گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark Skywalker به زودی معرفی می‌شود

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark Skywalker به زودی معرفی می‌شود

در ماه آوریل ۲۰۱۶ شیائومی سری گوشی های بلک شارک را به عنوان اولین اسمارت فون گیمینگ خود را روانه بازار کرد و حالا به نظر می رسد که نسل بعدی آن محصول با نام Black Shark Skywalker به زودی عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که مدیر بخش تولید محصول شیائومی یعنی توماس ونگ تنگ (Wang Teng Thomas) تایید کرده است، احتمالا یک دیوایس جدید از سری گوشی های بلک شارک به زودی عرضه خواهد شد. این محصول احتمالا یک مدل جدید از سری گوشی های گیمینگ بلک شارک شیائومی است که نهایتا تا چند ماه دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد. چندی پیش رئیس شیائومی، Lei Jun، از طرفداران این کمپانی بر روی شبکه اجتماعی چینی ویبو درخواست کرده بود تا پیشنهادات و انتظارات خود از اعضای گروه تولید گوشی های بلک شارک را اعلام کنند.

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark Skywalker به زودی معرفی می‌شود

توماس ونگ این پست را بر روی اکانت خود بازنشر و اعلام کرد که روز گذشته گوشی گیمینگ جدید Black Shark را دیده است. ترجمه مطلب او به انگلیسی نشان می‌دهد که گوشی جدید شیائومی می‌تواند محصول بسیار جذابی باشد. علاوه بر طراحی ایده‌آل قرار است قابلیت‌ها و مشخصات سخت افزاری بسیار هیجان‌انگیزی نیز درون این اسمارت فون ببینیم؛ البته آقای ونگ تنگ نام اصلی این محصول را تایید نکرده است.

بعد از معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک در آوریل سال گذشته، شیائومی مدل Black Shark Helo را به عنوان دومین مدل از گوشی های گیمینگ خود رونمایی کرد. هر دو محصول از اسنپدراگون ۸۴۵ برخوردار بودند اما مدل Helo، اولین اسمارت فون جهان است که با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می‌شد. بنابراین نام نسل بعدی از سری گوشی‌های گیمینگ این برند چینی چه خواهد بود؟ این محصول ممکن است با نام Black Shark Skywalker روانه بازار شود؛ محصولی که چندی پیش بر روی بنچمارک گیک بنچ دیده شد.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک اسکای واکر

مدل بلک شارک اسکای واکر با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۹ پای بر روی این پلتفرم بنچمارک رویت شده بود که مشخصات فوق‌العاده قدرتمندی برای گوشی گیمینگ محسوب می‌شود.

در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در تست‌های گیک بنچ، این مدل موفق شد به ترتیب امتیاز ۳۴۹۴ و ۱۱ هزار و ۱۴۹ را کسب کند. مدل Black Shark Helo با ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی/ ۱۰ گیگابایت حافظه رم و یک گزینه‌ی دیگر شامل ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی/ ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم قابل خریداری بود، بنابراین احتمال این وجود دارد که گوشی جدید سری بلک شارک نیز به ۱۰ گیگابایت رم مجهز شود.

پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ جدیدترین چیپست کوالکام است که قرار است تعدادی از گوشی های دارای اینترنت 5G را پشتیبانی کند. هرچند که احتمال عرضه گوشی های غیر 5G مجهز به این پردازنده نیز وجود دارد، بنابراین فعلا نمی‌توانیم تایید کنیم که گوشی گیمینگ جدید شیائومی نیز از نسل جدید اینترنت موبایل پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه