رسیدگی نمیکنی.؟ من حقمو میخوام شما رو نمدونم.

  8. ضمنا در طرح اتوخدمت 23 تومن را با وعده کوئیک اتومات به شرکت سایپا واریز کردیم جهت اطلاع سایپا که ما فراموش نکرده ایم و هر طور شده به قولتون باید عمل کنید وگرنه هر طور شده ما از حقمون نخواهیم گذشت پس بهتره منطقی رفتار کنید .

  9. اینم تحلیل دوم توجه داشته باشید .در سال 96 مبلغ 23 تومان بابت طرح اتوخدمت پیش فروش خودرو به شرکت سایپا پول واریز کردم و در سال 96 پراید 20 تومان بود یعنی من پول کامل یک دستگاه پراید را به سایپا دادم و به اضافه 3 تومن .خوب الان حداقل باید یکدستگاه خودرو داده باشد به اضافه سه تومن معادل دلار .پس جناب سایپا این داستان شما اینکه پس از سه سال خودرو را تحویل نمیدهید چیست؟ مشکلتون چی هست ؟

  10. سلام توجه داشته باشید من فکر میکنم سایپا خودشو مسخره کرده .برادرم مهر 97 مبلغ 25 تومان به حساب ایران خودرو برای ابان 98 خودرو 206 ثبت نام کرد و در تاریخ بهمن 98 خودرو را با قیمت روز کارخانه تحویل گرفت اما با وجود این الان ماشینش 110 تومان ارزش دارد .اما سایپا 23 تومان سال 96 از من برای ثبت نام اتوخدمت خودرو پول گرفته که دلار 3 تومان بود و باید با قیمت قدیم خودرو تحویل بده که نداده اما باز با این تفاسیر برادرم که زمان دلار بالای ده تومان ایران خودرو ثبت نام کرده بود .هم خودرو را تحویل گرفته و هم صاحب 110 تومان پول شده .اما ما که 23 تومن دادیم به سایپا اونم با دلار سه تومن .هنوز نه به ما خودرو داده و اگر تحویل بده اونم باقیمت قدیم صاحب یک ماشین 60 تومنی میشیم حالا جناب سایپا واقعا خودتو مسخره کردی یا ما را.من عمرا اجازه بدم سایپا سرم کلاه بزاره از دستش بابت به فنا دادن سرمایه ما شکایت خواهم کرد.

  11. سلام دوستان
    سال بعد اوضاع سایپا بدتر میشه به نظرم بریم از طرح پیشنهادی استفاده کنیم .
    باز حداقل مقداری از ارزش پولمون بر میگرده. فقط بدونید در آینده من دیگه هیچوقت با سایپا قرارداد نمی بندم . امتحانشون رو پس دادند .

  12. سلام افرادی که از سایپا شکایت کرده بودند چی شد؟ لطفا جواب بدید ؟ میتونید همه ماشینها را به قیمت قبل بگیرید یا باید از طرحهای پیشنهادی سایپا استفاده کنید؟؟؟

  13. سلام دوستان اگه کسی ثبت نام طرح اتو خدمت که تحویل خودرو هاش با گذشت 12 ماه از تاریخ ثبت نام قبل از تیر 97 می شود اعلام کنند تا یک قرار بگذاریم همگی یک وکیل بگیرم و شکایت شرکت سایپا رو بکنم لطفاً اعلام کنند تابا شماره تلفن یا ایمیل هماهنگ کنیم

  14. سلام من ساینا ثبت نام کردم الان فاکتور شده
    تکمیل وجه 98/3/18

  15. سلام دوستان آخرین خبر چیه ؟ دیگه پیام نمیزارید . از اتوخدمت اگه کسی خبری داره بگه . اینا باید تکلیف ما رو تا آخر سال مشخص کنن . وزیر گفته بود پیش فروش های تا آخر سال سال ۹۷ باید همه تحویل داده بشه . اگه به سال بعد کشیده بشه دیگه پراید هم تولید نمیکنن که به اتوخدمتیا بدن . مجبوریم تیبا تحویل بگیریم که باید پول بیشتری بدیم . اگه کسی به تازگی خبر تازه ای داره رو کنه .

  16. مگه ما پول زبون بسته را دادیم به سایپا که مصالحه بکنیم بابت چی باید با سایپا مصالحه بکنیم ؟؟؟؟؟

  17. کاملا درست میگید سایپا حواله های ۲۳تومنی را مثل حواله های ده تومنی حساب کرد

  18. سلام .مگر قرار هست مصالحه کنیم ؟؟؟؟؟
    من سراغ دارم یک نفر ساندرو ثبت نام کرده بود و حدود 25 تومن پیش خرید کرده بود سایپا اومده طرحی داده بهش سه دستگاه خودرو داده 2تا کوییک و یکی تیبا 2 با قیمیت قدیم .
    حالا سوال من از مدیر عامل سایپا اینست من هم 23 تومن خودرو های x200از طرح اتوخدمت پیش خرید کردم که قرار بود برای این واریزی ها کوییک اتومات بده.برای سایپا جز مبلغ واریزی چیز دیگری مگه مهم هست پس چرا خودرو من فلک زده اتوخدمت را تحویل نمیدهد اهای مسئولبن کشور چرا به این موضوع رسیدگی نمیشود مگه من بیچاره پول به حساب سایپا مثل همونی که برای ساندرو پول واریز کرده من واریز نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پس چرا کسی جواب نمیده چرا کاری نمیکنید آقای محمد نتیجه شکایت از سایپا چی شد؟ نمایندگی میگفت خیلی ها مصالحه کردند!!

  19. دوستانی که چند حواله دارند چی شد؟ با سایپا مصالحه کردید ؟؟؟

  20. آقای محمد شکایت شما از سایپا چی شد گفتید ۲۰روزه جوابش میاد؟؟

  21. سلام .مشتریان اتوخدمت: همانطوری که مستحضرید قرارداد اتوخدمت سود تاخیر ندارد به همین خاطر سایپا به نفعش هست خودرو تحویل ندهد …..
    مدیر عامل محترم سایپا باسلام : احتراما به استحضار می رساند همانطوری که مطابق قرارداد سود تاخیر پرداخت نمیکنید پس مطابق مفاد قرارداد هم خودروی ما را تحویل دهید .یعنی همانطوری که همش به نفع خودت فکر میکنید به فکر مشتریان اتوخدمت هم باشید .ایا میدانید بخاطر این کار شما چند تا زندگی متلاشی شده است.؟؟؟؟؟

  22. سلام من اتو خدمت تکمیل وجه ۳۰اردیبهشت هستم و۱۹اذر برام فاکتور شد ۲۱اذر پلاک تو سیستم ثبت شد و ۲۵اذر مدارک برام پست شده ولی تا تحویل بدن خدا میدون کی شاید بیست روز دیگه خدا ازشون نگذره

  23. تکمیل وجه اول خرداد ساینا کسی فاکتور شده؟؟؟

  24. چرا کسی جواب نمیده همه ماشینها را تحویل گرفتند؟؟

    • درود
      بله دوست عزیز اکثر خودروهای طرح اوتو خدمت سایپا تحویل داده شده،‌ در صورتی که هنوز خودروی خودتون رو تحویل نگرفتید حتما به نمایندگی فشار بیارید و پیگیری کنید
      انشالله تحویل بدن زودتر مال شما رو هم

  25. واقعا تکمیل وجه ۳۰اردیبهشت ساینا تحویل گرفته؟؟!

  26. از حواله های خرداد کسی هست ماشینش فاکتور یا تحویل گرفته باشه

  27. سلام امروز حواله من فاکتور شد تکمیل وجه 30اردیبهشت ساینا

  28. 19اوردیبهشت تکمیل وجع کردم ساینا
    و 15آذر فاکتور شده

    • سلام به همگی لطفاً همه دوستانی که بیشتر از یک عدد ثبت نام کردن یک قراری بگذاریم یا از طریق شماره موبایل یا ایمیل همگی با هم دیگه یک وکیل بگیریم اگر کسی هم آشنا داره صحبت کنه تا طبق قرارداد از طریق دادگاه شکایت شرکت سایپا رو بکنم فقط باید همه با هم باشیم تا به نتیجه برسیم تا تکلیف مون روشن بشه دیگه بسه هر چقدر صبر کردیم فایده نداره این اداراتی که شما شکایت میکنید دولتی هستند و با شرکت زد و بند می کنند اما دادگاه مجبور رای صادر کنه یا به نفع یه به ضرر حتی میتوانیم درخواست خسارت و غرامت هم بکنیم چون ارزش پولمون هیچ شده فقط همگی با هم دیگه هرچند تاکنون اونایی هم که یک عدد ثبت نام کردن و قرار بوده تحویل بدن تا به حال تحویل ندادن

      • سلام من به سازمان تعزیرات شکایت کردم فعلا حکم بدوی به نفع من صادر شده در چندروز اینده به سایپا ارجاع می شود اگر سایپا اعتراض نکند تا 20روز آینده باید سایپا متعهد به انجام قرار داد شود و خودرو به قیمت زمان قرار داد تحویل شود .شما هم اقدام و پیگیری کنید ضرر ندارد.

        • این آقای بابایی که نوشتن تعزیرات ارجاع داده به اداره فروش و گفته از بین طرحهای پیشنهادی باید یکی را انتخاب کنند پس در مورد شما هم همین رای را میدهند همشون با هم همدستند

  29. باسلام
    بالا اخره بعد از گذشت سه سال خودرو ساینا ما هم فاکتور شده.
    ولی کی تحویل بدهند خدا داند.
    با امید خوشحال شدن همه شهروندان عزبزم پرچم داران اتو خدمت

  30. سلام بر همه عزیزان
    من هم 3 تا اتوخدمت دارم که فروردین 96 برای خرید پراید، هرکدام 19 میلیون پرداخت کرده ام. من مطالب شما را خواندم و امروز به سازمان صمت شیراز میروم و شکایت خودم را مطرح میکنم. لطفا هر عزیری که راهکاری بلد هست که به شکایت رسیدگی میشود اعلام بفرماید. ممنون.

  31. من تعزیرات شکایت کردم گفت اگه تعدادتون بیشتر باشه سایپا را مثل سایپا سیتروئن جریمه میکنیم باید خسارت شما را بپردازه البته گفت به یک شکایت هم رسیدگی میکنیم من ۴تا اتوخدمت دارم شکایت کردم پولم از ارزش افتاده ماشینهامو تحویل نمیدن قرارداد ما کاملا قطعیه امکان صلح هم داره سکه فروختمذثبت نام کردم اگه سکه ها را نگه داشته بودم ۴برابر شده بود اینهمه درسر هم نمیکشیدم

    • سلام اگر کسی از سایپا به اداره صمت شکایت کرده به آن اداره مراجعه کند ممکن است شکایتش به اداره تعزیرات ارجاع شده باشد. اداره تعریزات هم اگر مراجعه نکنید به صورت خودکار به شکایت شما رسیدگی نمی کند مگر اینکه پیگیر باشید.

    • سلام من هم شش تا ثبت نام کردم تعزیرات شکایت کردم ولی ارجاع داد به اداره صمت بعد بازرسی شکایت کردم اونجا هم زد به اداره فروش سایپا جهت بررسی جوابی که دادند این بود که باید از طرحهای پیشنهادی استفاده کنم آخرش هم یک پیامک آمد پرونده شما مختومه شد . اینها همه با هم هستند من دیگه خسته شدم .

  32. سلام آفا ما که شکایت کردیم سه ماه پیش هیچ پیگیری برام نیومد.
    تکمیل وجه 29اوردیبهشت ماه
    هنوز هیچ خبری نیست که نیست

  33. روزنامه دنیای اقتصاد ۴آذر۹۸
    وزیر صمت گفت: در صورتی که مشتریان با خودروسازان مصالحه نکنند، می‌توانند به دستگاه های قضایی مراجعه کنند و خودروسازان نیز از احکام صادره در دادگاه تمکین خواهند کرد

  34. سلام .منم ماشین ساینا تحویل گرفتم تکمیل وجه ۱۶اردیبهشت بودم.ولی دگه عمرا از سایپا خرید کنم به هیچکسم پیشنهاد نمیکنم حالم بده از این ماشین مخوام بفروشمش

  35. سلام اقایون من ماشینم رو اخر ابان تحویل گرفتم تکمیل وجه 12 اردیبهشت.رفتم نمایندگی بابت عدم دریافت سود تاخیر نامه پر کردم و تو سایت سازمان حمایت شکایت ثبت کردم.خواهشا شما هم همکاری کنید تا نتیجه بگیریم باید حتما تعداد بره بالا تا پیگیری کنن.

  36. پرونده بعد از بررسی توسط اداره صمت و عدم سازش بین طرفین به تعزیرات فرستاده میشه مستقیم خودمون نمیتونیم بریم تعزیرات

    • سلام دوستان- تکمیل وجه(۱۸) اردیبهشت بودم که با تبدیل به رینگ اسپورت و پرداخت ۳ میلیون روز پنجشنبه ۱۴ آبان و ۱۷ فاکتور و ۱۹ آبان تحویل ماشین ساینا و امروز ۲ آذر پلاک و سندش هم آمد.ان شاا… هرچه زودتر ماشین شما را هم تحویل دهند.

  37. سلام.هموطنان مال باخته.دیروز زنگ زدم امور مشترکین مگه تا ۱۵اردیبهشت فاکتور کردیم ایا راست مگه یا اینکه من چون ۱۶اردیبهشت تکمیل وجه کردم مخواد هنوز سرکار بگذاره.اگر کسی فاکتور شده زیر ۱۵اردیبهشت لطفا کامنت بده .ممنون

  38. اداره صمت تو اکثر شهرها شعبه داره ۱۲۴را بگیرید تو هر شهری وصل میشه به شعبه همون شهر آدرس میدن لطفا برید شکایتون را کتبی ثبت کنید کپی قرارداد و کارت ملی میخواد لطفا کوتاهی نکنید

  39. لطفا تو سایت زیر شکایت خودتون را ثبت کنید

    Tazirat 135.ir

  40. پل‌های ارتباطی متعددی برای دریافت گزارش‌های مردمی و ارجاع آنها به سازمان تعزیرات حکومتی، از سوی برخی سازمان‌های مرتبط با موضوع رسیدگی به تخلفات صنفی، مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده که شماره تلفن «۱۲۴»، یکی از آنهاست. در این زمینه، «سامانه جامع پاسخگویی به شکایات سازمان تعزیرات حکومتی»، در پایگاه اینترنتی این سازمان با آدرس الکترونیکی «tazirat.gov.ir» ایجاد شده و آماده دریافت شکایات مردمی است.

  41. سازمان تعزیرات سایپا سیتروئن را جریمه کرده لطفا برای شکایت به سازمان حمایت از مصرف کننده مراجعه کنید

    باید بدانید در صورتی که مصرف‌کننده بخواهد از کالا یا خدماتی که به او عرضه شده است، شکایت کند، در درجه اول باید به انجمن حمایت‌ از مصرف‌کننده مراجعه کند. هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی می‌توانند در انجمن‌های حمایت از مصرف‌کننده شکایت کنند. آنها می‌توانند در راستای استیفای حقوق مصرف‌کنندگان، شکایت خود در مورد تخلفات تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به انجمن‌ها ارسال یا اعلام کنند. 

    شکایات رسیده به انجمن‌ها (اعم از کتبی و شفاهی) باید بلافاصله پس از دریافت در دفاتر مخصوص یا نرم‌افزاری که به همین منظور توسط سازمان حمایت طراحی می‌شود، ثبت و تاریخ و شماره رهگیری شکایت به شاکی اعلام شود. بدین ترتیب، رسیدگی به شکایت مصرف‌کنندگان در انجمن‌های حمایت از مصرف‌کننده آغاز می‌شود. این اولین گام برای حل و فصل این شکایت‌هاست. آیین‌نامه فعالیت این انجمن‌ها در آذرماه سال 1390 تصویب شده است و در این اساسنامه، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موظف شده بود ظرف 6 ماه، دفاتر و نرم‌افزار مربوط را طراحی کنند. 

     مرحله دوم: بررسی شکایت

    انجمن حمایت از مصرف‌کننده، در واقع نهادی واسطه برای حل اختلافات مصرف‌کننده با تولیدکننده و عرضه‌کننده است. این انجمن‌ها باید تمام تلاش خود را برای سازش طرفین شکایت، راجع به خسارات مالی ناشی از ارتکاب تخلف به عمل آورند و ظرف 15 روز از تاریخ دریافت شکایت، نسبت به حل و فصل اختلاف اقدام کنند. اگر طرفین شکایت در انجمن حاضر به سازش شوند، مفاد سازش در جلسه انجمن صورت‌جلسه می‌شوند و طرفین موظفند مطابق مفاد سازشنامه تنظیمی عمل کنند. 

    اما در صورت حاصل نشدن سازش طرفین، شکایت یا برای رسیدگی قانونی به اصل تخلف، انجمن باید ظرف پنج روز پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مربوط ارسال کند. در این صورت، نتیجه بررسی و علت عدم سازش و توافق در برگه‌های متحدالشکلی که در سه نسخه تنظیم می‌شود و شماره مسلسل و قابلیت ثبت در نرم‌افزار را دارد، درج می‌شود. نسخه اول، مخصوص اداره تعزیرات حکومتی و نسخه دوم مخصوص شاکی است نسخه سوم هم برای ثبت در نرم‌افزار در انجمن باقی می‌ماند. در صورت اختلاف در صحت ادعای شاکی، انجمن با استعلام از مراجع ذی‌صلاح از قبیل اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط (در مورد افراد صنفی) و کارشناسان مربوط، ادعا را بررسی می‌کند.
     
     مرحله سوم: ارجاع تخلفات به مراجع ذی‌ربط

    انجمن‌های حمایت از مصرف‌کننده به شکایت‌های مصرف‌کنندگان رسیدگی می‌کنند اما اگر نتوانستند ماجرا را از طریق صلح و سازش حل کنند، باید موضوع را به مرجع بالاتر انتقال دهند تا به شکایت رسیدگی کند. این مرجع بالاتر، معمولا سازمان تعزیرات حکومتی است. بنابراین شکایت‌ها بعد از انجمن‌های حمایت از مصرف‌کننده به دست سازمان تعزیرات حکومتی می‌رسد.

     رسیدگی به تخلفات موضوع «قانون حمایت از مصرف‌کننده» و «قانون نظام صنفی»، توسط ادارات تعزیرات حکومتی و بر اساس قوانین و مقررات حاکم بر تعزیرات انجام می‌شود. شعب رسیدگی‌کننده تعزیرات حکومتی موظفند در مواردی که گزارش تخلف از سوی انجمن‌ها ارایه شده باشد، در صورت صدور رای به محکومیت، تادیه کارمزد انجام خدمات را در دادنامه صادره قید کنند. علاوه بر انجمن‌ها  سازمان حمایت، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابع آنها، اتحادیه‌های صنفی و انجمن‌ها مکلفند با اعلام میزان ارزش ریالی تخلف، اقدام به ارسال پرونده به ادارات تعزیرات حکومتی کنند.

    اما همه تخلفات به سازمان تعزیرات نمی‌رود زیرا موارد زیر از سوی انجمن‌ها به مراجع صالح قضایی و دادگاه‌ها ارسال می‌شود:

    اگر تخلف تولیدکننده یا عرضه‌کننده جرم بوده و برای آن مجازات تعیین شده باشد در مواردی که از عرضه کالا و خدمات موضوع قانون به مصرف‌کنندگان خسارات غیرمالی وارد شده باشد.

  42. سلام .موافقم باید هر کسی با قراردادش بره وزارت صمت شکایت بکنه تا تعدادثبت بشه .من از کسی که رفته شکایت کرده خواهش دارم ادرس دقیقش را در تهران و کرج اعلام کند تا من این هفته برم شکایت بکنم .باتشکر بقیه هم لطف کنن به اون ادرس مراجعه کنن و شکایت کنن.

    • با سلام برای شکایت از سایپا در تهران به ضلع شمالی میدان ولی عصر اداره صمت استان تهران مراجعه و شکایت خود را ثبت کنید . کپی قرارداد، شناسنامه و کارت ملی هم همراه داشته باشید.

  43. تو رو اون جدتون نمیخواد با هم متحد بشین برین جلوی وزارت صمت. چون تا 10 سال دیگه هم نمیرید. هرکس تنهایی بلند شه بره شکایتش رو ثبت کنه بیاد تعداد خیلی مهمه. مرحله بعدی هم قوه قضاییه. سایپا سیتروئن با 37 تا شکایت مجبور به تغییر قیمت و پرداخت خسارت شد. انقدر محول نکنید به همدیگه. من همین ابتدای هفته اقدام میکنم. پول کمی نیست به خدا. ماشین رو با 2/5 برار قیمت قرار داد میخواد بده به ما.عملا کلاهبرداری کرده.

  44. سلام آقایان
    آیا شرکت سایپا سود تاخیری تحویل ماشینا میدهد ؟

  45. ۳۷نفر از سایپا سیتروئن شکایت کردن وزارت صمت جریمه اش کرد یعنی اینهمه اتوخدمتی ۳۷نفر نمیشن برن وزارت صمت شکایت کنن مشکل ما اینه با هم نیستیم فقط حرف میزنیم

  46. سلام. بلاخره بعد از زجرهای فراوان دیشب سه شنبه ماشین منو تحویل دادن.. 131 نمایندگی ورزنده مشهد. ان شاالله نوبت شما

  47. من 5 تا اتو خدمت دارم هر 5 تاشم میخوام به قیمت سابقم میخوام. دلال هم پدر بیشرف هر چی سایپایی کلاه برداره.

  48. میگن ساینا نیست ولی ثبت نامی های سال جدید رو کلن ماشین دادن ولی خبری از خودرو ما نشد.
    چرا دولت پاسخگو نیست.
    چرا دولت، یا اقای رییس جمهور، در رسانه ها حرف میزنن ولی عمل نمیکنن،
    میخام بگم که حرف ادم از تو دهانش در میاد نه از تو ….تو خودت داری حق الناس میکنی.

  49. سلام خدمت دوستان اتوخدمتی
    امروز از طرف سایپا یه پیامای آمده به این مضمون:
    “با توجه به درخواستهای مکرر مشتریان در خصوص تمدید طرح پیشنهادی تعیین تکلیف تعهدات اتو خدمت، طرح مذکور تمدید گردید‌. لطفا جهت اطلاع به نمایندگی مراجعه نمایید.”
    نظرتون چیه مقاومت کنیم یا بریم تمدید کنیم؟

    • منکه مقاومت میکنم شکایت کردم بازم پیگیری میکنم خواهشا شما هم وزارت صمت شکایت کنید

    • نظر من بر مقاومت است و شکایت مستمر در مراجع مختلف. همین عدم مراجعه ها باعث شده به دروغ پیام بدن که طرح پیشنهادی تمدید شده لطفا کوتاه نیایید و به اشکال مختلف اعتراض خود را به سایپا اعلام کنید حتی با مراجعه مکرر به نمایندگیهای سایپا و در تهران به دفتر فروش شرکت در جاده مخصوص کرج . اینها تسلیم نمی شوند مگر با مقاومت و پر زوز بودن سمبه.

  50. با سلام, با توجه به درخواستهای مکرر مشتریان در خصوص تمدید طرح پیشنهادی تعیین تکلیف تعهدات اتوخدمت ,طرح مذکور تمدید گردید .لطفا جهت اطلاع به نمایندگی مراجعه نمایید

    این پیامک یعنی چی چه کسایی درخواست کردن؟؟اینجا میگید اعتراض میکنیم ولی عمل نمیکنید تن به خواسته های سایپا ندهید

  51. سلام.در جواب همه توجه کنید:خوب اگه سایپا باید جمع کند برود پس باید به کلیه مشتریانش با قیمت جدید میداد نه اینکه به بقیه مشتریان با قیمت قدیم بدهد اما به اتو خدمت با قیمت جدید بدهد چراااااااا؟همه مشتریان پول دادند و قانون باید برای همه یکسان اجرا شود .

  52. سلام دوستان امروز به نمایندگی زنگ زدم گفتنماشین فاکتور شده
    ساینا تکمیل وجه اردیبهشت.ولی تا ماشین دستم نرسه همه کارای سایپا کشکه…
    دیگه غلط بکنم از سایپا خرید کنم.دیگه لذتی برام نداره.
    فقط باید برای ظهور اقامون دعا کنیم تنها راه نجات همینه.
    الله عجل لولیک الفرج

  53. جهت اطلاع همه توجه کنید که شرکت سایپا یک شرکت دولتی است و متعلق به همه مردم ایران است و جزء بیت المال می باشد و هر کس از آن به غیر از حقوق خود ریالی بالا بکشد در آخرت باید جواب دهد همه بدانید که اگر قرار هم باشد به هر اتو خدمتی یک دستگاه بیشتر ندهند سود آن به جیب کسی نخواهد رفت و اگر هم کسی بیشتر ماشین دریافت کند و بفروشد و سود کند این از نظر شرعی اشکال دارد مگر اینکه خود استفاده کند در مورد استفتاء رهبری سود مشارکت در تولید زمانی است که شما سهامدار شرکت باشی نه اینکه خودرو ثبت نام کنی آن هم در همچنین موقعی اگر قرار باشد سایپا با قیمت قبلی خودرو تحویل دهد آن موقع باید جمع کند و برود اصلا رفتید دیدید که چند هزار نفر در شرکت سایپا نان می خورند.

    • رهبری گفته اتوخدمت مشکلی نداره شما کدوم آیت الله یا مرجع تقلید هستی که حکم رهبری را قبول نداری نکنه سایپایی هستی آقای طلبه

  54. مقصر عواقب “اتوخدمت” مشتریان هستند؟!

    وقتی مسوولان سایپا دبه می کند

    گویا شرایط سخت ناشی از افت تیراژ و کمبود منابع مالی، مسوولان سایپا را به جایی رسانده که دیگر ابایی از اتهام زدن به مشتریان (واسطه خواندن آنها) و خلف وعده آشکار در قراردادهایشان ندارند.

    به گزارش کارگر نیوز به نقل از صنعت نویس، سایپایی ها به تازگی برنامه ای را در دستور کار خود قرار داده اند که طبق آن، به ثبت نام کنندگان در “طرح اتوخدمت” تنها یک محصول با قیمت قدیم تحویل داده می شود و باقی خودروهای ثبت نامی، با قیمت روز امکان تحویل دارند. طبق این طرح، مثلا اگر کسی دو خودرو در طرح اتوخدمت ثبت نام کرده باشد، سایپا تنها یکی از آنها را با شرایط منعقد در قرارداد (به خصوص قیمت ذکر شده) تحویل می دهد و خودرو دیگر با شرایط جدید (طبق الحاقیه سایپا) و طبعا قیمت روز قابل تحویل است. گفته می شود بین 30 تا 40 هزار قرارداد تعیین تکلیف نشده، از طرح اتوخدمت باقی مانده است و به ادعای سایپا، این تعداد قرارداد تنها به 10 هزار نفر متعلق است. آن طور که مدیر فروش سایپا عنوان کرده، هفت تا هشت هزار نفر از این افراد “واسطه” هستند. 
     
    در باب این اقدام سایپا چند نکته وجود دارد. اول اینکه طرح این شرکت (تحویل تنها یک خودرو با قیمت قدیم) عملا مصداق خلف وعده است و طبعا ثبت نام کنندگان می توانند از منظر حقوقی آن را پیگیری کنند. 10 هزار نفری که به گفته سایپایی ها قرارداد آنها در طرح اتوخدمت تعیین تکلیف نشده، مطابق با شرایط آن زمان سایپا اقدام به ثبت نام کرده  و این شرکت نیز مهر تایید پای برگه قرارداد فی مابین زده است. سایپا می گوید 40 هزار قرارداد باقیمانده از طرح اتوخدمت، متعلق به 10 هزار نفر است و این یعنی به طور متوسط هر نفر چهار قرارداد با این شرکت دارد. با توجه به اینکه ظاهرا آن زمان محدودیت کد ملی (اینکه با هر کد ملی فقط یک ثبت نام قابل انجام باشد) وجود نداشته، بنابراین مشتریان مجاز بوده اند بیش از یک خودرو ثبت نام کنند. پرسش اینجاست که وقتی سایپا خود شرایط ثبت نام بیش از یک خودرو را فراهم آورده و پای برگه های قرارداد با مشتریان را امضا کرده است، حالا با چه توجیهی و با استناد به کدام قانون، قراردادها را نادیده گرفته و آشکارا خلف وعده می کند؟ 
     
    درست است که سایپا به دلیل تحریم و مشکلات داخلی اقتصاد، با بحران تولید دست و پنجه نرم می کند و در طرح اتوخدمت نیز خیلی ها (به هر نیتی) بیش از یک محصول ثبت نام کرده اند، اما دلیل نمی شود این شرکت قراردادهای رسمی با مشتریان را نادیده بگیرد و بگوید به آنها عمل نمی کند. اینکه در گذشته شرایطی فراهم شده و مشتریان توانسته اند خودرو در تعداد بالا ثبت نام کنند، مسئله آنها نیست، مشکل سایپاست، حتی اگر توان عمل به تعهدات مربوطه را نداشته باشد. شرایطی که گریبان خودروسازی ایران به ویژه سایپا را گرفته، مقصرش مشتریان نیستند و آنها نباید تاوان طرح های ناکامی مانند اتوخدمت را بدهند. 
     
    نکته دوم اینجاست که سایپا می گوید هفت تا هشت هزار نفر از باقیمانده ثبت نام کنندگان طرخ اتوخدمت، “واسطه” هستند؛ سایپایی ها را چه شده که آشکارا به مشتریان خود انگ واسطه گری می زنند و پروایی هم از عواقب و تبعات شستن گناه افراد ندارند؟ اگر سایپا نگران واسطه ها و واسطه گری بود، چرا آن زمان که نقدینگی می خواست و طرح اتوخدمت را بدون آینده نگری به جریان انداخت، فکر این روزها را نکرد؟ مشخص است سایپایی ها آنقدر برای تامین منابع مالی عجله داشته و آن چنان بی پول بوده اند که طرح اتوخدمت را با کمترین محدودیت و آپشن های بسیار، به اجرا گذاشته و فکر عواقبش را نکرده اند. ممکن است مسوولان فعلی سایپا بگویند طرح اتوخدمت در دوران مدیران قبلی بوده و مقصرش ما نیستیم؛ این درست، اما ثبت نام کنندگان هم گناهی ندارند که مدیران قبلی رسما آنها را به چنین سفره پر برکتی دعوت کرده اند. 
     
    قطعا مسوولان سایپا خوب می دانند خلف وعده شان در باقیمانده قراردادهای طرح اتوخدمت می تواند برای آنها بار حقوقی داشته و دردسر ایجاد کند، با این حال ظاهرا آنها هم مثل مدیران قبلی فقط قصد نجات خود را از گرفتاری های فعلی دارند و تبعات این اقدام را به آیندگان حواله کرده اند. 

  55. سلام.منم 21 اردیبهشت تکمیل وجه کردم 131..21 شهریور فاکتور شده 31 شهریور سندش اومده ولی هنوز خود ماشین نیامده.. لعنت ب شما بی شرفا ک ففط دروغ تحویل میدین

  56. سلام دوستان اتوخدمتی خبر خوش
    تکمیلی یازدهم اردیبهشت ساینا از نمایندگی بندرعباس هستم
    وضعیت خودرو نگاه کردم فاکتور شده و تحویل خودرو فعال شده زنگ زدم نمایندگی ورزنده مشهد گفتند خودرو بارگیری شده برسه نمایندگی بندرعباس بهم زنگ میزنند برم خودرو تحویل بگیرم
    انشاالله برای شماهم همین روزا تحویل بدن

    • سلام میثم جان- ان شاا… به خوشی و سلامتی و خوش رکاب باشد.
      شرکت سایپا که هنوز خیلی از تعهداتش را انجام نداده و بخصوص برای اتوخدمت ها ، هنوز هم نمایندگی هایشان دارن آگهی پیش فروش فوری را در سطح شهر پخش میکنند( آگهی اش را امروز دیدم). اگر واقعا خودرو موجود دارند به تعهدات قبلی خودشان عمل کنند و چنانچه موجود ندارند، در مورد مردم چی فکر کردند! بازرسین کجا هستند!- نمیخواهم بگویم که کجای مردم را زیر سئوال میبرند.مسئولین خودشان قضاوت کنند.و شرکت سایپا بایستی جوابگوی این دوگانه کاری خودش باشد.

  57. با سلام . بنده در تاریخ 12 اردیبهشت 98 تکمیل وجه ساینا هستم . زنگ زدم گفتن 3 روزه که ماشینتون فاکتور شده …………

    انشالا بزودی مال همه شما هم بدن .

  58. مشتری گول خرده سایپای دزد

    مدیران سایپا خدا لعنتتون کنه همتون باید اعدام بشید بزرگترین کلاهبرداری دولتی رو انجام دادین. مدیران فعلی و قدیمی همتون باید در دادگاهی انقلاب سنگین ترین حکمها رو بگیرید. با قرار داد پول مردم رو گرفتید الان میگید خودرو تحویل نمیدیم. همینه که هست. نمیدونم چرا هیچ رسانه ای به این موضوع رسیدگی نمیکنه. این از کلاهبرداری پیده شاندیز که خصوصی بود هم تابلو تره. بابا هرکی هر ارگان و رسانه ای میتونه تماس بگیریه.بخدا حق گرفتنیه.

    • آیا شما برای شکایت به اداره صمت مراجعه کرده اید ؟ یکی از راههای مقابله با سایپا مراجعه مکرر برای شکایت از این شرکت در مراجع قانونی است.

  59. سلام
    خدایا شکرت صد هزار بار شکرت یاالله
    الهی شکرت👐👐
    الحمدالله شکر خدا👐👐

    خودروی من فاکتور شد تکمیل وجه ۱۱اردیبهشت بودم
    ۹ آبان فاکتور شد

    • سلام جناب- خوش به حالت- ان شاا… هر چه زودتر خبر تحولش رو بشنویم.من هم ۱۲ اردیبهشت هستم.امیدوارم برای همه اتوخدمتی ها خبر خوش بیاد.

  60. محمد ، منتقد سایپا

    سلام
    لطفا با دقت بخوانید .
    آدرس سایت : bultannews@gmail.com
    استفتاء از مقام معظم رهبری در خصوص طرح اتوخدمت
    در پاسخ به این دو سوال اینگونه مرقوم می شود:”اگر با پول شما و برای شما کار می شود و از سود حاصل به شما طبق قرارداد مذکور سود داده می شود، اشکال ندارد.”

    دفتر مقام معظم رهبری نیز این استفتاء را در پی نوشت به اطلاع مهندس جمالی مدیرعامل وقت شرکت سایپا می رساند.
    نظر افراد
    ناشناس
    |United Kingdom|۱۳۹۸/۰۶/۲۱ – ۱۳:۴۶00پاسخ
    منظور رهبری اینه که هر کس این مدلی اقدام به خرید ماشین میکنه در حقیقت با سایپا مشارکت خواهد کرد و در سود سایپا به اندازه سرمایه اش شریک هست و با تحویل خودرو بطور نانوشته این مشارکت پایان میابد .

    • باسلام خدمت تمامی بزرگواران.هجدهم اردیبهشت تکمیل وجه کردم و در قسمت وضعیت خودروی مشتری دایره ی تا آماده تخصیص پر شده بود ولی حدود یک ماهی هست به جای اینکه پیشرفت کند،پسرفت کرده و دایره آماده پذیرش پر شده است.به نمایندگی مراجعه و همچنین با شرکت تماس گرفتم و گفتند مشکل از سایت است و در سایت خودشان همان آماده تخصیص میباشد و مشکلی نیست.آیا برای کسی از عزیزان این اتفاق افتاده است؟- باتشکر

    • حالا یعنی چی این متن چه ربطی به منی که ماشینم گیرم نیمده داره اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده ماشین هم زیر پام ندارم بعد میای متنای الکی مینویسی که چی بشه

    • محمد ، منتقد سایپا

      سلام
      ربطش به این است . که مطلب کلی است و تو جزئی از این کل هستی .
      یعنی اینکه طبق این استفتاء شما هم به گردن سایپا حقی دارید که باید احقاق حق شود و حق شما را زود تر از اینها باید به جنابعالی میدادند .
      امیدوارم مطلب را درک کرده باشید . توقع ندارید که من به شما خودرو بدهم .

  61. سلام
    افراد نا آگاه بدانند !
    افراد معترض به گرانی خودرو ، سرمایه گذاری قانونی مردمی در طرح اتو خدمت را درک کنند و نسنجیده با کلمات گزنده خود به مردم حمله نکنند . باید خودرو سازان مورد سرزنش قرار بگیرند نه مردم .
    تلاش مردم برای احقاق حق وحقوق خود و حفظ ارزش پس اندازهای خود به ارزش روز است ، طبق تورم تحمیل شده .
    کسی پولش چند برابر نمیشه . بلکه افرادی که با سایپا قرارداد بسته اند و مورد فریب قرارگرفته اند و میخواهند ارزش پس اندازهایشان که نزد سایپا گذاشتند به نصف و یک سوم اصل پول تنزل پیدا نکند .
    خودرو سازی سایپا ، اصلا نباید خودروهای زپرتی خود را گران میکرد . و حال که گران کرده باید شرکت سایپا طبق یک قرارداد قانونی انجام شده ، به تعهدات خود عمل کند .
    حتی اگه با یک نفر 1 یک قرارداد فروش خودرو امضا؛ء کرده باشد یا 100 خودرو .
    پس فقط ارزش پول افراد به روز می شود . و نباید گذاشت ارزش پول مردم تقلیل پیدا کند و به جیب گشاد و بی انتهای شرکت سایپا برود .
    یک قرارداد تجاری سرمایه گذاری مردمی انجام شده ، و سهم سود تولید ماهیانه باید به سرمایه مردمی تعلق میگیرفت و طبق قانون باید پرداخت می شد . حتی کمتر از قرارداد هم پرداخت شد و هر ماه از مبلغ سود سرمایه گذاری قارداد قیچی می کنند .
    این شرکتهای خودرو سازی و . . . کل کشور را دارند بی اعتبار می کنند .
    آنها در مقابل قوانین کشور پاسخ گو نیستند .
    تمام قوانین این کشور را مثل کش سابیدند .
    قوانین شدن کشک و دوغ .
    تمام قوانینی که در جهت منافع مردم بودند در هاضمه این شرکتها هضم شده و قوانینی ضد مردمی را استفراغ و دفع کردند .
    قوانین تماما به نفع این تورم سازان گردیده و به ضرر مردم کشور قرار می گیرند .

  62. سلام دست به دسته هم
    بله من‌کاملا موافقم باید همه دست به دسته همکاریی کنیم دوستان عزیز

    شرکت سایپا دیگه شورش در آورده یک خودرو ثبت نام کردیم باز هم نمیدن هر روز امروز فردا میکنن این ماه و آخر ماه این یا به زودی در اولویتی
    این چه مسخره بازی هست
    خواهش نا دوستان همکاری کنید باید داد بزنیم اینجوری نمیشه

  63. سلام اقایون چطور میشه با اقای رییسی ملاقات داشت.اینجور نمیشه باید حضوری بریم تهران.خواهشا همکاری کنید هرکسی رو هم میشناسید که اتو خدمته تو جریان بزارید من تو پیام رسان ایتا یه کانال به اسم اتو خدمت تشکیل میدم عضو بشید تا هماهنگ کنیم برای حضور مقابل وزارت صمت یا امور مشتریان یا قوه قضاییه. ولی قبلش از تهرانی ها خواهش میکنم حضوری برن 20:30 تا خبرنگار هم حضور داشته باشه بعد که هماهنگ شد بریم اونجا
    من خودم شهرستانم بهونه نیارید که راهمون دوره یا مرخصی نمیدن.

  64. چهارشنبه ساعت ۱۱روبروی وزارت صمت خوبه همه میتونن بیان؟؟

  65. باید چکار کرد کلافه شدم ازبس بدقولی کرد الان هوا سردشده خبریم هم نیست حداقل به اینا که یکدونه ثبت نام کردن وماشین ندارن خودرشونو بدین از اون ۹۰روز کاری الان نزدیک شده به ۱۵۰روز تکیلف مارو روشن کنید خرید فوری ماشین ندین اول اولویت که مگه امور مشترکین مایم پس کو.انشالاه امام رضا باعث بانی این بدقولی رو بسزاش برسونه.شما چه دزدایی هستین اقای ریسی بدادمون برس

  66. سلام
    من ۱۱/۲ تکمیل وجه کردم ساینا هست
    هنوزا هیچ خبری نیست
    هر چه امور مشترکین تماس میگیرم میگن در اولویت هستی هر وقت نوبت شد
    حالا ۲ ماهه همینو میگن هنوز که هیچ خبری از فاکتور کردنش نیست چه برسه به تحویل

  67. ایران خودرو و کرمان خودرو همه ماشینهای عقب افتاده رو دادند چون مردم رفتن جلوی وزارت سمت و مجلس اعتراض. نمیدونم چرا یه گروهی درست نمیکنید قراری بزاریم جمع شیم دور هم. ما هم اگه چند بار صدامون رو برسونیم به رسانه ها و دور هم جمع شیم به حقمون میرسیم کامل نه ناقص.

  68. واقعا درست میفرمایید.اگر رسانه ای بشه سعی میکنند حفظ آبرو کنند.اگر فقط بایستیم و به وعده های دروغین آنها دلخوش باشیم،فایده ای ندارد.چاره اش فقط و فقط همونی هست که فرمودید.

    • باسلام خدمت تمامی بزرگواران.هجدهم اردیبهشت تکمیل وجه کردم و در قسمت وضعیت خودروی مشتری دایره ی تا آماده تخصیص پر شده بود ولی حدود یک ماهی هست به جای اینکه پیشرفت کند،پسرفت کرده و دایره آماده پذیرش پر شده است.به نمایندگی مراجعه و همچنین با شرکت تماس گرفتم و گفتند مشکل از سایت است و در سایت خودشان همان آماده تخصیص میباشد و مشکلی نیست.آیا برای کسی از عزیزان این اتفاق افتاده است؟- باتشکر

  69. لطفا یه روزی را مشخص کنید همه بریم برای اعتراض روبروی وزارت صمت باید فشار بیاریم به ۲۰:۳۰هم خبر میدیم بیاد گزارش بگیره دیگه صبر فایده نداره باید طبق قرارداد عمل بشه

    • برا فشار بیشتر به سایپا؛ در تهران به اداره صمت استان تهران واقع در ضلع شمال غربی میدان ولی عصر مراجعه کرده و شکایت کنید. این شرکت بدون فشار به خواسنه های مشتریان پاسخگو نیست.
      در ضمن باید از پیشنهاد سایپا تبعت نکرد تا خودروهای فروخته شده را با قیمت قبلا تحویل دهند.

  70. آیا کسی هست که اردیبهشت تکمیل وجه کرده خودرو تحویل گرفته باشه ؟؟؟

    ما که ساینا انتخاب کردیم هنوزا هیچ خبری نیست

    (((یک دونه هم بیشتر ندارم و تا حالا هیچ ماشینی هم نداشت)))

  71. پس نکته : اینکه چرا سایپا ماشین های اتوخدمتیها را نمیده بخاطر اینکه دیر کرد به اتوخدمت تعلق نمیگیره و به همین خاطر خیالش راحته .پس نفع سایپا در عدم پرداخت دیر کرد بوده که نه پول ما را میده و نه ماشین ما را . سایپا حالا دستت رو شد که چرا مشتریان اتوخدمتی را به خاک سیاه نشوندی اما ماشین مشتریان دیگه را تحویل میدی .!!!!!!!

    • با سلام به همگی همه به قرارداد هاتون توجه کنید طبق همون کسانی که تکمیل وجه کردن توی قرارداد نوشته شده بصورت قطعی یعنی سایپا می بایست در تاریخ مشخص خودرو رو تحویل بده و اگر نده می شود طبق قانون از اون شکایت کرد و درخواست خسارت کرد و حتی مبلغی رو هم که به عنوان مابه التفاوت بیمه گرفته اونم بصورت غیر قانونی بوده و میشه شکایت کرد و درخواست پس دادن اون مبلغ رو نمود

  72. اقا به طرح اتو خدمت جریمه دیرکرد تعلق نمیگیره…..کسی هست تو ماه مهر ماشین تحویل گرفته باشه

  73. سلام من طرح اتو خدمتی یک دستگاه تیبا گرفتم چطور میتونم سود پول رو که میگویند هر ماه میدهند دریافت کنم من چیزی دریافت نکردم ایا اصلا به چیزی به من تعلق میگیرد اگر لطف کنید راهنمایم کنید

  74. اقای بی نام اولا 22 درصد بوده دوما من خودم در سررسید قرارداد سه بار مراجعه کردم و دعوتنامه ندادند تنها جوابی که دادند فقط میتونی انصراف بدی خوب اگه سایپا طبق سر رسید قراردادها ی اتوخدمت خودرو میداد که اینهمه تعهد نداشت .اطلاعاتت ناقص است بجای این برو به سایپا بگو چرا از سال 94 تا حالا سر موعد دعوتنامه نفرستادی به مشتریان .پس مشکل از سایپا بوده حالا ما نمیدونیم چرا شاید منافعی در کار بوده فقط اینو بدان مشتری هیچ تقصیری ندارد .

  75. با سلام
    آقایی که میگی من پولم باید چند برابر بشه دوست عزیز تا حالا جنابعالی 28 الی 30 درصد سود می گرفتی پس چرا آن موقع دنبال ماشین نبودی حالا که ماشین گران شده میگی باید پولم چند برابر بشه در ضمن بیشتر از بانک سود گرفتی درست قضاوت کنید

    • خفه شو عامل دزد بیشرف سایپا

    • نادان
      کسی پولش چند برابر نمیشه . بلکه میخواهند ارزش پس اندازی که نزد سایپا گذاشتند به نصف و یک سوم اصل پول تنزل پیدا نکنه .
      لذا خودرو سازی سایپا ، اصلا نباید خودروهای زپرتی خود را گران میکرد . و حال که گران کرده باید شرکت سایپا طبق یک قرارداد قانونی انجام شده ، به تعهدات خود عمل کند .
      حتی اگه با یک نفر 1 خودرو قرارداد امضا؛ء کرده باشد یا 100 خودرو .
      پس فقط ارزش پول افراد به روز می شود . و نیاید گذاشت به جیپ گشاد و بی انتهای شرکت سایپا برود .
      به این میگن احقاق حق .
      یک قرارداد تجاری سرمایه گذاری مردمی انجام شده ، و سهم سود تولید ماهیانه باید به سرمایه مردمی تعلق میگیرفت و طبق قانون باید پرداخت بشود . که کمتر از قراردا هم پرداخت شده .
      ***
      تو یا مزدوری و یا از مردم که معترض به گرانی هستند ؟
      اگه مزدور و جیر خواری که باید شرم کنی .
      اگه معترضی ، و به گرانی بی اساس خودرو اعتراض داری .
      درک کن :
      در واقع تو درست پشت به هدفّ اصلی یعنی شرکتهای خودرو سازی و نمایندگیهای دلالی آنها ایستادی .
      و در مقابل مردم قرار گرفتی و مردم را مورد هدف اصلی خود قرار دادی .
      کمی عمیق تر فکر کن شاید درک کنی حفظ ارزش پول چیه .؟!؟!

  76. با سلام
    آقایی که میگی من پولم باید چند برابر می شد دوست عزیز تا حالا جنابعالی 28 الی 30 درصد سود می گرفتی پس چرا آن موقع دنبال ماشین نبودی حالا که ماشین گران شده میگی باید پولم چند برابر بشه در همان سود ها را اگر حساب کنی پولت دو برابر شده بالاتر از سود بانکی شده

  77. سلام دوستان دیگه چه خبر ………………. ساینای ما که خبری نشد…..

  78. سلام دوستان
    تکمیلی اردیبهشت ساینا هستم زنگ زدم نمایندگی مشهد میگه باید سه میلیون دیگه بدم درخواست رینگ آلومنیوم بدم تا ماشین بدن وگرنه باید حالا حالاها صبرکنم
    یعنی چی این حرفا

  79. اقا من گول خوردم اشتباه کردم اتوخدمت گرفتم من چندساله ماشین نداره امدم ثبت نام کردم که صاحب ماشین بشم اما الان دوساله از اون تاریخ میگذره وهنوز خبری نیست.حالا من یک پیشنهاد میدم به سایپا اینکه هرکی یکی یاچندتا ثبت نام کرده تعهد داره باید بده.ولی اولویتش اینای باشه که ماشین ندارن ویا تک ماشین ثبت نام کردن وبه انهایی که ثبت نام چندتا کردن هم فعلا یک خودرو بدهند والباقیش به مرور بدهند لعنت بر قوم ظالم

  80. ول کنید بابا این حرفا

    هنوز ما که یک خودرو ثبت نام کردیم نداده
    چه میگی شماها برای خودتون
    اینجا داد زدن الکی هست
    خودوری ما ۶ ماهه تکمیل وجه کردیم هنوزا که هیچ خبری نیست
    اردیبهشت تکمیل وجه کردم برای ساینا
    که میخوان بدن هنوز که مشخص نیست

    • بابا خدا وکیل چهارماه تکمیل وجه کردمه ساینا. تک حواله اتو خدمتم. بذار اول مال مارو بدن بعد شما بحث کنید. فقط خودتون می‌بینین بقیه براتون مهم نیستن. آخه بگو مرد حسابی اگه واسه سود نبود میخواستی نمایشگاه ماشین بزنی ک رفتی 50تا حواله خریدی الان موندی توش نمیدونی چیکار کنی. داری پا میذاری رو حق بقیه. لدفا دیگه چن حواله ای بحث نکنید بذارین مارو بدن بعد واسه شماها هم ی تصمیم میگیرن. بابا بخدا آرزو ب دل موندیم. درحسرت یدونه ماشین. میخوایم استفاده کنیم. ن چیزی دیگه. مسولین تورخدا رسیدگی کنین س ماهتون داره میشه پنج ماه بابا ماهم انسانیم. بخدا بدور از انصاف. ما نمیگیم ب زور بدین یا چیزی طبق قانون و جیزی ک قرار داد بستین. حالا چند حواله ای ها حسابشون جدا. ولی خدایش دیگه مسله مارو حل کنید بابا. ممنون میشم. کاش این حرف من ب گوش مسولین برسه البته حرف دل همه معترضین هستش. باتشکر… اتوبدبخت.. هه…

  81. سلام .در جواب بچه مسلمان .من هر چقدر فکر میکنم فقط در صورتی عدالت برقرار میشه که سایپا مطابق با قرارداد هر کسی باهاش رفتار بکنه .چونکه با توجه به فرموده بچه مسلمان مثلایک نفر 10 تومان داده صاحب یک خودرو بشه و اونیکه 70 تومن هم داده صاحب یک خودرو بشه یعنی با این حساب هر دو بفرض مثال 20 تومان سود میکنن و این عدالت نیست چرا که اگه فرض کنیم با توجه به تورم اگر ان سرمایه الان با 4 برابری معادل باشد یعنی اونیکه 10 تومان داده صاحب 40 تومان باید باشه و اونیکه 70 تومان داده الان باید صاحب 280 تومان باشه ای بچه مسلمون .چرا به نفع خودت اینجا تلاوت میکنی ؟ در واقع کسی که 10 تومان داده باید صاحب یک خودرو بشه و اونیکه 70 تومان داده حدود صاحب شش خودرو باید باشه البته پس از تکمیل وجه هر خودرو .نه اینکه بقول بچه مسلومن به هرکسی جای سایپا باشی 2 تا ماشین میدی اینطوری فکر کنم خیلی به نفع شما بشه .

  82. سایپا بجای گرفتن وام از بانکها با طرح اتوخدمت از مردم پول گرفت تا ماشین هاشور که رو دستش باد کرده بود بفروشه و مشکل نقدینگیش را حل کنه حالا که ماشین گرون شده براش صرف نمیکنه به تعهداتش عمل کنه اگه سایپا از بانک وام گرفته بود الان با جریمه دیرکرد چقدر باید پرداخت میکرد اونم بانکها که سریع توقیف اموال سایپا را میگرفتن اما الان مردم که ارزش پولشون یک چهارم شده و یه زمانی اتوخدمتی ها پرچمدارهای سایپا بودن شدن دلال، تف به اینهمه حقه بازی

    • احسنت گل گفتی وقتی پول میخواستن پرچمدار سایپا بودیم الان که حقمون را میخوام میگن شرو ور میگی

    • با سلام دوستانی که چند ماشین خریدن برا ی ماشینهای بعدی چکار کرده اند؟ اگر اطلاعات جدیدتری دارند بدهند خیلی خوب است. سعی کنیم با همفکری هم خواسته های خود راپیش ببریم. پیشنهاد من این است که براحتی تسلیم خواست سایپا نشویم و با شکایت به مراجع مختلف به دنبال احقاق حق خود باشیم ضمن اینکه من دوباره به سازمان صمت استان تهران شکایت کرده ام و منتظرم ببینم چه می شود.

      • من هم کاملا با شما موافقم نباید تسلیم شد سایپا قرارداد بسته و باید به تعهداتش عمل کنه بره یقه نورچشمی هاشو بگیره که چندهزارتا ماشین ثبت نام کردن نه ما مردم عادی که همه سرمایه زندگیمون را دادیم من که از حقم نمیگزرم هر جا تجمع برای اعتراض بذارید هم میام با پلاکارد به 20:30هم زنگ میزنم برای گزارش بیان

  83. با سلام
    هی تو که بچه مسلمان هستی ! ما پولمان بی ارزش شده اون موقع که سایپا داشت پولمان رو می گرفت پولمان ارزش داشت. ما به خاطر حفظ ارزش پولمون خودروهای اتوخدمتی را میخوایم حالا هر چند تا نوشتیم . تو یدونه ثبت نام کردی خبر از ضرر ما چندتایی ها که نداری. بدون فکر صحبت نکن مسلمون!

  84. مسئولین محترم سایت لطفا پیگیری کنید تکلیف اتو خدمتی ها چی می شه تا کی باید منتظر باشیم این جریان 40 درصد از تعهدات که سایپا پیامک کرده نتیجه کدام فکر نخبه بوده ؟

  85. لازم به ذکر است اگر کسی واقعاً خودرو برای سوار شدن بخرد شرکت سر موقع و اگر دیر هم تحویل داده سود آن را نیز پرداخت نموده است.

  86. با سلام

    دوستان توجه داشته باشید افرادی که در سایت شر و ور می نویسند افرادی هستند که یا دلال هستند و یا اتوخدمتی هستند که در آن زمان به خاطر سود تعدادی خودرو ثبت نام کرده اند اگر واقعاً به خاطر سود نبود مگر یک نفر بیشتر از یک ماشین می تواند سوار شود پس بدانید که بخاطر سود بوده است و حالا که اینطور شده اگر واقعاً بچه مسلمان هستند کسی که چند تا خودرو ثبت نام کرده حالا هم یک دستگاه بگیرد نه اینکه بگوید من حقمه آن زمان هر چند تا نوشتم باید بگیرم نه خیر حق شما نیست و اگر من جای شرکت سایپا باشم دو دستگاه بیشتر به هر کسی نمی دهم و بقیه باید پولش را بگیرد. درضمن تا حالا هیچ شرکتی پول کسی را نخورده است و اگر هم دیر تحویل بدهد سود آن را نیز داده است. با تشکر.

    • آقا ما اصلا دلال و اتو خدمتی اختلاس گر که نیستیم زمانی که سایپا قرارداد می بست باید فکر همچین روزهای رو هم می کرد چرا زمان قرارداد بستن شر و ور نمی گفتیم با استقبال و چرب زبونی نمایندگی تمام سرمایه زندگیمون رو گذاشتیم آره سود 22 درصد هم گرفتیم بانکهای خصوصی هم این سود رو می داد ولی با فکر اینکه سرمایمون از دست نمی ره و ارزش پولمون حفظ می شه به سایپا اطمینان کردیم پول ماشین هم یکجا 23 میلیون پرداخت کردیم حالا باید به تعهداتش عمل کنه حتی اگر من یک دلال باشم . لازم ذکر کنم که طرح اتو خدمت یک طرح فروش ماشین بوده . شما هم سنگ سایپا رو به سینه نزن مطمئنا شما هم دنبال سود و منافع خودت هستی .

  87. 🔴 خودروسازان خودرو ها را تحویل مردم ندادند

    📌 سه روز مانده به پایان اولتیماتوم وزارت صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان برای تحویل خودروهای معوقه سال گذشته، هنوز هم حجم انبوهی از گلایه‌ها وجود دارد که خودروهای معوق به دست خریداران نرسیده است.

    📌 ۱۴ بهمن ماه سال گذشته رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات این کمیسیون با مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی داخلی به ایسنا گفته بود: طبق اعلام این شرکت‌ها تعهدات ایران خودرو و سایپا در مورد خودروهای پیش فروش شده نهایتاً تا پایان خرداد سال ۹۸ محقق خواهد شد.

    📌 پس از آن ششم اردیبهشت ماه امسال فرشاد مقیمی، معاون وقت وزیر صنعت، معدن و تجارت (که اکنون مدیر عامل ایران‌خودرو است) به مهر گفته بود: بر اساس دستوری که به دو خودروساز بزرگ کشور داده شده، باید نسبت به ایفای به موقع تعهدات اقدام شود که بر این اساس برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که کل تعهدات خودروسازان در سال ٩٧ حداکثر تا مهر ماه سال جاری ایفا شود.

    📌 ۱۵ شهریور ماه امسال هم مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش به تسنیم گفت: سایپا همه خودرو‌های معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۹۷ را تا پایان مهر ماه به مشتریان تحویل خواهد داد.

    📌با این حال باید دید در سه روز مانده به پایان تیر ماه امسال دو شرکت خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران‌خودرو و سایپا چه خواهند کرد؟

  88. از سایپا خواهشمند است هر چه زودتر تکلیف قرارداد های اتوخدمتی که 23 میلیون تومان پیش پرداخت داشته اند را مشخص کند یعنی خودروشان را تحویل دهد و شامل بخشنامه های یکطرفه رنگانگ نکند . چرا که در زمان ثبت نام پول کامل یک خودرو را در واقع پرداخت کرده اند یعنی با همون پول میتونستن از سایپا یک خودرو فوری ثبت نام کنند و همان زمان هم با همان قیمیت در زمان ثبت نام خودرو تحویل بگیرن .یعنی چی سه ساله پول کامل یک خودرو را از ما گرفته حالا نه خودرو میده نه تکلیف ما را روشن میکنه اخه خدا را خوش میاد مگه ما علم غیب داشتیم که اینگونه میشه وضعیت کشور . پس لطفا با قردادهای ما همانند مشتریان دیگر رفتار کنید .اقای مدیر عامل جناب اقای سلیمانی لطفا صدای ما را بشنوید و ببینید حرف حساب است یا نه .

  89. در جواب rza: ما 23 تومان را برای کوئیک اوتومات دادیم تقریبا شبیه کسانی که ساندرو ثبت نام کرده بودند که با پیش پرداخت 25 تومان صاحب 160 تومان سرمایه شدند و با قیمیت قدیم تحویل گرفتند و برای انهایی هم که ماشین نداده سه تا خودروی سایپایی با قیمت قدیم داده و ما قرارداد داریم باید با ما هم شبیه انها رفتار کنه وگرنه قانون میدونه با سایپا……..

  90. منم ساینا تکمیل وجه اردیبهشتم .هنوز که خبری نیست .ایا تا اخر این ماه که گفتن خودروهای معوقه سال ۹۷ میدن واقعیته امید هست یانه.من یکدونه خودرو ثبت نام کردم .شماهم دوست گرامی که مگی فحش ندیدین اگر مثل هزاران نفرمسخره کنی لایق فحش نیست.پس چه باید بکنیم نگو که تشکر باید کرد بخاطراین مسخره بازیا

  91. من خودم از پرسنل سایپا هستم اون موقع خیلی تبلیغ میکردن که این معامله دوسر سوده هم از تولید ملی حمایت میکنید هم برای شما سود داره چون مردم ماشین نمیخریدن خیلی از پرسنل سایپا تو این دام افتادن نمیتونن اعتراض کنم چون میگن دوران مدیرعامل جمالی اتوخدمت بوده که الان دادگاهیه
    هموطن لطفا شعور انتقاد داشته باش فحش نده با فحش دادن تربیت خانوادگیت را نشون میدی

  92. سلام
    آیا ((خودرو ساینا)) تکمیل وجه اردیبهشت کسی تحویل دادن یا فاکتور شده؟؟؟
    اگر کسی هست که تحویل دادن یا فاکتور شده اطلاع دهید؟؟؟

    دوستانی که منتظر فاکتور هستن هم اطلاع دهید؟؟؟

    • بنده یک دستگاه ساینا حواله دارم . تکمیل وجه 12 اردیبهشت 1398 هستم تا الان هم اصلا خبری نشده …….

      انشالا منتظریم تا ببینیم مسئولین محترم سایپا چه دستوری عنایت می کنند ………… د با تشکر هرکس فاکتور شد لطفا اطلاع بده ممنون میشم .

  93. سلام
    حالا چرا دعوا میکنید الان من به سایپا یک پیشنهاد میدم مشکل اظهار نظر هر دو شما حل بشه حتی مشکل سایپا هم حل بشه . سایپا مشتری اتو خدمت را طبقه بندی و دسته بندی بکند . یعنی کسانی که ثبت نام بالای 5 دستگاه ثبت نام کرده انها را جز سرمایه گذاران تلقی بکنه و کلا از دسته ثبت نام کنندگان اتو خدمت به حساب نیاره و جداگانه یراشون تصمیم بگیرن و یا بعدا براشون در سطح بالاتر تصمیم بگیرن یا اصلا باز خواست بکنن چرا اینهمه خودرو ثبت نام کرده است یا اصلا ببینن کی هست شاید فامیل مدیر عامل بوده قبلا . ما که نمیدونیم و حتما تعداد اینگونه مشتری کم هست که بخاطر اینگونه افراد کم که حجم بزرگی از تعهد اتوخدمتی برای سایپا ایجاد کرده اند برای ثبت نام کنندگان اتو خدمت مشکلات ایجاد کرده است . اینطوری دیگه چوب خشک و تر باهم نمیسوزن و هم مشتریان زیر 5 دستگاه مشکلشون حل میشه هم سایپا کمتر ضرر میکنه هم حجم عظیمی از مشتریانی که سایپا بهشون تعهد داره کم میشه . بعدش انهایی که تا 5 تا ثبت نام کرده و بصورت تلفیقی پیش پرداخت داشته یعنی اونایی که همش پیش پرداخت ده تومنی نبوده اونا را در اولویت بزاره یا میتونه فعلا انهایی که ده میلیون پیش پرداختی دارن انها را بعدا تصمیم گیری کند و برای انهایی که پیش پرداخت 23 میلیون داشته اند فعلا یک خودرو یعنی خودرو دوم تحویل دهد . چونکه در واقع در زمان ثبت نام پول کامل یک خودرو را داده انگار فوری ثبت نام کرده بوده پس انصافا عملا باید صاحب یک خودرو میشد .با تشکر . البته من سایپا را و مشتریان را باهم درک میکنم این پیشنهاد را دادم انشالله سایپا هم افراد بی بضاعت را درک میکند

    • سلام واقعاً حرف حسابه چون اون موقع خودرو ساینا 25 تومن بود و ما 23 تومن پول دادیم دست شرکت سایپا آیا حالا انصافه ارزش پولمون به یک سوم ارزش آن موقع رسیده

  94. سلام
    مسئول محترم سایت
    لطفا گلایه شهروندان را انعکاس دهید .
    سانسور نکنید .
    دست خوبان را در سایت بسته ای و دست نا اهلان را رها ؟
    بگذار تا که بیرون آید ، دستان دروغین از آستین .

  95. با سلام
    توجه داشته باشید که الکی به شرکت سایپا فحش ندهید یکی میگه من ماشین ندارم یکی میگه من زندگیمو فروختم مگر سایپا زوری به شما گفته بیایید ماشین ثبت نام کنید آن هم 10 تا 20 تا بعضی ها تا 50 تا که فقط به خاطر سود بوده ما که یک دستگاه خودرو ثبت نام کرده بودیم دود افرادی مثل شما به چشم ما رفت و به همین خاطر که همه چند خودرو ثبت نام کرده اند برای ما هم ماشین نمی دهند اگر واقعاً به خاطر ماشین بود هر کسی یک دستگاه بیشتر ثبت نام نمی کرد که این ماجرا پیش بیاید طرف تا الان بیشتر از بانک سود گرفته و حالا میخواهد با قیمت فبل هم ماشین بگیرد

    • ما هم سایپا را زور نکرده بودیم موقع امضای قرارداد قیمت روز سال ۹۷ را درج کنه هر وقت هم برای انصراف رفتیم گفتن سایپا پول نداره بده صبر کنید ماشین بگیرید ضرر میکنید نکنه شما مدیرعامل سایپا هستی سنگشو به سینه میزنی ؟

    • شما چرا سنگ سایپا دزد رو به سینه می زنی اون موقعی که داشت قرارداد می بست و با زبون بازی نمایندگیهاش پول می گرفت باید فکر همچین روزهای رو می کرد.

    • پس نان این افتادگان در انبار کیست ؟
      دلالان به مقداری از دیوار می برند !
      اما آنکه دارو ندار مردم از در می برد کیست ؟
      دیدگان عقل گر بینا شود ، خودفروشان عاقبت رسوا شوند .

  96. ماکه یدونه ماشینوثبتنام کردیم هنوز ندادن کک شونم نمیگزه.شماهم چندتا ثبتنام کردین که خدا میدونه.هم من هم شما اشتباه بزرگی کردین سایپا دزده .اون نمتونه جای خوبی برای سرمایه گذاری باشه لعنت برپدر مادرشون که به من هم یکدونه ماشینو ندادن خدا بروز سیاه بکششون.انشالاه نابودی سایپا تو این رکزای اربعین مخوام

  97. سلام دوستان
    نظرتان چیه چیکار کنیم بریم دعوتنامه بگیریم یا منتظر وایسیم همه خودروها را تحویل دهند. من خودم ۱۱ تا اتوخدمت دارم . گفتند ۴ تا بهت با قیمت قبل میدیم.

    • ما اگه پولمون را سکه خریده بودیم به سایپا نمی دادیم ۴برابر شده بود الان پولمون از ارزش افتاده باید سر حقمون بایستیم باید قوه قضاییه شکایت کنیم من از حقم نمیگذرم من ۴تا دارم باید ۴تاش بقیمت قبل باشه لطفا ایستادگی کنید به حقمون باشیم سایپا قرارداد بسته کاری نمیتونه بکنه جز عمل به تعهداتش

    • اگر این کار رو کنیم اشتبا کردیم همگی قرار بزاریم جلوی اداره فروش برای اعتراض با هم باشیم می تونیم حقمون رو بگیرم

  98. متاطفانه من دوماشین اتوخدمتی ثبت نام کردم،اولی راتیباگرفتم،دومی را هنوزنگرفتم،ولی نمایندگی اولش گفت بیا ۷تا۸ملیون واسه پرایدزیرقیمت نمایندگی بهت میدیم یعنی من ۱۰ملیون پیش انهادارم، ۱۸ملیون دیگه هم میدهم که شود۲۸ملیون بااین مبلغ پرایدرامیگیرم، امروزرفتم که اقدام کنم همان خانم نمایندگی گفت اقا شما۵تومان تخفیف بهتان میدهد بنابراین باید ۳۲ملیون بدهید،من هم گفتم توگفتی ۷یا۸تومان گفت اشتباه کردم، من هم امدم بیرون وگفتم فعلا صبرکنم چون پولش هم نداشتم، ۲۸تومان تا۳۲تومان خود اندازه ۴ملیون تفاوت هست ازکجابیارم، بعدش هم به دوگانگی حرفش شک کرده ام، چرابایداین هم تناقض ودروغ بدهند

  99. این پیامک هم امروز اومد:
    باسلام احتراماً پیرو پیامک ارسال شده در خصوص تعیین تکلیف تعهدات اتوخدمت، خواهشمند است جهت دریافت دعوتنامه تعهد اتوخدمت به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه فرمایید

  100. خدا انشاالله لعنتتون کنه مسؤولان دزد پدر سوخته و بی شرف سایپا.قیامتی هم هست اون دینا یقتون رو میگیرم.فعلا شکمتون رو ازمال حروم پر کنید.

  101. سلام
    من رفتم نمایندگی برای طرح پیشنهادی ولی قبول نکردم طرح این که سایپا 40 درصد از تعهداش رو اجرا می کنه مثلا اگر شش تا ماشین ثبت نام کردی 2 تا ماشین با قیمت تیر 97 می ده بقیه رو میگه باید الحاقیه بزنید سال 99 با قیمت روز با سود 28 درصد و دیگه اینکه ماشین رو به نام خودت نمی ده می گه باید صلح کنی به نام کسی دیگه ای . سایپا مجبور تکلیف ما رو روشن کنه لطفا قبول نکنید شاید بتونیم به حقمون برسیم .

  102. خدا لعنتون کنه.بروز سیاه بشینید همتون ددزدین.

  103. لطفا پیامکی که اومده متنشو بگذارید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  104. پیشنهاد به سایپا در خصوص اتوخدمتی ها . یک بار دیگر مثل طرحی که اجرا کرد ویک خودرو به هر کد ملی دعوتنامه فرستاد برای انهایی که خودرو تحویل داده است مجدد یک بار دیگه برای خودرو دوم به هر کد ملی دعوتنامه بفرستد تا کسانی که میتوانند در زمان تعیین شده تکمیل وجه کنن.و به همین صورت چرخه اجرا شود

    • سلام
      مموضوع شماره کد ملی شامل قراردادهای اتو خدمت نمی تونه باشه چراکه قراردادهای اتو خدمت مربوط به قبل از این قانون است . لذا ایرادی در فروش چند خودرو به یک شخص نمی تواند وارد کند . قراردادی بسته شده در واقع به هر شخص از یک تا چند خودرو بطور قطعی فبل از قانون کد ملی فروخته شده .
      کد ملی فقط یه بهانه برای فرار از تعهدات است . که خودرو سازان انحصاری کشور به آن چنگ می زنند .

  105. یک پیشنهاد در راستای پیامکی که سایپا به ثبت نام کنندگان اتوخدمتی ها ارسال کرده است .از سایپا خواهشمند است قبل از هر کاری یک خودرو یعنی خودرو دوم را بعنوان خودرو دلخواه برای کسانی که پیش پرداخت 23 میلیون تومان داشته اند دعوتنامه بفرستد چون خودرو اولی که تحویل دادید خودرو دلخواه ما و خانواده ما نیست .بخدا اگر در همین تاریخ که با سایپا قرارداد بستم با ایران خودرو قراداد میبستم با پیش پرداخت 18 میلیون تومان الان یک دستگاه 206 با قیمت قدیم گرفته بودم الان صاحب 100 میلیون سرمایه بودم در صورتی که حالا سایپا پس از سه سال میخواد به یک ماشینی که تازه قیمتش از بازار هم کمتر شده بده زورش میاد واقعا خودشو چی فرض کرده میگم اگه سایپا دوستداری پول خودمونو هم بهت ببخشیم اگه ناراحت نمیشی.!!!

  106. پیامک طرح های پیشنهادی جدید از سایپا برای شما نیومده ؟؟ چه کسایی رفتن نمایندگی؟؟

  107. خدایا خودت ضالم رو بسزای اعمالش برسون سایپا دزد است انشالاه نابودیتون

  108. مصطفی
    سلام اخبار و رسانه ها باید در قبال انتشار وعده های پوچ و تو خالی سایپا پاسخگو باشند و به نوعی انتشار چنین وعده های دروغین( انجام تمام تعهدات ۹۷ تا پایان مهر ماه) مشارکت و هم دستی با سایپای حقه بازه ما باید از این رسانه ها بخواهیم پیگیر علت عدم اجرای وعده های سایپا باشند تا به این راحتی به مردم وعده الکی ندهند . به نظرم پیگیری از طریق رسانه هایی که ماه قبل با رئیس سایپا مصاحبه کرده بود برای الزام سایپا به اجرای وعده هاش بی تاثیر نیست.

  109. بازم وعده دروغی.به همین امام حسین که این روزا اربعینش هست من خانوادم هرروز نفرینتون مکنیم.انشالاه به سرزن بچه هاتون بیاد.من مغازه دارم شش ساله ماشین ندارم باموتور رفت امد مکنم بیشتر مشتریام پیگیر ماشین من هستن که کی پس میدن ماشینتو.همشون بهم میگن اشتباه بزرگی کردی ما اینکارنمیکنم همه بد میگن ازتون.منم اولین اخرین بارمه به شما دزدا نونی برسونم

  110. سلام ……….. اینهم از 15 مهر و نتیجه وعده دوستان

    ( فرموده بودند که تا 15 مهر تمامی خودرو ها را می دهند . پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

  111. سلام دوستان
    این جریان تحویل مهرماه هم دروغ محضه
    امروز زنگ زدم امور مشتریان میگه معلوم نیست کی فاکتور میشود

  112. بازم وعده های دروغین. تکمیل وجه خرداد. در انتظار فاکتور شدن…

  113. نکنه همه فاکتور شده خبری نیست.جواب نمیدین

  114. ازکسی فاکتور نشده جدیدن گفتن تا ۱۵مهر که میدیم ماشیناتونو؟

  115. ما تکمیل مبلغ 17 اردیبهشت هستیم برای ساینا اتو خدمت قرار بود پس از سه ماه تحویل بدن هنوز فعلا پراید ها ی برج 2 تحویل میدهند ساینا ها معلوم نیست سود مشارکت فقط اولیه را فقط پرداخت می کنند خوب بخوانئ تا هروقت که دلشان بخواد نگه میدارن اکر ممکن شماره امور مشتریان را در سایت قرار دهید

  116. این پیامک دیروز برای من اومد هنوز ماشینم فاکتور هم نشده اردیبهشت تکمیل وجه کردم
    با سلام؛ لطفاٌ جهت آگاهی از طرح پیشنهادی تعهدات اتوخدمت به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه فرمایید

  117. تکمیل وجه اردیبشت تیبا خودرو اولی پذیرش 1/8/97کسی فاکتور نشده از اتو خدمت چرا فاکتور نمی کنند ای چه اولویتیه……..؟
    .

    قال لنَّبِیِّ ص قَالَ أَرْبَعٌ مَنْ کُنَّ فِیهِ فَهُوَ مُنَافِقٌ وَ إِنْ کَانَتْ فِیهِ وَاحِدَهٌ مِنْهُنَّ کَانَتْ فِیهِ خَصْلَهٌ مِنَ النِّفَاقِ حَتَّى یَدَعَهَا مَنْ إِذَا حَدَّثَ کَذَبَ وَ إِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ وَ إِذَا عَاهَدَ غَدَرَ وَ إِذَا خَاصَمَ فَجَرَ کافی ج 72 ص 94

    پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : چهار خصلت است که در هر که باشند منافق است و اگر یکى از آنها در او باشد یک خصلت نفاق در او وجود دارد تا اینکه آن را رها کند : کسى که هرگاه سخن گوید دروغ گوید و هرگاه وعده دهد خُلفِ وعده کند و هرگاه پیمان بندد پیمان شکنى کند و هرگاه ستیزه کند از حق تجاوز نماید.

  118. سلام دوستان :من تکمیل وجه اردیبهشت ساینا فرم تسریع 5شهریور فاکتور 28 شهریور پلاک 28 شهریور و ارسال مدارک سوم مهر ولی هنوز ماشین نیومده امروز هم سند و بیمه اومد نمایندگی بیمه پارسیان و تاریخ صدور بیمه هم 28 شهریوره ، تاسف اینجاست با اینکه موعد تحویل تیرماه بود یک ریال هم سود تاخیر نزده برام وقتی هم پرسیدم میگه به اتوخدمتی ها سود تعلق نمیگیره

  119. بخشنامه جدید اتو خدمت

    سلام شنیده شده بخشنامه اومده گفته ۱. تمدید با سود بالا ۲. خودرو پراید و تیبا با حدود ۶ تومن تخفیف قیمت جدید پراید ۳۱۷۰۰ و تیبا حدودا ۳۷۵۰۰ در میاد ۳ انصراف اگه بخشنامه دارید بزارید مطلع بشیم

    • با سلام خدمت کلیه اتو خدمتی ها : برای من پیامک آمده برای آگاهی از طرح پیشنهادی سایپا به نمایندگی مراجعه کنم . اگر آنچه گفته شده عینا همین باشه باید در مقابل پیشنهاد سایپا مقاومت کرد زیرا در قرارداد چنین چیزی وجود ندارد. بنابر این دوستان به نظر من به نمایندگی مراجعه نکنند و به خواسته خود مبنی بر تحویل خودرو به قیمت قبل پافشاری کنند. استدلالمان هم این باشد که قیمت پراید و تیبا و ساینا انقدری نیست که بخواهند با یک دتگاه قرار داد را تمام شده تلقی کنند
      لطفا به در خواست ساپیا تن ندهید و بر گرفتن به قیمت قبلی اصرار داشته باشید. چون خود شرکت برای افرادی که ال نود و برلیانس ثبت نام کرده اند تا سه دستگاه خودرو می دهد، پس چرا برای کسی که مثلا سه دستگاه پراید ثبت نام کرده فقط یه دستگاه بدهند؟

  120. پوشش تمام تعهدات 97 تا اواسط مهر در حد شعاره یعنی اینقدر سایپا وظیفه شناس شده که حق مشتری را بده از محالاته دو هفته وعده می دهند بعد میگویند تا اخر مهر می دهیم اینقدر این اتو خدمتی ها را اذیت کردند من خودرو اولی ام تعهد 97 اتو خدمت تکمیل وجه اردیبهشت با دو ماه تاخییر هیچ خبری نشده سایت وضعیت خودرو هم الکی بسته است می خواهند بگویند ما در حال فاکتور کردنیم تا مشتری بگوید حتما خبریه نه بابا ..اینا اگر وظیفه شناس بودند که همون اول خودروی مشتری را تحویل می دادند. احتمالات بسیار ضعیفه ……

  121. 🔴 وعده جدید سایپا به مشتریان

    ▪️مدیرعامل سایپا خودرو با بیان این‌که سعی داریم سریعا تمامی تعهدات و معوقات سایپا را به دست مردم برسانیم، تاکید کرد: کلیه تعهدهای قبل سال ۱۳۹۸ را تا اواسط مهرماه پوشش می‌دهیم/ ایسنا

  122. جزییات بخشنامه 237631تاریخ 98/06/27 سایپا جهت تعیین تکلیف حواله های اتو خدمت جهت صدور دعوتنامه رو خواهشاً تو سایت بزارید یا اگه کسی خبری داره بگه تا همه متوجه بشن

  123. سلام از کسی تازه فکتور نشده ؟قراره تا ۱۵این برج تمام تعهدات سال۹۷بدن..خبری نیست عایا

  124. سلام دوستان خودروی من تیباصندوقدار حواله اتو خدمتی تکمیل وجه۱۲ اسفند۹۷ برج۳ پول بیمه تکمیل کردم۱۷ شهریور فاکتور شد ۲۷شهریور مدارک کامل آمد ۲۸شهریور پلاک گرفتم و امروز ۴مهرماه چراغ آخر یعنی تحویل خودرو هم روشن شد ایشالله که هرچه زودتر برسه نمایندگی و برم تحویل بگیرم.جهت اصلاع به دوستان منتظر سایپا.ولی جناب سایپا و اوامر محترم بدانید که این رسم کار نبود که بر سر ما اوردید موهای سرو ریش سفید کردیم تا به این مرحله رسیدیم مردم همیشه مظلوم تاوان بزرگی برای سهل انگاری های شما دادن.بنده که هیچ گونه شوق و زوق ماشینمو ندارم چون که هیچ حسی برای ما باقی نزاشتید که بخوایم خوشحالی کنیم.امیدوارم هر انچه که با مردم رفتار کردید مورد توجه حق تعالی قرار بگیرید.

    • سلام،بنده هم تیبا ۲۵ شهریور فاکتور شده اما خبری از ماشین نیست

    • سلام بر جناب سلیمی واقعاگل گفتی،انشاالله خدا نابودشان کنه منم تکمیل وجه ساینااردیبهشت همدان هستم یکماه پیش فرم تسریع وشکایت وچندین بارتماس وپیگیری بالاخره28 شهریورفاکتور و31پلاک و سوم مهرهم ارسال شده ماشین که نگرفتم هیچ شوق و ذوقی هم ندارم عید و تابستون بی وسیلگی و منت هر کس و ناکسی کشیدیم انتظار طولانی واقعا پیرمون کرد ولی چه میشه کرد فقط واگذارشون میکنم به حق تعالی و امیدوارم ورشکستگی و تباهی شون رو ببینم

  125. با سلام الان اتو خدمتی هار را تا چه تاریخی فاکتور کردند تیبا خودرو اولی تکمیل وجه 12 اردیبهشت کسی اطلاع داره از بس که رفتم تو سایت چک کردم صفحه کلید خراب شد خدا لعنتشون کنه. خوش به حالتون تکمیل وجه خرداد را می دهند دو ماه تاخییر خورده سود تاخیرم نمیدن من که به وعده هاشون اصلا اعتقاد ندارم دروغ میگن باید دوباره قانون وارد عمل بشه این ها یه گرز بالا سرشون میخواهند که هر پنج روز یه بار بزنند تو سرشون تا به روز رسانی شوند و پایبند به حقوق مشتری باشند حق مشتری را بدهند وَ اللَّهُ لا یحِبُّ الظَّالِمین؛ خداوند ستمکاران رادوست ندارد….. چوب خدا صدا نداره وقتی بخوره دوا نداره

  126. سلام به همه دوستان
    کسی اطلاع داره چند روز بعد فاکتور ماشین رو تحویل میدن

  127. اقایون.بنظر شما تا ۱۵مهر که گفتن تمام تعهدات سال ۹۷ میدن با این وضع فاکتور کردن میتونن ؟منکه چشمم اب نمخوره

  128. تیبا 1 تکمیل وجه اردیبهشت خودرو اولی اتو خدمت کسی فاکتور نشده این چه وضعشه تحویل خودرو را دو باره دارتد طولانی می کنند این که نشد که یعنی بالاصطلاح خودرو اولی هستم دروغ پشت دروغ با این اوضاعی که تو مملکت درست کردند خدا لعنتشون کنه تازه گفتند سود تاخییر هم نداره اتو خدمتی ها خدا ازشون نگذره خودرو که نمی دهند سود تاخیر هم نداره به حق امام حسین این همه ظلم را تو همین دنیا پس می دهند ………………….

  129. سلام.عزیزان در جریان باشن الان حدود ۱۳روزه ماشینم فاکتور شده پلاک و مدارک ۴روز پیش ارسال شده به نمایندگی ولی متاسفانه به نمایندگی که زنگ زدم و از ماشین خبری بگیرم میگن هنوز ماشین نرسیده.مگه از تهران تا همدان چند ساعته.مگه این ماشین قراره از اون طرف کره زمین بیاد که میگن هنوز نیامده.اخه چه قدر بی مدیریتی چقدر مردم رو ساده فرض کردن بابا این همه تاخیر بس نبود یعنی شما با این چند روز تاخیر کجا رو میخواد بگیرید اخر این دنیا باید بریم تو یک متر قبر حداقل به خاطر این همه اذیتی که تو این مدت به مردم بی پناه عرضه داشتید بعد فاکتور دیگه تاخیر نکنید.

    • همش دروغه ماشینت اومده مال ما همین طور موقع رفتیم ماشین داخل نمایندگی بود می گفتند باید زنگ بزنیم بعدش تشریف بیارین ارتباط با مشتریان زنگ بزن گزیه 2 انتخاب کن شماره ملی بهش بده همه چیز بهت میگه

  130. سلام این ها ماشین بده نیستند فقط دارند با حرف هاشون مردم را گول می زنند اگر تا اواسط مهر خودرو ها را دادند ! با این سیستم فاکتور کردنشون معلوم نیست چه برنامه ای تو سیستم فاکتور کردنشون ریختن که این اولویت بندیاشون حیرت اوره کدوم اولویت بندی زنگ میزنیم امور مشتریان میگه بر اساس اولویت میدیم چرا هیچ کس نظارت نمی کنه فقط دارند ظلم می کنند ماشینا رو دپو کردن تو پارکینگ زورشون میاد تحویل مشتری بدهند . بنازم فقط عجب ملت صبوری داریم اقای مدیر عامل سایپا مردم هم تا یه حدی صبر دارند زیر بار ظلم نمی روند حق گرفتنی است .

  131. پس این اتو خدمتی های تکمیل وجه اردیبهشت را کی فاکتور می کنند خودرو اولی 12 اردیبهشت تکمیل وجه پذیرش ابان 97 خبری نیست .کسی فاکتور شده است .؟

    • سلام دوستان : حق گرفتنی است نه دادنی ، اگر همین طور بنشینید و دست روی دست بزارید اینا ماشین بده نیستن من پذیرش 96 و تکمیل وجه اردیبهشت هستم چندین بار 096550 زنگ زدم و موی دماغ نمایندگی شده بودم هرکی هم میگه فرم تسریع تاثیر نداره بیراه میگه من رفتم کیلومتر11 فرم تسریع پرکردم و بازرسی هم شکایت کردم بصورت اینترنتی که خوشبختانه امروز فاکتور شد . پس حتما فرم تسریع ، شکایت و تماس مداوم و پیگیری …

    • سلام ما که تحویل گرفتیم تکمیل وجه اردیبهشت بود

  132. تیبا خودرو اولی اتو خدمت تکمیل وجه 12 اردیبهشت کسی فاکتور نشده اطلاع بدهد کی فاکتور می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  133. 🔴 وعده جدید سایپا به مشتریان

    ▪️مدیرعامل سایپا خودرو با بیان این‌که سعی داریم سریعا تمامی تعهدات و معوقات سایپا را به دست مردم برسانیم، تاکید کرد: کلیه تعهدهای قبل سال ۱۳۹۸ را تا اواسط مهرماه پوشش می‌دهیم خدا کنه راست باشه.اگر ازموعدش رد شد تمام کسانی که نگرفتن ماشینو قراربزاریم بریم امور مشترکین.دادستان بفهمه درستشومکنن

  134. سلام کیلومتر 11 جاده تهران کرج. مرکز امور مشتریان

  135. سلام کسی بوده که سال نود وهفت ماشین از سایپا گرفته باشه برای اتوخدمتش حواله ماشین بدن؟من اسفند۹۷ یک تیبا رو به صورت صلح خریده بودم که دیگه گفتن به اونایی که ۹۷ ماشین به اسمشون خریده شده نمیدن.امکان داره با اتوخدمتم ماشین بهم بدن؟

  136. مَن غَشَّ مُسلِماً فی‌ شِراءٍ أو بَیعٍ فَلَیسَ مِنّا و یُحشرُ یَومَ‌القِیامَهِ مَع‌الیهودِ لِأَنَّهُم أَغشُّ الخَلقِ لِلمُسلمین.
    کسی که با مسلمانی در معامله خرید و فروش تقلب و خیانت کند پیرو ما نیست و در قیامت با قوم یهود که خیانتکارترین خلق خدا نسبت به مسلمانان به شمار می‌آیند محشور خواهد شد. (سفینه، ج ٢، ص ٣١٨)
    خبر جدید . مشکوک شدن رییس دادستان تهران برای نگه داشتن 120 هزار خودرو ها و عدم تحویل به موقع خودرو به بهانه کمبود قطعه که امروز سر زده به پارکینگ رفته بود شاهد دپوی 120 هزار خودرو شده بود سوال اینجاست چرا الان ما چند سال هست تحریم هستیم مشکل قطعه نداریم باید در این شش ماه مشکل قطعه و عدم تحویل خودرو باشد دوما چرا مدیر عامل سایپا حدودا یک ماهه پیش گفت تمام تعهدات خودرو ها تا پایان مهر انجام می شود با امدن رییس دادستان تهران گفت تمام تعهدات تا اواسط مهر انجام می شود.باید شما شما شب و روز کار کنید خودرو های مردم را بدید نه به فکر پر کردن جیب خودتان .

  137. با سلام خدمت همه دوستان عزیز اتوخدمت. من امروز ماشینم تحویل نمایندگی شده و فردا برا تحویلش میرم. پذیرش 28/2/96 بودم. تکمیل وجه 15/2/98 تکمیل وجه کردم. 28/5 رفتم تهران فرم تسریع کردم و 21/6 برام فاکتور شد. 23 پلاکم ثبت شد و امروز هم تماس گرفتند که آماده تحویله. فقط هنوز مدارک نیومده برام.

  138. دوستان سلام
    امیدوارم که همه به حقتون برسید
    امروز با یکی از دوستان که تو نمایندگی کار میکنه صحبت میکردم
    میگفت اگه شکایت نمی کردین و فشار نمیاوردین به همینم نمیرسیدین
    اگه باقیه ماشیناتونو میخواین نه قرارداد امضا کنین نه پول قبول کنین شکایت کنین تا به دومی هم برسید امسال

    • سلام خودرو اولی تیبا ما هنوز اولیشا هم نگرفتیم که به دومی برسه

    • سلام
      باید از طریق فشار از راههای مختلف مثل پیگیری های مکرر، اگر جواب نداد شکایت و تهدید و … به حقوق خود برسیم وگر نه سایپا براحتی تن به تحویل خودرو نخواهد داد.

    • با ید استدلالمان این باشد که پراید تیبا و ساینا هم خودرو استت و ال نود و برلیانس هم خودرو
      اما تفاوی قابل توجهی در قیمت دارند . بنابر این فاصله 18 ماهه برای خودرو باید معقول باشد ضمن اینکه در قرار داد مابین خریدار و شرکت چنین شرطی وجود ندارد. قانون بعد از قرار داد هم عطف به ماسبق نمی شود.
      هر نوع تصمیم گیری در فروش یک کالا باید در قرارداد قید شده باشد.
      تصمیم جدید به گذشته قابل تسری نیست. دوستان توجه داشته باشند اگر به شرکت مراجعه می کنند این مطالب را مطرح کنند. اگر شرکت به خواسته خود اصرار کند باید به شکایت و اعتراض متوسل شد.
      بنابر این به راحتی کوتاه نیایید.
      شرکت هم با تحویل بیشتر خودروهای بیش فروش شده دستش برای تحویل بازترخواهد شد. در ضمن از پذیرش قیمت جدید خودداری کنید.

  139. سلام دوستان بالاخره فاکتور شد،تکمیل وجه ۲۲ اسفند،تیبا،الان نگا کردم فاکتور شده،نه فرم پر کردم،نه شکایت،خداروشکر،امیدوارم برا همتون به زودی فاکتور شه❤❤❤

  140. چقدر باید تحمل کرد بخدا انصاف نیست ۹۶/۶/۲۵اتوخدمت حواله گرفتم که ۹۷/۶/۲۵ماشین تحویل بگیرم الان۹۸/۶/۲۵هنوز که هنوزه خبری نیست.این ظلم نیست پس چیه .خدارو خوش نمیاد به من سید که پارتی ندارم که زودتر ماشینو بگیرم ظلم بشه.

  141. سلام دوستان. اتو خدمتی . تکمیل وجه ۲۲ اسفندم. با کمال ناباوری امروز زنگ زدن گفتن فاکتور شده ولی پلاکش نیومده. ماشین تیبا صندوق دار

  142. اتو خدمتی تکمیل وجه 21 اردیبهشت ماه. ماشین من پراید 131 شنبه همین هفته فاکتور شد. زنگ زدم گفتن 10 روز دگ تحویل میدن. اگ البته راست بگن

  143. خودرو اولی تکمیل وجه 12 اردیبهشت اتو خدمت تیبا کسی فاکتور نشده اگه کسی فاکتور شده اعلام کنه ببینیم تککلیفمون چی میشه از بس زجرمون دادند دیگه بریدیم از دست بی مدیریتی سایپا

    • تکمیل وجه ۱۱ اردیبهشت، شکایت و فرم تسریع ۲۸ مرداد ، فاکتور ۲۱ شهریور ،تحویل از نمایندگی تهران ۲۴ ام . فقط سوئیچ دادن دیگه هیچ مدارکی ندادن

  144. خودرو اولی تکمیل وجه 12 اردیبهشت اتو خدمت کسی فاکتور نشده اگه کسی فاکتور شده اعلام کنه ببینیم تککلیفمون چی میشه از بس زجرمون دادند دیگه بریدیم از دست بی مدیریتی سایپا

  145. سلام کسی هست خرداد تکمیل وجه کرده باشه.؟؟

  146. با سلام
    تکمیل وجه اردیبهشت خودرو ساینا همچنان در حالت تخصیص
    لطفا یه بنده خدای دیگه رسیدگی کنید

  147. با سلام
    تکمیل وجه اردیبهشت خودرو ساینا همچنان در حالت تخصیص

  148. کره زمین گرده ولی ایران مثلثی شکله،پولمون نمیچرخه ماشین بشه برسه دستمون،تو گوشه ها گیر میکنه،،،،متاسفم برا خودم،دیگه هیچوقت گول سایپارو نمیخورم

  149. سلام کسی هست تکمیلی اردیبهشت.که ماشین تحویل گرفته باشه .ازمشهد.نمایندگی ورزنده باشه؟

  150. مال ما یک هفته که زده تحویل خوورده ولی از ماشین خبری نیست مسخره کردن

    • شش ماه بعد از تکمیل وجه تیبای نازنین ما آماده تحویل است. مبارک است ان شاء الله. منتظرین هم خوشبین با شند و صبر بیش کنند.

      • با سلام خدمت دوستان:
        افرادی که بیش از یک خودرو ثبت نام کردند و اولی آن را تحویل گرفتند، برای دریافت بعدی پیگیری کنند و گرنه سایپا براحتی به قیمت دولتی به آنها تحویل نخواهد داد. طبق قانون، شرکت موظف است به قیمت قبلی آنچه را فروخته تحویل نماید. اگر گفتند فقط یک دستگاه، استدلالمان این باشد که یک دستگاه پراید، تیبا یا ساینا با ال نود یا برلیانس قابل مقایسه نیست که آنها بخواهند با یک دستگاه افراد را قانع کنند. در حالیکه پولی که ما دادیم خریدار ال نود نداده، چرا آن را تبدیل به چد دستگاه کنند و پراید تیبا یا ساینا را به یک دستگاه محدود نمایند.

    • با سلام مال ما هم 12روزه که چراغ تحویل خودرو روشنه زنگ میزنیم خودرو ما چی شد میگن خودمون خبر میکنیم ولی هنوز خبری نیست اردیبهشتی ها هر که ماشین تحویل گرفت ما را هم خبر بدن با تشکر

  151. سلام به دوستان محترم زجر کشیده حواله های اتو خدمتی همه شما عزیزان رو درک میکنم و میدونم که انتظار چقدر سخته.خوشبختانه امروز تو وضعیت مشتری ماشینم بسیار نا باورانه فاکتور شد ماشینم تیبا صندوقداره.امیدوارم که همه عزیزان هم خودروهاشونو تحویل بگیرن ایشالله که دیگه ما مردم مظلوم اسیر این بی مدیریتی ها نشیم و دیگه از سایپا حواله خرید نکنیم.هیچ پیامی هم برام نیومده بود فقط تو وضعیت خودروی مشتری برسی کردم.

  152. به امور مشتریان دیگه…

  153. سلام دوستان من هرچی زنگ میزنم جواب درست حسابی نمیدن به نظرتون حضوری برم کاری میکنن.کسی جواب گرفته.اطلاع بدید.
    راستی اردیبهشتی ساینا کسی فاکتور شده.
    اگه کسی راهکاری داره بگه

  154. مشتری گول خرده سایپای دزد

    روی حرفم بامدیران بیشرف شرکت سایپا است. امیدوارم اگه 10 سال هم طول کشید بلاخره همهتون رو اعدام کنن به خاطر این کلاهبرداری که در حق اتو خدمتی ها کردین و همه ماشینهاشون رو بالا کشیدد

    • سلام دوستان..تکمیل وجه ۱۶اردیبهشت بودم امروز با امور مشتریان تماس گرفتم گفتن ۱۲شهریور فاکتور شده .ولی ن پیامی ن تماسی هیچ خبری ندادن

      • سلام بهرام
        پروفایلت رو چک کردی اونجا فاکتور شده ماشینت

        • سلام ن.من اذر ۹۷ حواله را از یکی خریدم صلح زد به نامم .امروز که زنگ زدم امور مشتریان گفت ۱۲ فاکتور شده ولی آدرس محل سکونت را نداشتن ماشین پلاک نشده .موندم چرا تو این ۴ روز شرکت پیامی تماسی چیزی نگرفته.فکر کنم صلح اجباری واسه همین بوده .حالا ۴شنبه می رم اونجا ببینم جریان چیه

      • سلام ن.من اذر ۹۷ حواله را از یکی خریدم صلح زد به نامم .امروز که زنگ زدم امور مشتریان گفت ۱۲ فاکتور شده ولی آدرس محل سکونت را نداشتن ماشین پلاک نشده .موندم چرا تو این ۴ روز شرکت پیامی تماسی چیزی نگرفته.فکر کنم صلح اجباری واسه همین بوده .حالا ۴شنبه می رم اونجا ببینم جریان چیه

  155. من ب سازمان تعزیرات شکایت کردم ک بعد 15روز تماس گرفتن گفتن مشکلت چیه گفتم تحویل خودرو بعد ی اس برام اومد ک پروند شما به قسمت فروش شرکت سایپا انتقال یافت. درضمن برای مشاهده وضعیت خودرو من باگوشیم ک اندروید هست نمیشه دید. اما با لب تاب رفتم دیدم شمام امتحان کنید

  156. پیگیری وضعیت خودرو فعال نیست چطور شما نگاه کردید؟؟

  157. سلام خدمت دوستان اتو خدمتی من امروز رفتم وضعیت خورو رو مشاهده کردم دیدم فاکتور شده خداروشکر البته ن پیامی ن تماسی خودم ک ب نمایندگی مراجعه کردم گفتن تا آخر هفته آینده خودرو رو تحویل میگیری. من کلی رفت آماد کردم شکایت کردم تا الان فاکتور شده. البته مدیر شرکت سایپا گفتن تا آخر مهر همه معوقه هارو تحویل میدن ان شاء الله ک بدن ولی بازم پیگیرباشید شکایت کنید ب امید حرف نباشید ک حرف مفت زیاد میزنن

  158. سلام به همگی لطفا کسانی که ماشین میگیرن یا اطلاعاتی کسب میکنن لطفا اطلاع رسانی کنن لطفا لااقل یکم دلخوش بشیم

  159. ❌❌❌❌همه دوستان توجه کنن
    فردا ساعت 10 صبح تجمع اعتراضی داریم کیلومتر 11 نمایندگی فروش سایپا❌❌❌❌

  160. با سلام دوستان جدید جدیدی مال ماهم فاکتور شده بود امروز نگاه کرده بود ١۵اردبهشت تکمیل وجه کرده بودم پریدا١٣١دیگه امیدی نداشتم ولی شد اخر امیداروم مال شماهم بشه

  161. مبارکت باشه طاهرجان.انشالاه نبوبت ما بشه

  162. سلام دوستان تماس گرفتم با امور مشتریان گفتن تکمیل وجه اسفندارو شروع کردن دارن میدن،خداکنه حرفش راست باشه،برا فرم تسریع هم گفت هیچ تاثیری نداره،راستم میگه،من یه ماه پیش پر کردم هیچ خبری نیست،یه سیاست کثیف که راه انداختن،دیگه وقتی موعد تحویل گذشته ربطی به فرم تسریع نداره،باید تحویل بدن،بجای فرم پر کردن اعتراض کنین زودتر تحویل بدن

    • با سلام اردیبهشت تکمیل وجه کردم دیروز فاکتور شد

    • متاسفانه من امروز زنگ زدم گفت اگرساینازده بودی الان فاکتورمیشدچون متقاضیش کمتره، من تیبازدم هنوز در۱۶بهمن گیرهستند،ومن تکمیل وجه ۲۲اسفندهستم، کاش ساینازده بودم الان میگرفتم باتیباعوضش میکردم، شانس ما حالاهمه طالب تیبا شده اند، هرجا من دست بزارم بدشانسی میارم، الان برم سایناثبت نام کنم،همه ساینامیزنند،کوییک بزنم کوییک میزنند، حتی کوییکیها هم گفتندتا۳۵روزدیگه تحویل میدهند

  163. سلام دوستان تکمیل وجه 22 اسفندم امروز صبح فاکتور شد ساینا

  164. خبری نیست.کسی جدیدا تحویل نگرفته ماشین

  165. چرا همه مسئولان دم ازعدالت میزنند ولی خرافات تحویل مردم میدهند خود سایپا اعلام کرد نیمه اول تیر خودروها را تحویل میدهد الان 2 ماه گذشته . اینها نه دین دارند نه ایمان فقط مال مردم را چپاول میکنند

  166. امروز پنج شنبه 7شهریورهم بعد از یکسال که حواله رو خریدم. از نمایندگی تحویل گرفتم.امیدوارم ماشینهای شما عزیزان هم هر چه زودتر تحویل بدن.واین یه تجربه شد که دیگه از سایپا ماشین نخریم.

  167. پراید 131.تهران

  168. مگه میشه.؟تحویل گرفتی خبر بده.حداقل امیدوار بشیم

  169. سلام دوستان در کمال تعجب امروز صبح برای من پیامک اومد که خودرو تحویل نمایندگی شده. پیامک فاکتور هم نیومده بود.من 19 اسفند تکمیل وجه کرده بودم.

  170. این چرت وپرت ها چیه . مالباختگان اتو خدمتی لطفا از خواب زمستانی بیدار شوید وقت ظهور فرا رسیده

  171. یعنی مگی خسارت میدن .

  172. گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه قانون تجارت که از سوی شورای نگهبان به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شده بود، با ماده (37) آن با 141 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

     در ماده 37 آمده است: هر گونه نقض قرارداد، شامل عدم اجرای قرارداد با تأخیر در اجرای آن، به زیان دیده حق مطالبه جبران کامل خسارت را می دهد، مگر این که نقض قرارداد ناشی از تجویز صریح مقنن باشد. مطالبه جبران کامل خسارت نافی اعمال ضمانت اجراءهای دیگر در نظر گرفته شده برای نقض قرارداد نیست و اعمال ضمانت اجراءهای مذکور، نافی حق مطالبه جبران کامل خسارت نمی باشد

  173. دوستان وعده ما شنبه ۸ شهریور جلو سایپا کیلومتر۱۱ جاده مخصوص،لطفا بهونه کار و دوری نیارین،گفتم شنبه که وقت داشته باشین کارتونو ردیف کنین بیاین،لطفا همگی بیاین تا احقاق حق کنیم،با سپاس فراوان ،گجت حذف نکن تورو قرآن

  174. زنگ زدم گفتن شهریور هم منتظر نباشید و آفرین بر بی غیرتی امثال ما.این بی شرفا زور بالا سرشون نباشه ماشین نمیدن این مملکت بی صاحبه و ما بی غیرت خودمم گفتم که اگه عرضه داشتم الان جلوی سایپا رو آتیش میزدم وای بر ما باید با رو سری بیرون بریم ما
    قرار بزارید من میام هرکی یک ذره غیرت داره اعلام کنه میاد جلوی سایپا

    • سلام طبق قراری ک گذاشتیم یکی از دوستان مدارکی فرستادن ک نشون میداد ساینا واسشون ۱۴مرداد فاکتور شده وتحویل خودرو حمل.پس نگران نباشید هرکی شک داره به شمارم پیام بده بااجازه صاحب ماشین خیالشو راحت کنم

    • چه تاریخی تاریخ و ساعت اعلام کنین
      ضمنا ی گروه تو واتس اپ هم درس کنین اینقد ناهماهنگ نباشین

    • سلام.بله دوستمون درست میگن منم بایه کارگزار بسیارفعال تونمایندگی تماس گرفتم گفت خودنمایندگیا دارن حواله اتوخدمتاشون رومیفروشن توهم میتونی بفروش و به امید دادن ماشین نباش ک زمستون بی وسیله نمونی.میگف هنوز هیچ تصمیمی واسه تحویلش ندارن .

    • چرا دست رو دست گذاشته اید یک قرار بزارید بریم جلو شرکت سایپا .اینا به ما ماشین نمیدن

  175. سلام چی میگی برای خودت اتو خدمتی بودم با هزار تا دردسر زنگ زدن رفتن امور مشتریان موفق شدم امسال شما هستید سر مردم کلاه میزارید

  176. سایپا دزد حیا کن،لگن مارو رها کن..😊😊😊

    • من بهتون قول میدم اگه همینحوری دست رو دست بزارید سال بعد همین موقه هنورم منتظرید تا ماشینی که هرروز از آپشناش داره کم و کمتر میشه تحویل بدن
      اعتراض کنید لطفا
      من بارهااعتراض کردم ولی یک دست صدا نداره
      بلند شید با غیرتا بریم حقموونو بگیریم

  177. علی آقا شاید شما و فامیل تون طرح پیش فروش و یا فروش نقدی بوده.
    طرح اتو خدمت کاملا” کلاهبرداری بوده و هست . مردم رو تحریک میکنید یعنی چی ؟
    سال 96 بابت یکدستگاه خودروی تیبا هاچ بک برنگ آبی 23 میلیون بی زبان رو دادم سایپا . تو اطلاعیه اش گفتن تا زمان تحویل 24 درصد سود . قشنگ دقت کن . بعد از یکسال سودشون شد 20 درصد !! . اولین عدم تعهد . بعد از 2 سال گفتن طبق جدول زمانبندی اوایل اردیبهشت دعوتنامه و اوایل تیرماه تحویل خودرو.
    اوایل اردیبهشت فرمودند تیبا نداریم . فقط پراید – ساینا . آنهم فقط رنگ سفید .
    برای ساینا تکمیل وجه کردیم . قرار شد اوایل تیر تحویل بدن. خوب علی آقای عزیز تیر شد مرداد . بعد 2 ماه تاخیر بازم جواب درستی نمیدن. وجدانا” اگه این اسمش کلاهبرداری نیست پس چیه ؟
    خوب یاد گرفتید تا کسی حرف میزنه و حق رو میگه میشه تحریک کننده ؟؟؟؟؟ جالبه همین امروز 2 نماینده محترم مجلس در ارتباط با دست داشتن با قسمت فروش سایپا و ………….. دستگیر شدند…
    همین نماینده ها تا هفته گذشته یقه شونو جر میدادن و شعار حمایت از مردم میدادند……….هه هه هه هه
    جمع کنید بابا کاسه کوزه تونو……. همش دروغ . همش فریب . فقط خدا خودش بداد این مردم مظلوم برسه.

  178. سلام دوستان
    داشتم فکر میکردم کارهای خدا هیچکدام بی حکمت نیست. بابا لامصبها عجله برای چی میکنید ؟ که زودتر ماشین بگیری بیافتی تو جاده و خدای ناکرده زن و بچه رو به کشتن بدی ؟ والله بخدا خدا خیلی دوستتون داره که ماشین تو تابستان بهتون نمیده. شکرگزار باشید . فرض کن گرفته بودی . زبانم لال یا الان تو بهشت زهرایی –
    الازمنی – بیمارستانی – درمانگاهی – تیمارستانی جایی بودی ……………
    اصلا” عجله نکنید . این لگن ها رو هم نندازید تو جاده…………………
    اگه گرفتید فقط تو شهر . جدی میگم اصلا و ابدا تو جاده با این ماشینها رانندگی نکنید.

    • سلاا علی رضا دو ادم مث شما پیدا میشه که این همه ادم گرفتارن شدن شما که این همه …….لطفا همون حرف نزنی بهتره

    • اقا علیرضای عزیز چرا چرت میگی؟؟؟؟
      من پول دادم ماشین بخرم اصن بندازم تو پارکینگ یا جاده یا هرجای دیگ
      حقم هست ماشینمو ک پول دادم بگیرم یا نه؟
      خب شما ک اینجوری میگی برای اینکه خدایی نکرده اتفاقی برات نیوفته بیار پولاتو و ماشینتو بده ب من بلخره خیالت راحته که اتفاقی برات نمیوفته دیگه😂😂😂
      عجب ادمایی پیدا میشناااااا

  179. سلام به همه دوستان عزیز. چجور میگید اصلا فاکتور نمیکنن آخه من زنگ زدم نمایندگی میگه یه سری را فاکتور کردن. خدا کنه فاکتور کنن خسته شدم بخدا.

  180. سلام به لشکر شکست خورده اتوخدمت. من باکارنشناس سایپا تماس گرفتم گفت تکمیل وجه اردیبهشت حالا حالاها نمیدن بروید سر خودتون و بزنید توی دیوار.سایپا میگه پولتونو بردیم سرتونو کیسه کردیم ماشینتون نمیدیم با پرچم خفه تون کردیم

    • سلام خواهشا کسایی ک میدونن جواب بدن.این صلح اجباری قضیه اش چیه؟الان اگه حواله به اسم خودتم باشه باید صلح کنی دوباره به نام خودت؟اگر حواله رو ازکسی خریده باشی چی؟من اردیبهشت تکمیل وجه کردم واز کسیم خریدم حواله رو

    • سلام خواهشا جواب بدین.این قضیه صلح اجباری چیه.یعنی باید اگه حواله به اسم خودتم باشه دوباره به اسم خودت صلح کنی؟اگه حواله رو ازکسی خریده باشی چی؟من حواله رو از کسی خریدم وصلح کردم واردیبهشت تکمیل وجه کردم

    • دوستان پیگیری باید کرد
      شکایت نامه بنویسید
      تو نت سرچ کنید سازمان نمایت از مصرف کننده و فرم شکویت پر کنید
      باید بریم جلوی سایپا بعدش تا ب نتیجه برسیم اینطوری فقط دارن حقمون رو میخورن به خودتون بیاید خواهشا

      • سلام ، من دو روز قبل از تکمیل وجه یعنی ۱۲ اردیبهشت شکایت از سایپا بخاطر محدود کردن در انتخاب خودرو را انجام دادم ولی تا به امروز فقط ثبت شده و کاری انجام نشده است.
        اینجا ایران است و منطق و قانون فقط در سریال های تلویزیونی است.

  181. سلام دوستان اینجور که نمیشه دست رو دست گذاشت باید یه فکری کرد همه باید به 20:30 اطلاع بدیم و هماهنگ بشه تا موقع حضور خبرنگار هم باشه ولی یه عده انگار براشون فرقی نداره که ماشین رو کی بگیرن.من تا بحال دوبار رفتم ولی تنها جواب نمیده.یکی میگه ماشین میدن یکی میگه نمیدن تاجمع نشیم معلوم نمیشه کی راست میگه کی دروغ…
    از تهرانیای عزیز انتظار بیشتری میره که پیگیر باشن.

  182. سلام دوستان،ما حدود دو یا سه هفته پیش رفتیم اما چون تعداد کم بود تاثیری نداشت،اگه همه بیان لااقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر بشیم نتیجه میگیریم،لطفا یه زمان مشخص کنین بریم،بهونه کار و دوریم نیارین من خودم شهرستانم،اما دفعه قبل رفتم ایندفعه هم میرم،،،،لطفا زمان و هماهنگ کنین

  183. درسته. حق با آقا رضاست. چون همه ی ماشین ها رو دارن میدن به غیر از اتو خدمتها.یه روز باید تعیین بشه همه چه از تهران چه از شهرستان بیام سایپا

  184. سلام من اسفند تکمیل وجه کردم برادرم هم از کارمندای سایپا ست خیلی سعی کرد بتونه بگیرش ولی نشد اتو خدمتیارو نمیدن برادم گفت تا نریزید جلو شرکت و 4تا خبرنگار دورتون نباشن بهتون نمیدن
    دلتونو خوش نکنید واقعا یه فکر اساسی کنید هرکسم گفته اتو خدمت گرفته داره دروغ میگه

  185. دوستان لطف کنن بگن قیمت تموم شده براشون چقدر افتاد؟
    من خودم با صلح خریدم۴۷میلیون الان که فهمیدم کسی تحویل نگرفته خیلی پشیمونم

  186. سلام دوستان تو این چند روزه خودرو کسی فاکتور شده آیا،اگر شده لطفا با جزئیات بگین…سپاسگزارم

  187. خدایا قیامتتو برپا کن بسه مونه دیگه،نخواستیم این لگنارو بابا😥😥😥😥

  188. من نیمه اول 96 بودم خرداد بعد 12 اردیبهشت جز نفرات اول بودم سریع تکمیل وجه کردم من از اول تیر شدید پیگیر بودم

  189. برادر من چی از خودت میگی ما فامیلامون گرفتن خود من گرفتم کی میگه هر کی میگه برای خودش میگه باور نکنید شما ها آدم هایی هستید که مردم رو تحریک میکنید

    • علی آقا شاید شما و فامیل تون طرح پیش فروش و یا فروش نقدی بوده.
      طرح اتو خدمت کاملا” کلاهبرداری بوده و هست . مردم رو تحریک میکنید یعنی چی ؟
      سال 96 بابت یکدستگاه خودروی تیبا هاچ بک برنگ آبی 23 میلیون بی زبان رو دادم سایپا . تو اطلاعیه اش گفتن تا زمان تحویل 24 درصد سود . قشنگ دقت کن . بعد از یکسال سودشون شد 20 درصد !! . اولین عدم تعهد . بعد از 2 سال گفتن طبق جدول زمانبندی اوایل اردیبهشت دعوتنامه و اوایل تیرماه تحویل خودرو.
      اوایل اردیبهشت فرمودند تیبا نداریم . فقط پراید – ساینا . آنهم فقط رنگ سفید .
      برای ساینا تکمیل وجه کردیم . قرار شد اوایل تیر تحویل بدن. خوب علی آقای عزیز تیر شد مرداد . بعد 2 ماه تاخیر بازم جواب درستی نمیدن. وجدانا” اگه این اسمش کلاهبرداری نیست پس چیه ؟
      خوب یاد گرفتید تا کسی حرف میزنه و حق رو میگه میشه تحریک کننده ؟؟؟؟؟ جالبه همین امروز 2 نماینده محترم مجلس در ارتباط با دست داشتن با قسمت فروش سایپا و ………….. دستگیر شدند…
      همین نماینده ها تا هفته گذشته یقه شونو جر میدادن و شعار حمایت از مردم میدادند……….هه هه هه هه
      جمع کنید بابا کاسه کوزه تونو……. همش دروغ . همش فریب . فقط خدا خودش بداد این مردم مظلوم برسه.

  190. فرم تسریع برای تحویل یا همون فاکتور . رو باید نمایندگی پر کنیم .
    یا تهران شرکت سایپا. نمایندگی ورزنده سایپا مشهد

  191. من امروز زنگ زدم گفتند هنوز هیچ اتوخدمتی تحویل ندادیم.واقعا تواین شرایط که همه گرفتاریم نمیدونم دلیل بعضی از حرفا ودروغها چیه؟؟؟؟

  192. سلام 12 اردیبهشت بود 13 اشتباه نوشتم من همش پیگیر بودم دوستان رفتم امور مشتریان سایپا کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج اونجا فرم اعتراض درخواست خودرو پر کردم رفتم دبیرخانه ثبت کردم جواب داد باید پیگیر کارتون باشید . ایشااله همتون میگیرید

    • سلام برادر بعد چند روز فاکتور شد
      منم دیروز پر کردم
      نیمه دو ۹۶/۸/۹۶بوده و تکمیل وجع ۱۲ اردیبهشت بودم
      پذیرش ۸۴۸۶

    • علی آقا
      این فرمها و شکایت و ثبت دبیرخانه و ……. ببخشید کشکه. فقط برای اینکه شلوغ نشه و درگیری نشه چندمدتی هم اینجوری دارن زمان میخرن.
      وقتی که آشغال هاشونو نقدی فروختند و بازار اشباح شد . شاید برن سراغ اتوخدمتی ها…..

  193. ۱۳ اردیبهشت که میفته جمعه . من ۱۴ اردیبهشت ساینا تکمیل کردم.
    هنوز خبری نشده و منتظر فاکتور هستم . مشهد

  194. من 13 اردیبهشت تکمیل وجه کردم پراید بود تحویل گرفتم چرا باور نمیکنید

  195. سلام بچه ها من اردیبهشت تکمیل وجه کردم امروز خودرومو تحویل گرفتم به خدا راست میگم باور کنید دارن میدن

  196. هیچ اتو خدمتی هنوز فاکتور نشده الان یه سری اسفند تکمیل وجه کردن رو نمیدن میگن تکمیل بهمن تموم شه ولی میبینی که شروع کردن تکمیل وجه فروردین رو دارن میدن.معلوم نیست توی این سایپا چه خبره؟

  197. سلام ب همیگی فکر کنم اینا میان میگن ما تحویل گرفتیم یا فاکتور شده مال خود سایپا هستن میان میگن تا دهن مارو ببندن خودمون باید ی کاری کنیم

    • داداش من این چه حرفیه. اگه میبینی میام اینجا میگم به خاطر اینه که منم مثه همتون کلی صبر کردم و حرص خوردم و میفهمم حالتون رو. خودم قبلا میگفتم هرکی ماشینشو گرفت مارو فراموش نکنه و بگه که در جریان باشیم. حالا دارم حرفی رو که خودم میزدم رو انجام میدم. اگه اذیت شدین ببخشید. لعنت به کسی که دروغ بگه تا کسی رو بزاره سرکار

  198. خیلی دیگه دارن خیلی شورشو در میارن چرااتو خدمتی را را اذیت می کنند بابا ماشین را تحویل بدهید 180روز از تاریخ پذیرش گذشته قرار داد تمام شده 20 روز تاخیر خورده و این ها همچنان دارند وعده می دهند چرا هیچ کس به فکر اتو خدمتی ها نیست چرا جوابگو نیستند خدا به دادمون برسه فقط

    • سلام داداش ناراحت نشو از حرفامون واقعا دیگه اعصاب نداریم تا منتظر ی قطی حلبی بشینم دیگه خسته شدم ادمم حدی داره اخر میرم امور مشتریان همه چیزو اتیش میکشم دیگه حوصله ندارم هی زنگ بزن ی حرف الکی تحویلم بدن

  199. تکمیل وجه اردیبهشت نود هشت ساینا.
    که همچنان به وعده های دروغین شما پابندیم و احترام میگذاریم.

  200. سلام ب همهگی خوشبحالتون تحویل گرفتین ماهم اردیبهشت ١۵تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیست خدایا نگاهی ب ماهم کن مبارکتون باشه شماهای که تحویل گرفتین

  201. سلام دوستان منتظر اتوخدمتی،تماس گرفتم میگن اتو خدمتارو دارن میدن و روند تحویل کند هستش و تا شهریور طول خواهدکشید،پس زیاد اعصابتونو خرد نکنین و آروم باشین و به زندگیتون برسین😎😎😎

  202. تکمیل وجه اسفند هنوز نگرفته چطور تکمیل اردیبهشت گرفته؟؟؟واقعا راست میگید ؟؟؟؟؟؟

  203. سلام به همه دوستان عزیز. من 15 اردیبهشت تکمیل وجه کردم اما هنوز خبری از فاکتور نیست. کسی اطلاع داره رو چه حسابی فاکتور میکنن.

  204. آقایون. به کسی پول اضافی ندین متشینارو دارن میدن خودشون. من 19 مرداد ماشینم رو تحویل گرفتم. ساینا. تکمیل وجه 12 اردیبهشت. اگه میخواین هزینه کنین پاشین خودتون برین جاده مخصوص امور مشتریان سایپا

    • معذرت میخوام عزیز چطوری گرفتین ماشینو

      • داداش من 12 مرداد رفتم امور مشتریان سایپا, فرمِ درخواست برای صدور فاکتور رو پر کردم و بردم دبیرخونه ثبت کردم,یه کاغذ دادن که اونو بردم پیش رییس امور مشتریان(البته همه اینکار رو میکردن اونجا) اونم زد تو سیستم گفت به زودی میدیم. یه هفته بعد یعنی 19 مرداد ماشین رو تو نمایندگی قائمشهر تحویل گرفتم. البته اینم بگم که حواله ی من از تاریخ پذیرش که نیمه ی دوم 96 بود دوبار صلح شده بود.

  205. سلام بچه ها درسته واقعیت داره ماشین من پراید هستش امروز فاکتور شده من 11 اریبهشت تکمیل وجه کردم ایشاله برای شما هم سریع فاکتور بشه

  206. سلام من تماس گرفتم نمایندگی گفت سایناهای اتو خدمت دارن تحویل میدن حقیقت داره یا نه ؟

  207. سلام بر مال باختگان محترم. کسی از اتوخدمتی ها اگه خودروشو تحویل گرفت پیام بزاره.حداقل واسه دلخوشیموم خوبه این سایپای نامطمئن زندگی رو به من که حرام کرده شماها رو نمیدونم

  208. بنده رفتم سایپا گفتن حتما باید صلح اجباری کنید . لطفا اگر کسی اطلاعی دارد راهنمایی کند . تکمیل وجه اردیبهشت میباشم ساینا

  209. سلام. بعد عید قربان میرم سایپا اگه کسی میاد خبر بده

  210. سلام. دوستان. بنده رفتم شرکت گفتن فعلا تیبا آماده ی تحویل نداریم. باید ی هفته صبر کنید

  211. سلام دوستان.کسی از همدان خودروسواری تیبا که حواله اتوخدمت باشه تحویل گرفته.چرا تحویل نمیدن.حواله من ثبت نام۹۴ تکمیل وجه اسفند۹۷ و برج سه بیمه واریز کردم.

  212. سلام به همه دوستان عزیز. دوستانی که اردیبهشت تکمیل وجه کردند اگر براشون فاکتور میشه لطفا ما را بیخر نذارن. خداکنه از همه زودتر فاکتور شه.

  213. دوستان کسانی که خودروهاشون فاکتور شده لطفا اطلاع بدید،بی زحمت نوع خودرو و زمان تکمیل وجه وزمان فاکتور رو هم بگین،خدا پشت و پناهتون

  214. اتو خدمتی ها تیبا را چرا فاکتور نمی کنند تا کنون ساینا و پراید را فاکتور زدند خواهش اگر کسی تیبا فاکتور شده اطلاع بدهد ممنون

    • برادر فرم تسریع واسه چی منم باشمابودم باشمافاکتورشدم ۴روزدیرترازشما، ولی هنوز تحویل نگرفته ام

    • چون ساینا لگن مشتری ندارد، ولی تیبا هر دوتیپش خواهان زیاددارد، به ساینا که نگاه میکنی ادم یادش به ماشین پلاستیکی دوران کودکیش میفته، زشت بدترکیپ، صندوق زشت ،صدای موتوربلندترازتیبا ولی شتاب وتحرک کمتر، مسخرترین برندسایپا/ تیبابخرید،پولتون کم بود پرایدبخرید، ساینااگرخریدید پشیمان میشویدماشین لگنی من دراوردی سایپا

  215. سلام . ماشینهایی تحویلی اوتو خدمت و تحویل فوری ساینا را کلی از امکاناتش کم کردن و تحویل میدن. بلوتوث و سنسور دنده عقب حذف .فرمون پرایدی شده و ظبط تیبایی. لطفا دوستان اوتو خدمت که تهران هستن به نمایندگی به وزارت صمت برن و اعتراض کنند. مابقی هم لطفا اعتراض کنید

    • سلام خدمت دوستان اتو خدمتی. من همجا رفتم شکایتم کردم هیچ فایده ایی نداشت اول اس دادن بعد زنگ زدن بعد اس از شرکت سایپا ک پرونده شما به قسمت فروش ابلاغ شد بعد یکماه هم پیام اومد پرونده شما درشرکت سایپا مختومه شد به همین راحتی هیچ کس پاسخ گو نیس دولت و نظامم چون از کنار خودرو نون میخورن خودرو سازو حمایت میکنن . من با عوض شدن رئیس قوه قضایه یکم امیدوار شدم بعد دیدم خبری نیس

  216. اقا من امروز تماس به امور مشنرکین سایپا و نمایندگی سایپا شیراز تماس گرفتم من چند تا سوال کردم بعد نامردا گوشی رو قطع کردن اصلن داقون شدما.
    نمیدونم چرا.

