ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2

ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2 (مدل 2019) و چهره متفاوت آن را تماشا کنید

به تازگی ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2 (Nokia 6.2) که گمان می‌رود یکی از گوشی‌های جدید کمپانی فنلاندی در کنگره جهانی موبایل 2019 باشد، در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو تصویر واضحی از طراحی به‌روز شده‌ی دستگاه ارائه می‌دهد.

اچ ام دی گلوبال دعوتنامه مراسم خود در MWC 2019 را صادر کرده است و همگان منتظر رونمایی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو هستند. اما ظاهرا کمپانی فنلاندی دو محصول جدید دیگر را نیز به اسامی نوکیا 6.2 و نوکیا 8.1 پلاس، با نمایشگر حفره‌دار معرفی خواهد کرد. البته از هم‌اکنون نیز می‌توانیم با تماشای ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2 (مدل 2019)، پیش‌زمینه‌ای از طراحی آن داشته باشیم.

نمایشگر حفره‌دار این محصول، چهره متفاوتی از سایر گوشی های نوکیا به آن داده است. ولی بخش پشتی دستگاه که از دوربین دوگانه با چیدمان عمودی، لوگوی زایس، فلش LED و سنسور اثر انگشت میزبانی می‌کند؛ همان ظاهر آشنای همیشگی را دارد.

ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2

نوکیا 6.2 (مدل 2019) دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود قدرت پردازشی آن، از طریق تراشه اسنپدراگون 632 کوالکام همراه با 4 یا 6 گیگ حافظه رم تامین شود. دو دوربین پشتی گوشی هم برخوردار از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی توصیف شده‌اند.

در سیستم آنلاین تست فرم‌ور نوکیا، این گوشی با کدنام TAS ظاهر شده است و همین امر می‌تواند نشانه‌ای از عرضه آن در آینده نزدیک باشد. چه بسا لقب نخستین گوشی نوکیا با نمایشگر حفره‌دار و دوربین سلفی درون صفحه‌ای، به مدل 2019 نوکیا 6.2 تعلق بگیرد.

ویدیوی مفهومی نوکیا 6.2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا طراحیشو دوست ندارم چرا اینجوریه