هیوندای توسان N

مشخصات و اطلاعات جدیدی از هیوندای توسان N اعلام شد

شرکت هیوندای اعلام کرد خودرو هیوندای توسان Hyundai Tucson N) N)  به موتور 340 اسب بخاری مجهز خواهد شد که می‌تواند صفر تا 100 را کمتر از 6 ثانیه بپیماید. در ادامه مشخصات نسل جدید هیوندای توسان را بررسی می‌کنیم.

در سال گذشته، شرکت کره‌ای هیوندای نسل جدید خودرو توسان را معرفی کرد. مدل استاندارد این خودرو به موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل 164 اسب بخار (122 کیلووات) را به همراه گشتاور 204 نیوتن‌متر تولید کند. شرکت هیوندای برای این خودرو امکانات سفارشی را فراهم کرده است و مشتریان می‌توانند هیوندای توسان N را با موتور 2.4 لیتری و با قدرتی معادل 181 اسب بخار (135 کیلوات) به همراه گشتاور 237 نیوتن‌متر سفارش دهند.

هیوندای توسان N

عرضه هیوندای توسان N با موتور 340 اسب بخار

بر اساس اطلاعات جدیدی که منابع داخلی این شرکت کره‌ای منتشر کرده‌اند هیوندای توسان N به موتور 340 اسب بخاری (250 کیلوات) مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود تا حدودی ابعاد این خودرو تغییر کند؛ زیرا فضای محفظه موتور این کراس اوور کامپکت کمی کوچک بوده و ظرفیت یک موتور 340 اسب بخاری را ندارد. بدون شک طراحان این غول‌خودروسازی برای حل این مشکل راهی را پیدا خواهند کرد. همچنین محصول جدید هیوندای قادر خواهد بود ظرف مدت 6 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. طبق خبرهای منتشر شده، خودرو هیوندای توسان N تا دو سال دیگر به بازار عرضه می‌شود.

هیوندای توسان N

در حال حاضر هیوندای توسان N مدل ولستر از موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 275 اسب بخار (205 کیلووات) و گشتاور 353 نیوتن‌متر تولید کند. از این رو انتظار می‌رود مهندسان این شرکت کره‌ای بتوانند با اضافه کردن 65 واحد اسب بخار، قدرت آن را به قدرت 340 اسب بخاری برسانند. همچین برخی از منابع خبری از عرضه نسل جدید مدل N هیوندای خبر می‌دهند که طبق هیوندای i20 طراحی خواهد شد و از موتور 250 اسب بخاری بهره می‌برد. شرکت هیوندای بر روی ساخت خودرو اسپورت Halo نیز تمرکز کرده است که برای مشتریانی که به خودروی اسپورت و لوکس علاقه دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

هیوندای توسان N

آن طور که مشخص است شرکت هیوندای قصد دارد خودرویی قدرتمندتر از جنسیس G70 را به بازار عرضه کند. هم‌اکنون قدرتمندترین مدل این خودرو به موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری مجهز است که در کنار توربوشارژر خود می‌تواند قدرتی معادل 365 اسب بخار (272 کیلووات) تولید کند. نیرویی که از این موتور تولید می‌شود به صورت استاندارد به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند، اما مشتریان می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک آن را هم سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*