  217. خودر های ساینا را فاکتور می کنند کی نوبت به خودرو های تیبا می شود

  218. آقایون من اردیبهشت تکمیل وجه کردم. فاکتور شده و از کاشان بارگیری شده. من شنبه امور مشتریان سایپا بودم و فرم درخواست صدور فاکتور رو تکمیل کردم و دبیرخانه ثبت کردم. ایشالا واسه شما هم به زودی فاکتور میشه

  219. سلام دوستان منتظر طبق آخرین تماسی که با سایپا نامطمعن گرفتم فرمودند دارن ساینا های اتو خدمت و فاکتور میکنن باید منتظر بود و دید کی نوبت ما میشه…😎😎😎

  220. با سلام اتو خدمتی ها تکمیل وجه های اردیبهشت از زمان پذیرش تا الان 180 روز شده یعنی 5 ماه شده قرار دادم تمام شده هیچ هنوز فاکتور نشده یعنی اتو خدمتی ها، پرچم دار سایپا هستیم آن وقت فروش فوری ها را یک ماهه تحویل می دهند تازه بخواهند ماشین را در این ماه تحویل دهند این است معنی واقعی خدمت به مردم از مسؤلین که این قدر به فکر ما هستند تشکر میکنم ممنون

  221. منم حواله اتوخدمت ثبت نامی آبان 96 دارم . البته تیبا بود . ولی طی جدول اعلامی که گفته بودند اوایل اردیبهشت تکمیل وجه و اوایل تیر تحویل خودرو .
    اردیبهشت ماهشون درست بود دعوتنامه آمد و تکمیل وجه کردیم . البته برای ساینا. تیبا دیگه به طرح اتوخدمت نمیدن .
    ولی تحویلشون تاخیر داره. آقایی توضیح داد. که ما در تامین قطعات مشکل داشتیم و جدیدا” مشکل حل شده . الان دارن تکمیل وجه شده های اسفند رو میدن. اردیبهشت ها رو گفتند تازه شروع کردیم . و نهایتا” تا پایان شهریور تحویل میدیم. خدا کنه راست باشه …..

    • سلام اما مسولین همیشه گیج بازم دروغ میگن🤔🤔🤔🤔

    • اقا وظیفشونفه تکمیل وجه های اردیبهشت را فاکتور کنند باید تا اخر مرداد تحویل بدهند دیگه این که نمیشکه شهریور تحویل بدهند نه تو را خدا بیایند اوایل ابان تحویل بدهند خدا ازشون نگذره که اینقدر احساسات مردم را بازی گرفتند حق الناسه اقا

  222. امروز من تا ساعت 3 اونجا بودم. درخواست فاکتور دادیم. آخرین خبر هم اینکه اینایی که اسفند تکمیل وجه کردن یسری گرفتن باقیشونم دارن کم کم میگیرن ماشینارو. تکمیل اردیبهشت رو گفت آخرای برج فاکتور زدن شروع میشه اوایل شهریور تحویل دادن.

  223. یه سر بزنه چیه من چهار محال بختیاری هستم اجازه نمیدن چیکار کنم

  224. سلام خوبی بچه ها رفتید چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  225. آقا فردا شنبه من از شهرستان دارم میام جلو امور مشتریان سایپا واقع در جاده مخصوص , هرکی که حرفش از دهن مرد در میاد بیاد اونجا تکلیف خودمون رو روشن کنیم. ساعت 11 اونجام من. اینا ماشین مارو نمیدن ولی طرح فروش اقساطی میزارن!!!! لات مجازی نباشین بیاین حضوری ببینن مارو

  226. سلام بچه ها منتظر چی هستید چرا پیگیر نمیشید ماشیناتونو زود تحویل بگیرید با نشستن به هیچ جا نمیرسید بریم اعتراض کنیم جلوی دری فروش بازاریابی سایپا دست رو دست برای چی گذاشتید یه قدمی بایدبردارید ایشاله همه شنبه بریم جلوی درب سایپا مشکلمونو حل کنیم از موعد تحویل هم گذشته
    لطفا کوتاهی نکنید بچه تا کی اخه باید سرمون کلاه بزارن

  227. سلام دوستان بنظرتون نباید کاری کرد،خسته نشدین،یه برنامه اعتراضی بزارین ….اینجوری که نمیشه،،،من شهرستانم اما لطفا تاریخ بگین تا بریم جلو مجلس برا اعتراض

    • علیک سلام ، اگر لطف کنید همه با هر شرایطی که دارید ، تجمع اعتراضی به این وعده وعیدهای دروغین سایپا داشته باشیم. من حاضرم.
      من شهرستانم ، صاحب کارم مرخصی نمی دهد ، یک کار واجبی برام پیش اومده و… نباشد ، انشاءالله حتماً جواب می گیریم.

  228. بله مشخص شد که کسی از بچه های اتو خدمت ماشین تحویل نگرفته،چرا کسی جواب نمیده،،،اگه گرفتین بگین دیگه🙂🙂🙂

    • روز دوشنبه بعد از چند ماه ( دی ۹۷) صلح زدن حواله ام، دوباره پیامک تغییر مالکیت حواله آیی که اردیبهشت ماه تکمیل وجه کرده بودم ، آمده است.
      معلوم نیست که سایپا با خودش ، چند چند است؟

  229. سلام دوستان،موندیم حرف نمایندگیو امور مشتریان سایپارو باور کنیم یا رفیقای تو سایت،آخرش نفهمیدیم به کسی اتو خدمت خودرو تحویل دادن یا نه؟؟؟؟تورو قرآن راستشو بگین بابا

  230. آقا هیچ جای دنیا اینجوری سر مردم کلاه نمیذارن ،حرام خوری ،بی غیرتی،بی وجدانی مگه چیه ؟؟؟؟؟اینها ک ثبتنام کردن این ماشین ی مشت آدم بدبخت بیچاره هستن با امید امدن ی ماشین ثبتنام کردن ،خدا رو خوش میاد اینجور سرشون در میارید ،همین نونهای حرام میبرید سر سفره ،فردا بچهاتون اونجوری میشن

    • ایا رهبر عزیزمون اقای خامنه ای خبر دارن که تو مملکت اسلامی یه شرکتی به نام سایپا داره با سودجوییش نظر مردمو نسبت به کل نظام اسلامی تغییر میده و بدبین میکنه

  231. سلام ببینید دیگه سر خودتون رو الکی د نیارین وقتی گفتن 120 روزه یا90 روزه دیگه روزهای کاری رو حساب میکنن دیگه چه جایی قید کرده باشن یا نه حتی برا فروش فوری ها هم اینطوری

  232. برادر محمد الکی حرف نزن من نیمه دوم 95 هستم خودرومو 98/5/3 تحویل گرفتم کی میگه ندادن هیچ کدومو بعدش تکمیل وجه اردیبهشت هم تا اخر مرداد یا اولای شهریور تحویل میدن لطفا از خودتون صحبت نکنید از هیچ چیزی خبری ندارید امسال شما ها باعث میشن دیر بدن دیگن همه اتو خدمتی ها رو تا اخر شهریورمیدن فقط باید پیگیر باشیم

  233. سلام به همه دوستان عزیز. دوستان اگر کسی از تکمیل وجه 98ماشینش فاکتور شده لطفا اطلاع رسانی کنه. خسته شدیم بخدا.

    • گفته بودن حواله های 96 که اردیبهشت دعوتنامه اومد 90 روزِ تحویل میدن . 94 و 95 که اسفند دعوتنامه اومد 120 روزِ.
      90 روزِ ما دهم همین برج تموم میشه.
      اینجا چند نفر نوشتن 90 روزِ کاری!!!!! که به من همچین چیزی نگفته بودن. ناموسا دیگه این یه مورد رو کوتاه نیاین

      • سلام تکمیلی های 97 هنوز کسی ماشین نگرفته نود و هشتیها عجله نکنید گمان نکنم توی تابستان موفق به گرفتن ماشین بشیم مگر معجره رخ بده من هم که نیمه دوم95 ثیت نام کردم و قبل ازعید تکمیل وجه کردم و بقیه بیمه را هم تیر ماه پرداخت کردم تا امروز 5/6 هیچ خبری از فاکتور شدن نیست. علی برکه الله.

      • با سلام درسته .زدن تحویل خودرو 90 روز بعد از تکمیل وجه و تا دهم این برج دیگه تمام میشه در مورد روز کاری هم چیزی را قید نکردند

  234. سلام
    چرا الان چند هفته است بعداز تغییر قسمت پیگیری خودرو هرچی من مشخصات را میزنم و کد امنیتی را هم میزنم ولی میگه همچین صفحه ای وجود نداره
    باید چکار کنم
    هم انگلیسی میزنم و هم فارسی هیچ کدام جواب نمیده

  235. چرا من زنگ میزنم سایپا کارشناس ها میگن هنوز به هیچ اتوخدمتی ماشین ندادن.
    یه جای کار میلنگه.
    باور کنید من ایمان دارم حرفاتون رو باور کنم ولی جوری تحت فشار هستم که به خودمم ایمان ندارم.

    • اینا که پشت تلفن سایپا جواب میدن کارشناس نیستن. یه مشت گاون. بخدا هیچی نمیدونن. من قبل دعوتنامه زیاد زنگ میزدم , هرکدوم یه حرف میزنن که حرف نفر قبلی رو نقض میکنه. اونا طوطی سخنگو هستن فقط. به حرف اونا توجه نکنین. اکثرا هم نا امید میکنن آدمو

  236. مبارک باشه این شالا چرخش برات بچرخه.
    من اصلن دل تو دلم نیست همش استرس دارم نمیدونم کی ماشینم رو میدن

  237. سلام من حواله رو برج ۷ پارسال از یه نفر خریدم و قبلا که زنگ میزدم میگفتن ۹۰ روزه الان زنگ زدم میگن به خاطر صلح ۴۵ روز اضاف میشه.

  238. سلام بنده هم ماشین ساینا رو دیروز از نمایندگی تحویل گرفتم. هفته پیش فاکتور شده بود. منتظر مدارک بیمه و کارت و … هستم. انشالله برای شما هم زودتر تحویل بدهند. اتو خدمت نیمه دوم 95 بود که از یکی خریده بودم.

  239. بخدا من که دیگه بریدم.دارو ندارم یه حواله خریدم اینم که هر ساعت یه چیزی میگن.
    تمام فکرو ذهنم شده این حواله که کی میخان ماشین رو بدن.
    اصلن داقونم

  240. اقا مهرداد من که باور نمیکنیم تو ماشینت فاکتور شده.
    ولی خدا کنم راست گفته باشی.
    که میری تواتیش جهنم، خدا بهت زخقوم میده، مو سرتو اتیش میزنه، میکننت تو دیگه پر از لجن جوش حالا از ما گفتن بود.

  241. اقا مهرداد من که باور نمیکنیم تو ماشینت فاکتور شده.
    و باور هم نخواهم کرد.

    ولی باز هم خدا کنم که اینجوری که میگی باشه

  242. شاید ماشینی رو تحویل بدن ولی مطمعنم که خودرو اتو خدمت جزع تحویلی ها نیست.
    انقد خودتون رو گول نزنین.
    الان یک هفته هست که دارن خودرو ها رو تحویل میدن آیا شنیدید که یک اتوخدمتی هم جزع این ها باشه.؟؟؟
    کسی نشنیده مطمعنم.

  243. ثبت نامی نیمه اول نود شش
    تکمیل وجه اوردیبهشت 98
    همچنان در انتظار فاکتور شدن.

  244. سلام این شالا اینجوری که میگید باشه ماشین ها رو تحویل بدن یا خدا

    • سلام حواله من اتوخدمت94 بود امروز برای من پیام آمد جهت تحویل ماشین…
      مشتری گرامی … خودرو شما به مقصد نمایندگی ….. ارسال گردید. پس از رسیدن خودرو به محل نمایندگی، جهت تحویل دهی خودرو با شما تماس حاصل خواهد شد

  245. اقایون خبر جدیدی ندارید.کسی ماشین نگرفته.من که زنگ میزنم جواب نمیدن.

    • سلام فعلا سامانه قطع کردن نگران نباش دارن ماشین هارو تحویل میدن زنگ زدم گفتن شروع کردن دارن خودرو های ۹۷ تحویل میدن ی سری به نمایندگی های سایپا بزنید متوجه میشوید دارن خودرو معوق میدن

    • سلام من پنجشنبه رفتم نمایندگی گفت شروع کردیم خودروهای معوقه تحویل بدیم ***داخل نمایندگی پر ماشین صفر بود انشاالله تو مرداد ماه خودرو تحویل میدن

  246. سلام دوستان چطور میشه وارد سامانه وضعیت خودرو شد.این کد امنیتی رو که اضافه کردن رو هم میزنم ولی خطا میده.راهنمایی لطفا…

    • سلام فعلا سامانه قطع کردن نگران نباش دارن ماشین هارو تحویل میدن زنگ زدم گفتن شروع کردن دارن خودرو های ۹۷ تحویل میدن ی سری به نمایندگی های سایپا بزنید متوجه میشوید دارن خودرو معوق میدن

  247. با سلام من اردیبهشت تکمیل وجه کردم چند روز پیش نگاه کردم شماره فاکتور مال من زده بود کسی میدونه قضیه چیه کسی میدونه بگه

    • سلام امروز صبح زنگ زدم ۰۹۶۵۵۰ کارشناسه گفت دارن تکمیل وجه بهمن۹۷تحویل میدن.بعد اون انشااله نوبت به اتو خدمتای تکمیل اسفندی میرسه.

  248. سلام چرا کسی نیست یا ماشینتون رو تحویل گرفتین انقد ساکتین.

    • باسلام هنوز تحویل ندادن ؟؟؟؟؟ ولی دیروز رییس قوه قضاییه گفتند که هیج خودرو سازی حق ندارد که قرارداد را خود سرانه تعغیر دهند وزمان تحویل عقب بندازد .

      • این شالا که اینجوریه باشه.
        سوال؟؟چرا قیمت حاشیه بازار ساینا با قیمت کارخانه انقدر کم هست؟
        قیمت کارخانه. 56 میلیون
        حاشیه بازار. 58/5
        تو بانک سرمایه گذاری کنی خوب بهتره دیگه انقدر هم استرس نداریم.

    • بلع حتما تحویل گرفتن از طریق این اون میخواستن فقط جواب سوالاشون بگیرن. مردم ایران اینجورین.

    • من رفتم قسمت فروش سایپا در جاده مخصوص و بعد از چند ساعت علافی گفتند که همه ماشین ها تاخیر دارند و شما هم تا دو هفته صبر کن ببینیم چی میشه حالا

    • من که اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز تحویل نگرفتم. شکایتم هم پونزده تیر ارجاع شده به تعزیرات.

      • سلام ، لطفاً مراحل شکایت به تعذیرات و پیگیری آن را توضیح دهید تا بقیه هم پیگیر باشند.

        • سلام. قبلا هم اینجا نوشتم باید به دفتر وزارت صنعت و معدن برین(تمام مراکز استانها ساختمون دارن) اونجا مدارکتون رو میدین و شکایت تنظیم میکنن به صورت اتوماسیون میفرستن تهران. تهران هم ارجاع میده به تعذیرات با عنوان عدم تحویل. یگیری هم از طریق تلفن میتونین انجام بدین

      • با سلام افرادی که اسفند 97 تکمیل وجه کردند فعلا خبری نیست عجله نکنید.

  249. جدبدن هم که میخان به پراید و RD اجازه تردد در جاده های بیرون شهری و کمربندی ها رو ندهند.
    من هنگم اگر ایمنی نداره پس چرا تولید میکنن و پس چرا پیش فروش میزنن.
    خدایا شفا بده.

  250. اقایون سامانه وضعیت مشاهده خودرو هم که چند روزه قطع شده.بازی جدیدی تو راهه؟

  251. با سلام من دیروز به هر دردسری رفتم و رئیس اداره فروش رو دیدم ، میخوام مطمئنت کنم که قرارداد های اتو خدمتی قانونیه و اگه صبر کنید حتما حواله های دیگه رو هم باید ماشین بهتون بدن بخدا راست میگم ، چون اینا شروع کردن بصورت پیشنهادی با حواله های خاص مثل آریو و چانگان و سراتو وارد مذاکده شدن که یه جوری ماست مالی کنن ، بعدم که من رفتم شرکت و با رئیس صحبت کردم گفتم این دعوتنامه نجومی چیه که دادین سریعا حرفش برگشت که این یه پینهاده و شما میتونی قبول نکنی ، بهش گفتم اینکار غیر قانونیه قبول کرد و گفت ما چاره ای نداریم مجبوریم ، خواستم بهتون بگم که سایپا درسته به ظاهر زده زیر قراردادها ولی بدونید که نمیتونه کاری بکنه وگرنه یه طرف قراردادها رو فسخ میکرد ، در مورد تحویل ماشینهای اتو خدمت هم اگه خیلی هم فشار بیاریم میگن ماشینا ناقصه ، خلاصه فکر میکنم تحویلشون به شهریور میره و متاسفانه اینقدر وضعیت شرکتهای خودروسازی خرابه که نه دولت و نه مجلس و نه قانون هم فعلا نمیتونن کاری بکنن پس کمی صبور باشید و اعصاب خوتون رو خراب نکنید

    • سلام مجتبی جان پس چرا میان فروش فوری میذارن حواله های عقب مونده را نمیدن اگر واقعا راست بگن و قطعه نداشته باشن

      • دوست عزیز منظورم اینکه چون نقدینگی ندارن و گند زدن میخوان با فروش فوری پول جمع کنن وگرنه انباراشون پر از خودروه حق با شماست . همه هم میدونن ولی کسی ننیخواد کاری بکنه

    • تو هم از اونای اونها نمیتونن به هیچ وجه بزنن زیرش.
      ما صبری نداریم که بخایم دیگه صبر کنیم
      با فشار اوردن خودرو رو تحویل میدن مجبورن که تحویل بدن.

  252. صبح تماس تهران گرفتم گفت مثل اینکه سایپا بخشنامه زده که دیگه نیازی به صلح زدن دوباره برای مشتری ها لغو شده.
    این شالا که هر چی زودتر خودرو ها رو تحویل مشتری بدن.

  253. سلام ، تنها راه برای گرفتن حق اتو خدمتی های عزیز این است که همه با هم متحد شویم و تاریخ و مکان و حتی ساعت اجتماع را هم هماهنگ کنیم و همه تشریف بیاورند .
    لطفاً من شهرستانم ، مرخصی نمی دهند ، من تکمیل وجه گروه دوم هستم و… بگذارید کنار … .

  254. با سلام و درود فراوان به مال باخته های اتو خدمت
    لطفا کسی برای صلح احباری به نمایندگی مراجع نکند.
    اینجوری تا یک ماهه دیگه معلوم نیست سایپا باز چه کلکی سرمون پیدا کنه.
    اقا لطفا صلح نزنید تا بینم خدا چه میخاد

  255. با سلام و درود فراوان به مال باخته های اتو خدمت
    لطفا کسی برای صلح احباری به نمایندگی مراجع نکند.
    تا مجبور بشن خودرو رو تحویل بدن ابنجوری اگه صلح بزنیم تا یک ماه دیگه مشخص نیست چه قانونی رو سر هم کنن و چه بلای رو سرمون بیارن.

  256. سلام دوستان اتو خدمتی کسی ماشین تحویل گرفته از اسفند و فروردین ک تکمیل وجه کردن ؟

  257. سلام چرا تیبا پیش فروش نمیشود من میخوام ببینم اگه دیگه تیبا پیش فروش نمیکنه پراید ثبت نام کنم

    • محمد عزیز از تو بازار بخری خیلی به صرفه تر هست دیگه مطمعن هسی یه ماشین خریدی.
      اینجور که مشخصه تا بخوان خودرو ثبت نامی رو تحویل بدن هفت هشت ماه طول میکشه.
      یا صبر کن تا اخر برج شاید بتونی از بازار خودرو مناسبی رو خریداری کنی.

  258. سلام آقا کسی ماشین تحویل گرفته از اسفند ک تکمیل وجه کرده؟؟

  259. آقا بیاین یه کاری بکنیم اینا اطلاعیه دادن همه باید برن صلح اجباری بکنن به ازای هر صلح هم 45 رو میاد رو 120 روز اینا نمیخوان ماشین بدن باید یه کاری بکنیم اینا دیگه سواری میگیرن از ما

    • آقا من چند روزه که دارم بهتون میگم برای خودشون بخشنامه صلح اجباری درست کردند و چند ماه با این کار تحویل ماشین عقب می افته. الان باید ماشین رو بدهند نه اینکه بخشنامه بزنن. وقتی یکبار صلح زدیم بازم صلح بزنیم که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • سلام برادران عزیز من حواله رو از یه نفر دیگه خریدم و الان به نام خودم . صبح زنگ زدم ۰۹۶۵۵۰ گفتن باید دوباره صلح به نام خودتون بزنید . و الان تماس گربتم نمایندگی میگه نه دیگا نیاز نیست صلح بزنید . و گفت اگه از اول به نام خودت بوده دوباره صلح به نام خودت بزنی ۴۵ روز بهش اضافه نمیشه ولی اگه به نام دیگه ای بزنی اضاف میشه. و گفت که اتو خدمتا رو از تحکمیل وجه ۹۰ روزه تحویل میدن . ……….پس این نیمه اول تیر ماه چیه که گفتن تحویل میدن.

    • کجا اعلام کردن بابا،شایعه س همش

  260. نصیر تقوایی خواه

    بجون مادرم اگه بخان کلاه سر من یا امسال اتو خدمتی ها بزارن یا بخوان ماشین منو طبق بخشنامه سایپا ندن خودمو تو نمایندگی هاشمی نژاد اتیش میزنم

  261. باسلام بنده نیمه اول ۹۵ ۲تا خوردو گروه x200ثبت نام کردم بعد از مدتها دوندگی سال ۹۷ برج ۶ همه کاراشو انجام دادم تکمیل وجه و …به زور برج ۱۱ تحویل دادن الان دنبال دومی هستم که اصلا خبری نیست در ضمن این دوتا ماشین برای مادرمه که سرمایه زندگیشه توروخدا خبری شد بمنم اطلاع بدین

  262. سلام الان نگاه کردم بیشترین ماشینی که فاکتور میشه ساینا هست اصلا یه دونه اتوخدمت فاکتور نمیکنن همش فروش فوری هست نمیدونم باید چیکار کنیم از دست این سایپا دیگه کی می خوان اتوخدمت را تحویل بدن ما هم همش نشستیم نگاه می‌کنیم وهیچ کاری نمی‌کنیم من دیگه ناامید شدم ودیگه به ماشین فکر نمی‌کنم

  263. کسی هست که براش قاکتور شده باشه؟؟؟؟؟؟
    یا برای بیمه باهاش تماس گرفته باشن؟؟

  264. آقای احسان ی سوال. تا قبل اینکه بدست شما برسه چن تا صلح خورده. اگه س تا خورده نیاز ب صلح نیست و اگر یکی ک همون اول دست خود شما بوده و حالا یا دوتا نیاز ب صلح اجباری هست. ممنون میشم اگه جواب بدین

    • ببینید منم از یک نفر دیگه خریدم و به اسم من صلح خورده اما الان میگن باید صلح اجباری بزنید. خواهشا شما هم به 096550 و امور مشتریان زنگ بزنید و ببینید که برای شما چطور هست؟ این صلح اجباری برای منی که از یکی دیگه خریدم معنی نداره. نمایندگی هم گفت فردا میره بپرسه چون اینا هم تعجب کردند.

      • من چند روز پیش تماس گرفتم گفتن اونایی که کمتر از سه بار صلح زدن اجباری باید صلح بزنند
        منم از کسی خریدم ولی نفر سوم بودم و جا برای صلح زدن ندارم و گفتن شما نمیتونی دیگه صلح بزنی
        صلح اجباری میزنن ک ماشینو دیرتر بدن البته اگ ماشینی بخان بدن اصن

  265. امروز زنگ زدم 06550 و گفتم چرا ماشین رو نمیدید و در سیستم نگاه کرد و گفت که 40 روز پیش یک بخش نامه زدیم برای نمایندگیها که تمام اتو خدمتها باید یکبار دیگه به اسم خودشون صلح اجباری بزنند. گفتم من مهر ماه از یک نفر دیگه خریدم و صلح زدم که میگن نه باید بعد از تکمیل وجه (اسفند ماه) دوباره یک صلح دیگه میزدید. الان که پول بیمه رو هم ریختن می گن الان صلح اجباری بزنی هم نزدیک 20 ماه تحویل ماشین عقب می افته.
    دوباره زنگ زدم به 096550 و کارشناس دیگه برداشت و گفت نه اشتباه شده و چند ساعت بعد خودش زنگ زد و گفت که نه باید صلح اجباری بزنید.
    این برای همه هست. الان که نزدیک 3 هفته پیش باید ماشین رو میداد تازه بخشنامه زده فلان کنید.
    شنبه میرم جواب نگیرم به خبر 20:30 هم میگم. چقدر اینا نمک به حرام شدند اخه

    • آقای احسان ی سوال. تا قبل اینکه بدست شما برسه چن تا صلح خورده. اگه س تا خورده نیاز ب صلح نیست و اگر یکی ک همون اول دست خود شما بوده و حالا یا دوتا نیاز ب صلح اجباری هست. ممنون میشم اگه جواب بدین

  266. با سلام شما ها چرا انقدر شعار علکی میدین شما هیچ کاری از دستتون بر نمیاد و بر نخواهد آمد.
    برین شکایت کنید تا شکایت نکنید خبری از ماشین نیست.
    من ماشینم فاکتور شده تا یه هفته دیگه هم بهم میدن.

  267. با سلام آخرین خبر برای اتو خدمتیهای قیمت قطعی سال ۹۴ ، امروز خبر اومد ه که مسئول فروش سایپا تلفنی به نمایندگی ها زنگ زده گفته با مشتری ها شفاها صحبت کنید که بیان درخواست خودرو به قیمتی کمتر از بازار بدن تا دعوتنامه براشون بفرستیم اگه اعتراض هم کردن بگیم خودتون قبول کردین با این قیمت مثلا برای سراتو قیمت ۲۱۰ داده در صورتیکه قیمت قطعی ۹۴ ؛ ۸۹ میلیون بوده ببین اینا دیگه کی هستن که نیگن ماشین خاص ( سراتو ) تولید نمیکنیم از این طرف پیشنهاد با قیمت بالا میدن نعلوم میشه ماشینای دیگه رو هم دارن نمیخوان با قیمت قبل به مردم بدن

    • سلام با این اوضاع و احوال فکر نکنم تا دو ماه دیگه هم ماشین بما بدن ، عوضی ها همه ترفندی بکار میگیرن که کسی نتونه ماشین بگیره یا بفروشه الان این طرح اقساطی فکر میکنی برای اینکه واقعا ماشینو بدن به دست مشتری واقعی ، نه برای اینکه طرف تا یکسال دیگه نتونه بفرشه و ماشین توی بازار زیاد بشه و کسی از اینا ماشین نخره یه کارایی میکنه که فقط منفعت کثیف خودشون اعمال بشه

  268. امروز پیامک اومده برای تکمیل وجه دعوت نامه. در قمست فروش هم بعد از دعوت نامه یک مودر تکمیل وجه داره. فردا باید به نماینگی زنگ بزنم که جریان چیه. مگه قیمت تیر 97 با ما حساب نکردن که الان پیامک تکمیل وجه اومده باز؟؟؟؟

    • با توجه به تغییر قیمت آیتم های بیمه شخص ثالث ، خدمات کارت هوشمند و هزینه پست در سال 98 مجموع افزایش قیمت برای خودروهای سواری 4.584.066 ریال و برای خودروی وانت 5.033.466 ریال می باشد .
      به نظر میخوان 500 هزار دیگه بگیرن. برای اتو خدمت سود دیگه واریز نشده بعد از صدور دعوت نامه؟؟

    • سلام. آقا احسان نگران نباش اون پیامک واسه منم اومده. مابه التفاوت بیمه ی سال ۹۷ و ۹۸ . واریز کردم چند روز دیگه فاکتو ر میشه به امید خدا

  269. دوستان من در تاریخ 15 اسفند 97 تکمیل وجه اتو خدمت رو انجام دادم. الان باز اس اومده که برای تکمیل وجه به نمایندگی مراجعه کنید. و در برسی وضعیت خودرو چراغ در انتظار تخصیص خودرو خاموش شده و مرحله دعوتنامه تکمیل وجه روشن شده. کسی اطلاع داره این دیگه چیه دوباره؟

  270. با سلام خدمت دوستان اتو خدمتی شرکتهای خودروسازی کلا ورشکسته شدن و مجلس و دولت صرفا بخاطر این همه کارگر و کارمند و خانواده هاشون هیچ کاری نمیکنن یعنی کاری ننیتونن بکنن ماشین ها رو هم تا شهریور نمیدن چون اینا فروش برای عید نوروز و تابستون رو هم برا خودشون میخوان اینو هم خوب میدونن اگه ماشینای معوق مردم رو هم بدن دیگه کسی از اونا ماشین نمیخره بدنبال این هستن تا وسطای شهریور هم فروش فوری بذارن و ماشین هم بیرون ندن تا خودشون رو نجات بدن دولت و مجلس هم که میدونن اوضاع از چه قراره دخالتی نمیکنن پس اینقدر حرص نخورید یا باید همگی چند روز پشت سر هم جمع بشیم جلو وزارت خونه یا صبر کنیم تا شهریور

  271. اقای سایپا تو که چند روز پیش بخشنامه زدی گفتی خودرو ها رو طبق تاریخ قرار داد به مشتری میدین پس کو چی شد،
    کدوم ماشین به مشتری تحویل دادین هاااا.؟؟؟
    چرا انقد با اعصاب ملت بازی میکنید هااا،؟؟؟
    مگه دین ایمان ندارین،مگه شما ها انسان نیستین، یا شاید مردمی که به شما اعتماد کردن و شما رو از ورشکستگی در سال 94،95.96 دور کردن ایا عقب افتاده فرض میکنی.یا اصلن جزع انسان حساب نمیکنید.

    • آقا من دیروز 98/4/9 زنگ زدم به امور مشتریان یه جوری حرف می زنن که انگار اونا از ما طلب دارن تورو خدا یه قراری چیزی بزارید بریم جلوی کارخونه ای چیزی به خدا اینا میخوان فرار کنن این همه ثبت نام بدون تحویل چه معنی داره ؟وزیر و مجلسم که شیرین خودشون رو زدن به خواب از خواب بیدار بشیم لطفا

  272. با سلام خدمت اقایون با عرض معذرت چقدر ادمای بی اراده ای هستید فقط دارید شعار میدید خیلی عرضه دارید حضوری برید سایپا اعتراضتون رو نشون بدید من با اینکه شهرستانم ولی دوبار حضوری رفتم.ولی باید همه برید تا جواب بگیریم.اینجور که شما پیش میرید امسال فکر ماشین دار شدن رو نکنید.
    ازما گفتن از شما هم هم تنبلی…

  273. سلام،اتوخدمت جماعت ماشین تحویل نگرفته…متاسفم برا خودم که تو این مملکت بدنیا اومدم،،،۴تا ماشین قوراضه رو به قیمت خون باباشون میدن بهمون اونم با ده سال تاخیر ماهم نباید حرفی بزنیم چون خیلی سخت روزگار،هی دنیا،خدایا یا بکش یا درستش کن🤔🤔🤔🤔

  274. سلام چند رور پیش گفتن که حواله ها رو باید طبق قرار داد به مشتری ها تحویل بدن.
    آیا کسی هست که ماشینش اومده باشه؟
    لطفن اگه ماشین کسی اومد یا هر خبر مهم دیگه دستگیرتان شد به مابقی هم اطلاع رسانی کنید.

  275. اقای رادان
    لطفا موضوع رو توضیح بدین ما هم در جریان باشیم.

  276. یعنی چی تکلیف اتو خدمتا تعیین شده . چطور تعیین شده

  277. آقای کاظمی باید از مشتریان اتوخدمت معذرت خواهی کند چون خیلی بد حرف زده درغیر اینصورت واسه خودش بد میشه بدجوری تاوانشو میده گفتم درجریان باشه خواهشا بیشتر ازاین سربه سرمون نزارید چون دیگه کاسه صبرمون لبریز شده یه وقت دیدین کاظمی واسه همیشه رختشو بسته.. اینو واسه تو میگم آقای کاظمی امیدوارم منظورم فهمیده باشد… آدم باش

  278. سلام دوستان اینا نمیخوان ماشین بدن باید همه با هم جمع بریم شرکت سایپا اعتراض کنیم. یه مست دزد جمع شدن اونجا دارن خون مردم را میمکند. زیر بار ظلم نرید.

  279. قرار شده 9 تیر ماه هرکی اعتراضی به سایپا داره واسه تجمع بیاد اخبارش رو پیگیر باشید لطفا بنده شهرستان هستم اگر بتونم میام تورو خدا شما که تهران هستید برید کجا دیدگاه من تکراریه

  280. قرار شده 9 تیر ماه هرکی اعتراضی به سایپا داره واسه تجمع بیاد اخبارش رو پیگیر باشید لطفا بنده شهرستان هستم اگر بتونم میام تورو خدا شما که تهران هستید برید

  281. این دو تا شرکت بزرگ دیگه دست هر چی کوهمره ای رو از پشت بستن.
    کوهمره ای ها تو تاریکی شب دزدی میکنن ، ولی اینا دیگه تو روز روشن با ظلم وستم از مردم ایران دزدی میکنن.
    و اینجا مهمه که کسی هم نیست حتی اختاری هم به این دو کارخانه بده،خدا لعنت کنه

  282. این دو تا شرکت بزرگ دیگه دست هر چی کوهمره ای رو از پشت بستن.
    کوهمره ای ها تو تاریکی شب دزدی میکنن ، ولی اینا دیگه تو روز روشن با ظلم وستم از مردم ایران دزدی میکنن.

    و اینجا مهمه که کسی هم نیست حتی اختاری هم به این دو کارخانه بده،خدا لعنت کنه

  283. تف به سایپا و مسئولین بی کفایتش،لعنت به سایپا دزد،لعنت،چند سال پیش تجربه خرید از سایپا و دزدیاشونو داشتم نمیدونم چرا باز فریب خوردم،لعنت به مسئولین دزد سایپا

    • این دو تا شرکت بزرگ دیگه دست هر چی کوهمره ای رو از پشت بستن.
      کوهمره ای ها تو تاریکی شب دزدی میکنن ، ولی اینا دیگه تو روز روشن با ظلم وستم از مردم ایران دزدی میکنن.

      و اینجا مهمه که کسی هم نیست حتی اختاری هم به این دو کارخانه بده،خدا لعنت کنه

  284. من ده تا حواله اتو خدمت دارم چون یک ماشین سال 97 غیر از اتوخدمت ب برام فاکتور شده وخا طر همیین دیگه برام دعوتنامه صادر نمیشه گفتن تا 15 این ماه یعنی تیرماه تکلیف اتو خدمت مشخص میشه تا پانزدهم صبر می کنم اگه تکلیفمون مشخص کردن وقرار بشه که ماشینهای ماراهر چه زودتر تحویل بدن امیدوارم که اینطور بشود ولی اگر به قولشون عمل نکنند به حضرت عباس قسم شرکت سا یپا رابه خاک وخون میکشم چون کل زندگیم راسایپا بهم ریخته منتظر باشید ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد…………

  285. سلام ب همیگی اینجورکه مشخصه قرار نیست ماشین بدن باید همیگی بریم درب شرکت سایپا اصلی هرکی میاد اعلام که ی روزی هماهنگ باشی همه باهم بویم اینجوری بشینم فایده ندارن هرکسی میاد اعلام کنه

  286. سایپا خواهشند به نمایندگیهات بگو دروغگو نباشند، درثانی خودروی طرح اتوخدمت ها راهم بدهید، ۹۵ثبت نام کرده ام، اخر۹۷ تکمیل وجه، خجالت نمیکشیدمیزنید۱۰۵روزکاری تاتحویل خودرو، ودرصلح هم دوباره مدت اضافه میکنید،تا کی میخواهیدبامشتری ومردم اینجوری رفتارکنید، همینکارها راکردید که دوباره داریدورشکست میشوید،اخه کدام خودروی شماازپرایدتاسراتو تون باکیفیتندکه برای تحویلش نازهم میکنید،

  287. سلام دوستان
    الان که هاتگرام مسدود شده
    جای دیگه ای اتوخدمتی ها کانال ندارن تا بشه از اونجا اخبار دقیق تر را پیگیری کرد؟!

  288. سلام آقا اینطوری نمیشه که دست رو دست هم گذاشت همگی بیایید سه شنبه برییم جلوی درب سایپا بگییم تکلیف ما چیه روز دقیقشو تعیین کنید اگر تعیین نمیکنید ما کار دیگه کنییم برییم تجمع کنییم مدیری کسی بیاد ببینیم یعنی چی مگه ما مسخره اونا هستییم لطفا خواهش میکنم همه با هم متحد باشید تا وسط تیر همگی ماشیناتونو تحویل بگیرید با تمام قدرت اعتراض کنییم پول داداییم با هزارتا مشکلات بعد طبق بخشنامه عمل کنن ما چیز زیادی نمیخواییم که دوستان لطفا سه شنبه همه بیایید تا روز دقیق تحویل خودرو مشخص بشه مگه نه اینا اصلا به فکر ما نیستن

  289. من که دیگه اصلن حوصله چرندیات نمایندگی رو ندارم.چهار تا ادم اشغال دزدی مثل شما ها ظلم میکنید و باعث میشین جوان های مردم خودکشی بکنن.
    خدا لعنتتون کنه

  290. سلام دوستان،بنظر شما نباید کاری کرد،بنظرتون دیگه بس نیست؟تا کی باید صبر کرد؟اگه حضرت ایوب بود الان کاسه صبرش از هم گسسته بود،بنظرتون نزنیم نمایندگیارو با خاک یکسان کنیم،،،،

    • باید بزنی همی چیو نابود کرد ماها که چیزی واسه از دست دادن رو نداریم.
      پس آستین همت رو بالا بزنیم الکی نشینیم که هیچی نصیب ما نمیشه.

  291. سلام من 22 اسفند تکمیل وجه کردم قرار بود خرداد بدن ندادن کسی نیست به داد این ملت برسه ؟الانم میگن این 100 روز کاریه باید جمعه و پنج شنبه ها و تعطیلات رسمی هم بیاد روش .آقای وزیر اگه دستت با اینا تو یه کاسه نیست جوابمون رو بده

  292. چرا خودرو های اتو خدمتی را به مشتریان نمی دهند هر چند قرار دادش گذشته اقا نکنید این کارا حق الناس ظلم به مشتریه دقیقه به دقیقه که زمان میگذره به گناهشان زیر پا گذاشتن حق مسلم مردم ثبت میشه بخشنامه می زننید باید عمل کنید مثل مرد مشتریان اتو خدمت حقشون داره پا مال میشه

  293. دزد های کثیف بسته دیگه ماشین ها مون رو بدین خدا لعنتتون کنه

  294. سلام بی عرضه گی از مسولا ماست اگه اینا ماشین ندارن چرا هرروز فرش دارن اینا همش میخوان دزدی کنن اگه اون مسول اگه ب اینا اجازه فروش نده همه چیز درست میشه خدا نابود کنه همشون

  295. سلام دوستان ماشینایی که خرداد قرار بود تحویل بدن کسی تحویل گرفته ؟

    • سلام کدوم ماشین،اینا اردیبهشتم تحویل ندادن،تا وقتی وایسیم نگا کنیم همینه…..

    • همچنان منتظریم. قرار بود اردیبهشت بدن اما خرداد هم تموم شد و خبری نیست.

    • هنوز هیچ ماشینی به طرح اتو خدمت ندادند بنده 15.12.97 تکمیا وجه کردم گفتن 105 روزه هنوز فاکتور نشده و واسه ماوتفاوت بیمه هم زنگ نزدند زنگ زدم امور مشتریان سایپا میگه تاخیر داره میگم تاکی میگه معلوم نیست خودش میگه تحویل فوری هامون تاخیر دارن وای به حال شما که اتو خدمت هستید یه جوری میگن اتو خدمت انگاری که دارن مجانی میدن

    • یک دونه اتو خدمت ندادند هنوز

  296. امر به معروف ونهی ازمنکر فقط برای مردم طبقه ضعیفه ،مسوولین واختلاسگران اینها را قبول ندارند ونخواهند داشت دروغ گفتن ومال مردم خوردن وظلم کردن تا کی ،خداوند از ….

