کلیپ جدید انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را مشاهده کنید 

استودیوی پیکسار (Pixar) همزمان با مسابقه سوپر بول، تبلیغ جدیدی از انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را منتشر کرد. این کلیپ جذاب Toy Story 4 را در ادامه مشاهده کنید.

داستان اسباب بازی در سال 1995 در هالیوود انقلابی بر پا کرد و حال انیمیشن داستان اسباب بازی 4 قصد ادامه موفقیت‌های این مجموعه را دارد.

قسمت اول داستان اسباب بازی فارغ از اینکه اولین انیمیشن بلند کامپیوتری بود، به دلیل داستان پر از قلب و احساس و شخصیت‌های به یاد ماندنی‌اش، تبدیل به اثر موفقی شد که در ذهن‌ها باقی مانده است.

هنگامی که اندی در انتهای قسمت سوم با وودی (Woody) و باز لایتیر (Buzz Lightyear) خداحافظی کرد، بسیاری از طرفداران فکر کردند که این پایان کار شخصیت‌های محبوب‌شان است. احتمالا خود کارکنان پیکسار هم چنین فکری می‌کردند تا اینکه در سال 2014 خبر ساخته شدن قسمت چهارم منتشر شد. انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با اتفاقات زیادی در این سال‌ها رو به رو شد و حتی نویسندگان اصلی‌اش، رشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک کورمک (Will McCormack) را از دست داد. با این حال، ساخت انیمیشن تکمیل شده و در تابستان به اکران در می‌آید. اولین تیزر تریلر این انیمیشن در سال گذشته میلادی منتشر شد و شما در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی اختصاصی مسابقات سوپر بول آن را در ادامه مشاهده کنید.

تبلیغ تلویزیونی جدید انیمیشن داستان اسباب بازی 4 

این تبلیغ در حین پخش مسابقات سوپر بول پنجاه و سوم از شبکه سی بی اس روی آنتن رفت و اکنون به صورت آنلاین در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

در داستان اسباب بازی 4 وودی (با صداپیشگی تام هنکس) از جایگاه خودش در دنیا با خبر شده و اولویت اصلی‌اش، مراقبت از صاحب‌اش است، چه اندی و چه بانی. بانی در ادامه یک اسباب بازی جدید به نام فورکی (Forky) می‌سازد و فورکی اعلام می‌کند که یک اسباب بازی نبوده و یک آشغال است و وودی تصمیم می‌گیرد به او بفهماند که چرا باید به اسباب بازی بودن افتخار کند. در حین این اتفاقات، بانی همراه با خانواده‌اش به یک سفر جاده‌ای می‌روند و او تمام عروسک‌هایش را همراه خود می‌برد و وودی در این سفر با بو پیپ (Bo Peep) ملاقات می‌کند…

کارگردانی این انیمیشن بر عده جاش کولی بوده که نویسندگی فیلم‌نامه انیمیشن پشت و رو (Inside Out) را در کارنامه دارد. علاوه بر تام هنکس، صداپیشگانی همچون تیم آلن، آنی پاتس، تونی هیل، کیگان-مایکل کی، جردن پیل و کیانو ریوز نیز در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد 1398) روی پرده می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه