به امپراطور سلام کنید؛ گلکسی اس 10 امپرور با یک ترابایت حافظه در راه است

به امپراطور سلام کنید؛ گلکسی اس 10 امپرور با یک ترابایت حافظه در راه است

تا الان تصور می‌کردیم که یک مدل از گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار است به یک ترابایت حافظه داخلی مجهز شود، اما سامسونگ برنامه ویژه‌ای برای نامگذاری این مدل دارد و آن را نام گلکسی اس ۱۰ امپرور (Samsung Galaxy S10 Emperor) نامیده است.

بخش تجارت کارت های حافظه، یکی از قوی‌ترین و موفق‌ترین خطوط تولید این کمپانی محسوب می‌شود و محصولات آن معمولا چند سالی از استانداردهای متوسط این صنعت در جهان جلوتر حرکت می‌کنند. حافظه فلش یک ترابایتی eUFS 2.1 نیز یکی از این محصولات پیشرو است که سامسونگ برای معرفی آن تقریبا رقیب دیگری ندارد. برای تولید این حافظه‌ی جدید با همان ابعاد اصلی ۱۱.۵ در ۱۳ میلی‌متر، حافظه‌های ۵۱۲ گیگابایتی V-NAND در ۱۶ لایه فشرده شده‌اند تا یک حافظه فلش یک ترابایتی به دست بیاید. همچنین مدار کنترل جدیدی نیز برای مدیریت این حافظه فلش درون آن تعبیه خواهد شد، بنابراین تولیدکنندگان موبایل می‌توانند با همان مقدار فضای اشغال شده، ظرفیت داخلی بالاتری ارائه دهند.

به امپراطور سلام کنید؛ گلکسی اس 10 امپرور با یک ترابایت حافظه در راه است

با توجه به روند این پیشرفت‌ها در آینده، ظرفیت داخلی موقع گوشی های موبایل شما ممکن است حتی از حافظه‌های اس اس دی نیز بالاتر بروند. به تازگی گزارش شده است که یک مدل ویژه از خانواده‌ی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ که قرار است در پایان فوریه رونمایی شود که به یک ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. کمپانی سازنده قصد دارد نام آن را گلکسی اس ۱۰ امپراطور تعیین کند. S10 Emperor اولین گوشی در جهان محسوب می‌شود که به این حافظه قدرتمند مجهز خواهد شد.

کپی اطلاعات با سرعت لپ تاپ در گلکسی اس 10 امپرور

سامسونگ همچنین علاوه بر افزایش ظرفیت حافظه‌های فلش eUFS 2.1 یک ترابایتی خود، آنها را از نظر سرعت خواندن و نوشتن ارتقا داده است. با دست‌یابی به سرعت خواندن هزار مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن ۲۶۰ مگابایت بر ثانیه، سرعت خواندن اتفاقی ۵۸ هزار عملیات در ثانیه و سرعت نوشتن اتفاقی ۵۰ هزار عملیات در ثانیه، این چیپ را به یکی از قدرتمندترین‌های بازار تبدیل کرده است که در جدول زیر می‌توانید مقایسه آن را با دیگر کارت های حافظه‌ی هم‌رده مشاهده کنید:

گلکسی اس 10 امپرور با یک ترابایت حافظه گلکسی اس ۱۰ امپراطور

سامسونگ اعلام کرده است که تولید گسترده این حافظه‌های فلش با هدف نزدیک کردن عملکرد گوشی های موبایل از نظر سرعت خواندن و نوشتن به نوت بوک های معمولی انجام می‌گیرد. این برند کره‌ای قصد دارد خطوط تولید کارخانه Pyeongtaek در کره جنوبی را برای تولید حافظه‌های V-NAND ۵۱۲ گیگابایتی نسل پنجم گسترش دهد تا بتواند تقاضای عظیم بازار را برای تولید حافظه های فلش یک ترابایتی پاسخگو باشد. با توجه به افزایش رزولوشن تصاویر و فیلم‌ها و افزایش حجم اطلاعاتی که کاربران بر روی گوشی های خود ذخیره می‌کنند، قطعا مدل های جدید همواره حافظه‌های بالاتری خواهند داشت و کمپانی‌های زیادی برای دریافت این قطعه سامسونگ مراجعه خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گندشو در آورید با این همه تبلیغ… ؟!
    نمیدونم چقد پول گرفتین که انقد لاشی بازی در میارین… ؟!
    خودم طرفدار اچ‌ تی سی و سونی‌ام اما میت 20پرو اینو میخوره… !!!

    • لاشی بازی…
      فرهنگ و ادب موج میزنه تو گجت نیوز
      میت 20 پرو چیز دیگه ای رو میخوره و اشتباه دیدی گل پسر…
      موضوع درباره اولین چیبست 1 ترابایتی دنیاست و هواوی که سهله،هموز گنده تراش نتونستن 1 ترابایت رو هضم کنن چه برسه تولید و طراحیش
      یه نموره از سوزش و آتیشت کم کن…خخخ

  2. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  3. امپراطور باید به اربابش (مردم) سلام گوید! Emperor must say helo to its Lords (people