    • فقط امسال من و شما هست که نون حلال داریم و میگم اون پولی که در میاریم حلال باشه و چون پولو مال و منالی نداریم میگم خدایا فقط سلامتی بده اینم شده تیکه کلالم مردم رده سه و چهار.
      ولی خدا لعنتشون کنه اون اشغال های کثافت کثیف نمیدونم چه جوری میتونن حق زنو بچه های من و شما رو کوفت کنن تو گلو خانوادشون.
      خدا لعنتتون کنه که اروز یه جون ایرانی شده یه پرایدی از جنس حلب روغن نباتی،و شما نامردان دزد دارین در حقشون ظلم و ستم میکنین.
      این حق جوان های ابرانی نیست….!!

  297. سلام الان داشتم خبر فوریو نگا می کردم یه عکس هوایی به تاریخ ۲۴ خرداد گذاشته بود از پارکینگ ایرانخودرو ماشینا انقد زیاد بودن قابل شمارش نبودن،مطمئن باشین سایپا هم همینجوره،این آقایون دزد ماشینای مارو احتکار کردن،قصد دارن جون به لبمون کنن،پس بیاین حرکتی کنیم در جهت احقاق حق،من یکی اگه صبرم تموم شه نمایندگی مورد نظرمو به آتیش میکشم،حالا ببینین

  298. سلام دوستان انشاله همگی با متحد هم هفته اول بریم جلوی سایپا چون تمام خودروهای اتو خدمتی را نهایتا تا 15 تیر باید تحویل بدن اگر ندن باید شکایت کنیم برییم صنعت و معدن بازرسی کل کشور تا 15 تیرخودروهای اتو خدمت رو بگیرییم اگردیرتر بشه اونا پرو میشن طبق بخشنامه باید تیر نیمه اول تحویل بدن اگر ندن باید برخورد جدی تند کنییم چون اونا دروغ گو هستن *** وعده ما هفته اول تیر*** لطفا کوتاهی نکنین تا اینا پرو بشن

  299. این شالا یه سونامی بیاد کارخانه سایپا و کل پارکینگش رو با خاک یکسان کنه که ترلیاردی ضرر کن که دیگه ماشینی رو انبار نکنن که اینجوری خون ماها رو کردن تو شیشه.
    این شالا که نیست و نابود بشین

  300. سلام جناب مدیر عامل سایپا
    یک سوال دارم .شما خودرو میفروختید ما هم امدیم خودرو ثبت نام کردیم حالا واقعا دارید به چی فکر میکنید که خودرو های ما را نمیدهید ما هم مثل بقیه مشتریهای شما جز پول چیز دیگری به خدا به شما ندادیم حالا شما در جریان باشید پولی که ما در زمان دلار 3800 تومن بود به شما دادیم پول فقط مال من نبوده پول زن و بچه های من بوده قرار بود خانه بخریم اما اوردیم خودرو ثبت نام کردیم و شما برای ما خودرو بدهید الان که شما بد قولی کردید زندگی ما از هم پاشیده و امثال من هم زیاد است ایا تا به حال فکر کردید به این موضوع.؟اینهمه تاخیر برای چیست ؟ اگه خودرو ندارید پس چرا هر روز ثبت نام فوری میزارید .اخه مگه پول من به جیب شما میره اینهمه بین مشتری تفاوت قائل شدید .ما که چیزی غیر عادی از شما نمیخواهیم فقط خواسته ما این هست مطابق قراردادی که بستید عمل کنید چه دلیلی برای خودتون دارید که این همه برای ما مشکل ایجاد کرده اید و خودرو ما را هنوز نداده اید .؟؟؟؟؟

  301. یه سوال اونای که اسفند نود هفت تکمیل وجه کردن ایا هنوز ماشینشون رو تحویل گرفتن یا خیر؟؟؟
    نمایندگی یا تهران چی جوابتون دادن؟؟؟

  302. سلام جناب آقایون دزد و مثلا مسئولین سایپا،همانا انتقام خدا بسیار سخت خواهد بود،پس هرچه سریعتر ماشینای مارو بدین تا شاید بخششی در کار باشه،خدا منتقم ماست حواستون باشه،از من گفتن بود یهو دیدین موج اتو خدمتیا محوتون کرد،،،،

  303. آقای مدیر عامل عجله کن که پرچم دارها حوصله شان سر رفته وگر نه دو گزینه را کنار میگذاریم

  304. خدایا خودت وزیر صنعت معدن ، نمایندگان واختلاس گران را به راه راست هدایت بفرما.
    تا فرجی بشه ماشین های اتو خدمتی ها زود گیرشون بیاد،آمین یا رب العالمین.

  305. سلام بر دوستان
    کسی هست که تا حالا دعوتنامه اصلا براش نیومده باشه ، و قبلا هم از سایپا ماشین نگرفته باشه ، منظورم سال 97 هست .ممنون میشم اگه اطلاع بدین .

  306. با سلام خدمت همه
    مشکل ن از سایپا ن ایرانخودر مشکل از اون بالا اگه اونا فشار بیارن ب اینا این هم ماشین میدن فقط یک ماه ی این شرکت اجازه پیش فروش و فروش فوری ندن مشکل همه مردم حل میشه این همه ادم منتظر ماشین ولی اقاین هر روز فروش فوری ماشین میفروشن اهای اقای مسول شما این همه میگین مشتری مداری پ الان کجای شما که عرضه نداری مسولیت قبل نکن این همه مردم رو گرفت کردی فقط بلدی شعار بدی

  307. سلام دوستان کسی اتو خدمت ماشین تحویل گرفته آیا،اگر گرفته لطفا با اعلام جزییات بفرماید بگویید ماهم خیالمون راحت شه،سپاس،گجت نیوز سانسورچی نباش

    • بنده که اسفند تکمیل وجه کردم فعلا هیچ خبری نیست . در ضمن اگر دوستان تهرانی به اداره صمت در میدان ولی عصر شکایت کنند فکر کنم بهتر است.

  308. گجت نیوز خوب سانسور میکنی ما نمیدونستیم

  309. سلام
    آیا کسی هست که خودرو تحویل گرفته باشه از اتو خدمت.
    اگه کسی گرفته یا این روزها تحویل گرفت لطفا اطلاع رسانی کنه تا از نگرانی در بیایم
    ممنون از همگی

  310. سلام. کسی سایت مشاهده ی وضعیت خودرو داره

  311. لینک گروه رو فرستادم لطفا دوستان عضو بشن تا اخبار دقیق اتو خدمت رو دریافت کنن

  312. lممنون ازاینکه جوابمو دادی اره مال من هم x100وx200 i هست

  313. آقای ابراهیمی این طور که شما میگید شامل شما میشه و یک دعوتنامه بزودی باید برات ارسال بشه البته اگه حواله ات x100 یا x200 باشه چون سراتو و برلیانس هنوز تعیین تکلیف نشده
    دوستان اگه کسی براش دعوتنامه اومد تو همین سایت اطلاع رسانی شود

  314. تو گروه معترضین اتوخدمت شنیدم خبر موثقه

    • میشه لینک گروه ارسال کنین ؟؟؟

      • من گفتم لینک رو فرستادم ولی لینک رو مسئولین سایت حذف کردن اینجوری دوستان فکر میکردن من دروغ گفتم به همین خاطر از مسئولین سایت ناراحت شدم که حتی عذر خواهی بنده از اون شخصی که لینک میخواست رو درج نکردن
        آقای عرفانی چشم مثل سایر دوستان فقط خبر میدیم از لینک و گروه هم خبری نیست

  315. حواله های سراتو وبرلیانس اتوخدمت هنوز تعیین تکلیف نشده اند ولی برای دوستانی که سال 97 خودرو از شرکت دریافت کرده اند ولی از اتو خدمت دریافت نکرده اند یک دعوتنامه براشون ارسال میشه دیروز برای تعدادی که شامل آنها شد دعوتنامه براشون ارسال شد این سری 4650 حواله قراره ارسال بشه

  316. از امروز تا ظرف چند روز آینده قراره 4650 دعوتنامه برای اتوخدمتیها ارسال بشه اولویت با کسانی هست که سال 97 از شرکت سایپا خودرو گرفتن و شامل بخشنامه اسفند اتوخدمت نشدند

    • سلام تو سال 97 نگرفتن یا گرفتن ، در ضمن خبر موثقه از کجا شنیدی یا فهمیدید که قراره بدن ، برای اوناییکه سراتو نوشتن هم میشه ؟

    • سلام من سال نودوهفت تحویل گرفتم ولی اتوخدمت نبود چندمورد اتوخدمت دارم ولی هیچ کدومش دعوتنامه نیود ایا واسه منم شامل میشود ازکجا این خبرو شنیدین آیا منبع خبر ازشرکت سایپا هستش یا ازنقل وقول؟

  317. سلام امروز برای من هم دعوت نامه امده منم رفتم ساینا به قیمت 31 تکمیل وجه کردم

    • سلام دوستان کسی هست که دعوتنامه کلا براش نیومده باشه ، من که هیچوقت از سایپا ماشین نخریدم تا حالا هنوز برام دعوتنامه نیومده پیامک هم ندادن ، خودم تا حالا چهار بلر رفتم کیلومتر 11 و بیش از صد بار زنگ زدم بجاهای مختلف به صمت و حمایت از مصرف کننده و سازمان بازرسی کشور و تعزیرات هم شکایت کتبی کردم …… خلاصه فعلا که هیچی.!!!

    • سلام
      شما چندتا حواله داشتین؟؟
      دعوتنامه دومه؟؟

  318. باسلام من امروز ساعت 9صبح دعوت نامه برام صادر شد تاریخ ثبت نام حواله هم 30/70/96هست پراید .پراید وانت. تیبا صندوقدارو ساینا داشت من ساینا انتخاب کردم که جمعا شد 31میلیون و نهصد هزار که تقریبا 850هزار بیمه بدنه اجباری هست که از نمایندگی پرسیدم گفت اتو خدمت بیمه بدنه اجباری داره و متاسفانه و بدقولی سایپا تحویل 90روزه .

  319. دیگه اعصابمون نمیکشه،شیطونه میگه با گالن بنزین بردار هر چی نمایندگی سایپا هستو بکن جهنم براشونا،، بابا شورشو درآوردن دیگه،سه ماهه پولو تکمیل گرفتین ماشینو بدین دیگه،گیر عجب …..هایی افتادیما

  320. جناب مدیر عامل ما یه دونه ماشین ثبت نام کردیم 2 ساله الاف شدیم لطفا سریعتر خودروها راتحویل پرچمداران سایپا بدهید دیگر توان نگه داشتن پرچم ندارند

  321. ممنون از راهنمایتان جناب آقای محمد

  322. آشنا جان صلح به غیر کلا بسته است هر طوری که فکر کنی الآن به جز صلح از خود بخود راه دیگه ای نداری حالا کی صلح به غیر باز شه خدا میدونه برو نمایندگی صلح به خودی بزن تا همین یه خودرو برات فاکتور بشه سایپا روزی یه بخشنامه جدید صادر میکنه اگه فردا صلح به خودی هم بسته شد نباید زیاد تعجب کرد چون تجربه نشون داده از سایپا هر کاری برمیاد

  323. سلام
    من از نمایندگی پرسیدم فعلا صلح به غیر باز نیست فقط صلح به خود بازه بهتره منتظر باز شدن صلح به دیگران نشی و صلح به خودت بزن تا خودرو زودتر برات فاکتور بشه بعد که ماشین برات اومد بفروشش اگه صلح نزنی خودرو برات فاکتور نمیشه چون بعضی دوستان که اسفند براشون دعوتنامه اومد و صلح به غیر زدن دوباره دعوتنامه دوم در اردیبهشت صادر شد و تکمیل وجه کردن متاسفانه تو گروههای اتوخدمت جار زدن که دعوتنامه دوم برامون اومده و نفوذی های سایپا در گروه های اتو خدمت جریان دعوتنامه های دوم رو به سایپا گزارش دادن و سایپا اینجوری صلح به غیر رو بست و سری دوم حواله های تکمیل وجه شده رو باطل کرد از ماست که بر ماست ببخشید که طولانی شد

  324. اقا محمد ممنون از راهنمایی .حالا من نمیخوام ماشینو تحویل بگیرم میخوام بفروشم قبل از تحویل .بنظرت برم صلح بزنم از خود به خود .یا منتظر باشم باز بشه بعد برم به شخص دیگری صلح بزنم . الان اگه صلح از خود به خود بزنم میتونم قبل از تحویل صلح به نام دیگری بزنم؟ممنونم

  325. سلام
    کسی که حواله اتو خدمت مستقیما از شرکت سایپا خریده باید حتما یکبار صلح بزنه تا خودرو فاکتور بشه ولی کسی که حواله از شخص دیگری بجز سایپا خریده نیاز به صلح نداره چون خودش یه بار صلح خورده
    الآن فکر کنم صلح به دیگران باز نیست فقط صلح از خود به خود بازه

  326. سلام آقا کسی اتو خدمت ماشین تحویل گرفته یا بازم سر کاریم؟؟

  327. سلام دوستان.برام پیغام امده مشتری گرامی برای صلح اجباری
    به نمایندگی مراجعه فرمایید .لطفا راهنمایی کنید یعنی چی؟تکمیل وجه کردم حالا این پیغام یعنی چی؟

  328. سلام .اولا این بخشنامه امکان اجرا شدن نداره چونکه قرار داد دارند اونوقت برای همه قراردادهای پیش فروشش باید این قانون رو اعمال بکنه که نمیشه. دوما پیش فروشهای دیگه را داده مال ما را نداده تازه باید عذر خواهی کنه که اینقدر دیر شده سوما این بخشنامه مال اونایی است که برای سرمایه گذاری تعداد بالا بوده مثلا 10 تا به بالا .بنظرم سایپا برای اونایی که 23 میلیون تومن پیش پرداخت کرده بایستی توجه و تفاوت ویژ ه ایی قائل بشه چرا که برای یک حواله خودرو بیشتر مشارکت سرمایه در تولید داشته است که معادل 100 تومن الان است که هنوز صاحب هیچی نشدند واقعا دارم خون گریه میکنم.و در اولویت بزاره وکوییک بده. تا اونایی که 10 تومن دادند چونکه اونیکه 23 میلیون داده به امید کوییک اتومات بوده و واسه یک حواله میزان بیشتری پول داده .نه واسه پراید که 10 تومن دادند . و سایپا بنظر بایستی به این موضوع توجه بکنه.

    • با سلام
      این که هرکس به فکر خودش باشه و با ادعای این که پول بیشتری داده و باید به اون ماشین بدن نه عاقلانست نه عادلانه بلکه فکر خودخواهانه است
      همون کسی که 10 تومن پول داده یا چند تا حواله خریده ارزش پول اونم کم شد
      به جای این حرف ها بهتره هر هفته یک روز مشخص نفرات زیادی انقدر بریم سایپا و فشار بیاریم تا از رو ببریمشون و حقمون رو بگیریم

    • آقای نا آشنا دیگران هویج دادن انگار
      بعضی ها چقدر به فکر خودشونن و گوشتلخن
      بشین تا بهت کویئک اوتمات بدن 10 تومن بیشتر دادی میخوای سایپا رو بدن به تو طرف رفته ده تا حواله خریده اندازه تو مدعی نیست
      آدن های مثل تو جامعه رو به گند کشیدن چون میگن فقط خودم
      بقیه رو هیچ حساب کردی

  329. سلام دوستان میگن بخشنامه جدید اومده برا اتو خدمت گفته که چند حواله ای ها یا انصراف بدن یا خودرو به قیمت روز بگیرن بیچاره شدیم رفت

    • نه بابا این شایعه ها چی میسازن و بهانه دستشون میدم چشم سایپا کور دندش نرم باید روزی که قراردادها رو میداد دست مشتری فکر اینجا رو میکرد مگه میتونه بزن زیرش تقصیر ما چیه 9 ماه پیش باید خودرو رو میداده تا حالا نداده و قیمت گرون شده ما دو سر باختیم نه ماشین گرفتیم و الان هم باید با قیمت جدید بگیریم! ترش نکنن سایپایی ها…….باید بدن هر چندتا با قیمت قدیم

  330. با سلام .خدا کنه ان شاء الله تمام خودرو های اتو خدمت سال 96.95.94را از پارکینگ های انبار شده یک جا به همه تحویل بدهند و به معوقات مشتریان عمل کنند .و مشتریان به حق خود برسند .

  331. مجدد سلام،لطفا اگه کسی تحویل گرفته اطلاع بده،اتو خدمت ۹۴ و ۹۵ باید تحویل داده بشن،کسی تحویل گرفته؟؟

  332. سلام بر دوستان اتو خدمت
    کسی میدونه صلح اجباری چیه ؟
    راسته میگن کسی که مستقیما از نمایندگی حواله اتو خدمت خریده و تکمیل وجه کرده اگه دوباره به اسم خودش صلح نکرده باشه دیگه خودرو را تحویل نمیدن این صلح اجباری هم معضلی شد کم معطل شدیم حالا 45 روز بیشتر باید منتظر بمونیم

    • والا گفتن برای اینایی که 98 به بعد تکمیل وجه کردن صلح اجباری نیاز نیست برای سال 97 به قبلی هاست اما خوب مشخص نیست توی این ول بشویی که درست کردن دنبال بهانه میگردن برا اطمینان از نمایندگی شهر خودتون پیگیر بشین اینا هر کار و هر بهانه ای میتراشن تا خودروندن یا با تاخیر و هزار دوز و کلک و آزار و اذیت و کش دادن زمان تحویل بدن…….خلاصه پیگیر کارت باش داداش……

  333. سلام از بچه های 94و95کسی ماشین تحویل گرفته یا نه؟ لطفا اطلاع بدین؟

  334. سلام خدمت دوستان
    برای من هم پیامک تمدید اومد ولی من هم نمیرم تمدید کنم .
    شما هم صبر کنید. یکی از آشناها که تو نمایندگی کار میکنه بهم گفت اینا قرارداد بستن نمیتونن زیرش بزنن بالاخره باید ماشین تحویل بدن . گفت یه مدت تحمل کن دارن یه کارایی انجام میدن .

  335. فوری

    خبری در دست هست مبنی بر اینکه یه عده ای که میرن الحاقیه میزنن و سود 28 رو می گیرن اگر مابقی نفرات نرن و الحاقیه رو تمیدید نکنن خودرو دیگه ای هم میدن
    پیشنهاد میشه به سود 22 درصد قانع باشید و منتظر تحویل خودروهاتون باشید

    • . چرا زنگ زدم نماییدگی گفت صحت نداره. از کجا میدونی شما

    • دروغه
      ولی ان شاالله که راست باشه

    • سلام درست میگید منم امروز با شماره خود اتو خدمت سایپا تماس گرفتم ۰۲۱۴۴۹۰۶۸۵۴ گفتش که میخوان بعد از سری اولیا مجدد ماشین بدن به اتو خدمتیا ولی فکر کنم اون موقع دیگه خریداری نباشه و حتی ایشون میگفت چند درصد سود ارزش نداره که بخواین قراردادتون رو خراب کنید ولی میگفت از من نشنیده بگیرین . بنظر منم صبر کنین شما که تا حالا صبر کردید فقط میمونه یه تجمع جلوی وزارت صمت اگه همگی مرد باشید و یه روز وعده بذاریم اول بریم جلوی معاونت فروش کیلومتر ۱۱ اگه کاری نکردن بریم جلوی وزارتخونه البته همه بیان حتی اونایی که قراره یه ماشین بهشون بدن چون فکر نکنم اول تیر به اونام بدن پس همه باید بیان یا علی

  336. سلام من زنگ زنگ سایپا میگم ماشینمو کی میدید اتو خدمت هستش تکمیل وجه کردم میگن 150 رو دیگه تیر ماه باید بدن حتما یعنی چی شورشو دراودن ما رو چی فرض کردن همه گی باید اول تیر برییم خودرو بگیرییم ندن باید شکایت حسابی منیم یعنی چی 150 روز دیگه همه جمع بشیم هفته اول تیر برییم مگه نه سوارمون میشن
    همه جوره دارن بلا سر ما میارن وعده ما هفته اول تیر

  337. به خدا بدبخت شدیم. اگه کسی راهی سراغ داره به ما هم بگه . بچم مریض بود و خرجش زیاد. خونمو فروختم و گذاشتم اتوخدمت و هزینه های درمانشو دادم. گفتن سر یه سال ماشین بهتون میدن. گفتم اون وقت میفروشم خونه میگیرم. الان دیگه پول سایپا جوابگوی درمانشم نیست چه برسه به خونه. کجا برم شکایت. کسی دیوان عدالت رفته که جواب گرفته باشه. یا صنعت و معدن. دستم به دامنتون یه کاری بکنید.
    یه راهی برام باز کنید.

    • من پیگیری کردم ولی میگن اگه میخاید به نتیجه برسه باید یک شکایت بصورت فردی داشته باشید
      یعنی اصطلاحا شاکی خصوصی باشه
      ظاهرا هم به نتیجه میرسید فقط پیگیری میخاد
      من چون یه حواله بیشتر نداشتم دیگه پیگیر نشدم
      موفق باشید

  338. سلام.من یه حواله پیش فروش 22 شهریور سال 96گرفتم. یع حواله اتوخدمتم 11شهریور 96 حواله پیش فروش رو ماشین رو اذر ماه پارسال بهم تحویل دادن البته ماشین چه عرض کنم فرغون.اینقدر افتضاح بودد که فروختیمش.الان برامون دعوتنامه فعال نکردن میگن چون تحویلی داشتین.اخه این چه قانونیه خودتون قرارداد میبندین خودتون قرارداتون رو زیر پا میذارین.این همه مدت صبر کردیم که یه الان اینجوری حقمون رو ندین؟؟با کمال پررویی هم میگن الحاقیه بزنید سودشو بگیرید‌ گفتم سود نمیخوام امکان صلح داره میگن بیاین الحاقیه بزنید شاید بعدش امکان صلح داشته باشه گفتم فکر نمیکنید خیلی زرنگید الحاقیه که بزنیم میشه قیمت روز گفت بله دیگه!!!.ما الان تموم زندگیمون بخاطر همین ماشین مختل شده.همسرم بیکاره گفتیم با این ماشین بره سرکار حداقل. دوستان چیکار کنیم؟؟چطوری میتونیم حقمونو بگیریم؟؟

  339. با سلام خدمت عزیزانی که در طرح اتوخدمت ثبت نام کرده اند
    لطفا الحاقیه جدید را امضا نکنید ما ماشین میخواهیم بعد از سالها که از پول ما استفاده کرده اند حالا به بهانه سود بیبشتر میخواهند قرارداد را کنسل کنند. وهروز پیامک می دهند که برای سود بیشتر به نمایندگی مراجعه کنید. اگر لازم باشد برای احقاق حقمان باید بریم جلو سایپا و اعتراض کنیم.

    • سلام میخوام بگم سایپا اگه میتونست کاری بکنه شک نکنید حتما همه قراردادها رو به نفع خودش تموم میکرد صد درصد مطمئن باشید طبق قرارداد حق با ماست و مجبوره بما ماشین اونم به قیمت قبل بده وسوسه 5 یا 6 درصد سود نشید باور کنید من و خانمم و پسرم که قانوتی از سال 96 تا الان هم از سایپا ماشین نگرفتیم الحاقیه پر نکردیم و هر چند آخرش به ضررمون هم بشه کوتاه نمیائیم من نمیتونم بگم شما اینکار حتما بکنید ولی مطمئن باشید طبق قرارداد قانونی حق با ماست

    • سلام من فکر میکنم احتمالا آخرش اگه نریم الحاقیه پر کنیم یکطرفه قرارداد رو فسخ کنن اون موقع باید شکایت کنیم به هر جا که میتونیم و حتما باید تنمع کتیم خودتون رو آماده کنید

  340. آی ملت دوستان اتوخدمتی نرین تمدید سود کنید چرا میترسین شماقرار داد دارین سایپا نمیتونه یکطرفه از زیر بار تعهداتش شونه خالی کنه که……شکایت کنید یقه شو میگیرن هر چی شما برین تمدید کنید به نفع اوناست ماشینی که باید به قیمت قبل بهتون میدادن رو به نرخ روز میفروشن سودی که قرار بوده به شما بدن میره به جیب خودشون حالا هر جور خودتون میدونین اما تا آخر بایستین و حقتون رو بگیرین این نمایندگی ها دستشون با سایپا توی یه کاسه هست به ازای هر 5 تا امضا برا تمدید اتوخدمت یه خودرو با قیمت قبل بهشون میدن اینا فقط فکر منافع خودشون هستن! سایپا دندش نرم باید خودرو بده هر چندتا که نوشتین نمیتونست غلط کرد قرار داد دست مشتری داد که الان بزنه زیرش مگه سرگردنه هست و هرکی هر کیه………..

    • سلام کاملا حق با شماست من هم تمدید نمی کنم اگه همه با هم باشیم شکایت کنیم و جمع بشیم جلوی در فروش سایپا مطمئنا به نتیجه می رسیم .

    • دمت گرم داداش حرف حق جواب نداره ما هم نمیریم تمدید سود هر کار میخوان کنن سایپا رو روی سرشون خراب میکنیم 3 سال پولمون رو علاف کردیم بعد این همه مدت زدن زیرش! واقعا اگه اسکل باشی بری تمدید کنی…..همه با هم باشیم

  341. سلام
    دوستان نظرشون در مورد الحاقیه چیه؟بریم بزنیم یا نه؟؟؟اینا فکر نمی کنم ماشین بده باشن

    • سلام راستشو بخواید من که تا آخرش موندم الحاقیه هم نزدم ، کسی هم مارو تحویل نگرفته که زنگ بزنه بگه چرا الحاقیه پر نمیکنی هر دو تا سه هفته یبار میرم نمایندگی برام درخواست خودرو میزنه البته آشناست ، چون من که باختم 22 درصد و 28 درصد برام فرقی نمیکنه موندم ببینم چی میشه هر چند کاری هم نمیتونم بکنم چون میگن سراتو نداریم حالا خودتون میدونید اگه راهی ندارین میتونید الحاقیه پر کنید .

  342. با سلام خدمت همه همدردای عزیز اتوخدمتی در رابطه با چراغ های دعوتنامه من پرسیدم از یکی لز دوستان که کارگزار نمایندگی هستش گفت برای اکثر اتوخدمتیا موقع سر رسید شدن قرارداد دعوتنامه الکی فرستادن و چراغ دعوتنامه از قبل روشن شده ، ولی به کسی اطلاع ندادن برای روز مبادا که اگه نخواستن ماشین بدن ، بگن ما دعوتنامه فرستادیم شما تکمیل وجه نکردین ، برا خود من این اتفاق افتاد چند بار که تهران رفتم دقیقا همینو گفتن ، ما دعوتنامه فرستادیم خود نخواستی الانم سراتو نداریم میگم کسی بمن ازلاع نداده میگه برو یقه نمایندگی رو بگیر ، نمایندگی هم میگه بدون اطلاع بوده ، پس اصلا روشن و خاموش بودن این چراغا به زمانی ارزش داشت که همه چی روی اصول بود نه الان که هرج و مرج و خودشون هم بدنبال دزدی از مردمن

  343. سلام .قرارداد داریم همانند پیش خرید است ثبت نام کردیم فقط بجای سود مشارکت هزینه سفر میده .یعنی نوع شرایط سودش فقط فرق میکنه اونم بخاطر اینکه کسی ماشینشو نمیخرید .پس مطابق قرارداد باید اقدام کند .بحثهایی که شما میکنید انگار ما بجای پول چیز دیگه دادیم ثبت نام کردیم .من 23 تومن واریز کردم به امید اینکه کوییک اوتومات داشته باشم .اگه 206 پیش خرید کرده بودم اون زمان 18 تومن ایران خودرو میگرفت پیش فروش میکرد الان با 38 تومن قیمت تمام شده 206 داشتم یعنی صاحب یک ماشین 100 تومنی بودم من که بجای 18 تومن 23 تومن به سایپا دادم زمانی که دلار 3 تومن بود حالا میخواد چیزی نده که خودشو حالو فرض کرده مگه ما میزاریم .

  344. سلام .من امروز زنگ زدم 96550گفتن دیروز بخشنامه اومده که از یک خودرو بیشتر دعوتنامه صادر نمیشه.باید بیاید فقط سودشو بیشتر کنید .

    • سلام آخه بدبختی اینجاست همون یکی رو هم بما ندادن معلوم نیست چه خبره قوانین من درآوردی میذارن بعدشم همون رو هم اجرا نمیکنن مملکت صاحب نداره وگرنه قرارداد قانونی نوشتیم سایپا یکطرفه زده زیرش مثل برجام که آمریکا زده زیرش هیچ مرجعی هم نیست که جوابگوی خلاف آشکار سایپا باشه خدایا چکار کنیم توی این همه ظلم ….،،،،

  345. سلام بر دوستان عزیز اتوخدمت
    یه پیام الآن برام اومده گفته مشتری گرامی برای بهره مندی از افزایش هزینه سفر به نمایندگی محل ثبت نام سایپا مراجعه فرمائید کسی میدونه افزایش هزینه سفر چیه و سایپا چه خوابی دوباره برای ما دیده؟

  346. پس من که سراتو ثبت نام کردم فاتحه

    • سلام منم سه تا سراتو قیمت قطعی سال 94 نوشتم ظاهرا میخوان اینقدر کشش بدن که پیگیری نکنیم ، امروز رنگ زدم میگن ماشین نداریم ، گفتم دوست من امروز از این سبدی یه دونه تحویل گرفته چرا دروغ میگیدی ، گفت برا اتو خدمتیا ندارم ، هفته پیش هم که شنیدی که چه گندی زدن ، چند نفری با هم دیگه با اسم مردم سراتو و چانگان و … فاکتور کردن و خواستن ببرن که حراست سایپا متوجه میشه و الان هم تعدادی ازشون گرفتن ، ببین ما به امید کیا نشستیم بهمون ماشین بدن خودشون دزدن و معلوم نیست پولمون رو بخورن ، نمیدونیم به کجا شکایت کنیم . خدا به دادمون برسه

  347. سلام
    من ثبت نامی برج سه نود شش هستم
    قرار بوده اول اوردیبهشت ۹۸ حواله رو بدن الان مثل اینکه حواله های نیمه دوم نود شش رو دادن فقط مال من رو ندادن
    هیچ خودرو هم به نامم نبوده
    کسی میدونه جریان چیه؟؟

  348. سلام
    قرار بوده نیمه اول اردیبهشت دعوتنامه صادر بشه هنوز نشده ،به نمایندگی زنگ میزنم جواب درستی نمیده ،به شرکت زنگ میزنم جوابی نمیده ،
    چرا اینقدر مردم اذیت میکنید ،من وام گرفتم میخاستم رو این ماشین کار کنم الان کمرم خورد شده از قسط دادن ،خدا رو خوش نمیاد

  349. اقایون کسی حضوری رفته سایپا.چی گفتن

  350. سلام دوستان تهرانی خواهشا برید سایپا اعتراض کنید ما هم میریم صنعت معدن شکایت میکنیم

  351. این چه حرفیه همه دارین میگین. بیخود کردن 90 روز. کجا نوشته شده 90 روز!!! طبق بخشنامه خودشون که عکسش تو اینترنت هم هست نیمه ی اول تیر باید بدن . من قبلا دفتر صنعت و معدن شکایت کرده بودم . اگه اون موقع ندن پرونده رو پیگیری میکنم بفرستن تعزیرات. تمام مراکز استان هم دفتر داره وزارت صنعت و معدن شکایت کنین.

    • سلام
      این که شکایت کنیم صنعت و معدن خوبه اینم بستگی داره به این که همه این کارو انجام بدیم
      بعدش هم به این بسنده نکنیم
      و هفته اول تیر ماه که رسید همه با هم بهشون فشار وارد کنیم تا طبق برنامه که اونم خودشون داده بودن او حالا زیرش میزنن
      مطمعا باشید اگه دلخوش به این وعده 90 روز اونم کاری ببندیم
      با سابقه درخشانی که دارن اون موقعه هم نمیدن و معلوم نیس چقدر الافمون کنن
      پس هر وقتی گیر آوردیم بریم و حقمون رو مطالبه کنیم

    • سلام ، طبق آن فرم هایی که همگی در نمایندگی های سایپا چندین بار امضا کردیم.
      در یکی از فرم ها نوشته شده بود تحویل ۹۰ روز ،که روابط عمومی سایپا از آن به ۹۰ روز و نمایندگی به ۹۰ روز کاری یاد می کنند.

      • سلام
        من که توی نمایندگی ورزنده مشهد تکمیل وجه کردم
        کلا دوتا فرم را امضاء کردم که کپی هم بودند و هیچ کجاش ننوشته بود ۹۰ روزه
        چند بار هم خوندم من که چیزی ندیدم
        حالا شایدم من اشتباه میکنم
        و فقط کارمند نمایندگی گفت ۹۰ روزه تحویل میشه همین

  352. سلام کسی میدونه تکلیف اونایی که چند تا حواله دارن چی میشه بقیه شو میدن یا فقط همین یکیه؟

  353. سلام به همگی
    دوستان مطمعن باشید که حالا که زده 90 روز کاری بیشتر هم طول میکشه با خودشون فکر میکنن سرگرممون کردن
    در صورتی که باید پیگیر باشیم نیمه اول تیر با توجه به بخشنامه ای که صادر کردن
    پس تا فشار نیاریم هیچ کاری پیش نمیره
    پس هفته آخر تیر ماه همهگی با هم متحد میشیم میریم سایپا تا به نتیجه نرسیدیم به هیچ وجه کوتاه نمیایم از حقمون
    هر کی هم عقیده است نظرشو بزاره روزشو هم مشخص کنیم

  354. سلام دوستان اتوخدمتی 94 و95 کسی خودرو تحویل گرفته؟

  355. دوستان این چند حواله ای ها واس یکی از اقوام ما هم دعوتنامه یکیش صادر شد و سریع بهش گفتم تکمیل وجه کنه اینترنتی که بعد شرکت دوباره دبه درنیاره . اون بنده خدا تیبا صندوقدار انتخاب کرده . تحویل 90 روزه و فرجه تکمیل وجه تا 21 ام .

  356. سلام دوستان حق با سعید همه باید باهم باشیم بعد از یک سال الافی تا دعوت نامه امده الانم باید یک سال دیگه الاف باشیم تا تحویل بدن اینا که تحویل فوری دارم اول باید اتو خدمتو بدن بعد تحویل فوری همه باهم اتحاد باشم حق مونه باید زودتر بدن همه بابد باهم برم درم نمایندگی تهران باید

  357. سلام دوستان فقط پیگیر باشیم برای تحویل خودرو که گفتن نیمه اول تیر میدیم عقب نندازن علافمون کنن همه با هم اتحاد باشیم تا سر وقت نحویل بگیرییم

  358. دوستان کسی هست که در نیمه دوم 96ثبت نام کرده باشه ودعوتنامه گرفته باشه

    • سلام من برج96/8هستم و دعوتنامه هم صادر شده و تکمیل وجه هم کردم .

    • سلام ،حواله من هم ۹۶/۷ بود شنبه تکمیل وجه کردم.
      حرف حساب من اینه که وقتی تو حواله های اتو خدمت x200 نوشته شامل کوییک پلاس و اتوماتیک وهمین طور ساینا اتوماتیک هم میشه ، چرا به تیبا و ساینا بسنده کردیم و هیچ اعتراضی نکردیم.
      تو قردادیی که امضا کردیم نوشته شده بود ۹۰ روز(تازه ۹۰ روز کاری) به راحتی اونو امضا کردیم.

      • آقا سعید کجایش نوشته بود ۹۰ روزه
        من چند بار خوندم متن کاغذ ها را ولی هیچ جایی حرف از زمان تحویل و چند روزه بودن تحویل نبود
        فقط کارمند نمایندگی گفت ۹۰ روزه

    • نه واسه من که نیمه دوم 96 ام دعوتنامه نیومده

    • من حواله اتوخدمت دارم واسه نیمه دوم 96 هست . هنوز دعوت نامه نیومده . واسه نمیه اول نود و شیش اومده ولی واسه نیمه دومش خبری نیست . زنگ زدم گفتن میاد نگران نباش .تازه الان ده روزم گذشته باز نیومده

  359. دوستان سلام
    کسی متن دعوتنامه رو داره ببینیم اینایی که چند خودرو در اتو خدمت دارند چی رو امضاء میکنن

  360. سلام دوستان میگم خبری از دعوتنامه اونایی که دوتا حواله به بالا دارن نیست کسی اطلاعی از زمان صدرو دعوتنانه ها یا خبر جدید نداره

  361. سلام آقا کسی میدونه من دو تا حواله دارم اگه ماشین بدن به یکیشن مبلغ اون یکی حواله رو میشه زد رو اون یعنی خرجش کرد روش

  362. با سلام اون دوستان که تکمیل وجه کردن چراغ تکمیل وجه شون روشن شده؟بعداز چ روز روشن میشه ؟اخه من تکمیل وجه کردم هنوز روشن نشد اگه مال کسی روشن شده بگه ممنون

  363. سلام دوستان کسی خبر نداره تکلیف کسانی حواله به تعداد دارن چی میشه ؟
    بخشنامه جدید برا اتو خدمت نیومده؟

    • با سلام منم مشکل شما رو دارم
      رفتم کلی کار کردم یه پول جمع کردم و حواله به تعداد خریدم 7 تا الان موندم چه کنم ارزش پولم که نصف شد
      کسی هم پاسخ گو نیست

  364. سلام دوستان امروز زنگ زدم امور مشتریان سایپا میگم چرا برا بعضیا دعوتنامه اومده دارن تکمیل وجه میکنن ولی واسه بعضیا صادر نشده میگه اصلا حواله اتو خدمت برای هیچکس نیومده اینا که تو خود شرکت سایپا هستن نمیدونن دارن اونجا چیکار میکنن وای به حال ما مشتریای بدبخت که پولامون دست همچین آدمایی هست

    • امور مشتریان سایپا 096550 که کرکر خنده هست واقعن! بعضی موقع من زنگ میزنم بهشون اطلاعات میدم!!! میگم اینطوریه اونطوره میگه واقعن میگم اره یاداشت کن به نفرات بعدی اطلاعات اشتباه ندین بخدا زشته……..معلوم نیست اصلا برای چی اونجا هستن فقط باید چند دقیقه پشت خط باشی و مشخصات بگی اسم فامیل شهر کدملی و…….بعد 2 ساعت اطلاعات جواب سوالتم نمیگیری…..یه فکری دوستان سایپا برای امورمشتریان و نحوه درست و صحیح پاسخگویی کنن اینا حتی حاضر نیستن وقت بزارن به پرسنل و اپراتورهای خودشون جلسه توجیحی بزارن و اطلاعات بدنتا اطلاعات درست به مشتری بدن!

  365. سلام من زنگ زدم نمایندگی گفتم چه ماشین هایی میدن گفت فقط پراید و تیبا صندوقدار گفتم ماشین دیگه گفت اونا که ساندرو داشتن بهشون میدن حوالمم اتو خدمت سود مشارکت بوده گروه x100 وx200 قضیه چیه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون

  366. سلام برا منم نیومده معلوم نیست چی به چیه

  367. دوستان برای همه دعوتنامه اومده؟
    برای من نیومده،جریان چیه؟؟؟؟؟

  368. سلام آقا کسی نمایندگی تحفه رفته تکمیل وجه بکنه ؟ماشین چی میدن به اتوخدمت x100 وx200?

  369. سلام دوستان
    خسته نباشیدلطفا راهنمایی کنید
    اس ام اس دعوتنامه من چهارشنبه اومد و توسایت چراغ دعوتنامه من روشن شده،تو اس ام اس گفته که باید برای تکمیل وجه به نمایندگی مراجعه کنم .فعلن نرسیدم.خواستم بدونم تا کی فرصت تکمیل وجه داریم ؟ من ده تومن واریز کردم چه ماشینایی تعلق میگیره؟ چقد پول برای تکمیل میخواد
    خیلی ممنون
    انشالله که مبارک برای همه کسانی که تکمیل وجه کردن باشه

  370. سلام به همگی
    همگی دیدید با پیگیری هممون و فشار وارد کردن به سایپا به نتیجه رسیدیم هرچند قرار بهاین بوده که خودرو واسه تیر تحویل داده بشه یعنی 60 روزه
    که باید اونم پیگری کنیم
    از همه ممنونم

  371. دوستان در جریان هستن ۹۰ روز کاری طول میکشه بیاد یعنی۴ماه باید صبر کنیم تا بیاد
    سایپا مارو چی فرض کرده؟

  372. ما 2 تا حواله هامون رو تکمیل وجه کردیم برا 131 – انشالله برا بقیه دوستان هم زودتر دعوتنامه صادر بشه و کارشون راه بیفته . از امروز تا 90 روز باز باید انتظار بکشیم دیگه . البته حواله ها هر کدوم بنام یه کد ملی بود که دعوتنامه واسش صادر شد .

  373. یعنی چی مدت تحویل ۹۰ روز هست باید۶۰ روز میبود بریم اعتراض کنیم تا زور بالاسرشون نباشه عمل نمیکنن

  374. سلام دعوتنامه هارو عشقی روشن میکنن باس ما که خبری نی!

  375. واسه من الان روشن شد نمایندگی ام زنگ زد واسه تکمیل وج تا ۱۹ فرصت هست

  376. سلام دوستان دعوتنامه من امروز اومد تکمیل وجه کردم ساینا به قیمت 30 میلیون البته پراید 131و تیبا صندوقدار هم میشد انتخاب کرد

  377. سلام دوستان که تهران تشریف دارن،پیگیری کنن این ببینن این عوضیا جرا دعوتنامه ها رو لغو کردن
    خدا خیرتان بده
    تلفنم دیگه پاسخگو نیستن

  378. چرا دوباره چراغ صدور دعوتنامه خاموش شد توی سایت؟!

