سایت دیوار

سایت دیوار جرمی مرتکب نشده است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در خصوص مسدودسازی سایت دیوار گفت به این سایت هیچ اتهامی وارد نیست. نمک شناس افزود دیوار مرتکب جرمی نشده است و فقط عده‌ای از مجرمان از این بستر سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران در روز گذشته با ذکر این موضوع که بیش از 20 درصد جرایم در سایت دیوار رخ می‌دهد، گفت این سایت باید هرچه زودتر مسدود شود، اما این خبر با واکنش کاربران و مدیران دیوار همراه شد. در همین رابطه بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ عنوان کرد تصمیم داریم جلسه‌ای با حضور کارشناسان پلیس فتا، پلیس آگاهی و کارشناسان دیوار برگزار کنیم تا جلوی کلاهبرداری‌هایی که در چنین فضاهایی به وجود می‌آید را بگیریم. هرچند به دیوار هیچ اتهامی وارد نیست؛ چرا که دیوار مرتکب جرمی نشده است و فقط عده‌ای از مجرمان از این بستر سوءاستفاده می‌کنند.

کاربران سایت دیوار هنگام معامله احتیاط کنند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد کاربرانی که از سایت‌هایی چون دیوار استفاده می‌کنند، باید بدانند که هر آگهی که منتشر می‌شود به معنای سالم بودن آن نیست و همه کاربران به هنگام خرید و فروش باید جوانب احتیاط را بسنجند. بابک نمک شناس در ادامه تاکید کرد پلیس فتا و دادستانی در این زمینه وارد عمل شده و تصمیم دارند تدابیر و چارچوب‌هایی را برای فعایت دیوار در نظر بگیرند تا میزان کلاهبرداری‌ها در این بستر کاهش پیدا کند. به همین دلیل می‌بایست کارشناسان پلیس فتا، پلیس آگاهی و سایر حوزه‌ها به همراه کارشناسان دیوار جلسه‌ای برگزار کنند تا راهکارهای حل این مشکلات بررسی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من هم جنس فروختم هم جنس خریدم مشکلی نداشتم

    فقط یک بار ک همین یکی دو ماه پش بود میخواستم ساب ماشینم رو عوض کنم فروشم ک خیلی راحت بود و یک فرد بسیار متشخص اومد و عین همیشه خرید انجام شد و کسی هم ناراضی نبود ولی برای خرید داستان داشتم اونم ناجور چندین جا سر زدم که از این چند جا دوتاشون جنسی ک برای فروش گذاشته بودن رسما دزدی بود فک کن رفتم تو حیاط طرف بعد یارو ماشین که نداشت کلاً بجاش شاید دروغ نگم کلی ساب کلی آمپ کلی باند یه عالمه ضبط تو مدل های مختلف اونم با چه قیمت هایی کمی میداد فک کن سابی که الان نوش 650 هست رو میداد 80 تومان خدایش خیلی خیلی سخت بود برام که نخریدم ولی الان وجدانم راحته خداروشکر که جلوی خودم رو گرفتم در نهایت بیخیال شدم و جنس نو خریدم ولی به هر حال این موضوع توی ی سری از جنس ها مثل لوازم خونه و لوازم صوتی و تصویری اتفاق میوفته من میگم باید ی پشتیبانی بزارن برای این کار که مردم بگن و اونا خودشون پیگیری کنن البته با کمک پلیس نه اینکه پلیس بیاد جلو کارشونو بگیره باور کن خیلی ها درآمدشون روی مین سایت ها هست

  2. اتفاقا هرچی بدبختیه از گور همین دیواره

  3. باید روی تمامی پست ها نظارت داشه باشه

  4. هااااا! حالا فهمیدُم! بقول یارو گفتنی: دو هزاریم افتید!
    پَ یتیم خودش غلطی نکرده! فقط جاشو فراهم کرده بیده!
    اِ ی بر هر چی جا کشه لعنت!