پیش فروش گلکسی اس 10

سامسونگ زمان پیش فروش گلکسی اس 10 را اعلام کرد

قبلا تصور می‌شد که پیش فروش گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10)، چندین روز پس از رونمایی این پرچمدار آغاز می‌شود. اما حالا خبر رسیده است که از فردای برگزاری مراسم آنپک سامسونگ در سان فرانسیسکو، امکان ثبت سفارش برای مشتریان فراهم خواهد شد.

به این ترتیب باید گفت که از تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند ماه)، پیش فروش گلکسی اس 10 و سایر مدل‌های متعلق به این خانواده، استارت می‌خورد. البته در پوستر تبلیغاتی سامسونگ اندونزی، تاریخ رونمایی و پیش فروش محصولات به ترتیب 21 و 22 فوریه درج شده است که این، به علت اختلاف زمانی منطقه شرق آسیا است. ناگفته نماند که فروش واقعی این محصولات، از هشتم مارس (17 اسفند) آغاز خواهد شد.

پیش فروش گلکسی اس 10

در حال حاضر وب‌سایت GalaxyLaunchPack.com هم فعال است؛ اما به جز تایمر شمارش معکوس و یک تیزر ویدیویی، چیز قابل توجهی را در آن نمی‌توان یافت. قیمت (تایید نشده) مدل‌های لایت، استاندارد و پلاس گلکسی اس ۱۰ برای فروش در اروپا و بر حسب ظرفیت حافظه، بین 780 تا 1600 یورو گزارش شده است. در ازای پرداخت چنین مبالغ سنگینی، کاربران از امکاناتی چون وای-فای 6، چیپست پرقدرت و شارژ وایرلس پیشرفته بهره‌مند خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فعلا که لو رفته اس ده

  2. 1600 دلار زیاد نیست؟؟