  379. سلام مال من روشن شده بود ولی الان دیگه خاموش شده کسی میدونه مشکل چیه کمک کنی ممنون

  380. هنوز چراغ وضعیت ما خاموش چیکار کنیم

  381. سلام
    دعوتنامه ها صادر شد دوستان – مهلت پرداختش تا 19 ام هست و تحویل 90 روز بعد تکمیل وجه .

  382. سلام دوستان !خبرخوش، شکر خدا دعوتنامه ها بالاخره صادر شدن برید سایت وضعیت خودروی مشتری سایپا شماره پذیرش و کد ملی تون بزنید خودتون ببینید

  383. سلام درسته امروز بعداظهر 10 اردیبهشت 98 دعوت نامه اتوخدمت ها صادر شد اما به چ قیمت نمایندگی ها میگن خودرو به قیمت جدید میدیم و از طرفی هم فقط پراید باید بگیریم یا 151 همون پراید وانت خودشون!!!! تاسف بعد این همه انتظار آخرش هم اینطور باز همه رو مسخره و علاف کردن……….

  384. سلام
    دعوتنامه ها صادر شده
    سایت را چک کنید

  385. الان sms اومده برای تمدید با شرایط جدید یا عدم تمدید به نمایندگی بریم

  386. سلام واقعا برای خودمون متاسفمم که همچنین ادمای بیشعوری هستن ما رو احمق گیر آوردند دوستان لطفا خواهش میکنم همانگ بشیم همه شنبه بریم سایپا مرکزی اعتراض کنیم این چه وضیعتی دست رو دست نزارید
    حقمومنو میخواییم همگی بریم هر کی موافق هستش مثبت رو بزنه

  387. سلام
    دوستان به جای دست رو دست گذاشتن حرص خوردن بیاید فردا سشنبه همه گی بریم سایپا چه کسانی که تک حواله ای هستن چه کسانی که چندتا دارن
    هرکی هم میاد رو نظر مثبت بزنه ببینیم چند نفریم

  388. اگه سکوت کنیم یقینا به حقمون نخواهیم رسید این سایپا دروغگو از خداشونه که کسی درخواست نکنه و اونا به راحتی از تعهدشون بگذرن.

  389. سلام باید جمع بشیم بریم وگرنه یه سریا رو دادن قبل عید میخوان بقیه رو هم سرکار بزارن تا دعوا به پا نشه فایده ای نداره

  390. سلام واقعا متاسف هستم برای این آدمای دروغگو اسممونو گذاشتیم مسلمان ولی از همه دروغگو تر هستیم سایپا شورشو در آورده مگه ما مسخره هستیم که همش پیگیر باشیم اعصابمونو خورد کنییم مسولین گجا هستن جواب سایپای دزد رو بده اینا ما رو چی فرض کردن باید همانگ بشیم بریم سایپا بگیم یعنی چی خجالت نمکشین شما ها ما رو اذیت میکنید بریم همگی تکلیفمونو این هفته روشن کنییم حقمونو بگیری پول دادییم مفتی که حواله ندادن

  391. حواله های۹۶ دعوتنامه هاشون نیومده هنوز؟؟

  392. با سلام .مسئولی که نتونه جوابگوی این بد قولی هار را بدهد و هر روز بهانه می آورد سیستم مشکل دارد و غیره با توجه به این بخشنامه هفته اول اردیبهشت باید تمامی دعوتنامه های اتو خدمت را بدهند .اینکه دعوتنامه ها را نمی دهد الله اعلم ولی این یعنی ظلم در حق مردم و اذیت کردن با احساسات و روحیات مردم یعنی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن تکلیف را مشخص کنید یا دعوتنامه ها را بدهید یا اگر نمی دهید زود تر اعلام کنید مردم که بازیچه دست شما نیستند

  393. بهتره بریم فردا سایپا مثل قبل تا فشار نیاریم بهشون همین آش و همین کاسه

    • دوستان من بخاطر زمانبندی بخشنامه یک قطعه زمین فروختم گفتم دعوتنامه بیاد پول آماده داشته باشم ندانستم مملکت به دروغ بند شده.من فقط یک حواله دارم جد بر جدم از سایپا وایران خودرو ماشین تحویل نگرفتیم مدیرعامل جواب بده . خداوند از سر تقصیراتتان نگذره

    • سلام
      من هم مثل شما یه حواله از کسی خریدم (برج۶) الانم بعد پست شما زنگ زدم سایپا و همون مسیری که گفتید را طی کردم و در نهایت گفت شما چندتا ثبت نام دارید درحالی که اینطور نیست
      درضمن تا الان هیچ کس از سایپا بمن نگفته ماشین بهت نمیدیم
      تقریبا یه هفته پیش هم تماس گرفتن و گفتن میخای تمدید کنی یا ماشین میخای
      منم گفتم ماشین میخام
      ولی هیچ حرفی نزد که شما نمیتونی ماشین بگیری
      اگه شما اطلاعاتی بدست آوردید لطفا بمن هم بگید

  394. امروز زنگ زدم گفتن قرار بوده هفته اول اردیبهشت دعوت نامه ها فعال بشه که متاسفانه نشده گفت قطعا طی سه‌چهار روز اینده فعال میشه.

  395. سلام واقعا مسخره کردن با این جدول بندی شون الان چون فروش فوریا پول داره براشون فقط اونا رو جواب گو هستن

  396. سلام
    آقا من میگم یه شکایتی را تنظیم کنیم و حداقل ۲۰۰_۳۰۰ نفر اونو امضاء کنیم و از طریق قوه قضائیه پیگیری کنیم
    بعید میدونم این طوری بجایی برسیم
    اینها الان میخان پول بگیرن اینقدر امروز و فردا میکنن چهار روز دیگه بخان ماشینو تحویل بدن ببینید چکار میکنن

    • مشتری گرامی ضمن تشکر از تماس شما، پس از انجام بررسی های کارشناسی درخواست جنابعالی در حوزه فروش حوزه عملیات فروش با نتیجه تایید شکایت مختومه گردید.
      مدیریت امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا.
      این جواب شرکت بود به شکایت من بعد 2 ماه!!
      با نظر شما موافقم که هر کاری قراره انجام شه گروهی باشه.
      یکیتون یه گروه تلگرامی بزنه آدرس بزاره اینجا همه عضو شیم برای هماهنگیا

    • اگه حواله های ۹۴و۹۵ تکمیل وجه شده باشه حتما ۹۶هم دعوت نامه‌اش میاد .

  397. حواله های ۹۵و ۹۴ همه شون تکمیل وجه شده؟؟

  398. سلام یعنی چی خودشونو مسخره کردن هی امروز فردا میکنن هفته اردیبهشت گذشته شورشو در آوردم پیگیری کنیم شدید

  399. با سلام خدمت دوستان
    به نظر من اگه فردا حواله صادر نشد برای کسی که هشتم خودشونه
    از دوشنبه به بعد به صورت خیلی جدی پیگیری کنیم و اینطور که نمیشه از طرفی فروش فوری میزنه از طرفی واسه ما آی تی قاط میزنه
    اگه نمیخوایم هفته اول اردیبهشت به هفته آخر شهریور یا اسفند تبدیل نشه

  400. سلام Hassan آقا رفتی نمایندگی پیگیر شدی من زنگ زدم نمایندگی گفت شما هرچند تا حواله داشته باشی ی خودرو بهت میدن بس فرقی نمیکنه؟ ی حواله باشه یا چند تا

  401. اگه بنا بشه با وعده ها مثل قبل سرگرم بشیم که نمایندگی و سایپا زیر پامون علف سبز میکنه جایه حواله

  402. باسلام خدمت دوستان
    من امروز رفتم نمایندگی گفتن دعوتنامه هفته چهارم اردیبهشت صادر میشه نه هفته اول.

  403. سلام کسی می دونه قضیه صلح اجباری چیه چون یکی از دوستان قبل عید تکمیل وجه کرده ولی نمایندگی گفته که باید صلح هم بزنی اجبار هم هست و اون بنده خدا حواله خودشو دوباره صلح بنام خودش زده با این اوصاف 45روز به زمان تحویل اضافه میشه طبق بخشنامه یا نه

  404. آقای مدیر عامل داره فکر میکنه ببینه چطوری سر پرچمداره را شیره بماله . میدونه که نه سازمان بازرسی نه حمایت نه صنعت نمتونن کاری برا مردم انجام بدن . ماهمه دور خودمان گیج میخوریم

  405. چی میشه یعنی اون یه حواله رو امکان داره ندن
    برم نمایندگی درستش میکنن
    کسی اطلاعی داره ممنون میشم راهنمای کنید
    سردگممون کردن ایناهم مارو

  406. مدیر عامل سایپا گفته که تولید پراید متوقف شده کسی میدونه تکلیف حواله های اتو خدمت گروه x 100 چه میشه؟

  407. سلام
    من برج شیش نود هفت یه دونه حواله اتوخدمت با نیمه دوم 96 از کسی که 3 تا حواله داشت خریدم البته داخل نمایندگی صلح کردم
    العان تماس گرفتم به 097550 گفت به دلیل ثبت نام بیش از یکی حواله صادر نمیشه در صورتی که تا حالا هیچ خودری ثبت نام نکردم
    کسی میدونه چیکتر باید کرد

    • سلام دوست عزیز، مگه تونمایندگی همه چی به اسمت نشد و پیامک برات نیومد؟ چون به هرکد ملی یه ماشین میدن و آیا از سایت وضعیت پیگیری خودروی مشتری سایپا هم پیگیری کردی با شماره پذیرش و کد ملی

      • پیامک اومد
        داخل سایت هم مشخصات خودم زده مرحله پذیرشم هست
        ولی نمیدونم چرا مبلغ سند رو زده 30 ملیون زده
        بعد مبلغ تخصیص یافته برای پذیرش رو زده 10 ملیون
        زنگ زدم به 96550 هم گفت چند تا حواله نوشتی تعلق نمیگیره
        در صورتی که فقط همین یه دونه رو خریدم بس تا به حالا هم هیچ خودرویی ثبت نام نکردم
        ممنون میشم راهنمایی کنید
        برم نمایندگی کاری از پیش میره

  408. باسلام دعوت نامه نیومد اخرم تولد پراید متوقف شد اتو خدمت بدىن پراید شدن

  409. شنبه اگه نیومد جای غر زدن هماهنگ کنیم بریم جمع شیم. به 94 و 95 دعوتنامه دادن به 96 ندن!!! مگه میشه؟؟!!

    • سلام یعنی چ خودشونو مسخره کردن باید بدن هفته اول گذشت طبق بخشنامه باید بدن مگه جمع شیم بریم اونجا مگه ما مسخره اونا هستیم فقط دزذی بلد هستن بکنن پیگیر شدید باشین

    • من تماس گرفتم گفتن که هفته اول نیومد تا هفته دوم و سوم وقت داره برای دعوتنامه تماس میگیرند
      ولی باز هم پیگیر شیم ساکت بشینیم حقمونو خوردن

  410. هفته تمام شد دعوتنامه نیامد سایپا و مسعولین به دروغ گفتن عادت کردن ، ملت هم مثل همیشه سر کارن!؟

  411. سلام برای کسی دعوتنامه آمده لطفا خبر بدید
    مگه قرار نبود هفته اول اوردیبهشت دعوتنامه بدن

  412. چرا فقط باشما تماس گرفتند دردونه،!، سایپا وایران خودرو سازمان حمایت از یه کاسه میخورند وبه ریش ملت میخندند

    • با خیلی ها تماس گرفتند اگر تمدید کنیم سود 28 درصد می دن بمدت یکسال بعد ماشین به نرخ روز تحویل میدن . اگر تمدید نکنی یعنی اینکه ماشین تو می خواهی من شخصا برای تمدید نرفتم وقتی تماس گرفتند گفتم که من تمدید نمی کنم و باید سایپا ماشین منو تحویل بده .

  413. سلام لطفا هر کس دعوتنامش آمد اعلام کنه چه ماشین هایی میدن ؟اما اگه ۲ تا ماشین دادن کوتاه نیاین

  414. سلام
    امروز از نمایندگی با من تماس گرفتن برای تمدید قرارداد و گفتن برای درخواست خودرو هم ظرف چندروز آینده تماس میگیرند

  415. سود واریز کردن ولی دعوتنامه نفرستادن،، ظاهرآ کاغذ ندارن!!!

  416. آخه به قبل عیدیا ۳ تا ماشین گذاشتن برا انتخاب اگه دو تا به حواله های ۹۶ بدن ظلمه خدایی

  417. سلام. تکلیف کسایی ک چن تا حواله دارن چی میشه؟

  418. با سلام با عنایت به بخشنامه ارسال دعوتنامه باید از امروز دعوتنامه اتو خدمتهای سال 96 شروع به ارسال شود . خواهشمند است اگر برای کسی ارسال شد . شرایط و نو ع خودرو ها را اعلام کنید .. با تشکر

  419. سلام اینا مسخره کردن از نمایندگی پرسیدم میگه فقط پراید ۱۳۱ با تیبا صندوق دار ساینا هم انگار نمیدن هی دارن میزنن ازش

  420. باسلام خدمت دوستان
    برای کسی دعودت نامه جدید نیومده

  421. سلام برهمگی
    نوبت ادیبهشت برا کسی دعوتنامه اومده؟؟؟
    این ماه براکسی سود ریختن؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

  422. سلام دوستان امروز برا کسی دعوتنامه صادر شده؟؟؟؟
    یا سود این ماه برا کسی ریختن؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

  423. می خواستم بدونم مگر x200 ، شامل تیبا ۲ ، کوییک و کوییک پلاس اتوماتیک نمی شود؟!!!
    پس چرا حق انتخاب را گرفته اند و می گویند یا پراید ۱۳۱ ، تیبا و یا ساینا را باید انتخاب کنید؟
    این یعنی یک ظلم به تمام معنا نیست!!!

  424. از من میشنوی حواله اتو خدمت نخر چون فعلا خودرو نمیدن مگر حواله ای که دعوتنامه تکمیل وجهش اومده باشه اگه نیاز به خودرو داری برو سایت فروش فوری یه خودرو به قیمت حاشیه بازار بخر 45 روزه تحویل بگیر خودتو گرفتار اتو خدمت نکن ولی اگه برای دریافت سود میخوای بخری 22 درصد سود میدن که از بانک بهتره

  425. اقا من میخوام یه حواله اتو خدمت بخرم آیا بخرم یا ن؟؟؟؟

  426. سلام من حواله اتو خدمت x100 x200 دارم کسی میدونه ماشین چی میدن؟

  427. سلام من قصد فروش حواله اتوخدمت یا همون قیمت ثابتو دارم 3تاهم حواله دارم هرکی خواست تماس بگیره 09395490384یاعلی

  428. پارسال یک قطعه زمین داشتم مبلغ هفتاد میلیون فروختم تو طرح اتو خدمت ثبت نام کردم گفتم تا هم ازسودش کمک هزینه باشد وهم وقتش ماشینهام تحویل بگیرم با فروش انها بتونم یه خونه نوقلی بخرم نه تنها ماشینها راتحویل نگرفتم الان کل زندگیمو از دست دادم الان همون زمینی را که فروختم قیمتش 170میلیون پولش ولی سایپا تنها یه ماشین بهم تحویل داد این کار سایپا باعث شد اختلاف بین منو و شوهرم بیشتر شود البته حق هم داشت چون زمان ثبت نام بهم گفت به اینا اطمینان نکن اینا هر وقت پولتو کم ارزش کردن اون موقع اونم شاید اگه دلشون به حالت بسوزن بهت میدن همین هم شد الان تنها یه دونه ماشین دادن میگن بقیه را به قیمت روز میدم اونموقع داشتن ورشکست میشدن میگفتن این طرح فقط کمک به اقتصاد خانواده است ایا واقعااین بود کمک کردن به اقتصاد خانواده الان من با این تورم 270 درصدی با این پول چکار کنم بخدا کل دارایی منو شوهرم فقط همین یک قطعه زمین بود خدایا خودت به دادمون برس از دست این سایپا ما به کجا دردمون بگیم …..وای برما چرا عاقل کند کاری که بازارد پشیمانی ازماست که برماست تو مملکتی که زندگی میکنم همه دزد باشن اخرش همینه درتعجبم که چرا خدا خودش هیچ کاری نمیکنه مگه نمی گفتن ظلم اگه زیاد باشه ………..

    • نه خیر خواهرم ظلم همیشه پایدار بوده و هست و بعد از این هم خواهد بود.متاسفانه مملکت ما شده دلال بازی و مافیایی تنها چیزی که اتفاق میوفته یه مشت مردم ضعیف بد بخت بیچاره حقشون ضایع میشه و از بین میرن

    • سلام خواهر بزرگوار حرفهای شما سنجیده و به حق هست چون خود ما هم زخم خورده ایم از این قضیه.متاسفانه این تحریم ها نیست که داره به کشور ضربه میزنه رحم نکردن خودمون به خودمون هست! دیگه به هم رحم نمی کنیم منظورم همین سایپا و ایرانخودرو و شرکت های داخلی هست که از باب طمع خون مردم رو توی شیشه کردن و میمکن و هیچ کس هم جرات نداره بهشون چیزی بگه وزارت صمت و بازرسی و دیوان عدالت و………پس کجا هستن؟؟؟ دزدی توی روز روشن از این واضح تر…..ما اتوخدمتی ها قرار بود خیر سرشون پرچمدار سایپا باشیم به قول شما از ورشکستگی نجاتشون دادیم حالا که گردنشون کلفت شده برای مال خود ما مشتریا دندان طمه تیز کردن

    • اشتباه نکن . شما و ما مقصر نیستیم. خودتان را ملامت نکنید . مقصر این شرکت خودرو ساز بی وجدانه. اگه بموقع و طبق قرارداد به تعهداتش عمل میکرد . الان وضع ما اینجوری نمیشد. من خودم 10 تا نوشتم. 230 میلیون تومان. آبان 96 . که راحت میتونستم یه آپارتمان بخرم . و قیمت سکه یک میلیون و 300 هزار تومان بود. یعنی میخام بگم اگه خونه خریده بودم الان شده بود دو برابر . سکه میخریدم شده بود 3 برابر. دارم دیوونه میشم. ولی مقصر ما نیستیم. مقصر شرکت سایپا هستش.

  429. سلام
    برای حواله های ۹۶ دعوتنامه این طرف سال صادر نشده هنوز؟!
    کسی خبر داره؟!

  430. سلام
    از دوستان که حواله اتوخدمت دارند کسی هست که حواله 94 یا 95 داشته و براش قبل از عید دعوت نامه نیومده باشه؟

  431. سلام
    دوستان خبر جدیدی نیست؟

    • چرا خبری هست اما برای همه نه! سایپا عشقی عمل میکنه به هر کی بخواد خودرو میده هر کی نخواد نمیده! طرف هست تکمیل وجه کرده خودرو خبری نیست که نیست چند ماهه!!! بازی یکی رو یک هفته هم دعوت نامه صادر کرده و با تکمیل وجه خودرو تحویل داده!!!

      • سلام آرش جان من یه دونه حواله از دلال خریدم هیچ ماشینی هم تحویل نگرفتم تا حالا و ماشین هم ندارم اگر بهم ماشین ندن چه خاکی بر سرم بریزم اینجوری که میگی نمیشه روشون حساب باز کنی وای با این حرفی که زدی رفتم تو فکر ممکنه ندن؟

        • سلام حمید جان انشاالله که میدن اگه سال قبل هیچ خودرویی نگرفته باشی در مورد حواله اما اطلاع ندارم اگر اتوخدمت هست که قابل صلح به بقیه نیست فقط زمانی که تکمیل وجه بشه میشه صلح هست.نگران نباش دیر و زود داره ممکنه تا بازه 5 یا 6 ماه طول بکشه ممکن هست یک هفته ای هم بدن بهت! معلوم نمیکنه سیاستشون چه جوری هست والا هیچ ثباتی نداره و مشخص نمیکنه زمان دعوتنامه و تحویل خودرو رو…….

          • سلام
            حواله های اتوخدمت تا حدود برج ۶و۷ سال گذشته هنوز قابلیت صلحش فعال بود میشد مصالحه کرد که خود نمایندگی بنام میزد
            فکر نکنم اون مصالحه ها مشکلی داشته باشه
            چون اون زمان اصلا حرفی از این چیزا نبود

            • سلام بله اون برای اون موقع بود داداش ! الان شب میخوابن صبح پامیشن یه قانون برا خودشون میزارین بعد از عید میگن به خاطر قیمت و نوسانات بازارآزاد خودرو صلح بسته شده! خودشون قیمت رو بالا بردن حالا فشارشو به مشتری و مردم میارن.اصل موضوع رو ول کردن فرعشو چسبیدن…….

            • من برج ۹ یک حواله اتوخدمت از نمایندگی خریدم. مال شخص بود ولی به نمایندگی سپرده بود برای فروش. قبل عید از نمایندگی سوال کردم گفت که مشکلی نداره و هر کسی که حواله اتوخدمت داره براش یه دعوت نامه صادر میشه.

  432. سلام
    دیروز یک نفر که چند تا حواله معمولی چند ماه قبل از عید خریده بود، گفت که نمایندگی بهش گفته اونایی که حواله دارند بعضی شون شاید برای سال 99 ماشین بهشون تحویل داده بشه. کسی میدونه جریان چیه؟

  433. سلام
    سود اتوخدمت واریز میشه به یک کارت مخصوص اتو خدمت در بانک صادرات که اصلا ربطی به یارانه نداره این دوست عزیز هم بدونه سود یکم به یکم واریز میشه حتما شما دیرتر موجودی حساب گرفتی مگه نه همون یکم هر ماه واریز میشه

  434. سلام دوستان
    دیروز یک نفر که چند تا حواله معمولی چند ماه قبل از عید خریده بود، گفت که نمایندگی بهش گفته اونایی که حواله دارند بعضی شون شاید برای سال 99 ماشین بهشون تحویل داده بشه. کسی میدونه جریان چیه؟ خود ایشون کنار نمایندگی سایپا یه نمایندگی مربوط به محصولات کشاورزی داره و مطمئن بود و گفت که بخشنامه ها همش برای سرگرم کردن و دلخوشی ماست.

  435. سلام به دوستان

    بنده و پدرم هم حواله اتوخدمت داریم با تاریخ پذیرش 96/7/6 ولی دعوتنامه نیومد قبل سال مثل بعضی دوستان . چرا ؟؟؟؟؟ سیستم ارسالشون عشقی هست ؟ امروز هم سود دوباره واریز کردن همون 181 هزار تومن

  436. سلام دوستان
    کوتاه نیاید اینا قرارداد بستن باید ماشین تحویل بدن . تمدید نکنید اصلا به درد نمیخوره . سایپا نشون داد قابل اعتماد نیست . من دیگه هیچوقت با این نامزدت قرارداد نمی بندم.

  437. سلام
    دوستان سال نو بر همه شما مبارک باشه
    این ماه سود اتو خدمت کمتر واریز شده کسی میدونه دلیلش چیه ؟ نکنه بازهم سود رو آوردن پایین تر قضیه چیه؟

  438. سلام من یه حواله اتو خدمت از یکی خریدم دعوتنامه امده چون تو سال97 یه ماشین از سایپا بنامم هست نتونستم تکمیل وجه کنم کسی می دونه تکلیف چیه؟

  439. دوستان سود اتوخدمت اسفند امروز واریز شده جال اینه 28 روزه حساب کردن و واریز کردن!!!! در ادامه شاهکارهای سایپا یکی نیست بگه مگه ماه های 31 روزه رو شما 31 روز سود میدین که حالا 29 روزه روز 28 روز دادین؟؟؟ از همه جا میچاپن فقط……….

  440. با سلام
    باید از دادستان محترم تقاضا کنیم در جهت احقاق حقوق مشتریان تقاضای الزام شرکت سایپا را به تعهدات خود نماید و چنانچه شرکت سایپا توانایی اجرای تعهدات خود را ندارد اعلام ورشکستگی نماید تا ادیر نشده و دوباره اختلاس صورت نگرفته اموال شرکت سایپا مصادره شده و بین طلبکاران به نسبت طلبشان تقسیم گردد.

  441. چطور به قیمت روز خودرو دارین بفروشین ولی به قیمت قدیم ندارین میگین که مشکل تولید دارین الآن به گفته مدیران سایپا تولیدشان رفته بالا باید خودرو های مردم رو بدین همین کارها رو کردیم پراید از 22 میلیون کردین 47 میلیون ، تا کی میخواین به دلال بازی خودتون ادامه بدین کسانی هستند که سید میلیاردی خودرو به قیمت قدیم بدون تاخیر میبرن ولی حواله داران اتوخدمت بعد از سه سال هنوز سرگردانن بابا تولید یه ماه شرکت رو اختصاص بدین به اتو خدمت همه خودروهارو میتونین تحویل بدین

  442. سلام دوستان لطفا یه نفر این الحاقیه رو کش بره بزاره تو سایت به ما نشون نمیدن نمایندگی ها که!! والا به خدا از مجا جزییاتش رو بفهمیم آخه اگر امضا کنیم و تمدید کنیم به منزله پذیرش شرایط جدید هست یعنی تحویل خودرو با قیمت روز؟؟؟؟؟

    • من متن اش رو دیدم تا اونجا که یادمه نوشته بود برای مشتری شفاف سازی شود !که تا انتهای قرارداد دعوتنامه صادر نمی شود.در پایان هم اگر قرار به صدور دعوتنامه باشد با قیمت روز.اگر قبل از پایان قرارداد مشتری انصراف بدهد سودها با سود قبلی (21%)محاسبه خواهد شد.تمدید یا تحویل خودرو به شرایط شرکت بستگی دارد….یعنی این افزایش هزینه سفر فقط یک دون است (به طمع سود بالاتر افتادن در دام) برای اینکه یکسال و نیم از دست اتوخدمتی ها راحت باشند! تا بعدش باز خدا بزرگه یه خواب جدید برامون بینند…

      • پس اگه کت بسته هم بیان ببرمون چیزی رو امضا نکنیم و زیر این قرار داد ننگ بار نرید دوستان تا به نتیجه برسیم و همه حواله خودروها رو وصول کنیم..فقط دوستان همه متحد باشن گول نخورن

  443. منم فعلا دست نگه داشتم.نمایندگی گفت تمدید نکن…

  444. مشتری گول خرده سایپای دزد

    کسی تمدید نکنه. یه گروه تلگرام تشکیل بدید سریع. بریم جلوی مجلس و وزارت صمت. ای سایپای کثافت هیچ غلطی بکنه

  445. من الحاقیه سود پر نمیکنم حالا هرچی شد بشه باید خودروهای مردم رو تحویل بدن الآن مشکل تولید دارن ما به سایپا زمان میدیم که بقیه حواله هارو تبدیل به خودرو کنه من سال 95 پنج حواله اتو خدمت گرفتم به مبلغ 91 میلیون پول دو واحد آپارتمانی در ایلام بود که من در این استان زندگی میکنم الآن هر واحد آپارتمانی بیش از 150 میلیونه خودتون حساب اگه ماشینای ما رو ندن چه ضرری من کردم ارزش پولم یک سوم شده حالا یه چندرغاز سود بیشتر بدن چه دردی از مشتری درمان میکنه اتوخدمتیا شما (سایپا) رو از ورشکستگی نجات دادن بعد از سه سال خوب جواب پرچمداران سایپا رو دادین دستتون درد نکنه حتی جدیدا تو گوش مشتریان هم میزنید خداقوت

  446. سلام دوستان
    من اتو ۹۶ ام ولی برام دعوتنامه نیامده میخواستم بدونم وقتی دعوتنامه صادر بشه توی سایت تیکش روشن میشه ؟!
    چون نمایندگی جواب درستی نمیدن و من نگرانم یه وقت دعوتنامه صادر بشه و من متوجه نشم
    متشکرم

  447. سلام دوستانی که چندتا ماشین نوشتند نه انصراف بدند نه تمدید کنند اینا باید ماشینو بدند اگر تمدید کنید یعنی شرایط جدید تمدیدو پذیرفتید ولی اینطوری خودشون که نمیتونند بدون امضا گرفتن از شما تمدید کنند همه هم بریم وزارت صنعت شکایت کنیم ما قرارداد داریم طبق قرار داد باید تحویل بدند

    • سلام منم اینکار رو کردم نه انصراف دادم و نه تمدید کردم ولی باید پیگیر باشیم مثل همه کارشون یه بخشنامه میزنن ولی به نمایندگی نمیدن یا اینکه دیر فعالش میکنن که مثلا ما گفتیم فلان و حقمون رو میخورن پس اگه قراره اینکار رو بکنیم باید مرتبا پیگیر باشیم و دنبال شکایت من توی اقتان خودمون به صمت و تعزیرات شکایت نوشتم و پیگیرم

  448. سلام آقا مجتبی
    اگه 9 ماهه تمدید کنیم چقدر سود میدن ؟
    اگه 18 ماهه تمدید کنیم چقدر سود میدن ؟
    و اگه کسی اصلا تمدید نکنه چیکارش می کنن ماشیناشو بهش میدن؟

    • با سلام بستگی داره شما سود رو ماهیانه بخوای یا هر سه ماه یکبار
      مدت زمان پرداخت ماهیانه پرداخت 3 ماه یکبار
      9 ماه 4/5 درصد 5 درصد
      12 ماه 5 درصد 5/5 درصد
      18 ماه 5/5 درصد 6 درصد
      ولی اگه تمدید نکنی به احتمال زیاد انصراف کنن و دیگه سود ندن بعد از مدت 3 یا 4 ماه پپول بی ارزش شده رو بدن و یا اینکه همین 22 درصد رو بدن . به نظر من اینا اصلا پول ندارن که بدن ، حاضرم نیستن ماشین به قیمت قدیم بدن پس شاید منطقی ترین گزینه همون الحاقیه و گرفتن سود اونم ماهیانه باشه . یا علی

      • تو عامل سایپای دزدی عوضی. هیچ میفهمی قرار داد یعنی چی؟
        توی عمرت یه دونه قرارداد نوشتی؟
        ماشینهارو باید تحویل بدن اونم باقیمت سابق.

        • آخه عوضی بی ادب ، بی همه چی همه این پیگیری هارو من و چند نفر دیگه داریم میکنیم توی لاشخور فقط استفاده میکنی و بعد یه پیام میذاری اونم ادبتو میرسونه نه چیز دیگه ای

        • خیلی بی ادب هستی این عوض دستت درد نکنه هست؟؟؟!!! حالا چند نفر محض رضای خدا جواب دوستان رو پیگیری میکنن میزارن درسته اینطور حرف بزنی متاسفانه!! از مدیریت هم میخوایم اینگونه بی احترامی ها رو نزاره تو نظرات که توهین آمیز هست…..

    • در ضمن پر کردن و امضای الحاقیه هم شرایطش اینه که دیگه ماشین به قیمت روز بعدا داده میشه و اگه اصلا ماشین داشته باشن میدن تمدید قرارداد با خودشون و خلاصه همه راهها رو بستن ، ولی فکر نمیکنم اگه الحاقیه رو امضا نکنی ماشین بدن

    • با سلام این الحاقیه که گفته میشه در مورد تمدید اتو خدمت کسی از حزئیاتش خبر داره ممنون میشم اگه کسی اطلاعی داره مستند بزاره تا همه مطلع بشن

    • مدت زمان ************** پرداخت ماهیانه سود***************** پرداخت سود 3 ماه یکبار
      9 ماه *************** 4/5 درصد ***************** 5 درصد
      12 ماه ***************** 5 درصد **************** 5/5 درصد
      18 ماه *****************5/5 درصد ***************** 6 درصد
      در صورت انصراف زودتر از موعد همین 22 درصد قبلی رو پرداخت میکنن بعنوان مثال اگه کسی 18 ماهه ثبت نام کنه و قبل از 18 ماه انصراف بده با همین 22 درصد محاسبه میکنن .
      محاسبه سود از فروردین هست و خودرو بعدا به قیمت روز تحویل داده میشه تمدیدش فقط با شرکت سایپاست و اگه ماشین داشته باشن تحویل میدن .و چیز جالب اینه که برای من نمایندگی برای حواله های سال 96 فعلا ثبت نمیشه نمیدونم چرا زنگ زدم تهران میگه احتمالا مشکل سیستمی باشه.

  449. از دوستان کسی هست که ساینا پیش فروش تحویل اسفند برایش دعوتنامه آمده باشه؟ اگه هست میشه قیمت تمام شده رو اعلام کنه لطفا؟

  450. سلام دوستان کسانی قیمت تیبا و ساینا پراید رو که تکمیل وجه کردن قیمتشون بگین لطفا.؟

  451. سلام دوستان الحاقیه جدید برای تمدید اتوخدمت و افزایش سود دیروز23 اسفند ظاهرن ابلاغ شده به نمایندگی ها کسی از جزییاتش خبر داره؟ تا 18 ماه قابل تمدید هست بنظرتون صرف میکنه تمدید کنیم یا نه همنطوری خوبه و خودرو رو تحویل بگیریم البته اگر به تعداد حواله بدن که فعلن نمیدن؟؟؟ کسی اطلاع داره؟؟

    • با سلام الحاقیه سود بیشتر 23 بهمن به نمایندگی ابلاغ شده بود و تا تاریخ 12 اسفند فرصت داشت ، به نظر بنده در حال حاضر که نمیتوتیم حقمون رو بگیریم چاره ای نیست بهتره تمدید کنیم چون اگه انصراف هم بدید تا سه ماه پولتون رو نمیدن

    • سلام متین جان حق با شما بود من امروز رفتم نمایندگی گفت 23 اسفند الحاقیه اومده با سود بالاتر و با زمان نه ماه و هیجده ماه که سودش فرق میکنه که نهایتا 6 درصد دیگه به قبلی اضافه میشه و کساتی که الحاقیه رو پر کنن از اول فروردین این سود براشون محاسبه میشه و دیگه به قیمت روز ماشین میدن

  452. سلام دوستان که دعوت نامه تون اومده پراید ۱۳۲ هم میدن.؟

  453. سلام دوستان پراید ۱۳۲ هم میدن. ؟

  454. سلام دوستان پذیرش های 96 کسی براش دعوتنامه آمده لطفا پاسخ دهید

  455. یکی از دوستان لطفا جواب بده تکمیل وجه کردن تاثیری در زمان تحویل داره یا نه؟؟ چون برای یه سری دوستان سال 96 دعوتنامه صادر کردن اما برای بعضی ها هنوز نه؟؟

    • سلام
      برای ۹۶ موعد تحویل ۱۲۰روزه زده اما طی تماس با ۹۶۵۰۰ و‌نماینپگی ها اعلام شده که احتمال خیلی زیاد اردیبهشت ماه تحویل میدن . الان دعوتنامه های برلیانس و چانگان هم که تحویل ۱۲۰روزه زده بودن خیلیهاشون ۳۵تا۴۰روزه فاکتور شدن

      • سلام اقا علیرضا هنوز دعوتانمه 96 نیومده اگه اردیبهشت تحویل بدن احتمالا دعوتنامه قبل عید میاد برا من که هنوز نیومده مگه تا 25 وقت نداره تکمیل وجه ،هنوز دعوتنامه ای نیومده که ؟

  456. سلام دوستان مگه دست خودشونه تیبا ٢بهم ندن دعودت نامه من گفتم اول ادبهشت بخدا تیبا ب من نددن خودشون میدون اونا تهد دادن باید بدن حق منه انتخاب کنم ماشینمو ببین چکار میکنم کاری مث همون دست بهم بلند کنن بیین فقط چکارشون میکنم

  457. اوه سه ماه طول میکشه چه وضعیه سایپا درآورده سودو از 28 درصد آوردن 21 درصد کسانی که به تعداد حواله دارن فقط یه خودرو میدن صلح رو بستن که نتونیم بفروشیم حواله ها رو قراداد اتوخدمت رو ترکمانچای کردن برامون
    کسی میدونه سایپا چه خوابی برای کسانی که به تعداد حواله دارن دیده ؟
    تکلیف تک حواله ها مشخص شد تکلیف حواله های به تعداد بیشتر چه میشه؟

  458. سلام به دوستان گرامی
    کسی هست که از طرح اتو خدمت انصراف داده باشه؟
    اگه انصراف بدی چقدر طول میکشه پول به دستت برسه؟
    تو مدت انصرافی سود بهت تعلق میگیره یا نه؟

    • انصراف نده حیفه،تکمیل وجه کن من ۵ تومن بالی قیمت میخرم ازت

      • مهرداد ارزش داره حواله ها نگه داریم وقتی فقط یکی بیشتر خودرو نمیدن چ فایده داره.واقعن ارزش داره بنظر دوستان؟؟؟

        • من فقط اینو میدونم که اگه نری دنبالشو اعتراض نکنی چیزی بهت نمیدن،اگه کسانی که چند تا حواله دارن باهم متحد بشن میتونن حقشونو بگیرن از سایپا دزد

      • کسیکه دعوتنامه براش بیاد تکمیل وجه کنه دیوانه اس مگه پنج بالاتر بفروشه؟؟ حداقل دوبرابر ازش میخرن ،ایشون چندتا حواله داره ،سوالش درمورد تعدادی ک دعوتنامه نیومده براش بود .
        شما چه کاسب با انصافی هستی که میخوایی از ادمهایی که قبلا توسط سایپا زخم خوردن مفت بری کنی!!!!

    • سلام
      2 ماه طول میکشه بدون سود

      • من الان 3 ماه ثبت نامی انصراف دادم هنوز پول رو ندادن هر روز هم زنگ میزنم وعده میدن خبری نیست برگه نمایندگی نوشته بود حداکثر 30 روزه اما کیه که گوش کنه!!!

    • اتوخدمت مال باخته پول بی ارزش شده

      سلام اقامحمد انصراف نده مجبورند به قرارداد عمل کنند بایداعتراض کنیم دست جمعی اون موقع که پول لازم داشت قراردادبسته حالا بزنه زیرش پول دیگه ارزش نداره ازحقت دفاع کن وایسا وحقت روبگیر من مثل شما چند حواله ام اخرین حدش وکیل میگیرم من امروزصنعت معدن بودم شکایت کردم گفت اگر جواب درست حسابی ندادند دادگاه شکایت کن جواب میده یکی هم اونجابودگفت من استب وی نوشته بودم نمیدادن دادگاه شکایت کردم قاضی حکم داد وسایپا روملزم به عمل کردن به قراردادکرد وماشینن روگرفتم حق گرفتنی هست نه دادنی اول اعتراض جلوسایپا نشد شکایت دردادگاه یاحق

  459. سلام.انتظار خیلی سخته وقتی پیاده باشی و کل سرمایه زندگیتو ریخته باشی به حساب سایپا،تیبا ۲۷۵۰۰۰۰۰ تومن تکمیل وجه کردم،باید سه ماه دیگه انتظار بکشم البته اگه بدن،سایپا دزد،در ضمن فقط پراید،تیبا صندوقدارو ساینا میتونین انتخاب کنین،موفق باشین،خدایا خودت کمک کن….🤔🤔🤔🤔

  460. سلام میخواستم بدونم برا اون که حواله امده تیبا٢هم میتونی انتخاب کنی یا فقط ی پراید ممنونم میشم ج بدین

  461. دوستان کسانیکه چند تا حواله مثل من ثبت نام کردند.

    کسی هست که دعوتنامه یکی از اونها براش اومده باشه.می خوام ببینم برای بقیه حواله ها چی گفتند؟

    در ضمن یکی از دوستان گفته 8 تا داشته یکی دعوتنامه اومده و 4 تای دیگش گفتند صادر شده.
    خواهشا جناب لوزان

    بیشتر توضیح دهید ایا 5 تا دعوت نامه از 8 بالاخره برایتان اومد؟

    • فقط یه حواله دعوتنامه اومد که تکمیل وجه کردم.تازه یکسری حواله 96 هم دارم! دل تو دلم نیست.اگر سایپا هم اعلام ورشکستگی کنه تشریف ببره کانادا چیکارکنم!!!

  462. ملت مثل اینکه دیگه به همون یه دونه راضی شدید نه!؟
    بقیه رو هم سایپای دزد مال مردم خور خورد نه؟
    هرچی بلا سرمون بیاید حقمونه. مردم برای ماشینهاشون تو کرمان موتور ایران خودرو انقدر رفتن جلوی مجلس و این شبکه ها و تلوزیون که همه ماشینشون و تحویل گرفتن ما نشستیم سایپای دزد تکلیف مارو روشن کنه. خجالت بکشید از خودتون مگه قرارداد تحویل خودرو به تعداد اتو خدمت ثبت نامی ندارید آقایون؟ اگه زود نجنبیم تموم میشه میره ها. هرکه هرجایی بلده اعتراض کنه قرار تجمع اعتراضی مسالمت آمیز جلوی وزارت خونه صمت بزارین نشد مجلس. بابا همه اینطوری صداشون و به همه جا رسوندن غیر از ما اتو خدمتیا پرچمداران اصلی سایپا😂.مردم ایران دیگه هرگز در این شرکت سرمایه گذاری نباید بکنن. صنعت کشور این طور شرکت‌ها نابود بدنام کردن. صدام هم به زیر بناهای این کشور انقدر صدمه نزد که سایپا زد. همشون بزودی دادگاهی میشن. به نوبت.

