تبلیغ ویدیویی جدید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) را تماشا کنید

استودیوی مارول همزمان با برگزاری مسابقه سوپر بول، تریلر کوتاه جدیدی از فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) منتشر کرد.

مارول امسال 3 فیلم ابرقهرمانی جدید اکران می‌کند که اولی فیلم کاپیتان مارول است. اثر مذکور برای اولین بار است که این شخصیت مشهور را با بازی بری لارسون (Brie Larson) به دنیای سینما می‌آورد.

آمدن این شخصیت، اولین بار در سکانس پایانی فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) وعده داده شده بود، جایی که نیک فیوری (با بازی ساموئل ال جکسون) پس از اینکه نصف جمعیت جهان از بین می‌رود، به این قهرمان پیام می‌فرستد و او را از اتفاقات رخ داده با خبر می‌سازد. با این حال، فیلم کاپیتان مارول دنباله جنگ بی نهایت نبوده و یک پیش در آمد است که اتفاقات آن در دهه 90 جریان دارد. ما در این فیلم، اولین ملاقات نیک فیوری با کارول دنورز (Carol Danvers) را مشاهده خواهیم کرد.

تمرکز مارول در یک سال اخیر، شدیدا روی کاپیتان مارول بوده و این فیلم نه تنها اولین اثر این شرکت با محوریت یک ابرقهرمان زن است، بلکه اولین فیلم آن‌ها به کاگردانی یک زن نیز محسوب می‌شود. تا اینجا دو تریلر کامل از این فیلم منتشر شده بود و آن‌ها از برگزاری سوپر بول استفاده کرده و کلیپ جدیدی را در رابطه با آن منتشر کرده‌اند. این ویدیو روی سکانس‌های اکشن فیلم تمرکز دارد و آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تبلیغ ویدیویی جدید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)

دانلود تریلر

علاوه بر شخصیت‌های لارسون و جکسون، این فیلم چند شخصیت محبوب از جمله فیل کولسن، رونان (Ronan the Accuser) و کوراث (Korath) را به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گرداند.

همانند دیگر آثار مارول، از این فیلم هم اطلاعات کاملی در دست نیست اما طرفداران کمی بیشتر از یک ماه دیگر می‌توانند به تماشای آن بپردازند. کاپیتان مارول در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند) روی پرده می‌رود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه