متریکس

متریکس ، اولین پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ در ایران

امروزه تعداد کاربران موبایل و اپلیکیشن‌های موبایل به سرعت در حال افزایش است و به همین دلیل، تبلیغات موبایلی نیز بیش از پیش مورد توجه تبلیغ‌دهندگان قرار گرفته‌ است؛ چرا که تبلیغ‌دهندگان و صاحبان کسب‌وکار نیز به اهمیت موبایل و کاربران موبایلی پی برده‌اند و در تلاش‌اند تا برند خود را در مقابل چشمان مخاطبان خود قرار دهند.

کاربران اینترنتی بیش از نیمی از زمان آنلاین بودن خود را در موبایل و اپلیکیشن‌های موبایل سپری می‌کنند. بنابراین، صاحبان کسب‌وکارها باید بتوانند توجه این افراد را جلب کنند و برای این منظور از تبلیغات موبایلی استفاده کنند. اغلب کسب‌وکارها و صاحبان اپلیکیشن‌ها برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و جذب کاربران جدید، از شبکه‌های تبلیغاتی، کانال‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری استفاده می‌کنند. اما آیا جذب کاربر جدید و تبلیغات موثر به همین سادگی است؟

اغلب افراد تصور می‌کنند برای جذب کاربر جدید و رشد یک اپلیکیشن تنها کافی است مقداری هزینه کنند و کاربر جدید جذب کنند؛ اما اجرای کمپین‌های تبلیغات موبایلی غالبا بسیار پیچیده‌تر‌ است و برای اینکه یک اپلیکیشن همواره در حال رشد باشد، باید کمپین‌های تبلیغاتی را به صورت دقیق مورد بررسی و تحلیل قرار داد و در صورت نیاز، کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کرد.

یک بازاریاب دیجیتال با چالش‌های بسیاری روبرو است و باید قادر به پاسخ‌گویی به سوالات زیر باشد:

  • کدام یک از کمپین‌های تبلیغاتی یا کانال‌های تبلیغاتی، بهترین عملکرد را دارند؟
  • کدام شبکه تبلیغاتی می‌تواند کاربران باکیفیت‌تری را جذب کند؟
  • صرف بودجه در کدام شبکه‌ها/کانال‌ها/کمپین‌های تبلیغاتی، بازده بالاتری دارد؟
  • آیا در کمپین‌ها تقبلی اتفاق افتاده؟ چگونه می‌توان به رخ دادن تقلب‌ها پی برد یا از بروز آن‌ها جلوگیری کرد؟
  • کاربران جدیدی که از کانال‌های مختلف جذب شده‌اند، چه رفتاری در اپلیکیشن دارند؟
  • چگونه می‌توان هر یک از کاربران را به تعامل و فعالیت بیشتر در اپلیکیشن ترغیب کرد؟ و تبلیغات مناسب هر گروه چیست؟

بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی تا به حال از سرویس‌های خارجی مانند adjust و tapstream استفاده می‌کردند؛ اما به دلایل مختلف مانند تحریم ایران از سوی شرکت‌های خارجی، نبود امنیت کافی برای داده‌های کاربران ایرانی، هزینه بسیار بالا با توجه به افزایش نرخ ارز در ایران، و یا ضعف آن سرویس‌ها در شناسایی تقلب‌های موبایلی، استفاده از سرویس‌های خارجی یا امکان‌پذیر نیست یا مقرون‌به‌صرفه نیست.

متریکس، اولین پلتفرم تحلیل موبایل مارکتینگ در ایران است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه خدمات اتریبیوشن، آنالیتیکس و مقابله با تقلب‌های موبایلی با هزینه‌های کاملا منطقی قصد کمک به صاحبان اپلیکیشن را دارد. در واقع، متریکس ابزاری است که می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا پاسخ سوالات بالا را پیدا کنند و تبلیغات موفق‌تری داشته باشند.

خدمات و سرویس‌های پلتفرم متریکس

خدمات متریکس به 3 دسته کلی اتریبیوشن، آنالیتیکس و مقابله با تقلب تقسیم می‌شود.