  463. سلام دوستان یه سوال اگر کسی سال 97 ثبت نام خودرو سایپا داشته باشه چی؟؟ شامل اتوخدمت میشه و دعوت نامه میفرستن یا نه منظور افرادی هست که سال 97 خودرو تحویل گرفتن لطفا راهنمایی؟؟؟

  464. دوستان میشه یکی از حواله های اتوخدمت را صلح انجام داد اگر بشه ,به قیمت قدیم تحویل میدند

  465. سلام
    اتوخدمت من برای نیمه دوم 95 هستش ولی هنوز دعوتنامه برام نیومده ضمناً امسال یه ماشین از پارس خودرو گرفتم آیا تاثیری تو نیومدن دعوتنامه داره؟

    • دوستان و هم دردان عزیز. کسی هست نیمه دوم 95 باشه هنوز دعوتنامه واسش صادر نشده باشه ؟؟؟؟ یا اینکه نیمه دوم 95 کسی براش صادر شده؟؟؟؟ خواهشا جواب بدین

    • سلام
      امروز تمامی دعوتنامه های اتو خدمت سال ۹۴و۹۵ برای کسانیکه حائز شرایط بودن صادر شده .
      از شرایط اصلی سایپا جهت صدور دعوتنامه:
      1) از ابتدای طرح اتو خدمت (سال۹۴)از این طرح خودرو نگرفته نباشند .
      2)از ابتدای سال ۹۷ از سایپا خودرو نگرفته باشند .

      حالا اگر شما امسال ماشین صفر از سایپا نگرفتید ،و از طرح اتو خدمت هم تا بحال خودرو نگرفتید میتونید تشریف ببرید معاونت فروش اعلام کنید تا دعوتنامه صادر بشه .

      • سلام دوستان
        من اتو خدمت نیمه دوم 95 دارم که دوماه پیش اونو به صلح زدم تا الان هم خبری از دعوتنامه نیست شهرستان هستم بنظرتون چکار کنم

    • سلام دوستان.
      امروز از نمایندگی زنگ زدن گفتن دعوتنامت اومده.
      حق انتخاب پراید و تیبا و ساینا رو داری.
      تیبا ۲۷۵۰۰میلیون .
      انشااله دعوتنامه ی همه دوستان زودتر بیاد

  466. سلام ببخشید یکی از دوستان گفته بعد تکمیل وجه هم امکان صلح برا اتوخدمت وجود نداره؟ درسته یا نه؟ چون دوستان گفته بودن میشه صلح کرد فقط 45 روز اضاف میشه؟ خبر دارین صلح باز هست یا نه؟

    • نخیر ایشون اظلاعات اشتباه دادن
      به محض تکمیل وجه صلح باز میشه ،مضاف بر اینکه صحبتهایی در مورد اون ۴۵روز هم که قرار بود بعد صلح اضافه بشه ،شده ،مثل اینکه اون ۴۵ روز منتفی شده ،اما دقیقا درجریان این مسله نیستم . فقط چیزیکه مشخص هست صلح بعد از تکمیل وجه بازه

  467. سلام دوستان عزیز آقا علیرضا به نظرتون کدوم رو تکمیل وجه کنیم بهتره پراید و تیبا و ساینا؟؟؟ فرق میکنه بنظرتون و تاثیری در قیمت بعد داره اگه قصد فروش رو داشته باشیم یا نه فرق نداره؟ممنون راهنمایی کنید

  468. سلام.دوستان اتوخدمتی شما از قسمت وضعیت خودروی مشتری سایت سایپا میتونین وضعیت و مرحله های اتوخدمتتون رو ببینین که در چه وضعیتی هست لطفا؟؟ هر چه شماره درخواست و کدملی رو وارد می کنیم پیام میده که اطلاعات در سیستم موجود نمی باشد!!!!!؟؟؟ دوستان کسی به این مشکل برخورده لطفا؟؟؟

    • سلام شما با شماره 096550تماس بگیر،تا وضعیتتون مشخص بشه،نگران نباش ،این اشکالسیستمیه

    • باسلام دوستان عزیز تا زمانیکیه سیستم پذیرش خودرو( که مشخصا صدور دعوتنامه هست ) فعال نشه توی پیگیری وضعیت خودرو چیزی نشوننمیده چون اینا حواله هستن هنوز خبری از ماشین نیست به محض اینکه پذیرش و دعوتنامه بخوره مراحل بعدی خودرو مثل صدور فاکتور و …. قابل پیگیریه در مورد صلح هم که قبلا براتون توضیح دادم اول تکمیل وجه و بعد صلح که زمان زیادیه و میتونین بفروشین و در مورد اینکه کدوم برای فروش خوبه به نظرم تیبا فروشش بهتره و سودشم منطقی

    • سلام.من8تا حواله 95 دارم برای یکی اش دعوتنامه اومده اما برای 4 تاش وضعیت خودرو نوشته دعوتنامه صادر شده.ولی برای بقیه حواله هام پیام می دهد اطلاعات در سیستم موجود نیست!

  469. سلام. دوستان صحت داره که فقط پراید میدن؟ یعنی کلا به اتوخدمت یه پراید میدن؟ امکانش هست دعوت نامه های بعد از عید تیبا هم شامل بشه؟

    • سلام
      نه عزیزم ساینا هم هست ،من ساینا تکمیل وجه کردم
      البته اگر حواله شما گروه X100 _و X200 باشه

      • سلام داداش ساینارو چند باهات حساب کردن چند روزم زمان میدن تا تکمیل وجه کنیم ؟؟؟؟؟
        تیبا ۲ چند بود وقتی دعوت نامه اومد قیمت گرفتی ماشینارو یا نه ممنون میشم جواب بدی ،

    • سلام ساینا و تیبا هم دعوت نامه اومده واسه گروه ۲۰۰ x …. فقط یکی از دوستان توضیح بده چجوری میتونیم بفروشیم که سند به ناممون نخوره ؟

  470. سلام اقا علیرضا راستی سر رسید ۹۶نیمه اوا سال بودی یا دوم اگه دوم بودی پس چرا دعوتنامه من نیومده

    • سلام دوستان دعوتنامه برای من نیمه دوم 95 نیومده از کجا پیپیری کنم؟

      • سلام
        اگر فردا تا ظهر نیومد تشریف ببرید معاونت فروش در جاده مخصوص پیش آقای عابدی . البته میاد نگران نباشید مگراینکه شرایط شما مطابق با بخشنامه اعلامی نباشه

    • سلام
      واسه من اونیکه دعوتنامه براش صادر شده تاریخش ۱/۷/۹۶ بود ،نیمه دوم میشه .
      شما تا 22یاحتی 25اسفند صبر کنید ،ممکنه بیاد اما اگر نیومد دیگه سر موعدش در اردیبهشت ماه میاد ،شخصا تمایلی به تکمیل وجه 2ماه جلوتر نداشتم جز ضرر چیزی نداره،چراکه موعد تحویلش همون تیرماهه ،پس شما هم عجله ای دراینمورد نداشته باشید .مطمعن باشید اگر امسال از سایپا و اتوخدمت ماشین نگرفته باشید دعوتنامه براتون صادرمیشه پس نگران چیزی نباشید. کسانیکه مثل من تعداد ثبت نام داشتن باید دغدغه داشته باشن

  471. آقا مجتبی گرامی

    اولا ممنون از توضیحات تون.

    اما سوالم اینه که بعد از تکمیل وجه صلح باز میشه یا همینکه دعوت نامه میاد صلح باز میشه؟
    در واقع مار رو مجاب کردن اول پول رو بریزیم بعد می تونیم صلح کنیم؟یا اینکه به مجرد ارسال دعوتنامه امکان صلح فراهم میشه؟

    • سلام در رابطه با حواله هایی که براشون دعوتنامه تکمیل وجه اومده بایستی اول تکمیل وجه رو انجام بدید و بعد صلح چون زمان تکمیل وجه هم محدوده اول تکمیل وجه کنید و بعد تا ده روز قبل از صدور فاکتور و مدارک قانونی خودرو ، زمان دارید که صلح رو انجام دهید

  472. سلام دوستان یعنی چی بالاخره اتوخدمت امکان صلح داره یا نه پرونده آماده تخصیص دیگه چی هست و اینکه گفته تعهدات اتوخدمت صلح نداره؟؟ فرقش چیه دوستان اگر اطلاع دارین لطفا توضیح بدین بالاخره اتوخدمت قابل صلح هست یا نه قراردادی که به ما دادن نوشته صلح دارد!!!!؟؟ میگن بخشنامه جدید هم صادر کردن برای صلح؟؟خبر دارین شما لطفا جواب بدین.

    • سلام ببین آماده تخصیص یعنی اونی که براش دعوتنامه تکمیل وجه اومده و آماده است برای فاکتور و بقیه موارد حالا اگه برای شما دعوتنامه تکمیل وجه اومده میتونی صلح کنی ولی 45 روز دیرتر ماشین بدست اونیکه بنامش زدی میرسه یعنی اگه برای خودت 100 روزه برای صلح شده ها 145 روزه تحویل میدن . و حواله های اتوخدمتی که دعوتنامه براشون صادر نشده حق صلح ندارن . جواب روشن بود ؟

    • بله دوست عزیز صلح داره . جدول زمانبندی بشرح ذیل ”
      ثبت نامی های سال 94 – ارسال دعوتنامه در اسفند 97 تحویل اردیبهشت 98
      “” “””””””””””””””95 – “””””””””””””””””” فروردین 97″”””””””خرداد 98
      “””””””””””””””””””””””96- “”””””””””””””””””اردیبشت 98 “””””””تیر 98
      قیمت _ قیمت تیر 97 که تیبا حدود 32 میلیون میشود.

  473. دوستانیکه براشون دعوتنامه آمده لطف کنید بگید چند روز برای واریز پول مهلت داده اند.

  474. با سلام

    من تو طرح اتو خدمت چهار تا حواله دارم گروه ایکس 100و200 هرحواله 15000000 میلیون تومان جمعا60 میلیون تومن ونیمه اول ودوم نود پنج
    واسه اولین حواله در خواستیم قرارداد پذیرش اومده به قیمت تیر97 و مهلت تکمیل تا بیست و پنجم اسفند نود و هفت(مثلا قیمت قدیم) ولی جالبش اینه که از اون سه تا خبری نیست و کسی هم جوابگو نیست میخوام شکایت کنم جالبتر اینکه کل مبلغ قرارداد پذیرش را میگه تکمیل کن و تحویل خودرو 105 روز کاری و سودی هم واسه این سه ماه تعلق نمیگیره اخه وقتی نمیخواد ماشین بده چرا سه ماه زودتر بدون سود اقدام به تکمیل قرارداد میکنه هم چیزی داریم مگه هیچکس انصراف نده لطفا همه پیگیر باشین لطفا

    • سلام دوستان منم چن تا حواله اتوخدمت دارم خواهشم از همگی اینه ک شکایت کنیم مطمئن باشین ک نمیتونن حق مارو بخورن.همونطور ک وقتی نمیخواستن ساندرو بدن مردم شلوغ کردن و در ازای ساندرو قرار شده ۳تا ماشین ساینا بدن ماهم باید پیگیر باشیم.خواهش میکنم کوتاه نیاین

    • من موندم چرا سود رو قطع میکنن. میگن خرداد تحویل ماشینه اما همه میدونن که احتمالا تا وسطای تابستون بدن یا ندن. حالا شما 30 تومن بدیم مثلا برای ساینا و 5 ماه هم سود ندن. مسخره است واقا

    • با سلام
      حواله هایی که صلح کردیم هم دعوتنامه صادر میشه؟؟؟؟

    • حرص نخور
      تا موقع تحویل خودرو سودت را ماه به ماه میده.
      من قبلا داشتم که میگم.
      یعنی مثل ماههای قبل سودتا میگیری.
      فقط خیالت راحته که یه ماشین هم مطمعن داری.
      صلحش هم اجباریه یعنی ماشین کاردکسه که اینم مزیته.

  475. به هرصورت میتوانید اعتراض کنید به فرمانداریها بروید مجوز تجمع بگیرید فراخوان بدهید تاتجمع کنیم مملکت نیست جنگل مولا هست بقران

  476. دوستان تنها نرین نمایندگی سایپا که نتیجه اش میشه نمایندگی کرمان و حواله کردن مشت نمایندگی زیر چشم! واقعن هم پولمون بره هم جونمون! ماشین که سرموقع ندادن طلبکار هم هستن مشتری کتک میزنین!!! بعد به التماس میفتن که فیلم کتک زدن رو پخش نکنین…مشتری ها همون ها هستن که روز اول تحویلشون میگرفتین و جلوشون راست و خم میشدین حالا چی شد؟؟؟؟ باید حق مشتری ها رو بدین هر چند تا که حواله دارن شما هم باید زور بالا سرتون باشه یعنی چی نشستین برا خودتون قرارداد و بخشنامه جدید صادر کردین! پس حق مشتری چی؟؟ یه طرفه به قاضی رفتین و راضی برگشتین شما!!!

  477. سلام اقا علیرضا مگه قرار نیست اتو خدمت ۹۶دعوتنامه اردیبهشت۹۸ بیاد از شما چرا زود تر اومد نکنه دعوتنامه ها پلکانی میاد منظورش اینه ؟

  478. آقا علیرضا عزیز تبریک عرض می کنم،

    • سپاسگزارم جناب آقای حسین زاده دوست بززگوارم .
      و اما جناب آقای hi پاسخ جواب شمارو نمیدونم ،ولی برای خیلی از دوستان که سررسید ۹۶هستن دعوتنامه صادر شده ،تخویل خودرو ۱۲۰روزه!!!! مهلت تکمیل وجه بین چهار تا پنج روز!!!!
      یعنی ترکمنچای دیگه !!
      برای دوستانی که ۹۵بودن تحویل ۱۰۵روزه زدن . بهرحال هرجوری دلشون خواسته یک طرفه بریدن دوختن . ماهم از ترس لینکه مبادا همینم ندن بلافاصله تکمیل وجه کردیم کلی هم خوشحال شدیم!! ملت عجیبی هستیم و الحق که،سزاوار همچین برخوردی ….اول از همه خودمو عرض میکنم

  479. باسلام خدمت شما که حواله برات اومده مگه سال ۹۶ برای اردیبهشت نیست چجوری حواله شما زودتراومده

  480. سلام کسانی که امسال ماشین گرفتن و حواله اتو خدمت دارن براشون دعوت نامه اومده اگه اومده رفتن نمایندگی چی گفتن .

  481. اگر میبینید که 1 عدد ماشین میدهند بدلیل اینست که اصلا مشکل تولید داشته اند.

    حتی افرادیکه ماهها پیش تکمیل وجه کرده اند هم بسیاری شون هنوز هیچ ماشینی دریافت نکرده اند .

    بنابراین افرادیکه بیش از یک حواله دارند فقط بایستی پا وایسند که روزیکه ثبت نام کرده اید صحبت از یکی و دونا نبوده .

    اتفاقا بایستی بگویید به تعداد ثبت نام کرده ام چون می خواستم سرمایه گذاری کرده باشم.
    اگر اشکال داشته چرا ثبت نام کرده اید؟
    جا نزنید -بایستی درخواست ماشین به تعداد حواله تان باشد.
    منتهی به شرکت به دلیل مشکلات تولید فرصت می دهیم تا تعهدات قبلی خود را کم کم به روز کنند.

  482. در جواب آقا سعید باید بگم

    عین 5 تا رو حواله داری و باید با نرخ قدیم مطالبه کنی.

    اگه نشستی تا بهت بدن -راه رو اشتباهی داری میری.

    • همون یه دونه ای که می خوان به قیمت قبل بدنم،به خاطر فشاریه که روشون هست
      بقیه رو احتمال زیاد به قیمت جدید بدن
      ولی ان شاالله به قیمت قبل بدن

    • اتوخدمت مال باخته پول بی ارزش شده

      سلام من هم مثل شما چند تاحواله دارم به قیمت قطعی وبایدم بدن به قیمت قبل چون قراردادداریم لطف کنید هروقت خواستید اعتراض کنید خبرکنید تا چند تاباهم بریم که حساب کاردستشون بیاد وقتی پول لازمندقراردادمیبندند بعدش که پولدارمیشن میزنن زیرش مگه الکیه حالاکه پولمون روازش استفاده کردن و بی ارزش کردن حالامیگن بیاید پولتون روبگیریدد من تااخرش هستم لطف کنید خبربدید

      • سلام من امسال ی ماشین تحویل گرفتم. و یک حواله تو سال 95هم دارم آیا دعوت نامه تو سال 98صادر میشه واسم و اگر نمیشه تکلیف چیه

      • سلام من امسال ی ماشین تحویل گرفتم. و یک حواله تو سال 95هم دارم آیا دعوت نامه تو سال 98صادر میشه واسم و اگر نمیشه تکلیف چیه

  483. سلام کسی راجع به حواله ها اطلاع داره من 5 تا حواله دارم گفتن یکی اش رو میدن
    بقیه اش چی میشه ؟

  484. سلام مگه دعوت نامه که میاد خودمون نباید ماشین انتخاب کنیم؟یا باید حتما پراید برداریم چجوریه؟لطفا جواب بدین

  485. دوستان لطف کنند بگن چند روز بهشون برای تکمیل وجه وقت داده اند؟

  486. دوستان دعوتنامه که اومد خیلی سریع تکمیل وجه کنید چون ممکنه دعوتنامه مهلتش کمتر از بقیه طرح ها باشه اگه دعوتنامه مهلتش تموم بشه دعوتنامه جدید با قیمت جدید سایپا صادر میشه کسانی که حواله به تعداد بیشتر از یکی دارند علی برکت الله

  487. همین الآن دعوتنامه برام اومد پراید با قیمت 22700000 البته نمایندگی بهم زنگ زد مگه نه پیامک نیومد دعوتنامه من مال نیمه اول 95 هست جهت اطلاع دوستان گرامی

  488. طبق برنامه سایپا حواله های نیمه اول اتو خدمت 11 تا 15 اسفند باید دعوتنامه میومد امروز 15 هم تموم شد ولی از دعوتنامه خبری نشد آدم چقدر میتونه دروغ بگه دروغ هم حدی داره نمیشه از صبح تا شب دروغ بگی بعد انتظار داشته باشی مملکتت پیشرفت کنه

  489. سلام
    آقا من یه دونه حواله اتو خدمت سال ۹۵ نیمه اول دارم تو سایت چراغ دعوتنامه صادر شده روشنه اما نمایندگی که میرم میگه فعلا خبری نیست
    کسی هست که سال ۹۵ حواله اتو خدمت براش دعوتنامه صادر شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟….

  490. صلح سایپا کاملا رایگانه،دوستان در جریان باشید
    گرفتن هزینه تخلفه

    • برای شما دوعوت نامه اومده

    • سلام من امروز رفتم جاده مخصوص کیلومتر 11 پیش همه شون رفتم حتی حراست های مختلف رفتم یکی از حراستیا بنده خدا همراه اومد همه جا رفتیم و کلی جر و بحث کردیم از جمله اینکه شما اوائل امسال دعوتنامه برات اومده چرا خودرو نگرفتی ولی الان دنبال خودرو اومدی و کلی بحثهای دیگه که همشون رو محکوم کردم و لپ کلام اینکه اینا میتونن هر چند تا حواله هم داشته باشی رو میتونن بدن فقط با قیمت قدیم نمیدن اونائیکه حواله پراید و تیبا دارن میتونن پیگیری و شکایت کنن به نتیجه میرسن چون خودرو رو موجود دارن ولی سراتو و آریو و برلیانس چون میگن تحریم هستیم نه به من که گفتن فعلا صبر کن من الحاقیه هم پر نکردم به امید اینکه بهم خودرو بدن یا علی

  491. سلام دوستانی که حواله 94 یا 95 اتوخدمت دارند کسی هست که دعوتنامه براش صادر شده باشه خواهشا در سایت اعلام کنید فکر کنم سرکارمون گذاشتن دوباره
    هنوز دعوتنامه برای کسی صادر نشده

  492. من سال 94 بازنشسته شدم پاداش پایان خدمت گرفتم یه اتومبیل سوزوکی ویتاراهم داشتم فروختم گذاشتم روش دوتا اتومبیل سراتو اتوخدمت به قیمت قطعی همان سال ثبت نمودام اما متاسفانه تااین لحظه نه تنها دعوت نامه صادرا نشده تازه
    طلبکار هم هستن

  493. آقای مجتبی نظری عزیز آقای حسین زاده بزرگوار لطفا اگر به بخشنامه ها سایپا و اتوخدمت دسترسی دارین لطفا ارسال کنید به دوستان درسایت بزارن! چون سیاست سایپا بر این است بخشنامه را از مشتریان پنهان میکنه!!! و ظاهرن فقط به نمایندگی ها ارسال میشه و بعد هم الله اعلم که سر از سطل زباله دربیاره یا قصابی و سبزی فروشی!!!!دلیلش مشخص نیست اما همین یک ماه حداقل 3 تا بخشنامه اومده برا اتوخدمت و هیچ نمایندگی اون رو در برد و در معرض دید نزاشته و مخفی کاری نمایندگی ها ادامه داره و فقط دوستانی که آشنا دارن در نمایندگی ها میتونن به بخشنامه های زیرخاکی دسترسی پیدا کنن از همین لحاظ از دوستان تقاضا داریم در صورت رسیدن به بخشنامه یا بخشنامه های جدید اون رو در سایت بفرستن تا شفاف سازی بشه و دوستان اتوخدمتی مدرک داشته باشن تا بازیچه سایپا نشن.همچنین از دوستان معترض اتو خدمتی خواهشمندیم کلیه مدارک و مراتب اعتراضات خود را از طریق برنامه تلویزیونی حالا خورشید و جناب رشید پور در شبکه سوم سیما ارسال کنن از طریق کانال برنامه حالا خورشید چون زودتر به نتیجه میرسیم از طریف این برنامه چون مدیران سایپا مجبور به شفاف سازی در برابر اذهان عمومی و پاسخ به مردم هستن مطمن باشین از طریق شکایت و دادگاه به جایی نمی رسیم فقط علافی هست.تاثیر و مطرح کردن از طریق این برنامه زودتر مشتریتن رو به نتیجه میرسونه.تشکر

    • سلام دوست عزیز راستش بخوای قبل از اینکه جنابعالی بگین خودم عکس برنامه رو به ایمیل گجت نیوز فرستادم ولی ظاهرا تو سایت نزدن . باشه حتما هر بخشنامه ای بیاد نمایندگی بمن میده براتون ارسال میکنم لطفا هر کی میخواد ایمیل بده . بخشنامه امروز راجع به صلح برای قرارداد های اتوخدمتی که براشون دعوتنامه تاریخ 8 و 9 اسفند اومده هست و در ادامه نوشته برلی بقیه اتوخدمتیا و محصولات رنو و برلیانس ممنوعه و در ضمن متاسفانه مبلغ 400 هزار تومن پول میگیرن برای صلح و 45 روز به زمان تحویل اضافه میشه والسلام.

  494. من امروز اونجا رفتم . فقط جواب سربالا میدن.برا اتوخدمت
    بهشون گفتم -فردا هم میام –

    امروز صلح تمام قراردادها باز شد بغیر از اتوخدمت.

    اگر شخصا به شرکت مراجعه نکنید -حق همیگیمون رو میخورند یه آب هم روش.

    در همین صفحه هم هفته گذشته یه کانال تلگرامی برا اتوخدمت معرفی کردم که متاسفانه اجازه انتشار پیدا نکرده.
    فقط اعتراض

  495. با سلام
    دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید مبنی بر صلح کلیه محصولات سایپا به نماینگی ها ارسال شده،پیگیری کنید
    در ضمن برای دعوتنامه های اتو خدمتی که تا حالا فرستاده شده،فقط پراییییییییییییییید می دن

  496. اسلام
    دوستان اتو خدمتی برای دعوتنامه هایی که تا حالا صادر شده و قرار صادر بشه فقط و فقط
    پرایییییییییییییییییییییییییییییییییییید می دن

  497. با سلام
    دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید مبنی بر صلح کلیه محصولات سایپا به نماینگی ها ارسال شده،پیگیری کنید

  498. سلام بخشنامه صلح برای اونایی که دعوتنامه براش اومده مهیا شد البته ظاهرا پول میگیرن برای صلح ولی برای بقیه اتو خدمتیا فعلا ممنوعه

  499. باسلام
    دوستان اتو خدمتی شکایت به مراجع قضایی تقریبا بی فایده س ولی شما انجام بدین
    من خودم به وزارت صمت و سازمان بازرسی کل شکایت کردم،و نتیجه ای نگرفتم
    اگه می خوان به نتیجه ای برسیم
    باید یه سری اعتراضات گسترده،هماهنگ و مداوم انجام بدیم
    البته نه مثل حواله داران بهمن موتور
    و یک طرح طومار تهیه کنیم و همه امضا کنن و سر درب سایپا و وزارت صمت بزنیم

  500. سلام دوستان من امروز بصورت رسمی رفتم شکایت نوشتم به تعداد حواله هارفتم صنعت و مدن استان فرم مخصوص شکایت دارن گفت اه به نتیجه نرسیدی به هیئت حل اختلاف میدیم و اگه بازم درست نشد با همین مدارک به قوه قضائیه شکایت کن من که تا آخرش میرم نهایتش میشه همینی که اینا میگن چیزی از دست نمیدم ولی اگه موفق بشم خیلی عالی خواهد بود این رویه شکایت هستش هر کی میخواد میتونه همین کار رو بکنه چیزی از دست نمیدین

  501. در راه خدا اگه برا کسی دعوتنامه اومد بگه،همچنین بگه مال کی بوده و مبلغشو،سپاس

    • سلام دوستان امروز برای قراردادهای سال 94 با قیمت قطعی سال 94 و اوناییکه قیمت روز بودن با قیمت تیر اومده بود مثلا پراید 94 قیمتش 20 میلیون بود

      • سلام.لطفا میشه یه سوال کنید ببینید آیا قبلا هم براشون دعوتنامه اومده که تکمیل وجه نکرده باشن یا این اولین دعوتنامه هست .چون من ۹۶۵۵۰ که زنگ زدم میگه اونایی که یبار دعوتنامه صادر شده باشه و تکمیل وجه نکرده باشن این یکی به قیمت روز میاد

        • دوست عزیز یکبار برای همه دعوتنامه اومده مخصوصا سال 94 برای همه اومده برا منم سه تا سراتو نوشتم اومد ولی دلیل نمیشه که اون یه دونه رو ندن نگران نباش

        • با سلام من امروز از نمایندگی پرسیدم گفتن که این دعوتنامه های جدیدی که اومده قبلا هم یه بار براشون دعوتنامه اومده نگران نباشید

  502. خدا لعنت کنه مدیران سایپا رو بعد دوسال و نیم فقط یک خودرو اونم با شرط و شروط پس قرادادهایی که به تعداد بستین چی یعنی اونا آدم نیستن که حقشونو میخورید

  503. یعنی چی یه خودرو بیشتر نمیدین باید روز ثبت نام میگفتین به هر کد ملی یه خودرو بیشتر نمیدین سایپا پول 5 پراید مارو تبدیل به دو پراید کرده به قیمت الآن خدا لعنتتون کنه مردمو به خاک سیاه نشوندین

  504. واقعا مسخره هست یکطرفه به قاضی رفتن هر طور باب میل خودشون و به نفع خودشون بوده بخشنامه تنظیم کردن پس اعتبار اون حواله ها که دادین دست مشتری ها تا الان کشک بوده حتمن؟؟؟؟ واقعا باید بوق باشیم که شما هر کار میخواین کنین؟ این قراردادهاتون براتون از نظر قضایی و قانونی مسولیت ایجاد میکنه و باید بند به بندشون رو عمل کنید؟ یعنی چی فرض کردین برا خودتون نشستین شرایط رو زیر و رو به نفع خودتون کردین! خوبه تو بخشنامه فقط ننوشتین کسایی که دوچرخه و موتور و چهرپا دارن هم بهشون خودرو تعلق نمیگیره!!! والا با این وضع که شما نوشتین پس لطفا به کی تعلق میگیره! خوب حق ملت رو بدین بعد این همه علافی……این بخشنامه هست یا قرارداد ترکمنچای به نفع سایپا؟؟؟؟؟؟

  505. بشتابید طرح اتو خدمت جدید بشتابید سود 35درصد بشتابید تحویل خودرو 3 سال بعد با دلار 60 هزارتومانی بشتابید مردم فقیر بشتابید پراید 160 میلیونی در راه است بشتابید

  506. سایپا بیجا کرده گفته اونایی که سال97 خودرو فاکتور شده دارن به اونا تعلق نمیگیره قرارداد داره موظف به قرار دادش عمل کنه زمانی که پول بی زبان مارا میگرفت میگفت دیگه نمیتونین ازسایپا ماشین تحویل بگیرن حالا که دوسال اززمان قرار دادشون چند ماه وچند سال میگذرد با کمال پرویی واسه خودش یکطرفه بخشنامه صادر میکند کاری نکنه روی سگمونو بهشون نشان بدیم بخدا یک گروه درست میکنیم سایپا رااز بیخ می کنی ممممم…

  507. دوستان تو این بخشنامه زده اونایی که دعوتنامه براشون صادر شده و تکمیل وجه نکردن دعوتنامه جدید با قیمت روز میاد مطمئنا حواله های ۹۴و ۹۵ همشون یبار دعوتنامه براش صادر شده با این حساب یعنی به قیمت روز دعوتنامه میاد؟

  508. یعنی چی هر کی ماشین گرفت نمیتونه بگیره من کارتکس از شخصی ماشین خریدم به قیمت روز شرکت سایپا ماشین فروخته وظیفه اش هست تمام ماشینو تحویل بده به خریداران اتوخدمت، پیش فروش گذاشتن دو ماه قبل طرف ده تا ماشین خریده داره به قیمت قبل تحویل میگیره حالا ما پول ماشینو بهشون دادیم برای ما شرط و شروط میزارن بی انصافها من و خریداران اتوخدمت میام جلوی شرکت چادر میزنیم تا حق خودمون رو از این بی انصافها بگیریم

  509. یعنی چی هر کی ماشین گرفت نمیتونه بگیره من کارتکس از شخصی ماشین خریدم به قیمت روز شرکت سایپا ماشین فروخته وظیفه اش هست تمام ماشینو تحویل بده به خریداران اتوخدمت فروش گذاشتن دو ماه قبل طرف ده تا ماشین خریده داره به قیمت قبل تحویل میگیره حالا ما پول ماشینو بهشون دادیم برای ما شرط و شروط میزارن بی انصافها من و خریداران اتوخدمت میام جلوی شرکت چادر میزنیم تا حق خودمون رو از این بی انصافها بگیریم

  510. سلام من پسر خاله ام تو یکی از نمایندگی های سایپا کرمانشاه کار میکنه الان زنگ زدم بهش گفت بخش نامه امده کسانی که امسال یا سال قبل ماشین از سایپا تحویل گرفته باشن نمیتانن از حواله اتو خدمت ماشینی دریافت کنند.

  511. در ضمن بخشنامه اومده شایعه هم نیست هر کی میخواد شماره بده تا براش بفرستم

  512. دوست عزیز منم از خرم آباد از مهر ماه تا الان سه بار رفتم تنهایی اتفاقی نمیوفته هر بار هم که میری با لبخند میگن برو نمایندگی ده روز دیگه دعوتنامه برات میاد باور کنید من بار آخری دیگه با عصبانیت و داد و بیداد رفتم پیش دکتر بابایی هم رفتم که گفت داریم تصمیم نهایی رو میگیریم که به همه ماشین بدیم تنهایی رفتن بی فایده است اگه راست میگید هماهنگ کنید همه با هم بریم

  513. سلام دوست عزیز بخشنامه امروز اومده و به این صورت که برای ثبت نام سال 94 دعوتنامه روز 8 و 9 اسفند میاد . ثبت نام نیمه اول سال 95 دعوتنامه 11 تا 15 اسفند و …. و تحویل ها هم به ترتیب اردیبهشت و خرداد و تیر و مرداد هستش به هر کد ملی یه خودرو ، در ضمن فقط پراید و تیبا هست و خبری از سراتو نیست

  514. سلام
    چرا اینقدر نا هماهنگید فقط نشستید تو خونه و غر میزنید من شهرستانم ولی دوبار حضوری رفتم سایپا.خیلی دلشوره دارید پاشید شما هم برید تا حساب کار بیاد دستشون. با کانال زدن چیزی درست نمیشه.

  515. سلام دوستان . این بخشنامه که میفرمایین . کی اومده برای نمایندگی ها. من دیروز تماس گرفتم گفتن نیومده.

  516. با سلام این بخشنامه برا گروه پراید و تیبا هست خبری از سراتو نیست .اینا چون دیدن سال 94 قیمت قطعی بود و سراتو هم فقط 94 ثبت نام کردن حالا دیگه خبری از سراتو نیست فقط اعتراض همگی با هم بریم

  517. بخشنامه اومده

    منتهی شرط گذاشتن که نباید یک سال گذشته ماشینی گرفته باشه.

    فقط اعتراض جواب میده.

    من که 18 ماه پول ریخته ام بهم ماشین تعلق نمی گیره -چون اردیبشت امسال از شرکت اون موقع که التماسی یوده یه پراید با تحویل فوری خریده ام.

    من که ولشون نمی کنم.

  518. سلام
    دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید اتو خدمت مبنی بر زمان ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو ،هر کد ملی یک خودرو با قیمت تیر ماه به نمایندگی ها ارسال شده

    • سلام
      این بخشنامه همون بخشنامه قبلی هست که ۲ هفته قبل اومده بود؟

    • این چه دعوتنامه ای بود که اومد و صادر شد بدون هیچ فکری این در این بخشنامه جدید تمام دعوتانه ها از سال 94 تا 96 تحویل خودرو سال بعد انجام میشه چرا حق ما را برای فروش فوری تحویل 30 روزه می دن فقط شعار می دن پرچم دار سایپا با این اوضاع ته پرچم هم نیستیم چرا این قدر مردم را اذیت می کنند اسمشونم اتو خدمته عجب خدمتی به مردم می کنن اتو ظلمت کی جوابگوی فشار روحی به این مشتریان هست ادعا شونم میشه که رضایت مشتری مورد حساب هست باید تمام دعوتنامه ها قبل از اسفند می امد این کار ها یعنی چه از دستتون شکایت می کنیم

  519. سلام دوستان یه جایی مثل همین سایت اطلاعات و هماهنگیمون رو انجام بدیم تا به نتیجه برسیم وگرنه هر کی خودش به تناایی مراجعه کنه همون جوابی رو که به اکن آقا دادن رو میدن و هر کی بخوان میکنن . یه روز رو مشخص کنید تا همگی بریم معاونت فروش کیلومتر یازده من که 500 کیلومتر فاصله دارم هم قول میدم بیام یا علی

  520. دوستان من یدونه حواله دارم کشور به دروغ بند شده مسئولین حمایت کر وکور شدند صدای ملت رانمیشنوند من به سازمان هم شکایت کردم ولی جوابش رو سایت نوشتند شکایت شما ثبت ومختومه گردید اگه ما بهکار سایپا بودیم خودمان را مختومه میکردند

  521. سلام دوستان آدرس سایتی که آقای حسین زاده داده سایت شکایت بازرسی کل کشور هست لطف کنید همگی شکایت رو ثبت کنید تا یه نفری یا چند نفر به نمایندگی از همه پیگیر کار بشن این حداقل کاری که میتونید بکنید ، لطفا یه جایی رو ایجاد کنید برای اطلاع رسانی تا هماهنگ بشیم من بهتون قول میدم که با اتحاد و هماهنگی حتما میتونیم مجبورشون کنیم خواسته به حق ما رو اجرا کنند

  522. سلام یعنی چی ما رو خر فرض کردن اینا پس چه طوری ندارن فروش فوری گذاشتن تحویل 1ماهه برای ما اتو خدمت ای ها رو نمیدن فروش فوری میزارن ما رو احمق فرض کردن اعتراض کنید برید مگه نه دعوتنامه رو امسال صادر نکنن سال دیگه به هیچ وجه صادر نمیکن همه با هم برید مگه پولمونو تو خیابون پیدا کردیم ما این همه ضرر بزنن بهمون

  523. سلام امروز یکی از اتو خدمتیا رفته با بابایی صحبت کرده ، میگفت زده زیر همه چی یعنی گفته الحاقیه هم نیست ماشین هم یه دونه به کسی میدن که مثلا بیست تا نوشته و از سال قبل هم ماشین نگرفته ، و درصد سود هم اگه بالا بره سال دیگه ماشینو با قیمت روز میدن هر چند که اصلا الحاقیه سود بیشتر رو از روی سیستم برداشتن ، اینا دیدن که اعتراضات خوابیده و دارن فروش فوری انجام میدن و کسی هم کاری نداره دارن این کار ها رو میکنن ، تنها راه همون جمع شدن و اعتراضه

  524. سلام دوستان لطفا پیگیر باشید زنگ بزنید برید تا امسال دعوت نامه صادر کنن مگه نه کلاه سرمون میره باید مشکلات ما رو حل کنن یعنی چی خودشونو مسخره کردن

  525. سلام دوستان بنده هم ۴تا حواله در سال ٩۵از سایپا گرفتم موقع خرید همچین دورو بر ادم و میگرفتن اما حالا بعد از گذشت سه سال هنوز خبری نیست و هر وقت مراجعه میکنی جواب سر بالا تحویلت میدن … تا ما باشیم دیگه مثه خل و چلا نریم این حماقتا رو بکنیم مثه ادم اگه رفته بودم ۶٠میلیونمو داده بودم یه سراتو دسته دوم الان ٣٠٠ازم میخریدن حداقل بریم صنعت و معدن شکایت تنظیم کنیم یه کمپین بزنیم همه گی بریم شکایت

  526. حواله داران سایپا کاری کنید

    سلام من دیروز زنگ زدم سایپا میگم این چه مسخره بازیه که درآوردین که هرکه امسال ماشین از سایپا خریده باشه حواله اتو خدمت ماشین بهش تعلق نمیگیره میگه آخه تولیداتمون کمه به خاطر اونه شما میتونید برید سودشو بیشتر کنید به 28درصدو یا ماشین بهتون میدیم باقیمت 10درصد زیر حاشیه بازار . تورو خدا بریم کاری کنیم تجمعی یا بریم در کارخانه حرفی بزنیم دارن حقمونو میخورن و قرارداداهارو به نفع خودشون یک طرفه تنظیم میکنن من از شما حواله داران اتو خدمت میپرسم در زمان ثبت نام ویا در قرار داد ها کجای حواله نوشته که در زمان تحویل باید قبلا ماشین از سایپا نخریده باشین. اصلا به ماچه مربوط که تولیدات شما کمه طبق حواله موظف به فرستادن دعوت نامه ودادن ماشین هستین. من که هرکجا بوده رفتم شکایت کردم و حرف زدم یک دست صدا نداره شما ها هم برید اعتراض کنید.

  527. سلام لطفا دوستان کسی اطلاع داره در مورد بخشنامه جدید و الحاقیه اتوخدمت! با امور مشترین تماس میگیریم میگن ابلاغ شده به نمایندگی و وقتی نمایندگی میریم میگن هنوز ابلغ نشده و الحاقیه از روی سایت سایپا برداشته شده؟ شده سیاست یک بام و دو هوا ؟؟؟ باز میگن قراره قرداد ها تمدید بشه تا 9 ماه و به نسبت افزایش سود داشته باشه و اگر هم جندتاحواله باشه همونطور دوستان اشاره کردن به شرط نگرفتن خودرو امسال از سلیپا تنها یک حواله خودرو تعلق میگیره!! که جای تعجب داره مگه این حواله ها چه فرقی با پیش فروش خودرو داره و قطعا ضمانت اجرایی برای سایپا ایجاد میکنه چرا یکطرفه قرار داد ها رو تحریف و ابطال می کنید و به چه حقی که هیچ نهاد ناظری هم نمیتونه جلوی مافیای خودرو بایسته؟؟؟

  528. سلام
    الان زنگ زدم 096550 میگه تا چند روز دیگه دعوتنامه میاد و کسایی که امسال از سایپا ماشین گرفتن به اونا تعلق نمیگیره دعوتنامه. کجای قرار داد نوشته کسایی که امسال ماشین تحویل گرفتن نمیتونن از اتو خدمت ماشین تحویل بگیرن این دیگه چه مسخره بازیه.

  529. سلام خاهشا یکی اطلاع رسانی کنه اخر میخان چکار کنن بخدا سیزده دادم برا حوالم هنوز که هیچ یکی جوابمو بده میخان چکار کنن

    • دوست عزیز من همین حواله رو شانزده و دویست خریدم .
      هیچ خبری نیست. تا ما اینجابشینیم و فوش بدیم به سایپا هیچ اتفاقی نمی افته. کک سایپا هم نمیگزه. به ….ش هم نیست.
      قرارتحصن و تجمع هم که میذاریم 3نفرمیان. انتظارداریم سایپا بیاد درخونمون بزنه بگه عزیزم کجایی دقیقا کجایی؟؟بیا حوالتو بهت تقدیم کنم باقیمت قدیم. علی برکت الله به سایپا با داشتن مشتریایی مث من و جنابعالی…

  530. دوستان افرادیکه اتو خدمت به تعداد دارند –
    آگاه باشند که این قراردادها با عنوان مشخص پیش خرید خودرو دربالای قرارداد قید شده پس کوتاه نیایید -که بگویند سود گرفته اید.

