آئودی

بهترین مدل های آئودی در سال 2019

کمپانی آئودی یکی از مشهورترین برندهای خودروسازی دنیاست و هر ساله با شعار پیشرفت به وسیله تکنولوژی خودروهای بهتری را به بازار جهانی خودرو عرضه می‌کند. اما با وجود رقبای سرسختی مانند بنز، بی ام و، بوگاتی و پورش، چند سالی است که این کمپانی از صدر رتبه‌بندی‌های بهترین خودروهای جهان کمی فاصله گرفته است. اما حال با ورود به سال 2019 این کمپانی آلمانی امید دارد با رسیدن به فروش 2 میلیون دستگاه در سال به رقبای خود نزدیک شوند. این جایگاه نیز جز با ارائه مدل‌های به‌روز شده و با کیفیت‌تر ممکن نیست.

از این رو این شرکت آلمانی برای سال 2019 مدل‌های جدید و به‌روز شده‌ای را در نظر دارد که امید می‌رود خرید و فروش آئودی را مانند سابق به رتبه‌های بالاتری منتقل کند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین خودروهای معرفی شده توسط آئودی در سال 2019 را بررسی کنیم.

آئودی

1. آئودی RS5 Sportback 2019

کمپانی آئودی به جای طراحی مجدد مدل‌های A5 ، S5 در بین کلاس‌های کوپه و کروک که از سال 2016 وارد بازار شده‌اند، این بار تصمیم گرفت تا برای سال 2019 یک طرح جدید ارائه دهد. آئودی RS5 چهار در یکی از بهترین اعضای خانواده ماشین‌های fastback است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. آئودی RS5 ممکن است یک هاچبک شهری برای رانندگی عادی نباشد اما با قدرت 444 اسب بخاری خود بهترین این مدل‌ها را جا می‌گذارد و در صدر آن‌ها قرار می‌گیرد. کمپانی آئودی امید زیادی به نسل جدید این خودرو دارد و احتمال می‌دهد فروش آئودی RS5 نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته باشد.

موتور این خودرو در واقع همان موتور پورشه پانامرا 2.9 لیتری است. این موتور دو قلو و توربوشارژ V6 همراه با گیربکس اتوماتیک 8 سرعت عملکرد خیره‌کننده‌ای را به آئودی RS5 داده است. با این موتور قدرتمند انتظار می‌رود این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر را در 3.6 ثانیه طی کند. بیشینه سرعت آن نیز به 280 کیلومتر بر ثانیه خواهد رسید.

آئودی

2. آئودی A6 2019

نسل پنجم آئودی A6 که بیشترین تبلیغ را در بین مدل‌های جدید آئودی داشته پیشرو نسل پنجم خودروهای آئودی است. در واقع انتظار می‌رود این خودرو زبان جدیدی از طراحی شرکت آئودی را تعریف کند. اما اگر صادق باشیم در نگاه اول متوجه تغییر انقلابی در نسل جدید آئودی A6 نخواهیم شد. هر چند که این خودرو با سبک معماری خودرو جدید MLB EVO ساخته شده است، اما ابعاد آئودی A6 نسل پنجم هنوز از نسل‌های قبلی خود پیروی می‌کند و تنها 0.5 اینچ تغییر داشته است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده این خودرو تنها در یک نسخه و با موتور 3 لیتری و توربوشارژ V6 که قادر به تولید نیروی 340 اسب بخار است. طراحان آئودی A6 تایید کرده‌اند که موتور V6 این خودرو به یک سیسم هیبریدی کم‌مصرف 48 ولتی مجهز است که در مسیرهای طولانی باعث مصرف سوخت کمتری می‌شود. احتمال می‌رود همین موضوع تاثیر چشمگیری بر فروش آئودی A6 در سال 2019 داشته باشد.

آئودی

3. آئودی R8 2019

آئودی R8 یک خودرو اسپرت جذاب است که پس از ورود خود به بازار در سال 2006 به محبوب‌ترین خودرو اسپرت مردم در سراسر دنیا تبدیل شد. تاکنون یک دهه و 2 نسل از ورود این خودرو به بازار می‌گذرد اما این خودرو همچنان مانند سابق قدرتمند است. این خودروی اسپرت تغییرات جزئی زیبایی در طراحی قیمت جلو و پشت به همراه دارد. انتظار می‌رود طرفداران خودروهای لوکس و اسپرت در نگاه اول تمایل بسیاری برای خرید آئودی R8 نشان می‌دهند.

در داخل کابین آئودی R8 تغییرات بیشتری به چشم می‌خورد. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود سیستم اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد. هنوز اطلاعات کاملی از موتور این خودرو در دسترس نیست اما احتمال می‌رود این خودرو در 2 نسخه، یکی موتور V10 با قدرت 533 اسب بخار و دیگری موتور V10 PLUS با قدرت 602 اسب بخار ارائه شود.

آئودی

4. آئودی A8 2019

آئودی A8 در نسل چهارم خود به عنوان پیشرفته‌ترین خودرو آئودی وارد بازار می‌شود. کمپانی آئودی از آخرین تکنولوژی‌های روز خود برای ارتقای هرچه بیشتر این خودرو استفاده کرده است تا بتواند مانند سال 2017 باز هم شاهد رتبه خوبی برای خرید و فروش آئودی A8 باشد. این خودرو در دل خود تکنولوژی‌هایی مانند کروز کنترل بدون دخالت دست در سرعت‌های بالای 60 کیلومتر بر ساعت و نیز پارک خودکار را جای داده است. این 2 ویژگی بزرگ‌ترین تغییراتی است که آئودی در مدل A8 خود به کار برده است.

آئودی A8 در نسل جدید خود در 2 نسخه با موتور 3 لیتری و 4 لیتری ارائه می‌شود. موتور 3 لیتری توربوشارژ V6 توانایی تولید نیروی 460 اسب بخار و موتور 4 لیتری دو قلو توربو V8 آن نیز توانای تولید نیروی 460 اسب بخار را دارد. هر دوی این موتورها همراه با یک سیستم هیبریدی محدود 48 ولتی در خودروها استفاده می‌شوند تا از مصرف سوخت زیاد جلوگیری شود.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. معنی این کلمه رپورتاژ آگهی که آخرش نوشتید چیه؟

  2. اوف یکی به اخریه چقدر خوبه