اندازه‌گیری عملکرد کمپین‌ها/کانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی با اتریبیوشن متریکس

متریکس

شما به عنوان یک بازاریاب چگونه بودجه تبلیغاتی خود را بین کانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی مختلف تقسیم‌بندی می‌کنید؟ چگونه پربازده‌ترین کانال و بهترین شبکه تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید و بیشترین بودجه را به آن اختصاص می‌دهید؟

متریکس به عنوان یک tracker می‌تواند نصب‌های حاصل از کانال‌ها و کمپین‌های مختلف را اندازه‌گیری کند و منبع جذب هر یک از نصب‌ها را مشخص کند. برخی از کاربران به صورت ارگانیک و تنها با یک جستجوی ساده به اپلیکیشن شما جذب شده‌اند، برخی با مشاهده یک تبلیغ در کانال تلگرام یا تبلیغات آنلاین، اپلیکیشن شما را دانلود کرده‌اند و برخی از طریق کلیک روی لینک دانلود موجود در سایت یا ایمیل شما، اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده‌اند. با استفاده از سرویس اتریبیوشن متریکس، می‌توانید با مشاهده و مقایسه لحظه‌ای نتایج کمپین‌های مختلف در تنها یک پلتفرم، بهترین و سودآورترین کانال‌ها یا کمپین‌ها را شناسایی کنید و تصمیمات هوشمندانه‌تری در آینده بگیرید.

تحلیل رفتار کاربران با آنالیتیکس متریکس

متریکس

معیار شما برای انتخاب بهترین کانال/کمپین/شبکه تبلیغاتی چیست؟ بالاترین آمار نصب اپلیکیشن یا کیفیت کاربران جذب شده؟ رفتار و تعامل کاربران با اپلیکیشن شما چگونه است؟ آیا از مشکلات اپلیکیشن خود آگاهی دارید؟ چگونه می‌توانید مشکلات اپلیکیشن خود را برطرف و بهینه‌سازی کنید؟

اندازه‌گیری و آنالیزهای متریکس تنها مختص به مرحله نصب و قبل از آن نیست، بلکه کاربران جذب شده را پس از نصب نیز دنبال می‌کند. با استفاده از آنالیتیکس متریکس، می‌توانید کاربران خود را به خوبی بشناسید؛ یعنی با استفاده از داده‌هایی که متریکس در اختیار شما قرار می‌دهد، کاربران خود را در اپلیکیشن دنبال کنید و در صورت نیاز، اپلیکیشن خود را بهینه‌سازی کنید. همچنین، می‌توانید کاربران را بر اساس رفتارشان یا مشخصات فردی-اجتماعی‌شان به گروه‌هایی با مشخصات مشابه تقسیم‌بندی کنید تا تعاملات بهتر و اثرگذارتری با آن‌ها داشته باشید.

حذف تخلفات با استفاده از سیستم ضد تقلب متریکس

متریکس

ترافیک ساختگی، باعث افزایش چشمگیر هزینه‌های شما می‌شود. یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های بازاریابان نسبت به تبلیغات موبایلی، وجود تقلب‌هایی است که منجر به هدر رفتن سرمایه و زمان تبلیغ‌دهندگان می‌شود. اگر شما نیز جزو این دسته از بازاریابان هستید، پلتفرم متریکس می‌تواند از بودجه تبلیغاتی شما محافظت کند و با استفاده از روش‌های آنلاین و آفلاین تشخیص تقلب مانند مدل‌سازی رفتار کاربران واقعی، فیلترینگ پویا و مدل‌سازی‌های آماری به شما کمک کند تا هزینه‌ای بابت ترافیک ساختگی نپردازید و بدون پرداخت هزینه اضافی برای نصب‌ها و کلیک‌های ساختگی، به هدف کمپین تبلیغاتی خود برسید

به طور کلی، پلتفرم متریکس به بهینه‌سازی فرایند جذب کاربران، تبدیل کاربران به مشتریان وفادار و حفظ کاربران قبلی کمک می‌کند. متریکس فراتر از شخصی‌سازی‌های سطحی عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از طریق آنالیز داده‌ها و تحلیل رفتار پیچیده کاربران، با مخاطبان واقعی خود ارتباط برقرار کنید و بازاریابی موبایلی اثرگذارتری را تجربه کنید.

برای اطلاع بیشتر از این پلتفرم، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://metrix.ir

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوبه بعد مدت ها یه پیشرفت هایی میبینیم

  2. من اصلا به این جور چیزا اعتماد ندارم