    سود پول یه یه گزینه برای اصل قرارداد (خرید خودرو)بود.

    کوتاه نیایید و فقط اجرای قرارداد رو درخواست کنید.

  531. سلام دوستان. درنظر داشته باشید سایپا هیچ تفاوتی بین مشتری ها قائل نیست،این بخشنامه هر کدملی یک ماشین برای تمام طرح ها اجرا میشه .درضمن قرارداد اتو خدمت مثل دیگر قراردادها قانونی و لازم اجراست،پس خواهشا خودمون از حقمون کوتاه نیاییم و خودمون از دیگر مشتریان جدا نکنیم،وقتی بخشنامه میدن میگن تا ۳۰دی به قیمت قبل خودر. تحویل میدیم این شامل تمام قردادهاست،هیچ جاش نگفتن به اتو خدمت قیمت جدید میدیم!!! جلو صلح بستن که کسی نتونه به کدملی اقوام و دوستان صلح کنه و فقط همون یک خودرو تحویل بدن. اینکارشون کاملا غیرقانونی و برخلاف قرارداده ،اگر همگی متحد باشیم و از حقمون کوتاه نیاییم در نهایت مجبور میشن رضایت مشتری رو جلب کنند،پس فقط یک صدا و اتحاد . یا علی

  532. سلام دوستان
    من با توجه به صحبت های شنیده شده از جاهای مختلف مجددا امروز با نمایندگی تماس گرفتم گفتند که چیزی تغییر نکرده. بخشنامه ی تحویل یک خودرو با قیمت قبلی بار هر کد ملی هفته پیش به نمایندگی ها ارسال شده و گفت که باید توی همین چند روز منتظر دعوتنامه باشید. به نظر من هم علت بسته شدن صلح همینه که کسی حواله را به نام دیگری نکنه و چند ماشین با قیمت قبل با کد ملی افراد دیگه بگیره.

  533. امروز به من گفتند حواله اتو خدمت غیر قابل صلح میباشد و نمیتوانی بفروشی علی برکت الله

  534. دوستان در جریان باشید طبق گغته دوستمون باز بخشنامه جدید و فرم الحاقیه ای که قرار بود 15 بهمن به نمایندگی ارسال بشه و توی سایت سایپا گذاشته بشه در کمال تعجب ابلاغ نداشته برداشته شد!!!؟؟ معلوم نیست چه خوابی دیدن برای اتوخدمتی ها ! آقا هر بلایی بخوان سر پرچمداران سایپا به گفته خودشون دارن میارن با این وضعیت! یه کلاه گشاد گذاشتن سر اتوخدمتی ها دعوت نامه های یکسال پیش رو خودرو ندادن و نگه داشتن نگه داشتن تا امروز فروش نقدی کردن و چند برابر با پول نقد به ملت فروختن! لطفا دوستان اتوخدمت ساکت نشینید اینا سواستفاده نکنن هرکاری میتنونین بکنید شکایت به شورای رقابت خود سایپا رفتن حضوری رفتن نمایندگی تجمع و زدن کانال……..خلاصه فکر نکنن اتوخدمتی ها سود گرفتن هیچی نباید بگن به قول دوستمون هر جا پولمون رو گذاشته بودیم و وسیله خریده بودیم سود کرده بودیم.ما چه پرچمداری هستیم که زنگ میزنیم امورمشتریان و نمایندگان جواب درست و درمون نمیدن و تق میزنن گوشی قطع؟؟؟ جوابگو کیه؟؟

  535. دوستان در جریان باشید طبق گغته دوستمون باز بخشنامه جدید و فرم الحاقیه ای که قرار بود 15 بهمن به نمایندگی ارسال بشه و توی سایت سایپا گذاشته بشه در کمال تعجب ابلاغ نداشته برداشته شد!!!؟؟ معلوم نیست چه خوابی دیدن برای اتوخدمتی ها ! آقا هر بلایی بخوان سر پرچمداران سایپا به گفته خودشون دارن میارن با این وضعیت! یه کلاه گشاد گذاشتن سر اتوخدمتی ها دعوت نامه های یکسال پیش رو خودرو ندادن و نگه داشتن نگه داشتن تا امروز فروش نقدی کردن و چند برابر با پول نقد به ملت فروختن! لطفا دوستان اتوخدمت ساکت نشینید اینا سواستفاده نکنن هرکاری میتنونین بکنید شکایت به شورای رقابت خود سایپا رفتن حض

  536. با سلام
    دوستان بخشنامه قبلی مبنی بر تحویل یک خودرو به حواله های اتو خدمت با یک کد ملی حذف شده و کلا از روی سایت برداشتن.و هیچیش معلوم نیست
    در جریان باشید
    حالا باز ساکت بشینین تا بهمون بگن پرچمدار سایپا

  537. با سلام
    من از همه دوستان تهرانی استدعامی کنم
    حواهش می کنم
    یه کانال برای هماهنگی اعتذاضات تشکیل بدن

  538. واقعا متاسفم ما مردم و خر فرض کردن
    از حواله های اتو خدمت هیچ خبری نیست اونوقت میرن پبشفروش ۳۰روزه میزارن
    چرا تعیین تکلیف نمیکنن این اتو خدمتیارو
    چقد منتظر بمونیم

  539. خدا از سایپا نگذره زندگی یه سری ها رو نابود کرد با اتوخدمت! راحت زد زیر قرارداد تازه الان دوباره باز میگن بخشنامه رو برداشتن که قرار بود 25 به نمایندگی ها اعلام کنن همه چی روی هوا هست بنده خدا طرف کل سرمایه و خونه و طلاهای زنش رو فروخت گذاشت اتوخدمت به هزاران امید حالا نه میتونه ماشین بخره نه خونه و نه…..لعنتشون کنه که به داد مردم نمیرسن اینا.فقط اسم مسلمونی روشون هست هیچ بویی از انصاف نبردن! کاش کاش یکی به داد مردم برسه.

  540. از تجمعات امروز کسی خبر داره؟؟؟؟؟لطفا رسانه باشید

  541. لعنت به سایپا طلاهام فروختم گذاشتم طرح اتوخدمت که شاید ماهم صاحب ماشین شویم نه تنها صاحب ماشین نشدم بلکه زندگیم هم از دست دادم سرا ین قضیه با شوهرم دعوام شد اخرش به طلاق کشید الان با دوتا بچه اواره شدم دوسال منتظر م که ماشین تحویل بدن الان هم میگن با قیمت جدید حساب میکنند خدا ازازتون نگذره زندگیم تباه کردین سایپای لعنتی الهی که ویران شوین

  542. روز روشن دارن خودروهایی که قرار بود به ما اتوخدمتی ها بدن بعد 2 سال دارن فروش نقدی میکنه سایپا و هیچ کس هم جرات نداره بهش چیزی بگه! اگه شما خودرو نداشتین به ما بدین چرا فروش نقدی و تحویل یک ماهه دارین انجام میدیس پس؟؟؟؟ شما خودرویی هایی رو که باید یکسال پیش به ما و به قیمت قبل میداین رو نگه داشتین تا به قیمت روز الان بفروشین! حرام خوری به چی میگن دقیقن؟؟؟خدا ازتون نگذره که هیچ کس هم جلودارتون نیست حق مردم رو خوردین دستمون هم به هیچ جا بند نیست! خدا خیرتون نده…….

  543. اجتماع حواله داران اتو خدمت فردا سه شنبه ساعت 9 صبح. ساختمان امور مشتریان سایپا .

    • دوستان که تهران تشریف دارین،لطفا اعتراض کنید….
      با سایپا و نمایندگی که تماس می گیری ،می گن به قیمت روز و مطابق با نوع قرارداد ،که تو قرار دادن اغلب خورده به قیمت روز
      تحویل و زمان دعوتنامه هم معلوم نیست
      باز با مرکز اتو خدمت که تماس می گیری ،می گن به قیمت قبل می دن
      اینا یه ریگی به کفششون هست
      از اعتراض می ترسن..
      هرکدوم یه چیزی می گه
      در ضمن بعضی از حواله ها خود به خود 3ماه تمدید شده

  544. سلام
    امروز رفتم نمایندگی میگن به قیمت روز خودرو تحویل می دن.چون در قرار داد خورده قیمت روز در زمان دعوتنامه
    حالا باگذشت 1 سال و 3ماه بیا به قیمت جدید…
    الان پس به کیا میگن به قیمت قبل میدم

    • غلط کردن قراردادهاشون 360 روزه یعنی یکساله بوده الان برای اکثر دوستان یکسال گذشته از زمان دعوتنامه و باید به زمان اون موقع تحویل بدن! گناه مشتری چی هست اونا بدقولی کردن اون موقع ندادن حالا بیاد مشتری خودرو رو سرموقع ندادن به قیمت روز هم پول بده!!!!؟ واقعن نه اینا چی فکر کردن از چند جا مشتری ضربه بخوره!

  545. سلام من رفتم نمایندگی گفتن بخشنامه اتو خدمت هنوز نیومده احتمالا ۳۰ بهمن میاد

  546. با سلام بنده حقیر یه ماشین میخواستم که نیمه وقت باهاش تو آژانس کار کنم یدونه از این حواله ها خریدم که اونم الان وضعیتش مشخص نیست اگه ممکنه یه کاری بکنید ما زودتر ماشینو بگیریم .خیلی ممنون

  547. دوستان عزیز یه گروه تو واتساپ یا تلگرام درست کنید همه عضو بشن هماهنگ بشیم برای اعتراض بریم اداره فروش همه با هم باشیم به نتیجه می رسیم

  548. ماشین های ما رو تحویل ندادن خوردن یه آب هم روش در عوض از 30 بهمن میخوان اونا رو به قیمت آزاد و فورش فوری بفروشن!!! این حلال هست واقعن حق مشتری های اتوخدمت رو بعد این همه مدت بخورین و خودرو ندن بعد بیاین به قیمت روز ماشین ها رو فروش نقدی و فوری کنید؟؟؟؟ سازمان حمایت از مصرف کننده و نهادهای ناظر هم انگار مترسک سر جالیز هستن! هر کاری میخواد این سایپا میکنه میترسن بهش بگن بالا چشمت ابرو هست.سر گردنه هم اینطور نمی چاپن ملت رو……….

  549. ماشین های ما رو تحویل ندادن خوردن یه آب هم روش در عوض از 30 بهمن میخوان اونا رو به قیمت آزاد و فورش فوری بفروشن!!! این حلال هست واقعن حق مشتری های اتوخدمت رو بعد این همه مدت بخورین و خودرو ندن بعد بیاین به قیمت روز ماشین ها رو فروش نقدی و فوری کنید؟؟؟؟ سازمان حمایت از مصرف کننده و نهادهای ناظر هم انگار مترسک سر جالیز هستن! هر کاری میخواد این سایپا میکنه میترسن بهش بگن بالا چشمت ابرو هست.سر گردنه هم اینطور نمی چاپن ملت رو……….

  550. بله بخشنامه رفته اما عهد نامه ترکمنچای هست به نفع سایپا و یکطرفه هر طور خواسته به میل خودشون نتظیم کردن همونطور دوستان گفتن به هر نفر فقط یک خودرو بابت اتو خدمت داده میشه به شرطی که اون هم هیچ خودرویی از سایپا امسال به بعد تحویل نگرفته باشین و ثبت نام نکرده باشین!!! یه الحاقیه هم گذاشتن که هنوز اجرا نشده بخواین تمدید کنید تا حداکثر 28 درصد سود میدن اونم شرط داره!!! خلاصه اتوخدمتی ها جا موندن هر جا هم سر میزنیم نمایندگی امورمشتریان کسی برامون تره هم خرد نمیکنه فقط تق میزنن گوشی و تلفن رو قطع میکنن! این بود جواب اعتماد مشتریای اتوخدمت که قرار بود تاج سر همه مشتریان سایپا باشن مثلن خیرسرشون! خلاصه یه جوری درآوردن قضیه اتوخدمت رو به نفع خودشون و بیچاره مشتری ها ! خلاصه ول بشویی راه انداخته سایپا هیچکس هم جوابگو نیست…….

    • منم زنگ زدم به 96550 گفتند که قراره به آنهایی که خودشون اتوخدمت خریدند یک ماشین بدهند اما برای اونایی که صلح زدند یعنی از نفر قبلی خرید کردند هنوز تصمیمی نگرفتند. ولی شاید به اونها هم ماشین بدند. گفتند صبر کنید.
      منم برج 7 از یه نفر خریدم که معلوم نیست الان بشه یا نشه.

      • یعنی چی این حرف ک تصمیم نگرفتن بیخود کردن این چ وضعشه ما ک تموم سرمایمون بیست میلیون بوده یه اتوخدمت از دلال خریدیدم بازم رفته تو پاچمون .مسخرشو دراوردن جلوی دلالارو نمیتونن بگیرن ما مصرف کننده ها رو اذیت میکنن متاسفم برای این مملکتاقا یعنی

  551. با سلام 3 سال است که طرح اتو خدمت را خریداری نموده ام با 096550 هم که تماس می گیرم اصلا جوابی نمیدهند یک کلمه میگویند اطلاع نداریم و واقعا هم کسی پاسخگو نیست . کسانی که حتی سالها بعد از ما ثبت نام کردند خودرو خود را تحویل گرفته اند و لی همچنان ما بی تکلیف مانده الیم . خواهشمندم پیگیری فرمایید

  552. با سلام به همه اتو خدمتی های عزیز
    این کار سایپا جزو اصول مشتری مداری نیست. هنگامی که به پول نیاز دارن با کلی وعده دروغ ماشین ثبت نام میکنند و زمان تحویلش که میرسه، ماشین رو به مشتری تحویل نمیدن.
    همه اتو خدمتی ها ضرر کردند.
    اگر با این پولی که ماشین ثبت نام کرده بودیم هرکار دیگری میکردیم حداقل پولمون بی ارزش نمیشد.

  553. داداشا من تازه میخوام یکی از دوستان حواله بگیرم به نظر اتان چیکار کنم 36 میلیون پول دارم بگیرم یا همان برم چکی ثبت نام کنم تمام بشه برام 50 میلیون

  554. از شنبه باید رفت جلوی درب شرکت و هماهنگ اعتراض و شکایت کرد.
    امروز 4 شنبه عصر بخشنامه اتو خدمت برای نمایندگی ها رفت.
    فقط 1 ماشین اونهم به کسانیکه از اول سال هیچ ماشینی دریافت نکرده اند -می دهند-با نرخ قبلی
    و کسانی که دعوتنامه بیش از یکی دارند اگر خواستند تمدید قرارداد سود با نرخ 28 درصد میکنند و بعد از ان ماشین به نرخ اینده تحویل می گیرند.
    دوستان لینک گروه تلگرامی رو بزارند.

    • شما از کجا این خبرو شنیدی؟

      • روز ۲۴ ام بخشنامه به نمایندگیها ارسال شد. من امروز رفتم و پیگیر شدم صحت دارد و بخشنامه رو پرینت گرفتم. به هر فرد که از اول سال خودرویی دریافت نکرده یک خودرو به قیمت تیرماه میدن. مثلا تیبا هاچبک تیرماه ۳۰۱۲۱ هزار بوده و الان بیرون ۵۰ ملیونه.

      • نمایندگی گفت که چهار شنبه بخشنامه اومده. یک خودرو با قیمت قبل و بقیه با قیمت حاشیه بازار

    • سلام من ۵تاخودروسال ۹۴ ثبت نام کردم باقیمت قطعی الان میگن یکی بیشترنمیدیم لطف کنید یاشمارتون روبگذارید یااین شماره من هست تماس بگیرید هماهنگ کنیم برای اعتراض روزاول میگن ۱۰۰م
      یخواین ثبت نام کنید حالادبه کردن تااعتراض نکنم حقمون رونمیدن ۰۹۱۳۷۲۳۲۴۳۸

  555. سلام دوستان من با 096550 تماس گرفتم اپراتور میگه اتوخدمت خودرو میدن اما طول میکشه ضمن اینکه گفت سودش زیاد شده!!! اما بهش گفتم کم شده 54 بوده شده 21 !!!!؟؟ دوستان کسی اطلاع داره سودش تازگی تغییر کرده مگه؟ زیاد نشده که؟ چی میگن خودشون اطلاع ندارن؟

  556. دوستان عزیز اتوخدمت کسی هست که براش دعوتنامه قبلا صادر شده باشه و تکمیل وجه نکرده باشه.
    من حواله اتو ازکسی خریدم ظاهرا یکبارقبلا براش دعوتنامه اومده و تکمیل وجه نکرده . الان امکان داره دوباره دعوتنامه بیاد؟؟؟ لطفا اگرکسی اطلاعاتی داره کمک کنه.

  557. باسلام خدمت همگی دوستان . این حواله ها اخرش چی میشه گفتن 25 بهمن اما فکرنکنم اینها خودرو تحویل بدن

    • با سلام
      دوستان اتو خدمتی،تا چند روز دیگه سایپا شروع می کنه دعوت نامه هارو به فرستادن
      با شرایط
      هر کد ملی یک خودرو
      با قیمت تیر ماه یعنی همون قیمت قبل
      اما احتمال زیاد 4 ماه طول بکشه تحویلش
      از زمان تکمیل وجه
      ولی بازم ساکت نشینین

  558. همچین کانالی وجود ندارد لطفا اگر داره لینکش رو بذارید .

  559. سلام دوستان بیاییم تو کانال معترضان سایپا(طرح اتو خدمت )

  560. سلام من حواله اتو خدمت که 10میلیون بوده از دلال خریدم16میلیون نمایندگی هم بهم گفت زودی ماشین گیرد میاد حالا من باید چه خاکی تو سرم بریزم چون داخل سایت هم خوندم نوشته بود طرح اتو خدمت شامل افزایش قیمت نمیشه خدا شاهده اگر تا 25تکلیف مشخص نشه میام تهران جلو سایپآ چادر میزنم

  561. با سلام بخدا ما هم دلال نیستم ماهم دلمون خوش بود ماشین دار میشم رفتیم یکی از حوله ها خریدم نمیدونستم اینجوری سرمردمو کلاه میزارن الان دوسال گذشت هنوز خبری نیست تا زنگ میزنی میگن هنوز تصمیم نگرفتیم تا چیزی میگم میگن داری سود پولتو میگری این مو حاضرم سود این دوسالو بدم ولی ماشین بدین این وضعیتی هستش موقع ثابت نام این حرفارو نمیزدی هی تبلیغ که بیای این طرح خوبه پس کجاست این خوبیش مسولین دوسال گذشته بخاطر ی پراید صبر کردیم چقدر دیگه باید صبر کنیم بخدا ی جوابی بدین اگه هم نمیدن بگن تا مردم از بلاتکلیفی بیرون بیان ممنونم

  562. ماها دلال نیستیم نیاز داریم به ماشین که راضی شدیم یک سال تمام صبر کنیم برای یک پراید اشغال حالا این رسمشه انقدر مردم رو اذیت کنید و همونم ندید ؟؟؟ با این شرایط تا 20 سال دیگه کار کنیم و هیچی خرج نکنیم میتونیم یه پراید بخریم تازه اگه قیمت اون زمان پراید صد برابر نشه وطنم پاره طنم ….

  563. تو را به خدا بفکر ماهم باشید
    با این قیمت ها دیگه هیچ یک از ماها نمیتونیم صاحب ماشین بشیم
    ماها دلال نیستیم نیاز به ماشین داریم اخر چرا کسی پاسخگوی ما قشر ضعیف نیست ما اگر پول داشیم ک همون یک سال پیش صاحب ماشین بودیم یکسال تمام منتظر نمیموندیم این چه وضعیه برای مردم درست کردید

  564. سلام
    حدود ۲ سال از زمان خرید حواله اتوخدمت من میگذره در صورتی که قرار بود یک سال بعد خودرو تحویل بشه. چرا الان باید بگن فعلا کسانی که چند ماه پیش خرید کردند اولویت دارند تازه با قیمت قدیم. ولی ما که بیش از یک سال زودتر خرید کردیم باید هنوز هم منتظر باشیم و بگن که شما قصد سرمایه گذاری داشتید و سود گرفتید. یکی نیست بگه آخه اگه ما این مبلغ را ۲ سال پیش خاک هم خریده بودیم سود بیشتری میبردیم. تازه این سود را بانک هم میداد و لزومی نداشت که بخوایم از این طریق اقدام کنیم.
    تازه باید بابت تاخیر چند ماهه هم جریمه پرداخت کنند.

  565. دوستان گفته شده که ۲۵ بخشنامه می یاد و به احتمال زیاد قیمت قدیم هست‌. این همه صبور بودین تا ۲۵ هم صبر کنید ایشالا قیمت قدیم هست.

    • هیچ خبری نخواهد شد اینا عادت کردن به دروغگویی و وعده سرخرمن دادن ماها که نیاز روزمون این ماشین بود از خیر همینم گذشتیم دیگ این پولمونم با این شرایط یک دهم زمان ثبت نام ارزش داره فقط یک جفت لاستیک پراید میشه خرید باهاش هیچ خبری نخواهد شد اینا عادت کردن به دروغگویی و وعده سرخرمن دادن ماها که نیاز روزمون این ماشین بود از خیر همینم گذشتیم دیگ این پولمونم با این شرایط یک دهم زمان ثبت نام ارزش داره فقط یک جفت لاستیک پراید میشه خرید باهاش

  566. حواله اتوخدمت 10 میلیونی رو 15 میلیون پول دادم بخداوندی خدا که این رسم گرون فروشی و کم فروشی درست نیست
    چرا حق مردم رو ب راحتی میخورید موعد تحویل ماشین من شهریور بوده تا الان 6 ماهه میگذره میگن به نرخ روز باید تکمبل وجه بشه مجبوریم انصراف بدیم ما راضی نیستیم حتی یرای یک هزارتومنی پولمون
    بی لیاقتید مسئولین بی لیاقت

  567. سلام
    من هم چند ماه پیش یه حواله اتوخدمت مربوط به فروردین سال گذشته از نمایندگی با قیمت بیشتر خریدم. موقع خرید نمایندگی وعده تحویل قبل از عید و با قیمت قبل دادند. ولی الان همه چیز را انکار می‌کنند. من به امید وعده های نمایندگی ماشینم را فروختم و الان…

  568. سلام یکی از شرایط طرح اتوخدمت قابل صلح بودنش بود که اون شرط هم برقرار نیست والان قابل صلح نیست متاسفم که سایپا بدون هیچ منطقی یکطرفه شرایط قرارداد رو لغو میکنه (چه زشت است خضوع در هنگام نیاز ودرشتی درهنگام بی نیازی)

  569. سلام 17 ماه است در اتوخدمت ثبت نام کردم و 5 ماه از زمان ارسال دعوت نامه که مهرماه 97 بوده گذشته اما متاسفانه و علی رغم گذشت این مدت هیچ خبری نشد و در مراجعه به نمایندگی ابتدا گفته شد که اصلا به ثبت نام کنندگان طرح اتوخدمت خودرویی تعلق نخواهد گرفت!!! و بعد از پیگیری گفتن که اولویت با شما نیست و با ثبت نام کنندگان خودرو است نه طرح اتوخدمت!!! حالا سوال اینجاست که شما که تاریخ دعوت نامه هاتون یکساله و 360 روز بوده و خودرو رو تحویل ندادین و الان قیمتش 2 برابر شده باید قیمت روز خودرو رو حساب کنید؟؟؟؟ این انصافه خوب چ کاریه اگر اول با پولمون خودرو قیمت بازار آزاد میخریدیم الان کلی سود کرده بودیم نه اینکه بییاییم بهد این همه مدت به قیمت روز کارخانه هم پول بدیم پس این قراردادهاتون به چ درد میخوره؟؟؟؟؟ دوستان کانال تلگرام لطفا تشکیل بدین صدای دادخواهی و عدالتمون رو برسونیم……….

  570. بخدا قسم اگه خونمون تهران بود جلوی سایپای حرام خور چادر میزدم ببینم کسی هست بهم میگه برو کنار از جلوی در تا ماشینو سوار نشم یا دعوتنامه نگیرم تکون نمیخورم چونکه طبق اصل اصول قانون دارم کارم انجام میدم وقتی سایپا قانون زیر پا گذاشته دگه چرا بترسیم همه دست به دست هم بدیم تا حقمون توسطه حرام خورا خورده نشه

  571. با سلام
    دوستان عزیزی که تهران تشریف دارن،لطفا با اعتراضات گسترده و هماهنگ و مداوم جهت احقاق حقمون اهتمام داشته باشند
    اعتراض نکنید به قیمت جدید می دن

    • سلام به همگی دوستان اتوخدمت…نزدیک دوسال ثبت نام کردیم هنوز دعوتنام صادر نشد برامون بخدا قسم اگه خونمون تهران بود دم در سایپا چادر میزدم نمیزاشتم کسی برا داخل شرکت یا جونم میگرفتن یا ماشین سوار میشدم ولی متاسفانه شهرستانیم اگه دست به دست هم ندیم این حرام خورا سیر نمیشن چونکه کار غیر قانونی انجام ندادیم دولت هم میدونه حق با ماست ولی چشم کوشی داره میکنه چونکه اونایی که شش ماه ثبت نام کردن دعوت نامه صادر شد براشون ولی ما چون پرچمدار بقول یارو پس کو پرچمدار اقای محترم این حق پرچمدار

  572. باسلام. برا من باید 12 مهر دعوت نامه اتو خدمت می آمد الان 4 ماه گذشته وخبری نیست من 5 ماه پیش به امید اینکه ماشین صفر تحویل میگیرم ماشینم رو فروختم چون شرکت که مراجعه میکردم میگفتن پایان قرارداد دعوت نامه برات میاد اما سایپا دروغ گفت وسر ما کلاه گذاشت حالا که مراجعه میکنیم میگه نه این طرح فقط برا سود بوده، ماشین نداریم .من نمیدانم این مملکت بی صاحب میخواد چی به شرش بیاد که شرکت بزرگی مثل سایپا به راحتی از زیر قرارداد وتعهداتش شانه خالی میکنه .

  573. قرار شده 25 بهمن بخشنامه صادر کنن تمام تک خودرو ها در اولویتن کل پذیرش شده های طرح اتو خدمت شامل قیمت جدید نمیشوند و تمامن به قیمت تیر ماه خودرو تحویل میگیرن

  574. از گذشت 16 ماه از ثبت نام خودرو در طرح اتوخدمت ( ایکس 100 و 200 ) چرا باید خودرو تحویل من نشود و دعوتنامه صادر نشود ، اگر قرار بر سرمایه گذاری بود ، باید زمان ثبت نام اطلاع داده میشد که مشتری محترم این طرح صرفا جهت دریافت سود میباشد و خودرو به این گروه نمیدهیم ، مگر زمان ثبت نام لال بودید ، این کلاهبرداری مستقیم میباشد ،چرا کسی که شش ماه است ثبت نام کرده باید خودرو تحویل بگیرد ، ولی ما باید بعد از 16 ماه بشنویم که گردن شرکت سایپا کلفت است و خودرو نمیدهد،

  575. با سلام
    لطفا برای هماهنگی بیشتر یک گروه تلگرامی درست کنید و لینکش رو اینجا بگذارید با تشکر

  576. آقای سازمان بی کفایت بی حمایت از مصرف کننده. 8ماه از سررسید ها ی اتوخدمت گذشته چرا خودت را به کری وکوری زدی این جماعت با تو کار دارند

  577. در تلگرام یه گروه تشکیل شده واسه اتو خدمت. اسم گروه را سرچ کنید. اسمش اینه معترضان سایپا طرح اتو خدمت

  578. سلام. دوستان اگر مایل به ساخت گروه هستین که بتونیم درخواست هامون رو هماهنگ کنیم و پیگیر مطالبات مون از سایپا باشیم لطفا به شماره من پیام بدین. 09177200573 تا در واتس آپ گروه تشکیل بدیم.

    • با سلام وممنون از محبت شما پیشنهاد میکنم اگه امکان داره از گروه در تلگرام استفاده بشه فکر کنم عمومیت بیشتری داره تا انشالله با یه گروه بزرگ به خواستع هایمان برسیم باتشکر

  579. سلام منم حواله اتوخدمت خریدم بحساب اینکه زودترماشین گیرم بیاد ولی هرچی زنگ میزنی میگه معلوم نیست کی دعوت نامه بیاد وقیمتش ی بار گفت جدید ی بارهم گفتن سربرج معلوم میشه ولی اگه قیمت جدید باشه دزدی حساب میشه اونایی ک تهرانن پیگیری کنن خواهشا

  580. با سلام اینجانب در این طرح در مورخ 95/12/05 ثبت نام نمودم با قرارداد یکساله متاسفانه بعد از گذشت نزدیک یکسال ازاتمام قرارداد یک تماس یا ارسال دعوتنامه خودداری کرده و هر موقع مراجعه میکنیم با کمال پررویی میگویند سودش را گرفتین در صورتیکه اگه هرخودروی ثبت نام میکردیم هم خودرو را تحویل گرفته وهم سودش را در صورتیکه طبق قرارداد باید سود 24 درصدی میدادن که الان 21 درصد شده

  581. امروز ۱۱/۱۷ بهمن رفتم شرکت سایپا بعد از کلی علافی بعد از چند ماه که از سر رسید طرح اتو خدمتم گذشته و چند ماه قبل درخواست ماشین دادم گفتن کل طرح اتو خدمت مشمول قیمت جدید میشن و قیمت قدیم به حواله های طرح اتو خدمت تعلق نمیگیره خدا ازشون نگذره شرکت سایپا مال مردم خوره و دزده دوستان نذارید هر کسی که میشناسید دیگه از این دزدها ماشین بخره پول بی زبونو میگیرن دیگه جوابتم نمیدن

    • درقرداد های اتو خدمت مدت زمان تحویل 365 روز است واگر سایپا به تعهدش عمل نکرده مردم نباید تاوانش رو پس بدهند. هیچ کس نباید زیر همچنین ظلمی برود سایپا غلط می کند بین حواله ها فرق بگذارد من خودم حواله 10م رو15 م خریدم حالا باید قیمت جدید هم بپردازم باید. سایپا حتی خسارت دیر کرد هم بپردازد.

  582. امروز زنگ زدم سایپا میگن تا بخشنامه جدید نیاد هیچی مشخص نیست نه قیمت نه تاریخ تحویل خودرو هرکسی به انواع اتو خدمت حواله خودرو داره حالا حالا ها باید منتظر بمونه برای طرح اتو خدمت هیچ دعوتنامه ای صادر نخواهد شد و تا دعوتنامه صادر نشه قیمت خودرو مشخص نمیشه چه فرقی میکنه تازه ما پول بیشتری هم بخاطر این حواله پرداخت کردیم اما هیچکس پاسخگو نیست متاسفانه

  583. سلام من از سال ۹۵ پول برای اتو خدمت واریز کردم ،تاکنون هبچ دعوت نامه ای برایم نیامده ،سور پول را هیجده درصد حساب می کنند که هر ماه باید تا ۵ ام واریز شود ولی تا کنون واریز نشده

  584. سلام
    منم اتو خدمت ثبت نام کردم سال ۹۶ دعوت نامه امده
    الان میگن قیمت روز باید خودرو تحویل میدن
    دوستان کسی که به فکر نیست به فکر جیب خودشون

  585. سلام من یه حواله اتو خدمت دارم چجوری باید درخواست خودرو بدم ؟

  586. سلام دوستان من بانمایندگی تماس گرفتم گفتن اتوخدمت باقیمت جدید صادر میشه. و حالا حالا ها باید منتظر بمونیم . تاوان بی لیاقتی مسولان دزد سایپا رومابایدبدیم
    فردا صبح خواهشا بیاین. بفکر سرمایه تون باشین. اینجا اگرماسکوت کنیم هیچکس به دادمون نمیرسه.

    • درقرداد های اتو خدمت مدت زمان تحویل 365 روز است واگر سایپا به تعهدش عمل نکرده مردم نباید تاوانش رو پس بدهند. هیچ کس نباید زیر همچنین ظلمی برود سایپا غلط می کند بین حواله ها فرق بگذارد من خودم حواله 10م رو15 م خریدم حالا باید قیمت جدید هم بپردازم باید. سایپا حتی خسارت دیر کرد هم بپردازد.

  587. سلام دوستان عزیز اگر همت کنید و یک گروه درست کنیم در مواقعی که لازم اطلاع رسانی بشه راحت تر در دسترس هستیم یک گروه تو تلگرام با واتساپ

  588. سازمان حمایت فقط از سایپا حمایت میکنه اصلا تو باغ اتو خدمت نیست 2×2=7 کی به کیه

  589. خدا ازتون نگذره ای مسئولین سایپا چرا بین حواله ها فرق میگذارین شما پول دو دستی ازما گرفتی گفتی سال دیگه صاحب ماشین میشی الان 8 ماه از سررسید گذشته پس چی شد … اگه ما بدهکار سایپا بودیم الان قاضی ما را به حبس ابد محکوم میکرد. !!! قانوووووون

  590. تجمع اعتراضی دعوتنامه به حواله ها اتوخدمت
    تاریخ 97/11/17
    روز چهارشنبه ساعت 10
    لطفا همه بیایید
    آدرس:کیلومتر 11 جاده مخصوص تهران- کرج جنب پارس الکتریک ساختمان سازه گستر سایپا اداره فروش

  591. سلام .من دو سال قبل ثبت نام کردم و تیر ماه همزمان با پایان قرارداد طبق مفاد قرارداد درخواست خودرو کردم اما از آن تاریخ تاکنون هرچه پیگیری کردم هیچ فایده ای نداشته و الان به این فکر افتادم که به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کنم و اگر مابقی دوستان هم این کار را بکنند سایپای مال مردم خور بالاخره به حال ما بدبخت بیچاره ها که به امید ماشین دار شدن چند وقته پول بی زبان مان را تحویلشان داده ایم برخواهد داشت.یک مالباخته بی چاره

  592. دوستان زحمت بکشید با این شماره تماس بگیرید
    من تماس گرفتم ،می گفت ماشینو به همون قیمت سر رسید حواله می دن.ولی حرفاشون حرف نیست،زره
    ‪021 4490 6854‬

  593. سلام دوماه از انصراف طرح اتوخدمتم میگذره هر بار با امور مشتریان تماس میگیریم یبار میگن درخواست کتبی و برگه انصراف رو فاکس کن یبار میگن ایمیل کن .لطفا اگه کسی میدونه بگه باید چکار کنیم اصل پولمونو بگیریم خودشون میگفتن بین یک تا دوماه میدن پول رو الان باید چکار کرد

  594. همه اش کلاهبرداری است والا از 95 تا حالا اینقدر علاف نمیشدیم .

  595. من حواله اتو خدمت 10 ملیونی را 14 ملیون تو برج 8 صلح زدم واقعن الان حقم اینه بعد از این همه الافی وانتظار قیمت جدید بهم بدن خواهشن زودتر دعوتنامه بفرستید تحملم سر امده

    • منم همینطور دقیقا حواله10 میلیونی رو 14900میلیون خریدم برج8 هم صلح زدم الان سایپا هیچ جوابی نمیده من هر هفته زنگ میزنم هنوز بخشنامه این طرح نیومده الان بابایی مدیر عامل سایپا گفته تا تولید افزایش پیدا نکنه ماشین نمیدن به این طرح…..خداکنه حداقل به قیمت تاریخ تحویل قرارداد حداقل دعوتنامه صادر بشه

  596. مگر یک قرارداد چند نوع تفسیر میشه درقرارداد اتو خدمت قرار 365 روزه تحویل زده اند وهمان زمان تحویل 5/6/97 است طبق تصمیمات اخیر چه باید کرد فکر می کنید حق به حق دار میرسه من یک ماشین برای استفاده ثبت نام کردم دلال هم نیستم تورا به جان عزیزتان تکلیف راروشن کنید

  597. دوستان اگر اعتراض کنیم حق مان می گیریم

  598. سلام بنده هم حواله اتو خدمت شهریور ۹۶دارم که برج ۴صادر شده ولی نتونستم تکمیل وجه کنم ۲ماه بعد رفتم سایپا گفتم پولم آماده دعوتنامه جدید صادر کنید گفتند چند روز صبر کنید تاالان بعد ۷ماه هیچ خبری نیست امروز رنگ زدم سایپا گفتند اگر هم دعوتنامه صادر بشه به قیمت روز صادر می شه یعنی رسما دزدی وخوردن حق مردم

  599. منم اتو خدمتی ام سود رو از 24 به 21 درصد رسوندن نه اصل پول رو میدن نه ماشین رو

  600. با سلام وتشکر از گزارشتون اولا سود 24درصد می دادند که شده بیست درصد من خودم حواله اتو خدمت دارم از برج پنج ددرخواست تحویل خودرو رو دادم ولی هربار میگن دعوت نامه بعدا ارسال میکنن شهریور شکایت کردم صنعت ومعدن از سایپا تماس گرفتن گفتند حق با شماست ولی هیچ کاری نکردند تا جلوی سایپا تجمع نکنیم کاری نمیکنن

  601. سلام اگه همه با هم باشیم به نتیجه می رسیم اگر قرار به تجمع باشه یه روز خاصی مشخص بشه همه جمع بشن مطمئن باشید به نتیجه می رسیم حداقل یک ماشین تحویل می گیرم

  602. باسلام روزی که برای ثبت نام طرح اتو خدمات رفتیم کلی تحویلمان گرفتند و قرار بود بعد از یکسال دعوتنامه ارسال بشه من شخصا چند دفعه درخواست دعوتنامه کردم ولی خیری نشده در ضمن سود 30 درصد نمی دن سود 24 درصد بود که اون هم الان کم شده با اینکه قرارداد داشتیم سود از 24 درصد به 21 درصد رسوند الان 2 سال ثبت نام کردم و خیلی هم پیگیری کردم ولی هر دفعه وعده یکماه دیگه رو دادند امیدوارم که مسئولین یه فکری به حال ما کنند درضمن برای انصراف که رفتم کفتند 50 روز طول می کشه که پولت بدیم سود هم تو این 50 روز تعلق نمی گره .

  603. سایپا برای حفظ اعتبار خود و رفع مشکل مردم می تواند در مرحله اول به هر مشتری یک خودرو بترتیب ثبت نام تحویل دهد

  604. لعنت بر سایپا کلاهبردار مگه ما به حواله ها پول نداریم.لعنت بر مسول بی لیاقت یک سال نیم این حواله کوفت زهر ماری اتو خدمت خریدیم چرا دعوت نامه ارسال نمیشه کدوم خری پیگیر مشکلات ما قشر ضعیف جامع است کی باید فکر ما رو بکشه کلاهبرداری اما

  605. سلام به نظرم همه باید جلوی شرکت سایپا تجمع کنند .چون اینها خیلی پررو هستند.زبون خوش سرشون نمیشه.

  606. من سال 94ثبت نام کردم و هنوز منتظرم دعوت نامه بیاد؛طبق قرارداد باید 17ماه پیش دعوت نامه رو میدادند ولی هنوز خبری نیست

  607. قراردادی که از جانب شرکت تنظیم شده از اعتبار لازم مانند دیگر قراردادهایی بر خوردار است چرا دنبال توجیه برای فرار از تعهد می گردیم تعهد شرکت یکساله بایستی ماشین داده یکسال و5ماه گذشته بجای جریمه تاخیر طبق قرارداد باید سردرگم واضافه پرداخت صورت گیرد

  608. سلام لطفا تکلیف حواله اتو خدمت را مشخص کنین تا کی ما باید صبر کنیم اگر نمیدین تا بریم ماشین دست دوم بخریم انصراف بدیم بره غلط کردیم پول دادیم به سایپا بسته دیگه کم مردم مسخره کنین مگه حواله اتو خدمت چه فرقی میکنه با اون حواله ها که دعوت نامه صادر میکنین ولی به ما ماشین نمیدین لطفا رسیدگی کنین همین هفته تکلیف مارا مشخص کنینن

  609. بابا گرفتنتون سر کار

  610. بشینید تا نوبتتون بشه
    میشه اره میشه خخخخخ

  611. سلام. ما هم یک حواله طرح اتوخدمت داریم و بسیار نگران‌ هستیم که شامل افزایش قیمت بشه. خواهشمندم هر خبری که بود ما رو مطلع کنید که آیا شامل افزایش قیمت هست یا خیر. ممنون.

  612. بنده 14ماهه ثبت نام کردم می گن اولویت با غیر اتوخدمتی هاست !
    خواهشا رسیدگی کنی.
    احمدی از نیشابور
    09351339732

  613. با سلام بنده مدت۱۹ماه است ثبت نام کردم ولی هنوز هیچدر خواستی برای ما فعال نشده خواهش مندم مسوولین به فکر ما اتو خدمتی ها باشن تا مشکلاتی که برای مادرست شده حل کنند لطفا پیگیری واطلا ع رسانی کنید.شماره تماس ۰۹۱۹۲۳۲۷۳۱۴

  614. با سلام بنده مدت۱۹ماه است ثبت نام کردم ولی هنوز هیچدر خواستی برای ما فعال نشده خواهش مندم مسوولین به فکر ما اتو خدمتی ها باشن تا مشکلاتی که برای مادرست شده حل کنند لطفا پیگیری واطلا ع رسانی کنید