تحویل خودروهای سایپا

تحویل خودروهای سایپا با 4 ماه تاخیر انجام می‌شود

تحویل خودروهای سایپا به جای 30 روز، پس از 120 روز انجام می‌شود. در هفته گذشته دعوتنامه محصولات سایپا با موعد تحویل قبل از دی‌ماه 97 به مشتریان ارسال شد که پس از تکمیل وجه، مشتریان پس از 4 ماه صاحب خودرو می‌شوند.

در هفته گذشته پس از اعتراض بسیاری از مشتریان سایپا و ایران خودرو، مقرر شد که قیمت خودروهای پیش فروش شده از ابتدای شهریورماه تا پایان دی‌ماه سال 97 افزایش پیدا نکند و خودروسازان داخلی آن‌ها را با قیمت قبلی به مشتریان تحویل دهند. پس از تعیین قانون جدید، ایران خودرو و سایپا دعوتنامه‌ای را برای تکمیل وجه نقد و تحویل خودرو به مشتریان ارسال کردند، اما گویا همچنان مشتریان برای تحویل خودرو با مشکل مواجه خواهند شد؛ زیرا بر اساس دعوتنامه‌ای که سایپا برای مشتریان خود ارسال کرده است، تحویل خودرو پس از تکمیل وجه، بعد از 120 روز انجام می‌شود.

تاخیر در تحویل خودروهای سایپا

تحویل خودروهای سایپا

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شرکت سایپا برای تحویل خودرو پیش فروش شده تیبا که موعد تحویل آن آذرماه سال 97 بود، برای مشتریان این خودرو دعوتنامه‌ای را ارسال کرد که طبق آن، مشتریان باید حداکثر تا 30 بهمن‌ماه تکمیل وجه را انجام دهند. اما در این دعتونامه درج شده است که تحویل خودرو پس از 120 روز انجام می‌شود. این موضوع با توجه به بدقولی‌های گذشته سایپا با اعتراض مشتریان روبه‌رو شده و این سوال را مطرح می‌کنند که چرا پول خودرویی که قرار است تا 120 روز دیگر به دستشان برسد را تا پایان بهمن‌ماه پرداخت کنند؟ گویا مشکلات مشتریان این خودروساز همچنان ادامه دارد و حتی با انصراف دادن هم باید ما‌ه‌ها منتظر بمانند تا پولشان را دریافت کنند.