برلیانس V7

برلیانس V7 به عنوان مدل ارزان‌قیمت شاسی بلند بی ام و X3 به ایران می‌آید؟

برلیانس V7 به عنوان شاسی بلند جدید شرکت خودروسازی چینی Brilliance محسوب می‌شود که آن را مدل ارزان‌قیمت شاسی بلند بی ام و X3 می‌دانند. در ادامه مشخصات و امکانات شاسی بلند برلیانس وی 7 را بررسی می‌کنیم.

امروزه شاسی بلندها و کراس اوورها جزو خودروهای درجه یک محسوب می‌شوند و اکثر شرکت‌های خودروسازی معروف جهان حداقل یک یا دو مدل شاسی بلند در سبد محصولات خود دارند. از سویی نمی‌توان سهم زیاد خودروسازان چینی در تولید خودروهای شاسی بلند را نادیده گرفت؛ برای مثال خودرو شاسی بلند جک اس 7 یک خودرو ویژه برای شرکت جک محسوب می‌شود که بر اساس سبک طراحی مرسدس ساخته شده است. از سایر شاسی بلندهای چینی می‌توان به چری تیگو، هایما و بی وای دی اشاره کرد که مدتی است بدون رقیب به بازار عرضه می‌شوند، اما در حال حاضر برلیانس V7 رقیب جدی آن‌ها خواهد بود.

خودرو برلیانس V7 از سال 2015 وارد مرحله تولید اولیه شد و سرانجام پس از گذشت دو سال، در سال 2017 با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن جهان همانند محصولات شرکت BMW به مرحله تولید نهایی رسید. برلیانس V7 از ظرفیت 7 نفره برخوردار است. از آنجایی که حدود 15 سال از همکاری شرکت برلیانس با شرکت خودروسازی بی ام و می‌گذرد، بدون شک محصول جدید برلیانس می‌تواند یک شاسی بلند جذاب برای مشتریان ایرانی باشد. هرچند خبرهایی از قطع همکاری شرکت برلیانس با پارس خودرو به گوش می‌رسد و ممکن است این خودرو هرگز به بازار ایران راه پیدا نکند.

برلیانس V7

بررسی مشخصات برلیانس V7

بسیاری از کارشناسان محصول جدید برلیانس را مدل ارزان‌قیمت شاسی بلندهای شرکت بی ام و می‌دانند و با مقایسه برلیانس V7 با بی ام و X3 می‌توانید به این شباهت پی ببرید. شاسی بلند جدید برلیانس حدود 1.5 تن وزن دارد و برای این خودرو باک بنزین 62 لیتری را در نظر گرفته‌اند. مصرف سوخت برلیانس وی 7 حدود 6.2 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. با عرضه این خودرو به بازار، بدون شک مشتریان خودروهای ام جی که باک بزنین آن‌ها کمتر بوده و مصرف سوخت بیش از 8 لیتر را دارند، به خرید محصول جدید برلیانس ترغیب خواهند شد. همکاری برلیانس و بی ام و باعث شده است که برلیانس V7 به موتور 201 اسب بخاری مجهز شود که روی آن نام برند BMW درج شده است.

برلیانس V7

تجهیزات و امکانات رفاهی

شرکت برلیانس برای محصول جدید خود امکانات و آپشن‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته است. در واقع تمامی ویژگی‌های استانداردی که در یک خودرو نیمه لوکس وجود دارد، در برلیانس V7 نیز برای مشتریان فراهم شده است. محصول جدید برلیانس به صفحه نمایش‌های 7 اینچی و 10 اینچی سفارشی مجهز خواهد بود. همچنین این خودرو از دوربین 360 درجه دنده عقب بهره می‌برد که این ویژگی‌ در سایر شاسی بلندهای چینی به عنوان یک آپشن سفارشی ارائه می‌شود. در این خودرو مشتریان می‌توانند در هنگام خرید، ردیف سوم صندلی را هم سفارش دهند. طراحان سیستم وای فای داخلی را برای کنترل فعالیت‌های مختلف خودرو از جمله سیستم‌های صوتی، تصویری، موتور و امنیت خودرو در نظر گرفته‌اند.

برلیانس V7

قیمت

قطعا با امکانات و ویژگی‌های بسیار خوب خودرو برلیانس V7، قیمت آن نیز باید برای بازاری چون بازار ایران بسیار گران باشد. انتظار می‌رود محصول جدید برلیانس گران‌ترین خودرو این خودروساز چینی برای بازار ایران باشد. شرکت برلیانس این خودرو را در 6 تیپ مختلف به بازار عرضه می‌کند که قیمت تیپ ارزان این خودرو حدود 110 هزار یوئن یا 16 هزار دلار خواهد بود. با یک حساب ساده، این خودرو احتمالا با قیمتی حدود 200 تا 250 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود. البته مشتریان می‌توانند با این قیمت، خودرو سانتافه مدل 2019 را خریداری کنند.

تصاویر داخل برلیانس V7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چینی اسمش با خودشه دیگ …

  2. انصاافا از حق نگذریم ماشینای خوبی ان بر خلاف برند چینی ک روشون خورده

  3. کی اینو میتونه بخره اخه