سیم کارت دائمی همراه اول

طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول به مناسبت دهه فجر 97

اپراتور همراه اول به مناسبت دهه فجر 97، طرح ویژه‌ای را برای فروش سیم کارت دائمی خود آغاز کرده است. در این طرح، سیم کارت دائمی همراه اول با قیمت مناسب و هدایای ویژه به فروش می‌رسد.

طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر 97 و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شده است. اپراتور اول تلفن همراه کشور به مناسبت دهه فجر 97، سیم کارت های دائمی خود را با شرایط استثنایی و 40 درصد تخفیف به فروش می‌رساند. طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول از روز 12 بهمن 97 آغاز شده و تا پایان سال یعنی 29 اسفند 97 ادامه خواهد داشت. در این طرح، اپراتور اول ارتباطی کشور سیم کارت دائمی را با قیمت فوق‌العاده 100 هزار تومان عرضه می‌کند.

هدایای خرید سیم کارت دائمی همراه اول

شما با خرید این سیم کارت‌ها در موعد تعیین شده علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف 40 درصدی خرید، می‌توانید از بسته خوش‌آمد 1000 نیز بهره ببرید. این بسته هدیه شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و همچنین تخفیف مکالمه به مدت 90 روز بعد از اتمام بسته خوش‌آمد 1000 می‌شود. بسته تخفیف مکالمه 90 روزه به صورت خودکار پس از اتمام بسته خوش‌آمد فعال خواهد شد.

سیم کارت دائمی همراه اول

برای خرید سیم کارت دائمی در طرح فروش ویژه اپراتور اول به مناسبت دهه فجر می‌توانید به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir یا فروشگاه‌ها و دفاتر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه کنید. گفتنی است طرح مذکور فقط شامل سیم کارت های دائمی طرح 20، طرح 1000، ثبت نام به‌روز (فروش آنلاین) و ثبت نام گلچین که نقدا خریده شده است، می‌شود. بنابراین طرح سیم کارت های سازمانی یا طرح خرید قسطی شامل تخفیف 40 درصدی و بسته‌های هدیه ویژه دهه فجر نمی‌شوند و با همان قیمت مصوب قبلی به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. میخواستم سیم کارت دائمی ثبت نام کنم

  2. با عرض سلام و خسته نباشید محضر تمامی عزیزان ،عزیز من شما اگه یکم گذشته رو مرور کنی میفهمی که دهه دهه فجر ه نه دهه زجر ،درود بر روان پاک امام و شهدا و تمامی جان بر گفتن جمهوری اسلامی ایران عزیز

  3. سلام به مسئولین همراه اول خسته نباشید .من خودم راضی ام از سرویس دهی اپراتور .