انتشار رندرهای الهام گرفته شده از گوشی قابل انعطاف فلکس فون سامسونگ

چندی پیش ویدیوی تبلیغاتی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شد و حالا رندرهای الهام گرفته شده از آن محصول که احتمالا سامسونگ فلکس فون (Samsung Flex) نامیده می‌شود را دریافت کرده‌ایم.

از هر زمان دیگری به معرفی گوشی سامسونگ نزدیک شده‌ایم و سوالات بسیاری در ذهن همه ما وجود دارد مثل این که آیا این گوشی به سمت داخل خم می‌شود یا به سمت بیرون؟ آیا مطابق اطلاعات پتنت‌ها این دیوایس دارای یک طراحی عمودی خواهد بود یا مشابه پروتوتایپ نشان داده شده توسط سامسونگ بر روی صحنه، این گوشی به صورت عرضی باز می‌شود؟ یا این که گوشی فلکس فون قرار است چیزی مشابه آن باشد که در ویدیو دیدیم؟

برای اینکه بهتر بتوانیم به این سوال‌ها پاسخ دهیم، طراحان ماهر سایت Let’s Go Digital رندرهای مفهومی  جدیدی از گوشی سامسونگ فلکس فون را منتشر کرد‌ه‌اند که طراحی احتمالی این گوشی را به صورت سه بعدی به ما نشان می‌دهد.

انتشار رندرهای الهام گرفته شده از گوشی قابل انعطاف فلکس فون سامسونگ

در طراحی‌های این گوشی قابل انعطاف مشاهده می‌کنید که گوشه‌ها کاملا تخت و تیز طراحی شده‌اند که این کاملا برخلاف سبک طراحی پرچمداران اخیر سامسونگ بوده است. البته به‌کارگیری این موضوع در گوشی های قابل انعطاف منطقی به نظر می‌رسد، زیرا زمانی که آنها از وسط خم می‌شوند، گوشه‌های تیز باعث می‌شود که دو نیمه‌ی مختلف بدنه دیوایس به خوبی بر روی هم سوار شود و لبه‌های همدیگر را به طور کامل بپوشانند.

گویا قرار است در این اسمارت فون شاهد یک نمایشگر ۴.۳ اینچی باشیم که البته زمانی که آن را باز می کنید، صفحه نمایش موسوم به اینفینیتی فلکس با ابعاد ۷.۳ اینچ در اختیارتان قرار می‌گیرد که ابعادی مشابه یک تبلت نسبتا متوسط است.

قیمت گوشی سامسونگ فلکس فون بسیار بالا خواهد بود

البته در این رندرها نحوه باز و بسته شدن دیوایس و محل اهرم‌های به کار گرفته شده در بدنه به طور واضح مشخص نشده، اما این سبک طراحی جدید احتمالا باعث می‌شود که گوشی منعطف سامسونگ فلکس فون با قیمتی بیش از ۱۵۰۰ دلار به فروش برسد. هرچند که احتمالا برای بسیاری از کاربران قابلیت‌هایی نظیر اجرا کردن سه اپلیکیشن به طور همزمان، تماشای ویدیو در حالت تبلت و مرور وب بر روی اندازه‌های مختلف احتمالا ارزش پرداخت این مبلغ بالا را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایووول دارى سامسونگ

  2. تا معرفی این اعجوبه و تغییر در تکنولوژی مرسوم و تکراری این صنعت 16 روز دیگه بیشتر نمونده