تاریخ رونمایی هواوی P30

تاریخ رونمایی هواوی P30 مشخص شد

هواوی پی 30 (Huawei P30) و هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) پرچمداران بعدی بزرگترین گوشی‌ساز چینی به شمار می‌روند. به تازگی تاریخ رونمایی هواوی P30 و برادر بزرگتر آن مشخص شده است.

هواوی در جریان یک کنفرانس خبری در کشور لهستان، مکان و تاریخ رونمایی هواوی P30 را اعلام کرد. این گوشی‌ساز قصد دارد در انتهای ماه مارس (نیمه فروردین 1398) و در شهر پاریس، پرچمداران سال 2019 سری P را معرفی کند. خبر مهم دیگری که شرکت در کنفرانس خبری خود اعلام کرد، افزایش تعداد کارمندان دفتر هواوی در لهستان به وسیله استخدام صد نیروی جدید بود.

به نظر می‌رسد دستگیر شدن دو مدیر اجرایی هواوی در دفتر لهستان به بهانه جاسوسی، این شرکت را ناامید و به کاهش فعالیت‌های خود در این کشور تشویق نکرده و در عوض قصد دارد تعداد کارمندانش را نیز افزایش بدهد. هواوی در سال 2018 توانست 33.4 درصد سهم بازار موبایل لهستان را به دست بگیرد، به همین دلیل اکنون محبوب‌ترین گوشی‌ساز در این کشور تلقی می‌شود. فروش بسیار خوب هواوی پی 20 و میت 20 در این کشور، دلیل جهش قابل توجهی سهم فروش شرکت از بازار موبایل لهستان بوده است. گفتنی است دفتر هواوی در لهستان، علاوه بر گوشی، در زمینه فروش لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد.

تاریخ رونمایی هواوی P30

سال میلادی گذشته، هواوی پی 20 و پی 20 پرو نیز در آخرین روزهای ماه مارس در شهر پاریس رونمایی شدند. منحصربه‌فردترین ویژگی هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو بر اساس شایعات، که حداقل احتمال وجود آن در مدل پرو بسیار بالا است، مجهز شدن به دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*