لاجیتک از سری هدفون های گیمینگ G-Series خود رونمایی کرد

لاجیتک از سری هدفون های گیمینگ G-Series خود رونمایی کرد

لاجیتک یکی از برندهای محبوبی است که اگر شما قصد خرید تجهیزات جانبی گیمینگ را داشته باشید، قطعا نام آن را می‌شنوید. این کمپانی سوئیسی امروز به تازگی از سری هدفون های گیمینگ G-Series خود رونمایی کرده است.

ساعاتی پیش لاجیتک ۴ هدفون گیمینگ G-Series را معرفی کرد که مشخصات سخت افزاری متفاوت و قیمت‌گذاری متنوع آنها باعث می‌شود بسیاری از کاربران بتوانند مدل مورد علاقه خود را از میان آنها پیدا کنند. این چهار مدل با نام‌های Logitech G935 7.1 LIGHTSYNC Wireless، هدفون گیمینگ G635 7.1 LIGHTSYNC ،هدفون G432 7.1 Surround و مدل G332 Stereo معرفی شده‌اند که نام آنها مهم‌ترین قابلیت‌های هرکدام را نشان می‌دهد؛ امکاناتی مانند برخورداری از ارتباط وایرلس، پشتیبانی از صدای فراگیر، صدای استریو و صدای 7.1 از جمله‌ی آنها هستند.

لاجیتک از سری هدفون های گیمینگ G-Series خود رونمایی کرد

به طور مثال هدفون گیمینگ G935 از درایور صدای ۵۰ میلی‌متری Pro-G لاجیتک و فناوری Lightsync برخوردار است. همچنین این هدفون مخصوص بازی ، ۱۲ ساعت عمر مفید باتری، میکروفون ۶ میلی‌متری ارتقا یافته و دکمه‌های کنترل صدا بر روی گوش را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مدل G635 لاجیتک نیز در واقع همان نسخه سیمی این هدفون است. برای خرید مدل وایرلس این هدفون‌ها لازم است ۱۷۰ دلار بپردازید که قیمت کمی محسوب نمی‌شود، اما اگر مشکلی با سیمی بودن ندارید، می‌توانید ۳۰ دلار ذخیره کنید و با قیمت ۱۴۰ مدل G635 را خریداری کنید.

هدفون های گیمینگ G-Series تنوع قیمت بالایی دارند

البته اگر قصد ندارید بیش از ۱۰۰ دلار را بر روی یک هدست گیمینگ خرج کنید، مدل های G432 و G332 اینجا به کارتان می‌آید که به ترتیب با قیمت ۸۰ و ۶۰ دلاری به فروش خواهند رسید. هدست گیمینگ G432 از درایورهای ۵۰ میلی‌متری، صدای فراگیر DTS Headphone:X 2.0 و گوشی‌های چرمی قابل چرخش برخوردار است.

البته مدل دیگر یعنی هدفون گیمینگ G332 بر روی صدای استریو تمرکز دارد، اما از نظر کیفیت ساخت، بدنه‌ای مشابه مدل قبلی دارد. کمپانی سازنده اعلام کرده است که تا آخر این ماه، هدفون های جدید سری G-Series بر روی وب‌سایت این کمپانی و دیگر شرکای تجاری لاجیتک عرضه خواهند شد.